Dat gaat helemaal niet goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:24 schreef texelonia het volgende:
Githa, hoe gaat het eigenlijk op je werk? Zijn er al dingen veranderd?
quote:
Dat zal dan haast wel.. nou ja, gelukkig schijnt de zon niet zo vaak hierquote:verder kan 't volgens mij best zo zijn dat sommige dingen blijvend anders zijn. zoals Leahs haar, als ik me niet vergis.en de breedte van mijn rug.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef LadyS het volgende:
En zelfs het mobieltje van de phonehouse reclame vind ik zielig![]()
Ik moest even heel hard lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef LadyS het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef LadyS het volgende:
Niet zwanger, helemaal niks, maar bij mij schieten ook de tranen in mijn ogen bij die reclame...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef LadyS het volgende:
oooo tearsong... dan zou je mij ook kunnen opdweilen, hoor
En het is inderdaad dat afgedankte mobieltje en dan wordt ie ook nog eens natgereden door een auto aan het einde![]()
oe, dat (her)ken ik wel...quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef Belana het volgende:
Verder ben ik erg aan het nadenken of ik nou wel een 2e kindje wil...
Ik kan het nog niet zo goed onder woorden brengen, maar ik weet niet of het wel zo verstandig zou zijn. Er zijn verschillende dingen die meespelen, voor en nadelen. Ik ben aan het wikken en wegen.
ok, dank je, ik ga nu kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:33 schreef poemojn het volgende:
http://yukiko.web-log.nl voor info over Tan.
Leukquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vanochtend luca uit staan zwaaien. hij is op schoolreis naar artis.
rugzak mee met eten, drinken en een zak snoep.
mijn stoere mannetje
en ze zijn daar al niet zo ruim behuisd...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:52 schreef snoopy het volgende:
[..] Artis - beredruk
Nee, best zielig egenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef bixister het volgende:
en ze zijn daar al niet zo ruim behuisd...![]()
Er zit een foto op en ik wil er niet mee sjoemelen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:33 schreef texelonia het volgende:
Snoopy, valt er met zo'n Artis jaarkaart nog een beetje te sjoemelen? Zou mijn zus er ook gebruik van kunnen maken bijvoorbeeld? Of komt er echt een foto op enzow. Zij woont er namelijk ook vlakbij en aangezien Noah daar regelmatig logeert... En wij wonen in Utrecht en zullen er waarschijnlijk dus ook weer niet zó vaak komen.
Bedoelde ook niet dat jíj ermee ging sjoemelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:53 schreef snoopy het volgende:
Er zit een foto op en ik wil er niet mee sjoemelen eerlijk gezegd.
Vond het doodengquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Luchtbel het volgende:
Oke.
Nu heb ik een fiets en een fietszitje.
Een kind bij de oppas en de belofte om d'r straks met de fiets op te komen halen.
Maar ik vind het echt zo echt hartkloppingen dikke tranen eng. Ik ga d'r straks gewoon weer lopend halen. Ik durf dit niet eens te proberen. Echt niet.
Ging iedereen zo maar simpel op de fiets met kind en al? Durven jullie andere dingen niet?
Trutquote:
Ik word daar ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:26 schreef dutchie het volgende:
LB, ik denk eerder dat het dieper gaat dan dat.
komt de huis/tuin/keuken/speeltuibbankje- psycholoog weer om de hoek kijken
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat Jolietje bijna jarig is. Ik vermoed dat dit bij jou toch wel het een en ander te weeg brengt. Om het maar even mild uit te drukken. Het is een roerig jaar (en daarvoor natuurlijk niet te vergeten) geweest en dan heb je zo'n lief klein prachtig meisje dat zo lekker wijs is. Mên, daar zou ík zelfs vanvan worden.
Je hebt het hem toch maar mooi geflikt LB.
Hey wat lief dat je naar me vraagt... kom hier inderdaad niet meer zo heel erg vaakquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef lily het volgende:
Heeft iemand nog weleens wat van Tan gehoord?
Doet wel minder pijn nu hoop ik?quote:nog twee uurtjes dan beginnen mijn weeën
Ik dacht al: bevallingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:35 schreef Tan het volgende:
Hey wat lief dat je naar me vraagt... kom hier inderdaad niet meer zo heel erg vaakvoornamelijk omdat ik net een zware bevalling achter de rug heb. Nee, niet van een baby, maar van een verhaal! Daarnaast vergt mijn tuin en gezin de rest van de tijd. Druk druk druk dus
Dit was pas de eerste keer gelukkig, en hopelijk ook de laatste (ik was zo trots dat Noah kan zitten dat ik dat aan iedereen vertelde (doe ik in het echt ookquote:
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik had exact dezelfde zorgen. Zoals je misschien wel weet ben ik ook absoluut geen moederkloek. Toch kan ik je zeggen dat ik het nu erg leuk vind om twee kinderen te hebben. Het eerste half jaar vond ik erg zwaar. Er blijft inderdaad erg weinig tijd voor jezelf over en ik vond dat er ook erg weinig ruimte was om te herstellen na de bevalling. Wij hebben dit opgelost door Indy 1x per week naar de oppas te laten gaan zodat ik in ieder geval 1 'rustige' dag per week had. En geloof me, het voelde echt als een vrije dag! Sinds Thomas wat zelfstandiger is(niet meer 5x per dag melk, maar gewoon meeeten, kruipen, zitten etc.) ziet de wereld er heel anders uit. Het lijkt af en toe zelfs wel alsof ik nu meer tijd voor mezelf heb dan toen ik nog maar een kind had. Ik organiseer de boel nu namelijk anders én de kinderen spelen ook nog weleens samenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:16 schreef Belana het volgende:
Deze moeder is best een beetje in de war, vandaar dat ik hier midden in de nacht zit...
Ben ik nou de enige die zich druk kan maken om het krijgen van een 2e kindje? Het lijkt bij anderen allemaal zo normaal te zijn en natuurlijk en iedereen lijkt het ook maar zeker te weten en zich nergens druk over te maken...
Ik ben nu dus in verwachting... en ik vind het allemaal doodeng! Kan ik dat wel aan, die drukte? Ik ben niet zo'n supermoeke hoor die de hele dag met de kinders in de weer is! Heb ik dan nog wel eens tijd voor mezelf? Ben ik dan een egoist als ik dat denk? Zoveel om je druk over te maken! Ben ik nou de enige daarin?
natuurlijk vind ik het ook heel mooi, maar de zorgen overheersen even
Nee voor mij geen bevallingen meer (hoewel ik het heel erg moeilijk vind dat Junah alweer zo groot isquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:14 schreef lily het volgende:
Allemaal emo mutsen hier![]()
![]()
[..]
Ik dacht al: bevalling![]()
. Maar niks ernstigs verder?
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een gezin met 4 kinderen druk is ja....pfjeuw
Ik wilde exact hetzelfde zeggen, Belana.... het zal allemaal vanzelf wel goed gaan lopen! Ik vond het toen ik zwanger was van Amber ook doodeng, en het is allemaal vanzelf goed gegaan! En mocht ik straks zwanger zijn van de 2e dan lijkt me dat inderdaad doodeng, maar ik denk dat ik er vanzelf in zal groeien, zeg maarquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:47 schreef snakelady het volgende:
Toch denk ik dat het net zoals bij een eerste allemaal wel op zijn pootjes terechtkomt.
Niks... Voor onbepaalde tijd arbeidsongeschikt laten verklaren, rust houden, en dan zou het vanzelf over moeten gaan. Als ik niet genoeg rust, en het wordt toch erger, dan moet ik geopereerd worden..quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef snakelady het volgende:
balen tex, sterkte ermee, wat gaan ze nu doen?
Denk het niet want dan word Sanne gelijk wakker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat ze er van kan genieten! Het is toch ook wel heerlijk om weer een avondje voor jezelf te hebben. En ze kan vanavond toch stiekem even naar een slapende Sanne kijken.
ja was op jou, jij hebt toch pijnschueten die vanuit rug naar jebillen en benen stralen?/quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef texelonia het volgende:
Is dat reactie op mij Martineke?
Ik legde uit wat mn klachten waren, en de huisarts stelde wat vragen, en die zei toen dat het een hernia was?Dus ik weet het verder ook niet....
tjemigquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef DaanBanaantje het volgende:
Twinkelende oogjes
die vertellen
vol liefde, vol geduld
Handjes die grijpen
naar de toekomst
die zoveel mooier is
kwam opeens in me op![]()
Ik denk niet dat ik dat ooit weer kan zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:22 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ik pas weer in broeken van voor de zwangerschap!![]()
Psst, het eerste jaar spelen ze echt nog niet samen hoor, dan ben je alleen maar druk om te zorgen dat oudste de jongste niet smoort/danwel andere (goedbedoelde) kwetsuren bezorgt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef Bright het volgende:
psst... Belana, ik heb verder niks gelezen, maar als je geluk hebt, dan kun je ook met een klein beetje bijsturen de kinderen met elkaar laten spelen. Dan heb jij het ook weer wat gemakkelijker, maar ik ben hier niet, ik hoor hier niet, als papa zijnde, dus post ik ook maar niet.
1 ding: het lijkt bij anderen altijd zo gemakkelijk, de relatie, de kinderen, het werk,... totdat je dan plotseling hoort dat een paar uit elkaar gaat en dan ging het plotseling helemaal niet zo vanzelf bij anderen
\quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ooit weer kan zeggenMijn buik is echt mega, ik ben steeds bang dat iemand me zal vragen of ik weer zwanger ben
![]()
En dan ben je eindelijk teruggeplooid, ben je weer zwangerquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:29 schreef Belana het volgende:
Ladybos, bij mij heeft het ook een jaar geduurd, maar uiteindelijk zag ik er best weer goed uit! Komt wel goed hoor!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
En dan ben je eindelijk teruggeplooid, ben je weer zwanger![]()
![]()
sorry, inkoppertje![]()
Lekker dat alles op z'n pootjes terecht komt!
Ja dat wel. Je kan het idd beter thuis hebben, maar toch je gaat met 2 gezinnen op vakantie en je ziet alles in het water vallenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:55 schreef texelonia het volgende:
Wat een timing AnitraMaar beter hier dan tijdens de vakantie denk ik...
Hopelijk kunnen ze hem nog maken!
Ik heb het één keer gedaan, en stond meteen voor lulquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:55 schreef texelonia het volgende:
Dat is dus de reden dat ik nog nóóit aan iemand heb gevraagd of ze zwanger is. Ik bedoel, je zal er maar naast zitten..
*Proest* sorry hoor maar je hebt me nu toch echt voor het eerst sinds tijden aan het lachen gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:53 schreef melonovy het volgende:
Ja hoor, gisteren in de HEMA vroeg er ook een vrouw of ik zwanger was van de derde, voor ik kon antwoorden keek ze in de kinderwagen en schrok ze van zichzelf, ze werd vuurrrood, toen heb ik dr maar met liefde uitgelachen "Ja, je zal je wel erg genant voelen he..."
Er wordt aan gewerkt... Ik moest er eigenlijk wel om lachen, maar die opmerkingen moet ik niet te vaak krijgen!
i know, maar tis gewoon zo verwarrend allemaal, hoop dat alles snel weer zn ritme heeft gevonden, dan weet je gewoon waar je op kunt rekenen..quote:Op maandag 11 juli 2005 11:16 schreef E.T. het volgende:
De eerste paar menstruaties na de bevalling hoeven nog niks te zeggen over heo je cyclus gaat lopen. Dat moet allemaal weer rustig op gang komen en bij de een is het sneller weer regelmatig dan bij de ander.
Een cyclus van zo'n 35 dagen komt trouwens best vaak voor volgens mijn gyn. (ik heb dat nl. ook.. Heb er ook helemaal geen problemen mee)
Eens.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef livelink het volgende:
Gek is dat, dat het krijgen van kinderen zo verschillend op mensen kan uitpakken.
quote:U hebt gezocht op poemojn-trekjes:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Hé, jij begon hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 21:42 schreef dutchie het volgende:
Sjongejonge, wat is er toch van ons geworden?
Onsquote:Op maandag 11 juli 2005 21:42 schreef dutchie het volgende:
Sjongejonge, wat is er toch van ons geworden?
Het is vast wel over voor we een jongetje zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef Luchtbel het volgende:
maar ja ik ga er maar vanuit dat het verplicht is en dat het vanzelf een keer stopt.
Toch???
Euh nou in het dreumestopic kan je onder andere Dutchie vinden en die is echt geen haar beterquote:Op maandag 11 juli 2005 23:04 schreef piglet het volgende:
[..]
Het is vast wel over voor we een jongetje zijn![]()
Misschien moeten we even in het dreumes- en peutertopic of het van kleuter tot puber topic vragen wanneer het ongeveer stopt
Herken ik wel een klein beetje, maar mijn emo-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef poemojn het volgende:
Volgens mijn moeder is de remedie: gewoon heeel erg veeel kinderen krijgen, dan heb je geen tijd meer voor zulke fratsen.
Wat omschrijf je dat mooi Loenaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Herken ik wel een klein beetje, maar mijn emo--momenten heb ik ook wel hoor. Er zijn zo nu en dan van die momenten dat je vanuit die drukte ineens vanuit de derde persoon naar je gezin kijkt en denkt:"Mèn sinds wanneer praat Connor in volzinnen!!!"
Of wanneer ik Ewen naar bed breng en we nog even kroelen en Ewen zegt:"Mamma, slapen" en daarbij op zijn brede borstje klopt(daar mag ik dan mijn hoofd op leggen, waarna hij luid knorrend gaat nep-slapen
) Dan Kian...Kian doet mijn hartje sneller kloppen met zijn brede knabbelsmile die ik krijg als ik in de auto even omkijk hoe het achter mij gaat, echt zo`n hé-ze-kijkt-naar-me-smile!!! Dat is volgens mij ook de reden waarom mensen hun eigen kids zo geweldig vinden, ze adoreren je zo`n beetje, de reinste egostreling is het
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |