Ja daaag dat zal toch niet???quote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Met als klap op de vuurpijl dat je voor dat jaar ook nog eens collegegeld moet betalen?
Ik zou dat maar eens navragenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja daaag dat zal toch niet???
edit: volgens Noca niet..pfieuw. Zou ook van de zotte zijn geweest, alleen voor het ophalen van m'n diploma!
Dat is erg fucked up jaquote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeuzus, ben ik gisternacht na iets te lang doorstuderen in slaap gevallen met mn lenzen in .... in een note to self wil ik even zeggen dat dit niet meer moet, voelt irritant![]()
Nu lust ik wel koffie![]()
Studiegids 2004/2005 geeft aan dat in september het aanvraag voor een diploma ingeleverd kan worden voor de her van de hoofdfase. Geen probleem dus wat dat betreftquote:
Ok, het zou echt vervelend zijn als je ook nog eens collegegeld moest betalen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Studiegids 2004/2005 geeft aan dat in september het aanvraag voor een diploma ingeleverd kan worden voor de her van de hoofdfase. Geen probleem dus wat dat betreft
Idd, dan moet je voor een maandje betalen oid. Allemaal papierwerk enzo...nu snel ff opgezocht en het kan zo dus nog, dat scheeltquote:Op maandag 20 juni 2005 12:56 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ok, het zou echt vervelend zijn als je ook nog eens collegegeld moest betalen.
met jou als leidsterquote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
het wordt tijd voor de hools-knokploeg [afbeelding]
Mijn ouders zijn daar ook geweest, en hebben het daar nog wel eens over, hoe legendarisch dat was met de wave enzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 08:45 schreef Againzender het volgende:
Om nog even op gisteravond terug te komen:
[..]
Bruce stond in Ahoy deze keer. Ik heb hem in '88 een keer in de Kuip gezien, beste concert dat ik ooit gezien heb
anders moet je tong ff vragen naar dat concert...geloof dat het de enige keer is geweest dat hij met kippevel op de rug en tranen in de ogen in de kuip heeft gestaan !quote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn daar ook geweest, en hebben het daar nog wel eens over, hoe legendarisch dat was met de wave enzo...
hahaha ja dat zou zo moeten zijn ja...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
Wat een beroerde organisatie zeg, dat dat dan kan...hier krijgen alle docenten nu te horen dat alle prioriteit naar de vierdejaars/afstudeerders gaat.
welke school?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ja dat zou zo moeten zijn ja...
Bij ons kan je de leraren ook amper bereiken... (maar daar had ik al eens overlopen klagen volgens mij)
Maar 2 klasgenoten van mij kregen te horen van hun afstudeer docent dat alles op 6 juni moest zijn ingeleverd.... en dat deed hij op 6 junizo lekker op tijd...
Das netjes, 4 werkstukken voor 4 uur vanmiddag, hulp nodig?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Krijg net te horen dat ik voor 4 uur vanmiddag 4 werkstukken moet inleveren. Moet er nog aan beginnen...
Ze schuiven voor het gemakt de datum 2 weken vooruit, hoor je nu en hoe je dat oplost is je eigen probleem!Arcus College
Zal ik naar Zeeland komen?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben trouwens vrij, maar de rest niet, dus niemand om een biertje mee te gaan drinken op het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |