Hier houdt je geloofwaardigheid op.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen heb ik er eigenlijk geen zin in
haha inderdaad......kans om tienduizenden te winnen (ben wel benieuwd naar je combo nu) en dan zeggen dat je geen zin hebt om daar moeite voor te doenquote:
Waarom? Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje omdat ik op dit moment wat anders aan het doen ben. Ik heb in mijn ogen 100 % gelijk. En ik heb al een paar keer gevraagd of je kunt chatten met medewerkers van MrBookmaker, waar geen antwoord op is gekomen. Ik geef hier mensen de mogelijkheid om geld te verdienen door mij te helpen, maar als niemand dat serieus doet zal ik uiteindelijk toch zelf wat moeten gaan doen.quote:
Een screenshot zou wel redelijk wat meer duidelijkheid geven jaquote:Op maandag 20 juni 2005 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje omdat ik op dit moment wat anders aan het doen ben. Ik heb in mijn ogen 100 % gelijk. En ik heb al een paar keer gevraagd of je kunt chatten met medewerkers van MrBookmaker, waar geen antwoord op is gekomen. Ik geef hier mensen de mogelijkheid om geld te verdienen door mij te helpen, maar als niemand dat serieus doet zal ik uiteindelijk toch zelf wat moeten gaan doen.
Of is dit gewoon een verkapte vraag om een screen![]()
raar dat je het wél kon invoerenl, want ze betalen geloof ik maar tot 25.000 uit....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:27 schreef _Tjabbe_ het volgende:
47.595,53 euro haha
Ik denk ook dat je 0,0% kans maakt.....tenzij je er een rechtzaak van maakt
Alleen voor de lol:quote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef Gelderland het volgende:
Btw. mensen die nog wat op tennis hebben gezet? (heb volgens mij pas 2x een tennisbet zien langskomen)
Ja dat is dus het vreemde, volgens mij verschilt het heel erg.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:31 schreef HoIIandia het volgende:
het is begrijpelijk dat mrb die bets niet uitkeert, maar bf doet het wel. Hieruit kun je concluderen dat mrb het gewoon niet doet omdat ze anders TE veel verliezen. Daarom ben ik wel benieuwd wat andere bookies hebben gedaan met dezelfde bets?
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef _Tjabbe_ het volgende:
MOEHAHAHA 598 euro winst
![]()
![]()
![]()
![]()
straks ff screenie posten
Zelfde verhaal dus. Dit gaat ze een hele hoop klanten kosten.quote:Hallo Butra,
Het was al een tijdje duidelijk dat de piloten met Michelin banden de race niet echt gingen rijden. Hierover staat in ons reglement:
"5.4 In het geval er informatie publiek wordt die de uitkomst van een wedstrijd 'voorspelbaar' maakt, behoudt MrBookmaker zich het recht de betreffende weddenschappen te annuleren en zal de speler zijn inzet terugkrijgen op zijn spelrekening."
Bedankt voor je begrip.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Sportieve groeten, ... en wedden dat je wint !!
Helpdesk MrBookmaker
Niet als jullie er een stokje voor stekenquote:Sportieve groeten, ... en wedden dat je wint !!
Wat had je gestuurd dan? Ik ga zelf ook maar eens een flinke brief opstellen en mailen. Maar ik denk dat dit een standaardreactie was.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:45 schreef Butra het volgende:
[..]
Zelfde verhaal dus. Dit gaat ze een hele hoop klanten kosten.
Ik heb ze in eerste instantie een heel verhaal gemaild. En zojuist weer een heel verhaal als reactie op hun mail. Ik kan ze je wel forwarden hoor, zet heel ff je emailadres neer dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat had je gestuurd dan? Ik ga zelf ook maar eens een flinke brief opstellen en mailen. Maar ik denk dat dit een standaardreactie was.
Ik laat het daar niet bij zitten, desnoods met hulp van de rechtspraak.
En wat ze schrijven over dat het al lang duidelijk was slaat nergens op, want het was pas vlak voor de race bekend, en daarnaast hadden ze dan deze weddenschappen maar niet meer aan moeten bieden als het al zo zou zijn geweest.
![]()
tuuuuumba@hotmail.comquote:Op maandag 20 juni 2005 14:57 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik heb ze in eerste instantie een heel verhaal gemaild. En zojuist weer een heel verhaal als reactie op hun mail. Ik kan ze je wel forwarden hoor, zet heel ff je emailadres neer dan.
stappen ondernemenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:56 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Als je echt stappen gaat ondernemen wim zou ik goed screenshots en alle andere bewijzen van je account opslaan, voordat ze dat ineens gaan verwijderen als ze merken dat ze de lul zijn
Zag het,ik wacht even het antwoord op jouw reactie af, daarna kijk ik wel weer.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef Butra het volgende:
Je hebt mail wimpie.
Denk niet dat ze dat doen, dan brengen ze zichzelf in de problemen denk ik, zoals NG ook al eens in het topic over of MrB nou wel of niet illegaal bezig was aangafquote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rechtspraak heeft niet zoveel zin, zij vegen alles van tafel door te melden dat jij niet eens bij hun mag spelen, omdat je Nederlander bent en dat hebben ze aangegeven voor je je aanmeldde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |