Uit welk land kom je danquote:Op maandag 20 juni 2005 09:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil me aanmelden bij Mrbookmaker, moet ik dan aangeven dat ik uit een ander land kom om te kunnen wedden op voetbalwedstrijden?
Gewoon uit NL, maar ik lees dit op mrbookmaker:quote:
quote:Volgens de huidige Nederlandse rechtspraak en ingevolge een regeling met de Nederlandse Lotto die een monopoliepositie nastreeft in Nederland, mag MrBookmaker voorlopig geen weddenschappen meer aanbieden op voetbal, tennis, wielrennen, enz... aan Nederlanders die surfen van op Nederlands grondgebied.
Ik wil je wel een link sturen voordat je je aanmeldtquote:Op maandag 20 juni 2005 09:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil me aanmelden bij Mrbookmaker, moet ik dan aangeven dat ik uit een ander land kom om te kunnen wedden op voetbalwedstrijden?
Ik weet niet wat voor een link, maar zie voor mijn mailadres mn profiel. Kom maar op.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil je wel een link sturen voordat je je aanmeldt
Belgie is 't kortst nabijquote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef SCH het volgende:
Je kan nu niet meer als Nederlander inschrijven. Dat kon tot voor een poos geleden nog wel en die inschrijvingen blijven staan maar nu moet je inderdaad een Monegask of Libanees zijn Vaduz.
Donequote:Op maandag 20 juni 2005 09:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een link, maar zie voor mijn mailadres mn profiel. Kom maar op.
alles is nog lekker rustig de de buik....dus.........quote:
Als je nu een dubbele nationaliteit hebt en in Nederland woont, mag het dan wel?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef SCH het volgende:
Je kan nu niet meer als Nederlander inschrijven. Dat kon tot voor een poos geleden nog wel en die inschrijvingen blijven staan maar nu moet je inderdaad een Monegask of Libanees zijn Vaduz.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alles is nog lekker rustig de de buik....dus.........mogguh
als die baby slim is wacht 'ie ook even tot het wat koeler is!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alles is nog lekker rustig de de buik....dus.........
mogguh
Wij hebben hier klimaat beheersingquote:Op maandag 20 juni 2005 09:57 schreef Vom het volgende:
Ik zit hier op een stoel niks te doen en ik zweet al![]()
Hey!!quote:
late dienst deze weekquote:Op maandag 20 juni 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey!!
Hoef jij niet te werken? of moet je 's avonds werken ??
Ik denk dat je dan de tegen de spreekwoordelijke muur gaat lopenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij hebben hier klimaat beheersing
Alleen zal het wel super warm zijn als ik zometeen naar buiten ga...
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de tegen de spreekwoordelijke muur gaat lopen
Ik ga zo maar eens even douchen.
met of zonder dressing?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie broodje beenham klaarmaakt
Wij ook, naar het schijntquote:Op maandag 20 juni 2005 10:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij hebben hier klimaat beheersing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |