abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2005 @ 15:24:28 #76
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_28091051
Zoals ik in het vorige topic al schreef:

Het lijkt mij dat als de bets op de top 1-6, 1-3, en winnaar wel uitgekeerd worden, ze zich niet langer kunnen beroepen op Artikel 5.4. Dat impliceert namelijk dat deze resultaten niet voorspelbaar waren. Als we voor de vorm aannemen dat het niet-starten van de Michelin coureurs wel voorspelbaar was, dan blijven er slechts 6 coureurs over, en dat betekent dus automatisch dat de top 1-6, 1-3, en winnaar ook een grote mate van voorspelbaarheid hebben.

Die hadden dan dus ook geannuleerd moeten worden.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_28091272
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:24 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Zoals ik in het vorige topic al schreef:

Het lijkt mij dat als de bets op de top 1-6, 1-3, en winnaar wel uitgekeerd worden, ze zich niet langer kunnen beroepen op Artikel 5.4. Dat impliceert namelijk dat deze resultaten niet voorspelbaar waren. Als we voor de vorm aannemen dat het niet-starten van de Michelin coureurs wel voorspelbaar was, dan blijven er slechts 6 coureurs over, en dat betekent dus automatisch dat de top 1-6, 1-3, en winnaar ook een grote mate van voorspelbaarheid hebben.

Die hadden dan dus ook geannuleerd moeten worden.
true, maar dan nog ben ik er van overtuigd dat er niks te beginnen valt
Chasing after currency and accumulating green
pi_28091301
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rechtspraak heeft niet zoveel zin, zij vegen alles van tafel door te melden dat jij niet eens bij hun mag spelen, omdat je Nederlander bent en dat hebben ze aangegeven voor je je aanmeldde.

Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen..
Het ligt toch echt anders. Wij mogen wel bij hun spelen, maar zij mogen ons officieel niet als klanten accepteren. De fout ligt bij hun, dus daar kunnen ze zich nooit op beroepen.
  maandag 20 juni 2005 @ 16:11:38 #79
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_28092499
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:31 schreef HoIIandia het volgende:

[..]

true, maar dan nog ben ik er van overtuigd dat er niks te beginnen valt
Dat weet ik niet. Je kunt in bepaalde gevallen een contract eenzijdig opzeggen, maar dit mag niet discriminatoir gebeuren. In bovenstaand geval is er wel degelijk sprake van het inconsistent nietig verklaren van contracten. Ik weet niet hoe dit in de Maltese wet geregeld is, maar aangezien zij inmiddels tot de EU toegetreden zijn, primeert de Europese regelgeving.

Ze kunnen zich wel beroepen op hun eigen artikel 23 waarin staat dat het spelen van sportweddenschappen op Nederlands grondgebied voor eigen risico is. Natuurlijk zal ze dit wel alle Nederlandse klanten kosten.
There's a #filosofie spirit in everyone.
pi_28094236
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef KP het volgende:

[..]
Ze kunnen zich wel beroepen op hun eigen artikel 23 waarin staat dat het spelen van sportweddenschappen op Nederlands grondgebied voor eigen risico is. Natuurlijk zal ze dit wel alle Nederlandse klanten kosten.
Wat zou dan het risico zijn om op Nederlands grondgebied online te wedden?
pi_28094315
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef KP het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Je kunt in bepaalde gevallen een contract eenzijdig opzeggen, maar dit mag niet discriminatoir gebeuren. In bovenstaand geval is er wel degelijk sprake van het inconsistent nietig verklaren van contracten. Ik weet niet hoe dit in de Maltese wet geregeld is, maar aangezien zij inmiddels tot de EU toegetreden zijn, primeert de Europese regelgeving.

Dank je voor deze reactie, hopelijk volgen er meer van dit soort kwaliteitposts

Het is gewoon een feit dat nog helemaal niet bekend was dat michelin niet zou gaan deelnemen aan de wedstrijd ten tijde van het aanbieden van de betreffende weddenschappen.
pi_28094438
-edit-
Haleloeja
  maandag 20 juni 2005 @ 17:16:06 #83
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28094548
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:12 schreef Gelderland het volgende:
-edit-
Het is en blijft een Duitser
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_28094607
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Het is en blijft een Duitser
ghehehe

maar hij kan alsnog gebroken worden hé...
Haleloeja
  maandag 20 juni 2005 @ 17:19:22 #85
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28094643
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ghehehe

maar hij kan alsnog gebroken worden hé...
Hij werkt een breakpoint weg en komt op 5-4 ... ik heb em in bijna al mn combo's, dus kom maar op ouwe Duitser van me
  maandag 20 juni 2005 @ 17:24:21 #86
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28094773
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Hij werkt een breakpoint weg en komt op 5-4 ... ik heb em in bijna al mn combo's, dus kom maar op ouwe Duitser van me
Wat een held
pi_28094919
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat had je gestuurd dan? Ik ga zelf ook maar eens een flinke brief opstellen en mailen. Maar ik denk dat dit een standaardreactie was.

Ik laat het daar niet bij zitten, desnoods met hulp van de rechtspraak.

En wat ze schrijven over dat het al lang duidelijk was slaat nergens op, want het was pas vlak voor de race bekend, en daarnaast hadden ze dan deze weddenschappen maar niet meer aan moeten bieden als het al zo zou zijn geweest.

Ik denk dat je vrij sterk staat. Zeker gezien het feit dat andere bookies wel uitbetaalden.
pi_28094984
Kiefer wint
pi_28095010
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:10 schreef Gelderland het volgende:
Mijn bets voor vandaag. Hopenlijk zit er wat winst in, want morgen zitten er nóg meer zekerheidjes tussen
Vertel
pi_28095025
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef J_CDA het volgende:
Kiefer wint
nu de andere klasbakken van mijn combo nog
Haleloeja
  maandag 20 juni 2005 @ 17:36:59 #91
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_28095075
Damn Kiefer maar als Ancic wint is mn combo binnen moet kunnen toch! en als ze zeggen dat t bekend was dat Michelin nie zou starten, quote dan gewoon Schumi. die zei zelf dat ie nie op de hoogte was. en als hij het al nie weet, hoe zouden wij t dan moeten weten.....
- verwijderd door admin -
pi_28095092
Burgsmuller slaat die Puerta van die baan
En Bjorkman staat ook 5-0 1e set
  maandag 20 juni 2005 @ 17:37:48 #93
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_28095096
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Greetings het volgende:

[..]

Wat zou dan het risico zijn om op Nederlands grondgebied online te wedden?
Ze tonen bij aanmelding nog altijd de disclaimer dat Nederlanders (vanaf Nederlands grondgebied) niet op sport mogen wedden. Daar kunnen ze zich dus op beroepen als ze niet willen uitbetalen, maar dat zullen ze niet doen.
There's a #filosofie spirit in everyone.
pi_28095129
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:37 schreef KP het volgende:

[..]

Ze tonen bij aanmelding nog altijd de disclaimer dat Nederlanders (vanaf Nederlands grondgebied) niet op sport mogen wedden. Daar kunnen ze zich dus op beroepen als ze niet willen uitbetalen, maar dat zullen ze niet doen.
Zullen ze denk ik inderdaad nooit doen. Kost ze veels te veel klanten!
pi_28095200
...

[ Bericht 98% gewijzigd door nostra op 20-06-2005 17:55:30 ]
pi_28095237
quote:
Ze tonen bij aanmelding nog altijd de disclaimer dat Nederlanders (vanaf Nederlands grondgebied) niet op sport mogen wedden.
Dat is totaal irrelevant en bovendien onjuist.
pi_28095387
tvp
pi_28095838
quote:

[..]

Op grond van welke wet mag ik niet op sport wedden dan? En wat is de straf als ik het wel doe?

De enige die hier in overtreding is, is MrBookmaker die eigenlijk geen weddenschappen aan Nederlanders mag aanbieden, maar het toch op eigen risico doet!
  maandag 20 juni 2005 @ 18:14:59 #99
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28096032
Hierbji mijn excuses aan mensen die door mij op Srichapan zijn gaan zitten. Ik blijf erbij dat de mogelijkheid er wel was, en dat Srichapan best kansen had, en laag genoteerd stond.

Safin is echter een beest
pi_28096087
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:06 schreef Greetings het volgende:
Op grond van welke wet mag ik niet op sport wedden dan?
Op grond van de WOK.
quote:
En wat is de straf als ik het wel doe?
Een geldboete van EUR 4.500,-.
quote:
De enige die hier in overtreding is, is MrBookmaker die eigenlijk geen weddenschappen aan Nederlanders mag aanbieden, maar het toch op eigen risico doet!
Nee, jij bent wel degelijk ook in overtreding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')