Ja maar ik moet best wat dingen doen enzo.... en dat wil ik vandaag eigenlijk wel af krijgen...quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga je toch ff naar buiten voor een verfrissende wandeling
Donkere ruimtes zijn cool, zeker met dit weerquote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
ik loop zo ff naar buiten....kijken hoe het daar is
heb hier de hele dag al geen daglicht gezien !
Tja dat heb ik ook... kan ook niet echt naar buiten kijken hier... komt zo wel weer als ik klaar ben met werken....quote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef Bjoro het volgende:
ik loop zo ff naar buiten....kijken hoe het daar is
heb hier de hele dag al geen daglicht gezien !
goed idee k denk dat k dadelijk ook maar even in de vriezer duikquote:Op maandag 20 juni 2005 15:10 schreef DeTolk het volgende:
Is deze nou nog niet vol?
Net ff boodschappen gedaan, was lekker koud in het vriesvak bij de Vomar
Trouwens ik had zaterdag toch een niesaanval... (we sliepen bij een boer) en daar was nogal veel hooi aanwezig... heel erg veel... en wie was z'n medicijnen vergeten?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed idee k denk dat k dadelijk ook maar even in de vriezer duik
Met zijn salarisquote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
Rondje op kosten van Theo Bos.....nieuwe coach van FCDB
zit hij daar tegen het minimum-jeugd-loon danquote:
dat lijkt me een ramp medicijnen vergetenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens ik had zaterdag toch een niesaanval... (we sliepen bij een boer) en daar was nogal veel hooi aanwezig... heel erg veel... en wie was z'n medicijnen vergeten?
gelukkig dat 1 van de kids medicijnen mee had genomen..
wij nemen altijd alleen drank af van de kinderenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens ik had zaterdag toch een niesaanval... (we sliepen bij een boer) en daar was nogal veel hooi aanwezig... heel erg veel... en wie was z'n medicijnen vergeten?
gelukkig dat 1 van de kids medicijnen mee had genomen..
Je bent in de war met Joop Zoetemelk, manquote:
steek jij die keffertjes in de brandquote:Op maandag 20 juni 2005 15:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Brabbelt iets over meer hondjes en fikkie...
Bier ook goed?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Maar eens een keertje vroeg opgestaan. Uitslapen is niet te doen met die hitte.
Koffie graag, zwart.
mooi op tijd tong...zo kun je iig nog optimaal genieten van de hitte van vandaagquote:Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Maar eens een keertje vroeg opgestaan. Uitslapen is niet te doen met die hitte.
Koffie graag, zwart.
ik ziet hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |