Wie verandert de TT?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:29 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt zijn bed in
Slaapzzzzzzzzzzzzze
Duurt nog 2 uur, zal spannend worden.quote:
Basketball dus, ik durfde het niet te vragen.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Duurt nog 2 uur, zal spannend worden.
Man wees blij, al die moeite, ik heb er nog nooit een geopend dacht ikquote:Op maandag 20 juni 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,kan ik eindelijk een HOOLS openen ben ik te laat
Sorry, maar het duurde zo lang.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
GVD,kan ik eindelijk een HOOLS openen ben ik te laat
TT is toch prima?quote:
Nee, 't was een grapje.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
TT is toch prima?
Of had je liever iets anders willen hebben?
Bevalt het hier een beetje?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, 't was een grapje.
Moet er nog een btje aan wennen dat ik niet in GCSC zit, of HOMO, of in FHZ ofzo.
Ow oke ik dacht dat DG bardienst hadquote:Op maandag 20 juni 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Vom krijgt pils! ( met dit weer is er zelfbediening)
Ik ga ook maar eens, morgen tentamen makenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die is er al vandoor.
Ik ga ook maar eens naar m'n hol. Welterusten!
*checkquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens, morgen tentamen maken
Trusten
quote:
Heaumeau!quote:Op maandag 20 juni 2005 07:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nu voor de derde dag op rij pijn bij het slikken
"zie hier de ongekende kant van DG, met onze Hoolsmascotte Glenn en papa digger " deze tekst had ik onder de foto in de vorige Hoolsquote:Op maandag 20 juni 2005 07:31 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Op de rug gezien onze nieuwe mod, die z'n verborgen talenten showt op mascotte nr. 2
Ik heb tot ongeveer 3 uur geslapen, daarna voornamelijk wakker geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 08:18 schreef Bananenman het volgende:
Ik sliep om 2.30 pas en nu alweer wakker
dat heb je vroeg gedaan, niks ernstigs ?quote:Op maandag 20 juni 2005 08:33 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug van de dokter, heb een kuur gekregen.
En vooral niet tussen 1 uur 's nachts en half 9 's ochtends zie ik.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:33 schreef DeTolk het volgende:
We posten snel, maar niet zo snel
IJsje?quote:Op maandag 20 juni 2005 08:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, een ontsteking in de keel. Pijn bij het slikken.
Nee niet eens. Heb er nooit zo'n last van.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 08:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, een ontsteking in de keel. Pijn bij het slikken.
mag je wel of geen alcohol gebruiken ?quote:Op maandag 20 juni 2005 08:33 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug van de dokter, heb een kuur gekregen.
Neen, denk et niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Dag Tolkemans. Ken ik u nog uit een vorig leven?
Bruce stond in Ahoy deze keer. Ik heb hem in '88 een keer in de Kuip gezien, beste concert dat ik ooit gezien hebquote:Op zondag 19 juni 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal gemist, was er de vorige keer nog bij. Waar stond ie nu?
Goed man, zo'n moeder wil ik ook wel. Die van mij is fan van Nana Mouskouriquote:Op maandag 20 juni 2005 08:45 schreef Againzender het volgende:
Om nog even op gisteravond terug te komen:
[..]
Bruce stond in Ahoy deze keer. Ik heb hem in '88 een keer in de Kuip gezien, beste concert dat ik ooit gezien heb
Er staat nergens dat het niet mag, maar ik ga het alcoholgebruik wel wat minderen de komende dagen.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
mag je wel of geen alcohol gebruiken ?
Niet te veel alcohol. Je kan beter heel veel water en appelsap drinken, met veel ijs.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het niet mag, maar ik ga het alcoholgebruik wel wat minderen de komende dagen.
* SCH is helaas een expert op het gebied van keelontstekingen.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank voor het advies dokter SCH!
Sterker nog, in '88 ben ik met mijn moeder gegaan. Alleen kwam ze er toen achter dat op het veld staan als je 1m60 bent niet echt handig is. Gelukkig had er iemand een bierkrat waar ze op kon staan.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed man, zo'n moeder wil ik ook wel. Die van mij is fan van Nana Mouskouri![]()
* fotoboek checktquote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Dark Killa?
Ik ben een SC-verslaafd kutnewbie. Hoi.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Dark_Killah? En DG, doe je goed jongen...
Zo zit het ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:51 schreef SCH het volgende:
* fotoboek checkt
Die is blijven hangen uit de selectie van Benin, vraagt politiek asiel aan in Hools
Was in de Dancing in the Dark periode zeker? Toen ben ik even afgehaakt.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sterker nog, in '88 ben ik met mijn moeder gegaan. Alleen kwam ze er toen achter dat op het veld staan als je 1m60 bent niet echt handig is. Gelukkig had er iemand een bierkrat waar ze op kon staan.
Was ietsje later, volgens mij de Tunnel of Love tour.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Was in de Dancing in the Dark periode zeker? Toen ben ik even afgehaakt.
Hij is nu weer helemaal terug op het oude niveau.
Ah, vandaar. Ik heb gelukkig nooit eerder last van m'n keel gehad. Wel zitten m'n amandelen er nog in.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH is helaas een expert op het gebied van keelontstekingen.
Op mijn 23e de amandelen alsnog laten verwijderen en nooit meer last gehad. Ook een gratisch adviesch.![]()
![]()
Als jer er vaker lascht van krijgt, moet je daar eens over nadenken. Veel klachten (moeheid e.d.) kunnen aan die amandelen zijn gerelateerd.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik heb gelukkig nooit eerder last van m'n keel gehad. Wel zitten m'n amandelen er nog in.
Ik ben altijd een enorme fan van Litte Steven geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was ietsje later, volgens mij de Tunnel of Love tour.
Ik dacht even dat er een komma stond tussen verslaafd en kutnewbie...quote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben een SC-verslaafd kutnewbie. Hoi.
Ga nou maar uit van het ergste.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop en denk dat het iets eenmaligs is.
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga nou maar uit van het ergste.
Welke muziek moeten we draaien?![]()
Nee ik ben veel te vroeg wakker door dit klote weerquote:Op maandag 20 juni 2005 09:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is jouw toetsenbordindeling ook zo verrot![]()
wie moet er dood?quote:
Wie weetquote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb bjoro nog niet gezien. Zou het....?
quote:
1 kan kofiie voor appeltjequote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen![]()
Zo ik kan dus echt niet wakker worden ....
mijn ogen zitten dicht...
Koffie, veel erg veel koffie nodig vandaag..
Uit welk land kom je danquote:Op maandag 20 juni 2005 09:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil me aanmelden bij Mrbookmaker, moet ik dan aangeven dat ik uit een ander land kom om te kunnen wedden op voetbalwedstrijden?
Gewoon uit NL, maar ik lees dit op mrbookmaker:quote:
quote:Volgens de huidige Nederlandse rechtspraak en ingevolge een regeling met de Nederlandse Lotto die een monopoliepositie nastreeft in Nederland, mag MrBookmaker voorlopig geen weddenschappen meer aanbieden op voetbal, tennis, wielrennen, enz... aan Nederlanders die surfen van op Nederlands grondgebied.
Ik wil je wel een link sturen voordat je je aanmeldtquote:Op maandag 20 juni 2005 09:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil me aanmelden bij Mrbookmaker, moet ik dan aangeven dat ik uit een ander land kom om te kunnen wedden op voetbalwedstrijden?
Ik weet niet wat voor een link, maar zie voor mijn mailadres mn profiel. Kom maar op.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil je wel een link sturen voordat je je aanmeldt
Belgie is 't kortst nabijquote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef SCH het volgende:
Je kan nu niet meer als Nederlander inschrijven. Dat kon tot voor een poos geleden nog wel en die inschrijvingen blijven staan maar nu moet je inderdaad een Monegask of Libanees zijn Vaduz.
Donequote:Op maandag 20 juni 2005 09:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een link, maar zie voor mijn mailadres mn profiel. Kom maar op.
alles is nog lekker rustig de de buik....dus.........quote:
Als je nu een dubbele nationaliteit hebt en in Nederland woont, mag het dan wel?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef SCH het volgende:
Je kan nu niet meer als Nederlander inschrijven. Dat kon tot voor een poos geleden nog wel en die inschrijvingen blijven staan maar nu moet je inderdaad een Monegask of Libanees zijn Vaduz.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alles is nog lekker rustig de de buik....dus.........mogguh
als die baby slim is wacht 'ie ook even tot het wat koeler is!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alles is nog lekker rustig de de buik....dus.........
mogguh
Wij hebben hier klimaat beheersingquote:Op maandag 20 juni 2005 09:57 schreef Vom het volgende:
Ik zit hier op een stoel niks te doen en ik zweet al![]()
Hey!!quote:
late dienst deze weekquote:Op maandag 20 juni 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey!!
Hoef jij niet te werken? of moet je 's avonds werken ??
Ik denk dat je dan de tegen de spreekwoordelijke muur gaat lopenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij hebben hier klimaat beheersing
Alleen zal het wel super warm zijn als ik zometeen naar buiten ga...
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de tegen de spreekwoordelijke muur gaat lopen
Ik ga zo maar eens even douchen.
met of zonder dressing?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie broodje beenham klaarmaakt
Wij ook, naar het schijntquote:Op maandag 20 juni 2005 10:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij hebben hier klimaat beheersing
Die draait hier nog steeds.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:22 schreef pascalheister het volgende:
Het is hier best te doen op me kamer, hele nacht heeft de ventilator gedraaid
Ik was echt zo moe gisteravond dat ik totaal geen last van de warmte gehad heb... ik lag en sliep....quote:Op maandag 20 juni 2005 10:22 schreef pascalheister het volgende:
Het is hier best te doen op me kamer, hele nacht heeft de ventilator gedraaid
ik lag, en lag, en draaide me om, en lag ( 40 keer ofzo)quote:Op maandag 20 juni 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was echt zo moe gisteravond dat ik totaal geen last van de warmte gehad heb... ik lag en sliep....
Mooi toch.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen, ik heb wel de goede week uitgekozen voor een weekje vrij.
Wel als je losse kaartjes koopt.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:51 schreef pfaf het volgende:
[..]Het zwembad zal een goede aan me hebben deze week.
Bier is ook goed.... melk en suiker?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef JaWi het volgende:
Ik blief geen koffie. Het is meer weer voor bier.
Maar eerst even werken van half 12 tot 3.
Neuh, hoef maar paar uurtjes te werken. Betaald prima dus ik vind het best.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bier is ook goed.... melk en suiker?
En heb je een tropenroostertje ofzo?
Volgens mij stond heel nl blauw van de BBQ rook dit weekendquote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef Lionheaad het volgende:
Van het weekend 2x geBBQ'ed
1x bij schoonouder en 1x thuis
Ook nog lekker gezwommen in de waal....zeer verkoelend
....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef pascalheister het volgende:
zo weer een mooi pakje uit Korea binnen![]()
...pakje van 165 bij 40?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef pascalheister het volgende:
zo weer een mooi pakje uit Korea binnen![]()
Ik kan me niet eens herinneren dat ik mezelf omdraaide... ben echt lekker in slaap gevallen...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik lag, en lag, en draaide me om, en lag ( 40 keer ofzo)
Ik sliep ook heerlijk, tot de eerste mug van het jaar z'n intrede deed.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik mezelf omdraaide... ben echt lekker in slaap gevallen...
Heerlijk
heeee SCHoonheidquote:
Bjooorooooquote:
behalve de warmte gaat het prima hierquote:
Muggen?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik sliep ook heerlijk, tot de eerste mug van het jaar z'n intrede deed.ZZzzzzzzzzzzzzzZZZZZoem.
ja hier ook erg warm.. en beetje zenuwachtig, moet naar de tandarts enzoquote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
behalve de warmte gaat het prima hier![]()
en daar ?
Met een zwembad erbij is er niets mooiers.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef VoreG het volgende:
O ja ik had afgesproken om met vrienden te gaan voetballen om 1 uur. Ik ben gestoord.
Er is geen zwembad in de buurtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met een zwembad erbij is er niets mooiers.
good luck dan maar....hopelijk laat hij je heelquote:Op maandag 20 juni 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja hier ook erg warm.. en beetje zenuwachtig, moet naar de tandarts enzo
Maar verder gaat het prima
voetvolleyen is zomers toch wel mijn favo bezigheid !quote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is geen zwembad in de buurt. Misschien kunnen we gaan beachvoetballen, ook leuk natuurlijk
Ja maar als het als het zo warm is.. en je kan niet afkoelen...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voetvolleyen is zomers toch wel mijn favo bezigheid !
gewoon op het strand bedoel ik ook !quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar als het als het zo warm is.. en je kan niet afkoelen...
Ach ik werk ondertussen rustig door...
Volgende keer wat minder zuipenquote:
Dat doen ze ook denk ik wel, maar ze willen eerst met zn alle uit testen of mijn bloed dun is of nietquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder zuipen
Muggen houden van "dun" bloed
Als jou bloed stroperigger is als dat van je buurman/vrouw gaan ze daar naar toe
Welkomquote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben een SC-verslaafd kutnewbie. Hoi.
Als je je nog 1 keer zo laat meldt, word je gebanned.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
Hey rubbereend, was je nog blauw van 't weekend?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
KUT. Ik moest nog twee verslagen inleveren die voor komende woensdag beoordeeld moesten worden ivm diploma-aanvraag. Dus gedaan, die ene netjes terug gehad, beoordeeld en al doorgevoerd in het systeem, maar die andere kreeg ik maar niet terug (andere docent). Nu hoor ik net dat ze van vandaag t/m woensdag afwezig is. En dat beoordelen lukt dus niet meer voor woensdag. Daaaaaaag diploma-uitreiking
* clauwheee very pissed is.
Elton John.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
DVD City
[..]
nee, 20 x 24 x 17 cm
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:20 schreef pfaf het volgende:
Da's kloten Clauwheee.
Ik heb overigens een nieuwe Icon.
Matig, totaal niet voetbal gerelateerd.quote:
klote..clauquote:Op maandag 20 juni 2005 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik moet gewoon iets verzinnen, ik wil naar die diploma-uitreiking! Bah bah bah.
Zo lang je maar niet kiest voor de Amerkaanse "oplossing"quote:Op maandag 20 juni 2005 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik moet gewoon iets verzinnen, ik wil naar die diploma-uitreiking! Bah bah bah.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Matig, totaal niet voetbal gerelateerd.
Het is kut clau en klote bjoroquote:
Dus?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Ben er een half uur mee bezig geweest.
Dat sucked idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
KUT. Ik moest nog twee verslagen inleveren die voor komende woensdag beoordeeld moesten worden ivm diploma-aanvraag. Dus gedaan, die ene netjes terug gehad, beoordeeld en al doorgevoerd in het systeem, maar die andere kreeg ik maar niet terug (andere docent). Nu hoor ik net dat ze van vandaag t/m woensdag afwezig is. En dat beoordelen lukt dus niet meer voor woensdag. Daaaaaaag diploma-uitreiking
maar nu was opletten voor jou tijdens nederlands nooit jouw favoriete bezigheid, toch ?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is kut clau en klote bjoro
Zo heb ik ooit uit de biologielessen begrepen.
Nope.quote:
meneer is naar Sin City geweest ?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Ben er een half uur mee bezig geweest.
Yup, wát een ganiale film.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meneer is naar Sin City geweest ?
ADO den Haag voetbal wekelijks minimaal 3 halve uren en trainen daar ook nog eens bij....en dat ziet er toch ook nog steeds niet uitquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
Dan kun je je vrouw ook wel vertellen dat ze die kleine al lang eruit kan sturen, hem/haar langer vasthouden heeft toch geen nut.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef Bjoro het volgende:
dus schoonheid zit hem niet in de tijdsduur !
Ja inderdaad. En daarbij, vorige week was ze toch gewoon aan het werk, en wist ze toch wel dat ze nu afwezig zou zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke kut-streek
![]()
die andere docent had die afwezigheid toch even moeten aangeven
Eind september, begin oktober ofzo..maar ik ben gewoon voor de zomer klaar, heb alles gehaald, en dan nog geen diploma. Das kut.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:46 schreef appelsientje het volgende:
Jemig Clauwhee.. .das kut... denk je dat jij je diploma kunt ophalen... en dan door zoiets kan het niet door gaan![]()
![]()
Wanneer krijg jij dan je diploma??
het wordt tijd voor de hools-knokploegquote:Op maandag 20 juni 2005 12:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En daarbij, vorige week was ze toch gewoon aan het werk, en wist ze toch wel dat ze nu afwezig zou zijn![]()
![]()
Met als klap op de vuurpijl dat je voor dat jaar ook nog eens collegegeld moet betalen?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eind september, begin oktober ofzo..
Pak jij je deegroller vastquote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
het wordt tijd voor de hools-knokploeg [afbeelding]
Ja daaag dat zal toch niet???quote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Met als klap op de vuurpijl dat je voor dat jaar ook nog eens collegegeld moet betalen?
Ik zou dat maar eens navragenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja daaag dat zal toch niet???
edit: volgens Noca niet..pfieuw. Zou ook van de zotte zijn geweest, alleen voor het ophalen van m'n diploma!
Dat is erg fucked up jaquote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeuzus, ben ik gisternacht na iets te lang doorstuderen in slaap gevallen met mn lenzen in .... in een note to self wil ik even zeggen dat dit niet meer moet, voelt irritant![]()
Nu lust ik wel koffie![]()
Studiegids 2004/2005 geeft aan dat in september het aanvraag voor een diploma ingeleverd kan worden voor de her van de hoofdfase. Geen probleem dus wat dat betreftquote:
Ok, het zou echt vervelend zijn als je ook nog eens collegegeld moest betalen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Studiegids 2004/2005 geeft aan dat in september het aanvraag voor een diploma ingeleverd kan worden voor de her van de hoofdfase. Geen probleem dus wat dat betreft
Idd, dan moet je voor een maandje betalen oid. Allemaal papierwerk enzo...nu snel ff opgezocht en het kan zo dus nog, dat scheeltquote:Op maandag 20 juni 2005 12:56 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ok, het zou echt vervelend zijn als je ook nog eens collegegeld moest betalen.
met jou als leidsterquote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
het wordt tijd voor de hools-knokploeg [afbeelding]
Mijn ouders zijn daar ook geweest, en hebben het daar nog wel eens over, hoe legendarisch dat was met de wave enzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 08:45 schreef Againzender het volgende:
Om nog even op gisteravond terug te komen:
[..]
Bruce stond in Ahoy deze keer. Ik heb hem in '88 een keer in de Kuip gezien, beste concert dat ik ooit gezien heb
anders moet je tong ff vragen naar dat concert...geloof dat het de enige keer is geweest dat hij met kippevel op de rug en tranen in de ogen in de kuip heeft gestaan !quote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn daar ook geweest, en hebben het daar nog wel eens over, hoe legendarisch dat was met de wave enzo...
hahaha ja dat zou zo moeten zijn ja...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
Wat een beroerde organisatie zeg, dat dat dan kan...hier krijgen alle docenten nu te horen dat alle prioriteit naar de vierdejaars/afstudeerders gaat.
welke school?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ja dat zou zo moeten zijn ja...
Bij ons kan je de leraren ook amper bereiken... (maar daar had ik al eens overlopen klagen volgens mij)
Maar 2 klasgenoten van mij kregen te horen van hun afstudeer docent dat alles op 6 juni moest zijn ingeleverd.... en dat deed hij op 6 junizo lekker op tijd...
Das netjes, 4 werkstukken voor 4 uur vanmiddag, hulp nodig?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net te horen dat ik voor 4 uur vanmiddag 4 werkstukken moet inleveren. Moet er nog aan beginnen...
Ze schuiven voor het gemakt de datum 2 weken vooruit, hoor je nu en hoe je dat oplost is je eigen probleem!Arcus College
Zal ik naar Zeeland komen?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben trouwens vrij, maar de rest niet, dus niemand om een biertje mee te gaan drinken op het strand
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:46 schreef golfer het volgende:
Pfoe,wat is het warm.
Straks maar weer even naar ons strandje.![]()
balen dat het niet echt weer is om vroeg t bed in te duikenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik heb serieus moeite om mijn ogen open te houden.. val hier bijna in slaap...
vanavond maar op tijd naar bed toe denk ik zo...
Nee dat klopt... maar ik ben echt gewoon op... ik proberen nu te programmeren ... maar ik kan niet eens helder denken... weekend was gewoon te goed (had kamp) maar te weinig / geen slaap...quote:Op maandag 20 juni 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
balen dat het niet echt weer is om vroeg t bed in te duiken
ga je toch ff naar buiten voor een verfrissende wandelingquote:Op maandag 20 juni 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat klopt... maar ik ben echt gewoon op... ik proberen nu te programmeren ... maar ik kan niet eens helder denken... weekend was gewoon te goed (had kamp) maar te weinig / geen slaap...
Ja maar ik moet best wat dingen doen enzo.... en dat wil ik vandaag eigenlijk wel af krijgen...quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga je toch ff naar buiten voor een verfrissende wandeling
Donkere ruimtes zijn cool, zeker met dit weerquote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
ik loop zo ff naar buiten....kijken hoe het daar is
heb hier de hele dag al geen daglicht gezien !
Tja dat heb ik ook... kan ook niet echt naar buiten kijken hier... komt zo wel weer als ik klaar ben met werken....quote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
ik loop zo ff naar buiten....kijken hoe het daar is
heb hier de hele dag al geen daglicht gezien !
goed idee k denk dat k dadelijk ook maar even in de vriezer duikquote:Op maandag 20 juni 2005 15:10 schreef DeTolk het volgende:
Is deze nou nog niet vol?
Net ff boodschappen gedaan, was lekker koud in het vriesvak bij de Vomar
Trouwens ik had zaterdag toch een niesaanval... (we sliepen bij een boer) en daar was nogal veel hooi aanwezig... heel erg veel... en wie was z'n medicijnen vergeten?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed idee k denk dat k dadelijk ook maar even in de vriezer duik
Met zijn salarisquote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
Rondje op kosten van Theo Bos.....nieuwe coach van FCDB
zit hij daar tegen het minimum-jeugd-loon danquote:
dat lijkt me een ramp medicijnen vergetenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens ik had zaterdag toch een niesaanval... (we sliepen bij een boer) en daar was nogal veel hooi aanwezig... heel erg veel... en wie was z'n medicijnen vergeten?
gelukkig dat 1 van de kids medicijnen mee had genomen..
wij nemen altijd alleen drank af van de kinderenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens ik had zaterdag toch een niesaanval... (we sliepen bij een boer) en daar was nogal veel hooi aanwezig... heel erg veel... en wie was z'n medicijnen vergeten?
gelukkig dat 1 van de kids medicijnen mee had genomen..
Je bent in de war met Joop Zoetemelk, manquote:
steek jij die keffertjes in de brandquote:Op maandag 20 juni 2005 15:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Brabbelt iets over meer hondjes en fikkie...
Bier ook goed?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Maar eens een keertje vroeg opgestaan. Uitslapen is niet te doen met die hitte.
Koffie graag, zwart.
mooi op tijd tong...zo kun je iig nog optimaal genieten van de hitte van vandaagquote:Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Maar eens een keertje vroeg opgestaan. Uitslapen is niet te doen met die hitte.
Koffie graag, zwart.
ik ziet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |