abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28309557
Ik ging Djulian wakker maken omdat we naar het cb moesten. Tijdens het aanklleden ging hij ineens staan en ik kreeg een dikke kus en knuffel van hem
Op het CB was alles goed. 10332 gram dus 300 gram in 2 weken aan gekomen en 75 cm 2cm in 2 weken gegroeid , hij heeft zijn prikje gehad en had er geen last van. Zijn gehoortest word 1 dag voor zijn verjaardag en de provocatietest 4 dagen na zijn verjaardag, dus Bar ik steel 13 augustus wat van jouw melkpoeder . 8 juli nog de KNO-arts en dan hebben we even rust en hoeft er even niet geplukt te worden aan Djulian. Mijn dappere mannentje die al die onderzoeken toch iedere kjeer netjes door gaat!!!!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:35:36 #152
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_28312779
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef lily het volgende:

Heeft iemand nog weleens wat van Tan gehoord?
Hey wat lief dat je naar me vraagt... kom hier inderdaad niet meer zo heel erg vaak voornamelijk omdat ik net een zware bevalling achter de rug heb. Nee, niet van een baby, maar van een verhaal! Daarnaast vergt mijn tuin en gezin de rest van de tijd. Druk druk druk dus
pi_28319119
LB sorry Had net vandaag besloten dat ik wat aan de lijn ging doen dus ik ben een stukkie gaan wandelen Zul je ook net zien he, normaal ben ik altijd thuis...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:40:52 #154
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28319650
Nee gister zo ver fiets ik echt nog niet voor de grap
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:22:53 #155
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28321271
Bah stelletje stomme mutsen gaan ze inene een potje lopen emo- en zit ik hier een nacht voor me dochters 1-ste verjaardag te lijpen

De slingers hangen, de taart staat in de koelkast, de ballonnen zijn opgeblazen, de pakjes staan klaar en nog twee uurtjes dan beginnen mijn weeën

Voel me in elk geval wisselvallig ben heel blij want kan zo verschrikkelijk om der lachen vooral als ze aan het schuddebuiken is, ze bijdehand is, me na-aapt, als een debieltje loopt te schudden in de box, dat ze wuift als er mensen voorbij lopen en verontwaardig is als ze het niet gezien hebben en ben ook verdrietig omdat het jaar zo snel voorbij is gegaan.

Een jaar waarin zoveel gebeurd is, die van mij nog wel even had mogen duren maar het is niet anders mijn kleine meid wordt groot en mijn hart met de dag groeit als ik alleen maar naar haar kijk
pi_28321899
Rottdog wat gaat dat snel he!
pi_28327407
Rottdog
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:55:03 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28327825
Ik moest gisteren al huilen om jullie praatjes. Hou op dus! Ik huil genoeg, maar zelden om jullie emo-stories. Maar gisteren... !
Het was gewoon heel bijzonder om zo samen met jullie die LL-tijd door te maken. En ik ben sowieso altijd al melancholisch - blik bijvoorbeeld elk jaar wel in bepaalde seizoenen onwillekeurig terug op andere jaren, dat doet het weer met me- maar nu helemaal. Wel een onwijs goede herinnering!

Rottdog, jij moeder van dat mooie pretding! Geniet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_28328182
gisteren zat ik bevallingsverhalen te kijken en ook toen moest ik me groot houden..
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 09:36:04 #161
43556 miss_dynastie
pi_28328529
Rottdog
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:36:20 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28328537
Aaahhhh nou hè!!!
Ik doe gewoon nog even mee hoor.

Rottdog, gefeliciteerd met je 1-jarige moederschap. Hele dikke
quote:
nog twee uurtjes dan beginnen mijn weeën
Doet wel minder pijn nu hoop ik?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_28329468
Allemaal emo mutsen hier
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:35 schreef Tan het volgende:
Hey wat lief dat je naar me vraagt... kom hier inderdaad niet meer zo heel erg vaak voornamelijk omdat ik net een zware bevalling achter de rug heb. Nee, niet van een baby, maar van een verhaal! Daarnaast vergt mijn tuin en gezin de rest van de tijd. Druk druk druk dus
Ik dacht al: bevalling . Maar niks ernstigs verder?

Ik kan me inderdaad voorstellen dat een gezin met 4 kinderen druk is ja....pfjeuw
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:16:12 #164
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28333236
Anitra, wat naar dat Djulian is gevallen. Ik heb vannacht gedroomd dat Noah bijna viel, en ik werd al met een rotgevoel wakker Wil niet weten hoe ik me zou voelen als ie echt zou vallen Maar gelukkig was het niks ernstigs
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:36:24 #165
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28336358
Djulian je bent een lieverdje en kroelen en kussen met mama is lekker he

Rottdog lekker emo

Tan leuk weer eens wat van je te lezen, en dat je het druk hebt kan ik me ook wel indenken ja

Tex wat droom jij nare dingen
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:12:33 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28342184
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef Martineke het volgende:
Tex wat droom jij nare dingen
Dit was pas de eerste keer gelukkig, en hopelijk ook de laatste (ik was zo trots dat Noah kan zitten dat ik dat aan iedereen vertelde (doe ik in het echt ook ) en toen had iemand hem op een hoge barkruk neer gezet, dus zonder leuning en wat dan ook, dus ik sprong er meteen op af en kon hem nog nét bij zn beentjes vast grijpen voordat ie achterover viel ). Owjah, en toen ik zwanger was droomde ik weleens dat de kinderwagen met baby en al omviel (Maar dat soort dromen schijnt normaal te zijn als je zwanger bent)

En laatst droomde ik ook dat Noah soort van kon kruipen (hij lag op z'n buik, duwde zn knietjes onder zn kontje, en dan trok ie zich aan zn armen naar voren totdat ie weer plat op zn buik lag en dan begon het weer opnieuw ), was wel jammer toen ik wakker werd dat ie dat nog niet echt kon
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:16:58 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_28350620
Deze moeder is best een beetje in de war, vandaar dat ik hier midden in de nacht zit...

Ben ik nou de enige die zich druk kan maken om het krijgen van een 2e kindje? Het lijkt bij anderen allemaal zo normaal te zijn en natuurlijk en iedereen lijkt het ook maar zeker te weten en zich nergens druk over te maken...
Ik ben nu dus in verwachting... en ik vind het allemaal doodeng! Kan ik dat wel aan, die drukte? Ik ben niet zo'n supermoeke hoor die de hele dag met de kinders in de weer is! Heb ik dan nog wel eens tijd voor mezelf? Ben ik dan een egoist als ik dat denk? Zoveel om je druk over te maken! Ben ik nou de enige daarin?

natuurlijk vind ik het ook heel mooi, maar de zorgen overheersen even
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:47:25 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28351072
Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar ik kan het me wel voorstellen dat je je zorgen maakt.
Toch denk ik dat het net zoals bij een eerste allemaal wel op zijn pootjes terechtkomt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 30 juni 2005 @ 08:49:46 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28352108
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:16 schreef Belana het volgende:
Deze moeder is best een beetje in de war, vandaar dat ik hier midden in de nacht zit...

Ben ik nou de enige die zich druk kan maken om het krijgen van een 2e kindje? Het lijkt bij anderen allemaal zo normaal te zijn en natuurlijk en iedereen lijkt het ook maar zeker te weten en zich nergens druk over te maken...
Ik ben nu dus in verwachting... en ik vind het allemaal doodeng! Kan ik dat wel aan, die drukte? Ik ben niet zo'n supermoeke hoor die de hele dag met de kinders in de weer is! Heb ik dan nog wel eens tijd voor mezelf? Ben ik dan een egoist als ik dat denk? Zoveel om je druk over te maken! Ben ik nou de enige daarin?

natuurlijk vind ik het ook heel mooi, maar de zorgen overheersen even
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik had exact dezelfde zorgen. Zoals je misschien wel weet ben ik ook absoluut geen moederkloek. Toch kan ik je zeggen dat ik het nu erg leuk vind om twee kinderen te hebben. Het eerste half jaar vond ik erg zwaar. Er blijft inderdaad erg weinig tijd voor jezelf over en ik vond dat er ook erg weinig ruimte was om te herstellen na de bevalling. Wij hebben dit opgelost door Indy 1x per week naar de oppas te laten gaan zodat ik in ieder geval 1 'rustige' dag per week had. En geloof me, het voelde echt als een vrije dag! Sinds Thomas wat zelfstandiger is(niet meer 5x per dag melk, maar gewoon meeeten, kruipen, zitten etc.) ziet de wereld er heel anders uit. Het lijkt af en toe zelfs wel alsof ik nu meer tijd voor mezelf heb dan toen ik nog maar een kind had. Ik organiseer de boel nu namelijk anders én de kinderen spelen ook nog weleens samen .

Weetje: bijna iedereen zit met dezelfde twijfels, maar veel mensen durven of willen ze niet uitspreken. Dat je er niets over hoort betekent dus niet dat het er niet is!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 30 juni 2005 @ 09:20:22 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28352215
Ik ben vandaag eindelijk eens naar de huisarts geweest, omdat ik nog steeds van die pijnscheuten heb die tijdens de zwangerschap zijn begonnen. Ik dacht dus dat het zwangerschapsklachten waren, maar nu heb ik een liche vorm van een hernia Nu moet ik me onbepaalde tijd arbeidsongeschikt melden, want als ik zo door ga, wordt het een echte hernia en moet ik geopereerd worden...
©Dumbo
  donderdag 30 juni 2005 @ 09:36:08 #171
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_28352262
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:14 schreef lily het volgende:
Allemaal emo mutsen hier
[..]

Ik dacht al: bevalling . Maar niks ernstigs verder?

Ik kan me inderdaad voorstellen dat een gezin met 4 kinderen druk is ja....pfjeuw
Nee voor mij geen bevallingen meer (hoewel ik het heel erg moeilijk vind dat Junah alweer zo groot is )

En het valt best mee hoor de drukte met vier kinderen. Junah is alleen zo vre-se-lijk ondernemend, erger dan de andere drie bij elkaar. Daar heb ik echt mijn handen vol aan. Ze is heel lief en vrolijk, maar sloopt alles en maakt de hele dag alleen maar zooi om zich heen. (kasten leegtrekken, planten uit de potten slopen, koekjes vermalen onder haar voetjes, dweilwater omgooien, gids verscheuren, kleverige snoepjes vastplakken op plaatsen die jij en ik niet kunnen bedenken en zo kan ik nog wel even doorgaan).
Maar goed, gaat wel weer over, ze is verder erg lief van karakter, lekker knuffelen en kusjes geven is haar tweede hobby naast het huishouden tiraniseren, dus dat houdt me dan weer overeind

Ik zal zo in het fototopic voor de liefhebbers wat foto's neerzetten (als ik kan vinden van allevier de telgen, maar in ieder geval van Junah.

Ik wilde gisteren al reageren maar toen lag het forum ineens plat? Rottdog, nog gefeliciteerd met Zoë

En Belana, geloof mij.... het krijgen van de eerste zet je wereld het meest op zijn kop van allemaal, die tweede is een eitje daarbij. Als je Liam hebt overleefd, zal het nu echt niet zo moeilijk zijn als je denkt. De ervaring die je opdoet bij de eerste maakt het dat al de kinderen die erna komen (uitzondering daar gelaten), zoveel relaxter gaan. Natuurlijk zal je weer wat vrijheid inleveren, maar die komt ook weer terug.
Maar de onzekerheid begrijp ik wel, die had ik zelf bij het krijgen van de vierde nog, en achteraf viel het iedere keer nog weer mee. Hopelijk stelt dat een beetje gerust
pi_28352285
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:47 schreef snakelady het volgende:
Toch denk ik dat het net zoals bij een eerste allemaal wel op zijn pootjes terechtkomt.
Ik wilde exact hetzelfde zeggen, Belana.... het zal allemaal vanzelf wel goed gaan lopen! Ik vond het toen ik zwanger was van Amber ook doodeng, en het is allemaal vanzelf goed gegaan! En mocht ik straks zwanger zijn van de 2e dan lijkt me dat inderdaad doodeng, maar ik denk dat ik er vanzelf in zal groeien, zeg maar

Gefeliciteerd trouwens
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2005 @ 10:19:56 #173
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28352402
ach belana, je zit er nu nog een beetje in. tussen luca en zijn broer zit een gat van 5,5 jaar. ik vond het overschakelen heel erg moeilijk of eigenlijk terugschakelen. weer die luiers, weer dat gedoe met flessen, potjes.
maar aan de andere kant was ik er zoooo blij mee want ik had er niet meer op gerekend. en joh, t went zo snel.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:09:28 #174
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28353039
balen tex, sterkte ermee, wat gaan ze nu doen?

Tan, foto's zijn altijd leuk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:21:54 #175
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28353289
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef snakelady het volgende:
balen tex, sterkte ermee, wat gaan ze nu doen?
Niks... Voor onbepaalde tijd arbeidsongeschikt laten verklaren, rust houden, en dan zou het vanzelf over moeten gaan. Als ik niet genoeg rust, en het wordt toch erger, dan moet ik geopereerd worden.. Maar daar gaan we dus maar niet vanuit
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')