Dit is vooral lachen omdat er aan de 'andere kant' nu iemand zwaar zit te balen dattie niet heeft zit opletten met zn domme hoofd!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:40 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals ik in het vorige topic al had gepost een paar euro´s gezet op Albers to finish in points en op podium (dat helaas niet gelukt) verder nog aardig wat op Rubens en Schumi, later de stakes verhoogt toen bleek dat Michelin echt heel erg in de problemen zat. Toen Michelin zei niet te gaan starten nog 39 euro @ 12 gezet op Albers to finish in points, die heeft de klapper voor mij gemaakt. Zelfs mn bets op een aantal Michelins not to finish (die ik als eerste had geplaatst is goedgekeurd). En dan te bedenken dat ik mn saldo had overgeschreven naar mn rekening, maar daar was blijkbaar iets misgegaan waar ik zondagmiddag achterkwam, anders had ik die bets nooit kunnen plaatsen
Als je nou eens wat meer in detail treed mbt de eventuele beloningquote:Op maandag 20 juni 2005 11:32 schreef wimderon het volgende:
En remember: wie ervoor zorgt dat de bets uitbetaald worden zal rijkelijk beloond worden![]()
Waar zat je aan te denken danquote:Op maandag 20 juni 2005 12:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je nou eens wat meer in detail treed mbt de eventuele beloning
Niet dat ik denk dat die lijers gaan uitbetalen hoor
Ik zat zelf te denken aan ¤ 500,-quote:
idd, same here, F1 kijk ik nooit!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Gelderland het volgende:
Lekker hoor _Tjabbe_....
Ik zag het berichtje in het vorige topic wél staan (dat die banden niet goed waren ofzo) maar heb er geen aandacht aan besteed achter (heb eigenlijk 0,0% verstand van Formule 1 dus zei me niets)...dom maar waar![]()
![]()
Daarbij heb ik geen account bij Betfair dus op sommige dingen kon ik niet wedden, al had ik natuurlijk wel veel geld op Schumi kunnen zetten dat hij de race won....(en nog op de top 3 ofzo)
Maargoed...leuk dat sommige tķch nog winst gemaakt hebben....hopen dat dit ooit nog es gebeurd (maar die kans is 0.01 %)
Wat bescheiden zeg als het om tienduizenden euro's gaat. Nou, dan wil ik voor 1000,- best een beetje druk uitvoeren hoor.quote:
Als je (of iemand anders) het regelt zit dat er zeker in!quote:
Ze staan als geannuleerd, maar als je de regels van MrB erop naslaat is dat niet mogelijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef PyTh het volgende:
Staan de bets als ongeldig of staan ze nog gewoon open onder lopende bets wim?
en een royale beloning dan (zie boven)quote:Op maandag 20 juni 2005 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met deze link moet je toch een eind kunnen komen. De officiele uitslag op de officiele website van de FIA. Als ze dan niet meer uitbetalen.
Ik ga zelf niet lopen pushen, denk dat het totaal geen zin heeft wanneer ik er zelf geen bets op heb lopen
Misschien dat je zelf eens wat actie moet ondernemen?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
en een royale beloning dan (zie boven)![]()
haha, ja inderdaad.....zo´n kans kon ik alleen niet laten liggen natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef Greetings het volgende:
Aanklagen die hap, Wim! Huur Moszkowicz in!
Gefeli Tjabbe!En jij zei idd nog een paar dagen terug dat BF zeker wou dat je weer ging inzetten en dat je dat "mooi niet deed"
Trouwens.... je zal maar gebacked hebben op MrBookie en gelayed op BF voor surewins.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal wel moeten uiteindelijk. Alleen heb ik er eigenlijk geen zin in en daarom geef ik jullie nu de kans om een leuke cent bij te verdienenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Misschien dat je zelf eens wat actie moet ondernemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |