Waarom vraag je dat pas nadat je hem in je combos hebt gepleurd? Nogmaals: zet in principe niet in op zaken die je niet (zelf) kent.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:33 schreef kikoooooo het volgende:
heeft karlovic een beetje kans vandaag? ik heb em in 3 combo's
ha jones, ik heb dat mlb een tijdje gevolgd en no way dat jij daar een overall winst mee hebt gehaald. Ik zie je vaak de favorieten backen, terwijl de underdogs net zo vaak winnen als de favorieten, op een enkele uitzondering na waar je dan toch geen positief resultaat mee kunt halen vanwege de odds (de uitslagen en de odds van vanavond bevestigen dit, zo ook de odds en uitslagen van de nacht daarvoor en daarvoor etc etc)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:06 schreef VinnieJones het volgende:
FF al m'n saldo gebruikt vandaag..![]()
STL -1.5
40 euri @ 1.95
Baltimore -1.5
40 @ 2.15
Pitt -1.5 & NYY -1.5 & Bal -1.5
20 @ 10.94(was een foutje ik wou eigenlijk 20 euri per bet geen combo)![]()
Boston Red Sox
15 @ 1.80
en nog allen samen voor
5.74 @ 38.39![]()
Is een tenniswedstrijd die gister is gespeeld op Wimbledon. Hernandez gaf op bij een 6-4 2-1 achterstandquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef APK het volgende:
Ik kreeg een mailtje van oddser.dk, maar ik kan 'em niet openen omdat mijn computer dan crashed.
De titel was: Hernandez - lisnard.
Iemand enig idee wat in die mail geschreven staat
Dat Lisnard wint van Hernandez, wat dus ook gebeurd is, aangezien de wedstrijd gister was. Gmail gaf aan dat ie 23 uur geleden was verstuurd, nu dus pas aangekomenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:27 schreef APK het volgende:
Ik kreeg een mailtje van oddser.dk, maar ik kan 'em niet openen omdat mijn computer dan crashed.
De titel was: Hernandez - lisnard.
Iemand enig idee wat in die mail geschreven staat
China M20 - Duitsland M20 / 1X2 / China M20 > 2.50quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
wat doen jullie met U20?
bet zou toch voided zijn, verder is het een free servicequote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:38 schreef FastEddieJC het volgende:
One new prediction has been updated on Oddser.dk:
Tennis
Wimbledon
Hernandez - Lisnard
Lisnard win!
1.36 @ WillHill
Odds above 1.17 too high
We have now won 73 of our last 86 predictions
Deze pot was gisteren al, de mail is wel gisteren verzonden... Slechte service!
Kijk eens op de frontpage van BF en dan vooral dat roodgedrukte bovenaan..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:46 schreef HoIIandia het volgende:
hebben jullie ook een mail gehad van BF dat je allerlei dingen naar ze moet sturen, ID, adresbevestiging, bankafschrift
wtfmoet binnen 7 dagen bij hun binnen zijn anders wordt mn account suspended
nee dit is geen fake mail, bf gaat langzaam alle klantengegevens opvragen, zie: http://kyc.betfair.com/quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:00 schreef Butra het volgende:
[..]
Kijk eens op de frontpage van BF en dan vooral dat roodgedrukte bovenaan..
Troost je maar met de gedachte dat je cashbacks beter voor hele hoge odds kan gebruiken, dus of voor een dikke combo of voor een correct score etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Argggggh, ben nog maar net aangemeld bij Mrbookmaker en dan maak ik een oerdomme fout. Ik wilde 12,30 met cashback inzetten op een gelijkspel tussen USA en Italie vanavond vergeet ik het vakje van cashback aan te vinken.![]()
Maar goed, wie weet.
Alweer? Dat hebben we verdomme een halfjaar geleden ook al gehad....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:12 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
nee dit is geen fake mail, bf gaat langzaam alle klantengegevens opvragen, zie: http://kyc.betfair.com/
vind het best irritant, maar heb het er wel voor over
Dankquote:Op dinsdag 21 juni 2005 21:08 schreef sander4444 het volgende:
zo, t forum doet t eindelijk weer.
@BS, feli met je winst, Koubek heeft wel veel kansen gehad, maar t mocht nie zo zijn voor mij
Verder moet Marokko nog wel ff winnen, anders is ie na Karlovic en Ljubicic het 3e debakel vandaag
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef sander4444 het volgende:
GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL MAROKKO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 minuten in blessuretijd, t lijken wel duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |