vind ik ook goed. en als iedereen het goed vind, dan kan deze ook weer gesloten wordenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, niet hier verder maar hier verder
Het grote online betting, info & tips topic - Deel 5
Vind ik
Maar het leuke is juist ook dat er een slowchat is/ blijft, maar ook een serieuze topic voor algemeen gebabbel...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef sander4444 het volgende:
idd, ben het (in tegenstelling tot de meeste uitspraken van Johan) het nu wel met em eens. je krijgt nu steeds vaker dubbelposten te zien en mensen moeten 2 fora in de gaten houden. dus van mij mag deze dicht en helpen we het andere topic ook naar de 25 toe
Ok... Eerder begonnen dan...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat boeit het nou dat deze reeks langer is?
Ja en wat boeit dat? Het gaat toch om de functionaliteit?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ok... Eerder begonnen dan...
De andere topic heet online betting, niet iedereen speelt online.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ja en wat boeit dat? Het gaat toch om de functionaliteit?
Niet over de geschiedenis?
Ok... Nou dan kom jij toch niet meer in dit topicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ja en wat boeit dat? Het gaat toch om de functionaliteit?
Niet over de geschiedenis?
Daarom...quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:53 schreef VinnieJones het volgende:
vandaag toch wel een leuke winst van 50 euro.. Mede dankzij Engeland 1/1 .
Wat betreft de topics, als er een geheel van gemaakt kon worden zou dat wel leuk zijn. Maar zo niet dan blijf ik voorlopig wel gewoon hier.. Zie geen reden om weg te lopen uit me crew![]()
Ja ik stuurde al wat terugquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:57 schreef Greetings het volgende:
Hey poepoog ik gaf je net een waardevolle message op MSN. Check it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |