of werkt het niet zo makkelijkquote:€3,- inzet
thuisploeg wint, ManU/ManU, 3-0, >2.5
mogelijke winst: €355,55
Je mag vaak nooit meer dan 1 weddenschap per wedstrijd in een combo. Want anders als je denk dat ManUtd. met 3-0 wint, kan je >2,5 er altijd bijstoppen in een combo, want als de 3-0 goed is, is de >2,5 ook altijd goed. je kan dus bijv. alleen Man.Utd. 3-0, PSG - Monaco >2,5 en PSV/PSV in een combo doen (als voorbeeld)quote:Op maandag 20 september 2004 17:33 schreef WooZ het volgende:
Hmmmm ik wil eigenlijk een combo op Man U - Liverpool maken, maar m'n geld is nog niet binnen bij mrbookmakerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
of werkt het niet zo makkelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha natuurlijk niet!quote:Op maandag 20 september 2004 17:33 schreef WooZ het volgende:
Hmmmm ik wil eigenlijk een combo op Man U - Liverpool maken, maar m'n geld is nog niet binnen bij mrbookmakerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
of werkt het niet zo makkelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 20 september 2004 17:59 schreef Greetings het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet!
Ik dacht laten we eens gek doenquote:€5,- @ 201,98
Manchester United - Liverpool 1 1,70
FC Kaiserslautern - Schalke 04 3 2,60
Maccabi Petach Tikva - SC Heerenveen 3 2,60
Werder Bremen - Bayer Leverkusen 3 2,60
Deportivo LA Coruña - Valencia 3 2,60
Brescia - Lazio Roma 3 2,60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop