Die draait hier nog steeds.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:22 schreef pascalheister het volgende:
Het is hier best te doen op me kamer, hele nacht heeft de ventilator gedraaid
Ik was echt zo moe gisteravond dat ik totaal geen last van de warmte gehad heb... ik lag en sliep....quote:Op maandag 20 juni 2005 10:22 schreef pascalheister het volgende:
Het is hier best te doen op me kamer, hele nacht heeft de ventilator gedraaid
ik lag, en lag, en draaide me om, en lag ( 40 keer ofzo)quote:Op maandag 20 juni 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was echt zo moe gisteravond dat ik totaal geen last van de warmte gehad heb... ik lag en sliep....
Mooi toch.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen, ik heb wel de goede week uitgekozen voor een weekje vrij.
Wel als je losse kaartjes koopt.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:51 schreef pfaf het volgende:
[..]Het zwembad zal een goede aan me hebben deze week.
Bier is ook goed.... melk en suiker?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef JaWi het volgende:
Ik blief geen koffie. Het is meer weer voor bier.
Maar eerst even werken van half 12 tot 3.
Neuh, hoef maar paar uurtjes te werken. Betaald prima dus ik vind het best.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bier is ook goed.... melk en suiker?
En heb je een tropenroostertje ofzo?
Volgens mij stond heel nl blauw van de BBQ rook dit weekendquote:Op maandag 20 juni 2005 11:12 schreef Lionheaad het volgende:
Van het weekend 2x geBBQ'ed
1x bij schoonouder en 1x thuis
Ook nog lekker gezwommen in de waal....zeer verkoelend
....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef pascalheister het volgende:
zo weer een mooi pakje uit Korea binnen![]()
...pakje van 165 bij 40?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:17 schreef pascalheister het volgende:
zo weer een mooi pakje uit Korea binnen![]()
Ik kan me niet eens herinneren dat ik mezelf omdraaide... ben echt lekker in slaap gevallen...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik lag, en lag, en draaide me om, en lag ( 40 keer ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |