Vond het doodengquote:Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Luchtbel het volgende:
Oke.
Nu heb ik een fiets en een fietszitje.
Een kind bij de oppas en de belofte om d'r straks met de fiets op te komen halen.
Maar ik vind het echt zo echt hartkloppingen dikke tranen eng. Ik ga d'r straks gewoon weer lopend halen. Ik durf dit niet eens te proberen. Echt niet.
Ging iedereen zo maar simpel op de fiets met kind en al? Durven jullie andere dingen niet?
Trutquote:
Ik word daar ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:26 schreef dutchie het volgende:
LB, ik denk eerder dat het dieper gaat dan dat.
komt de huis/tuin/keuken/speeltuibbankje- psycholoog weer om de hoek kijken
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat Jolietje bijna jarig is. Ik vermoed dat dit bij jou toch wel het een en ander te weeg brengt. Om het maar even mild uit te drukken. Het is een roerig jaar (en daarvoor natuurlijk niet te vergeten) geweest en dan heb je zo'n lief klein prachtig meisje dat zo lekker wijs is. Mên, daar zou ík zelfs vanvan worden.
Je hebt het hem toch maar mooi geflikt LB.
Hey wat lief dat je naar me vraagt... kom hier inderdaad niet meer zo heel erg vaakquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef lily het volgende:
Heeft iemand nog weleens wat van Tan gehoord?
Doet wel minder pijn nu hoop ik?quote:nog twee uurtjes dan beginnen mijn weeën
Ik dacht al: bevallingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:35 schreef Tan het volgende:
Hey wat lief dat je naar me vraagt... kom hier inderdaad niet meer zo heel erg vaakvoornamelijk omdat ik net een zware bevalling achter de rug heb. Nee, niet van een baby, maar van een verhaal! Daarnaast vergt mijn tuin en gezin de rest van de tijd. Druk druk druk dus
Dit was pas de eerste keer gelukkig, en hopelijk ook de laatste (ik was zo trots dat Noah kan zitten dat ik dat aan iedereen vertelde (doe ik in het echt ookquote:
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik had exact dezelfde zorgen. Zoals je misschien wel weet ben ik ook absoluut geen moederkloek. Toch kan ik je zeggen dat ik het nu erg leuk vind om twee kinderen te hebben. Het eerste half jaar vond ik erg zwaar. Er blijft inderdaad erg weinig tijd voor jezelf over en ik vond dat er ook erg weinig ruimte was om te herstellen na de bevalling. Wij hebben dit opgelost door Indy 1x per week naar de oppas te laten gaan zodat ik in ieder geval 1 'rustige' dag per week had. En geloof me, het voelde echt als een vrije dag! Sinds Thomas wat zelfstandiger is(niet meer 5x per dag melk, maar gewoon meeeten, kruipen, zitten etc.) ziet de wereld er heel anders uit. Het lijkt af en toe zelfs wel alsof ik nu meer tijd voor mezelf heb dan toen ik nog maar een kind had. Ik organiseer de boel nu namelijk anders én de kinderen spelen ook nog weleens samenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:16 schreef Belana het volgende:
Deze moeder is best een beetje in de war, vandaar dat ik hier midden in de nacht zit...
Ben ik nou de enige die zich druk kan maken om het krijgen van een 2e kindje? Het lijkt bij anderen allemaal zo normaal te zijn en natuurlijk en iedereen lijkt het ook maar zeker te weten en zich nergens druk over te maken...
Ik ben nu dus in verwachting... en ik vind het allemaal doodeng! Kan ik dat wel aan, die drukte? Ik ben niet zo'n supermoeke hoor die de hele dag met de kinders in de weer is! Heb ik dan nog wel eens tijd voor mezelf? Ben ik dan een egoist als ik dat denk? Zoveel om je druk over te maken! Ben ik nou de enige daarin?
natuurlijk vind ik het ook heel mooi, maar de zorgen overheersen even
Nee voor mij geen bevallingen meer (hoewel ik het heel erg moeilijk vind dat Junah alweer zo groot isquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:14 schreef lily het volgende:
Allemaal emo mutsen hier![]()
![]()
[..]
Ik dacht al: bevalling![]()
. Maar niks ernstigs verder?
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een gezin met 4 kinderen druk is ja....pfjeuw
Ik wilde exact hetzelfde zeggen, Belana.... het zal allemaal vanzelf wel goed gaan lopen! Ik vond het toen ik zwanger was van Amber ook doodeng, en het is allemaal vanzelf goed gegaan! En mocht ik straks zwanger zijn van de 2e dan lijkt me dat inderdaad doodeng, maar ik denk dat ik er vanzelf in zal groeien, zeg maarquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:47 schreef snakelady het volgende:
Toch denk ik dat het net zoals bij een eerste allemaal wel op zijn pootjes terechtkomt.
Niks... Voor onbepaalde tijd arbeidsongeschikt laten verklaren, rust houden, en dan zou het vanzelf over moeten gaan. Als ik niet genoeg rust, en het wordt toch erger, dan moet ik geopereerd worden..quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef snakelady het volgende:
balen tex, sterkte ermee, wat gaan ze nu doen?
Denk het niet want dan word Sanne gelijk wakker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat ze er van kan genieten! Het is toch ook wel heerlijk om weer een avondje voor jezelf te hebben. En ze kan vanavond toch stiekem even naar een slapende Sanne kijken.
ja was op jou, jij hebt toch pijnschueten die vanuit rug naar jebillen en benen stralen?/quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef texelonia het volgende:
Is dat reactie op mij Martineke?
Ik legde uit wat mn klachten waren, en de huisarts stelde wat vragen, en die zei toen dat het een hernia was?Dus ik weet het verder ook niet....
tjemigquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef DaanBanaantje het volgende:
Twinkelende oogjes
die vertellen
vol liefde, vol geduld
Handjes die grijpen
naar de toekomst
die zoveel mooier is
kwam opeens in me op![]()
Ik denk niet dat ik dat ooit weer kan zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:22 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ik pas weer in broeken van voor de zwangerschap!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |