abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28096113
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hierbji mijn excuses aan mensen die door mij op Srichapan zijn gaan zitten. Ik blijf erbij dat de mogelijkheid er wel was, en dat Srichapan best kansen had, en laag genoteerd stond.

Safin is echter een beest
Die Thai smasht zo meteen gewoon een bal op Safins knie
  maandag 20 juni 2005 @ 18:21:13 #102
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_28096170
wat is het adres van MrB? support@mrbookmaker.com?
- verwijderd door admin -
pi_28096469
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:17 schreef nostra het volgende:

[..]

Op grond van de WOK.
[..]

Een geldboete van EUR 4.500,-.
[..]

Nee, jij bent wel degelijk ook in overtreding.
Daar heb ik nog nooooooit van gehoord.
Dit heb ik online kunnen vinden:
"2.19 Dat het deelnemen aan buitenlandse kansspelen niet strafbaar is op grond van de Wok is in zoverre juist, dat in het wetsontwerp dat tot de Wok heeft geleid, het voorstel van de Commissie Loterijwezen om ook uitdrukkelijk het deelnemen aan in het buitenland georganiseerde kansspelen strafbaar te stellen, niet was overgenomen."
pi_28096561
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:33 schreef Greetings het volgende:
Daar heb ik nog nooooooit van gehoord.
Dit heb ik online kunnen vinden:
"2.19 Dat het deelnemen aan buitenlandse kansspelen niet strafbaar is op grond van de Wok is in zoverre juist, dat in het wetsontwerp dat tot de Wok heeft geleid, het voorstel van de Commissie Loterijwezen om ook uitdrukkelijk het deelnemen aan in het buitenland georganiseerde kansspelen strafbaar te stellen, niet was overgenomen."
Juist, en als je dan verder leest, dan lees je dat deelname an sich weliswaar niet strafbaar is (omwille van praktische redenen), maar dat deelname wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft wel expliciet strafbaar is.

Op grond van de feiten ben je dus strafbaar. Of het aantoonbaar is, dat wordt een coinflip en hangt af van hoe graag ze je willen hebben. In de prakijk geen probleem voor wedders though.
  maandag 20 juni 2005 @ 18:39:21 #105
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_28096645
Ancic heeft de 1e set gewonnen, Hernych is met 6-1 weggetikt. hopelijk komt ie nog terug & wint ie
- verwijderd door admin -
pi_28096709
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef nostra het volgende:

[..]

Juist, en als je dan verder leest, dan lees je dat deelname an sich weliswaar niet strafbaar is (omwille van praktische redenen), maar dat deelname wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft wel expliciet strafbaar is.

Op grond van de feiten ben je dus strafbaar. Of het aantoonbaar is, dat wordt een coinflip en hangt af van hoe graag ze je willen hebben. In de prakijk geen probleem voor wedders though.
Haha, dan zeg ik wel dat ik niet eens wist dat er vergunningen nodig waren.
Of dat ik dacht dat een Engelse licentie overal geldt etc.

Maar ik durf te wedden dat als ik jouw naam doorgeef aan de politie (of waar ik ook moet zijn), dat ze dan niet eens moeite doen om jou te "pakken".

Maargoed, nooit aantoonbaar of ik van licenties afwist, dus die regel is niet echt schrikbarend.
pi_28096780
P.S. Nostra: nu ik erover nadenk denk ik dat ze met "wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft" vooral illegale bookies in keldertjes bedoelen, en dan dus niet eens specifiek online bookies. Want die illegale bookies in keldertjes zijn er ook, ook in NL.
pi_28096782
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:41 schreef Greetings het volgende:
Haha, dan zeg ik wel dat ik niet eens wist dat er vergunningen nodig waren.
Je hebt als Nederlander de wet te kennen, bovendien meldt MRB het tegenwoordig expliciet bij elke nieuwe aanmelding en dan wordt die melding ineens wel relevant.
quote:
Of dat ik dacht dat een Engelse licentie overal geldt etc.
Ook hier weer: je hebt de wet te kennen.
quote:
Maar ik durf te wedden dat als ik jouw naam doorgeef aan de politie (of waar ik ook moet zijn), dat ze dan niet eens moeite doen om jou te "pakken".
Sure thing en daarom zeg ik ook dat het in de praktijk niets is om je druk over te maken.

Dat zou anders kunnen zijn als je het bewuste artikel zelf gaat gebruiken en bij de rechter om zijn oren wappert, zoals wimderon werd aangeraden.
pi_28096828
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef Greetings het volgende:
P.S. Nostra: nu ik erover nadenk denk ik dat ze met "wetende dat de aanbieder geen vergunning heeft" vooral illegale bookies in keldertjes bedoelen, en dan dus niet eens specifiek online bookies. Want die illegale bookies in keldertjes zijn er ook, ook in NL.
Ze hoeven toch ook niet specifiek online bookies te bedoelen, dat maakt het niet minder van toepassing daarop.
pi_28096852
Ja, je hoort de wet te kennen, alsjeblieft......

Het zal wel hoor, maar dan wil ik de ministers wel even het wetboek zijn opdreunen.

En binnen hoeveel tijd moet je het wetboek kennen? Wordt je als immigrant geacht deze al te kennen voor je het land in komt?
pi_28096891
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:48 schreef Greetings het volgende:
Ja, je hoort de wet te kennen, alsjeblieft......
Jij wil een moord plegen en dan roepen: "Oh men, mocht dat niet?"?

Je wordt beoordeeld op het feitencomplex in relatie tot de wet. Dat jij die beoordeling zelf niet, onjuist of onvolledig hebt gemaakt is daar vrij irrelevant voor.

Ik kan me zelfs voorstellen dat het "weten" zelf niet zozeer hoeft te worden aangetoond, als wel het "behoren te weten" op basis van enerzijds de geachte kennis van de wet en anderzijds een soort onderzoeksplicht die je op basis van die kennis zou moeten hebben.
pi_28096931
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef nostra het volgende:

[..]

Je hebt als Nederlander de wet te kennen, bovendien meldt MRB het tegenwoordig expliciet bij elke nieuwe aanmelding en dan wordt die melding ineens wel relevant.
[..]
Ja, maar dan zegt Greetings dat hij zich heeft aangemeld voordat MRB die waarschuwing ging gebruiken.
pi_28096999
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:52 schreef J_CDA het volgende:
Ja, maar dan zegt Greetings dat hij zich heeft aangemeld voordat MRB die waarschuwing ging gebruiken.
Dat valt gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen lijkt me.
  maandag 20 juni 2005 @ 18:56:02 #114
16505 KP
KwaliteitsPoster
pi_28097017
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef nostra het volgende:
Dat zou anders kunnen zijn als je het bewuste artikel zelf gaat gebruiken en bij de rechter om zijn oren wappert, zoals wimderon werd aangeraden.

Dat zou inderdaad niet al te slim zijn. Wie heeft dat aangeraden?
There's a #filosofie spirit in everyone.
pi_28097067
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Nee, hoor.

Want ik heb me ook ech aangemeld ver voor die waarschuwing. En normaal gesproken klik ik niet meer op de join-button als ik er al een account heb. Het stond verder niet op de site, dus in dit geval valt er niks te bewijzen.
pi_28097071
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hierbji mijn excuses aan mensen die door mij op Srichapan zijn gaan zitten. Ik blijf erbij dat de mogelijkheid er wel was, en dat Srichapan best kansen had, en laag genoteerd stond.

Safin is echter een beest
Het kan nog hoor
pi_28097102
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:57 schreef Greetings het volgende:
Nee, hoor.
Natuurlijk wel. Het is bekend wanneer jij je hebt aangemeld en het is bekend wanneer de waarschuwingen online zijn gezet. Dus is het gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen, in jouw geval het laatste.
pi_28097108
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:55 schreef nostra het volgende:

[..]

-edit- lama
pi_28097130
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef nostra het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Het is bekend wanneer jij je hebt aangemeld en het is bekend wanneer de waarschuwingen online zijn gezet. Dus is het gemakkelijk te weerleggen of te bewijzen, in jouw geval het laatste.
Hij heeft zich voor de waarschuwing aangemeld!
pi_28097175
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef nostra het volgende:

[..]

Ok, pietje precies

Het valt dan in mijn geval inderdaad te bewijzen dat ik het niet kon weten.
pi_28097178
scheitbak

[ Bericht 75% gewijzigd door nostra op 20-06-2005 19:06:52 ]
pi_28097206
Poep

[ Bericht 79% gewijzigd door Greetings op 20-06-2005 19:08:02 ]
pi_28097261
Nog meer poep
  maandag 20 juni 2005 @ 19:10:51 #124
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_28097444