Elton John.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
DVD City
[..]
nee, 20 x 24 x 17 cm
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:20 schreef pfaf het volgende:
Da's kloten Clauwheee.
Ik heb overigens een nieuwe Icon.
Matig, totaal niet voetbal gerelateerd.quote:
klote..clauquote:Op maandag 20 juni 2005 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik moet gewoon iets verzinnen, ik wil naar die diploma-uitreiking! Bah bah bah.
Zo lang je maar niet kiest voor de Amerkaanse "oplossing"quote:Op maandag 20 juni 2005 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik moet gewoon iets verzinnen, ik wil naar die diploma-uitreiking! Bah bah bah.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Matig, totaal niet voetbal gerelateerd.
Het is kut clau en klote bjoroquote:
Dus?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Ben er een half uur mee bezig geweest.
Dat sucked idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
KUT. Ik moest nog twee verslagen inleveren die voor komende woensdag beoordeeld moesten worden ivm diploma-aanvraag. Dus gedaan, die ene netjes terug gehad, beoordeeld en al doorgevoerd in het systeem, maar die andere kreeg ik maar niet terug (andere docent). Nu hoor ik net dat ze van vandaag t/m woensdag afwezig is. En dat beoordelen lukt dus niet meer voor woensdag. Daaaaaaag diploma-uitreiking
* clauwheee very pissed is.
maar nu was opletten voor jou tijdens nederlands nooit jouw favoriete bezigheid, toch ?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is kut clau en klote bjoro
Zo heb ik ooit uit de biologielessen begrepen.
Nope.quote:
meneer is naar Sin City geweest ?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Ben er een half uur mee bezig geweest.
Yup, wát een ganiale film.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meneer is naar Sin City geweest ?
ADO den Haag voetbal wekelijks minimaal 3 halve uren en trainen daar ook nog eens bij....en dat ziet er toch ook nog steeds niet uitquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
KUT. Ik moest nog twee verslagen inleveren die voor komende woensdag beoordeeld moesten worden ivm diploma-aanvraag. Dus gedaan, die ene netjes terug gehad, beoordeeld en al doorgevoerd in het systeem, maar die andere kreeg ik maar niet terug (andere docent). Nu hoor ik net dat ze van vandaag t/m woensdag afwezig is. En dat beoordelen lukt dus niet meer voor woensdag. Daaaaaaag diploma-uitreiking
* clauwheee very pissed is.
Dan kun je je vrouw ook wel vertellen dat ze die kleine al lang eruit kan sturen, hem/haar langer vasthouden heeft toch geen nut.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef Bjoro het volgende:
dus schoonheid zit hem niet in de tijdsduur !
Ja inderdaad. En daarbij, vorige week was ze toch gewoon aan het werk, en wist ze toch wel dat ze nu afwezig zou zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke kut-streek
![]()
die andere docent had die afwezigheid toch even moeten aangeven
Eind september, begin oktober ofzo..maar ik ben gewoon voor de zomer klaar, heb alles gehaald, en dan nog geen diploma. Das kut.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:46 schreef appelsientje het volgende:
Jemig Clauwhee.. .das kut... denk je dat jij je diploma kunt ophalen... en dan door zoiets kan het niet door gaan![]()
![]()
Wanneer krijg jij dan je diploma??
het wordt tijd voor de hools-knokploegquote:Op maandag 20 juni 2005 12:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En daarbij, vorige week was ze toch gewoon aan het werk, en wist ze toch wel dat ze nu afwezig zou zijn![]()
![]()
Met als klap op de vuurpijl dat je voor dat jaar ook nog eens collegegeld moet betalen?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eind september, begin oktober ofzo..
Pak jij je deegroller vastquote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
het wordt tijd voor de hools-knokploeg [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |