Dat doen ze ook denk ik wel, maar ze willen eerst met zn alle uit testen of mijn bloed dun is of nietquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder zuipen
Muggen houden van "dun" bloed
Als jou bloed stroperigger is als dat van je buurman/vrouw gaan ze daar naar toe
Welkomquote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben een SC-verslaafd kutnewbie. Hoi.
Als je je nog 1 keer zo laat meldt, word je gebanned.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
Hey rubbereend, was je nog blauw van 't weekend?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
KUT. Ik moest nog twee verslagen inleveren die voor komende woensdag beoordeeld moesten worden ivm diploma-aanvraag. Dus gedaan, die ene netjes terug gehad, beoordeeld en al doorgevoerd in het systeem, maar die andere kreeg ik maar niet terug (andere docent). Nu hoor ik net dat ze van vandaag t/m woensdag afwezig is. En dat beoordelen lukt dus niet meer voor woensdag. Daaaaaaag diploma-uitreiking
* clauwheee very pissed is.
Elton John.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
DVD City
[..]
nee, 20 x 24 x 17 cm
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:20 schreef pfaf het volgende:
Da's kloten Clauwheee.
Ik heb overigens een nieuwe Icon.
Matig, totaal niet voetbal gerelateerd.quote:
klote..clauquote:Op maandag 20 juni 2005 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik moet gewoon iets verzinnen, ik wil naar die diploma-uitreiking! Bah bah bah.
Zo lang je maar niet kiest voor de Amerkaanse "oplossing"quote:Op maandag 20 juni 2005 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik moet gewoon iets verzinnen, ik wil naar die diploma-uitreiking! Bah bah bah.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Matig, totaal niet voetbal gerelateerd.
Het is kut clau en klote bjoroquote:
Dus?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Ben er een half uur mee bezig geweest.
Dat sucked idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
KUT. Ik moest nog twee verslagen inleveren die voor komende woensdag beoordeeld moesten worden ivm diploma-aanvraag. Dus gedaan, die ene netjes terug gehad, beoordeeld en al doorgevoerd in het systeem, maar die andere kreeg ik maar niet terug (andere docent). Nu hoor ik net dat ze van vandaag t/m woensdag afwezig is. En dat beoordelen lukt dus niet meer voor woensdag. Daaaaaaag diploma-uitreiking
* clauwheee very pissed is.
maar nu was opletten voor jou tijdens nederlands nooit jouw favoriete bezigheid, toch ?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is kut clau en klote bjoro
Zo heb ik ooit uit de biologielessen begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |