Bruce stond in Ahoy deze keer. Ik heb hem in '88 een keer in de Kuip gezien, beste concert dat ik ooit gezien hebquote:Op zondag 19 juni 2005 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal gemist, was er de vorige keer nog bij. Waar stond ie nu?
Goed man, zo'n moeder wil ik ook wel. Die van mij is fan van Nana Mouskouriquote:Op maandag 20 juni 2005 08:45 schreef Againzender het volgende:
Om nog even op gisteravond terug te komen:
[..]
Bruce stond in Ahoy deze keer. Ik heb hem in '88 een keer in de Kuip gezien, beste concert dat ik ooit gezien heb
Er staat nergens dat het niet mag, maar ik ga het alcoholgebruik wel wat minderen de komende dagen.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
mag je wel of geen alcohol gebruiken ?
Niet te veel alcohol. Je kan beter heel veel water en appelsap drinken, met veel ijs.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het niet mag, maar ik ga het alcoholgebruik wel wat minderen de komende dagen.
* SCH is helaas een expert op het gebied van keelontstekingen.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank voor het advies dokter SCH!
Sterker nog, in '88 ben ik met mijn moeder gegaan. Alleen kwam ze er toen achter dat op het veld staan als je 1m60 bent niet echt handig is. Gelukkig had er iemand een bierkrat waar ze op kon staan.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed man, zo'n moeder wil ik ook wel. Die van mij is fan van Nana Mouskouri![]()
* fotoboek checktquote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Dark Killa?
Ik ben een SC-verslaafd kutnewbie. Hoi.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Dark_Killah? En DG, doe je goed jongen...
Zo zit het ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:51 schreef SCH het volgende:
* fotoboek checkt
Die is blijven hangen uit de selectie van Benin, vraagt politiek asiel aan in Hools
Was in de Dancing in the Dark periode zeker? Toen ben ik even afgehaakt.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sterker nog, in '88 ben ik met mijn moeder gegaan. Alleen kwam ze er toen achter dat op het veld staan als je 1m60 bent niet echt handig is. Gelukkig had er iemand een bierkrat waar ze op kon staan.
Was ietsje later, volgens mij de Tunnel of Love tour.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Was in de Dancing in the Dark periode zeker? Toen ben ik even afgehaakt.
Hij is nu weer helemaal terug op het oude niveau.
Ah, vandaar. Ik heb gelukkig nooit eerder last van m'n keel gehad. Wel zitten m'n amandelen er nog in.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH is helaas een expert op het gebied van keelontstekingen.
Op mijn 23e de amandelen alsnog laten verwijderen en nooit meer last gehad. Ook een gratisch adviesch.![]()
![]()
Als jer er vaker lascht van krijgt, moet je daar eens over nadenken. Veel klachten (moeheid e.d.) kunnen aan die amandelen zijn gerelateerd.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik heb gelukkig nooit eerder last van m'n keel gehad. Wel zitten m'n amandelen er nog in.
Ik ben altijd een enorme fan van Litte Steven geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was ietsje later, volgens mij de Tunnel of Love tour.
Ik dacht even dat er een komma stond tussen verslaafd en kutnewbie...quote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben een SC-verslaafd kutnewbie. Hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |