Ik sliep ook heerlijk, tot de eerste mug van het jaar z'n intrede deed.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik mezelf omdraaide... ben echt lekker in slaap gevallen...
Heerlijk
heeee SCHoonheidquote:
Bjooorooooquote:
behalve de warmte gaat het prima hierquote:
Muggen?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik sliep ook heerlijk, tot de eerste mug van het jaar z'n intrede deed.ZZzzzzzzzzzzzzzZZZZZoem.
ja hier ook erg warm.. en beetje zenuwachtig, moet naar de tandarts enzoquote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
behalve de warmte gaat het prima hier![]()
en daar ?
Met een zwembad erbij is er niets mooiers.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef VoreG het volgende:
O ja ik had afgesproken om met vrienden te gaan voetballen om 1 uur. Ik ben gestoord.
Er is geen zwembad in de buurtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met een zwembad erbij is er niets mooiers.
good luck dan maar....hopelijk laat hij je heelquote:Op maandag 20 juni 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja hier ook erg warm.. en beetje zenuwachtig, moet naar de tandarts enzo
Maar verder gaat het prima
voetvolleyen is zomers toch wel mijn favo bezigheid !quote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is geen zwembad in de buurt. Misschien kunnen we gaan beachvoetballen, ook leuk natuurlijk
Ja maar als het als het zo warm is.. en je kan niet afkoelen...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voetvolleyen is zomers toch wel mijn favo bezigheid !
gewoon op het strand bedoel ik ook !quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar als het als het zo warm is.. en je kan niet afkoelen...
Ach ik werk ondertussen rustig door...
Volgende keer wat minder zuipenquote:
Dat doen ze ook denk ik wel, maar ze willen eerst met zn alle uit testen of mijn bloed dun is of nietquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder zuipen
Muggen houden van "dun" bloed
Als jou bloed stroperigger is als dat van je buurman/vrouw gaan ze daar naar toe
Welkomquote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ben een SC-verslaafd kutnewbie. Hoi.
Als je je nog 1 keer zo laat meldt, word je gebanned.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
Hey rubbereend, was je nog blauw van 't weekend?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
KUT. Ik moest nog twee verslagen inleveren die voor komende woensdag beoordeeld moesten worden ivm diploma-aanvraag. Dus gedaan, die ene netjes terug gehad, beoordeeld en al doorgevoerd in het systeem, maar die andere kreeg ik maar niet terug (andere docent). Nu hoor ik net dat ze van vandaag t/m woensdag afwezig is. En dat beoordelen lukt dus niet meer voor woensdag. Daaaaaaag diploma-uitreiking
* clauwheee very pissed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |