abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2005 @ 14:59:54 #101
81992 Githa
pi_28273848
Ik kan het me wel voorstellen hoor LB misschien eerst even oefenen met alleen het stoeltje en desnoods ga je een zak aardappels kopen, die je voor in het stoeltje legt Ik denk dat Jolie ook erg zal genieten van een leuk fietstochtje dus het proberen vast wel waard

Nagels knippen ik doe dat met tangetje en schaartje maarja soms zo moelijk omdat Jordy met die vinger aan elkaar zit.... maar ik MOET ze echt knippen omdat de kans op infectie anders te groot is maaruh aldoende leert men en Jordy raakt er ook wel aan gewend, we knippen ze nu elke week.

Jdee en Daan hoe gaat het met jullie ? ....ik heb al veeeeeeel te lang niks meer gehoord of gezien ....
pi_28273894
ik vond 't eerst ook heel eng luchtbel. en ik vond 't ook te krap eigenlijk, met op- en afstappen enzo. maar inderdaad, zadel lager zetten scheelt een hoop. en heel voorzichtig beginnen. als je eenmaal fietst is 't vooral erg leuk. succes en heel veel plezier!
pi_28273940
nagels knippen gaat hier inmiddels redelijk routineus. maar ik vind 't af en toe ook nog lastig hoor, als anna niet meewerkt. piet laat het tegenwoordig braaf toe. ze groeien ook veel te hard die nageltjes, ik moet vaak wel 2x per week!

ik gebruik trouwens altijd zo'n knippertje, geen gewoon schaartje.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:05:17 #104
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28273994
Het zadel staat laag. En ik kan gewoon met m'n voeten bij de vloer, ik kan er tussenstaan, ik kan ook zonder te zwabberen m'n been heel mannelijk en oncharmant er overheen gooien en op- of afstappen. Maar ik vind het gewoon echt gewoon te eng. Ik moet er gewoon van huilen terwijl ik aan het werk ben. Maar goed. Ding gaat straks gewoon de schuur weer in. Dit is het me niet waard. Gelukkig is hier geen infectiegevaar bij
pi_28274266
Wat vind je er dan precies eng aan, waar ben je bang voor? Omvallen, aangereden worden, iets anders?

* poemojn moet zo weer knippen als Myrthe wakker wordt.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:24:25 #106
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28274533
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:34 schreef Luchtbel het volgende:
Oke.
Nu heb ik een fiets en een fietszitje.
Een kind bij de oppas en de belofte om d'r straks met de fiets op te komen halen.

Maar ik vind het echt zo echt hartkloppingen dikke tranen eng. Ik ga d'r straks gewoon weer lopend halen. Ik durf dit niet eens te proberen. Echt niet.

Ging iedereen zo maar simpel op de fiets met kind en al? Durven jullie andere dingen niet?
Vond het doodeng heb eerst rondje zonder Zoë ging best relaxt, toen met Zoë en het viel me toch een partij mee heerlijk zo'n wichie voorop Al heb ik nu net een fietsstoeltje achterop gehaald deze krijgt ze van opa en oma voor haar verjaardag
  maandag 27 juni 2005 @ 15:27:47 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28274643
Waar ik bang voor ben, geen idee. Totaal ongegronde angst. Er fietsen dagelijks miljoenen mensen waarbij het kind niks overkomt, die overal op- en afstappen zonder dat er iets mis gaat, waarbij alles gewoon goed gaat. Dat weet ik allemaal het voelt alleen echt gewoon alsof het iets engs is. Iets engs waar ik haar aan blootstel. Als er wat gebeurd dan is het mijn schuld en dan moet ik d'r helpen en ik weet niet of ik dat dan nog kan.

Begint het er al bijna op te lijken dat het echt geen goed idee is dat ik met m'n kind ga fietsen
pi_28274682
Waarom Rottdog? Ik wil Myrthe graag nog zo lang mogelijk voorop houden (15 kilo )..
Mij viel het idd ook erg mee, het stuur wordt helemaal niet zo zwaar/instabiel als waar ik bang voor was.

Kun je niet met je en Jolie naar een rustig plekje gaan en daar samen oefenen LB?
  maandag 27 juni 2005 @ 15:31:36 #109
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28274763
Dat kan wel Poemojn maar iemand erbij werkt meestal nog slechter bij mij. Dan roep ik uiteindelijk, ga zelf maar met d'r fietsen!
pi_28275096
Hmm maar als je met Jolie wandelt oid dan ben jij toch ook verantwoordelijk voor haar? Dus er moet iets zijn waardoor je fietsen enger vindt. Maar het is geen verplichting het is alleen wel leuk/makkelijk als je het wel durft.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:46:37 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28275174
Het slaat ook nergens op maar het is wel zo.
pi_28275220
Gewoon jammer dan, verder niets ernstigs.

En een zitje achterop lijkt je even eng? Dat durfde mijn schoonmoeder bijv weer wel, voorop vond ze ook eng.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:58:48 #113
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28275509
Nee ook niet. Ik vind het allemaal even eng.
Maar ik wil wel. Maar ook weer niet

pi_28276302
Dring jezelf niks op LB. Misschien komt het nog, het gevoel dat je ineens wel durft.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 27 juni 2005 @ 16:26:28 #115
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28276356
je moet het doen wanneer JIJ er een goed gevoel bij hebt, en je er dus klaar voor bent om over die drempel heen te stappen.
pi_28277107
je moet jezelf het niet opdringen hoor Luchtbel!!!
  maandag 27 juni 2005 @ 17:06:03 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28277611
LB: je hebt geloof ik een zitje voor? Misschien kan je een achterzitje proberen, dat is minder 'eng' en je stapt een stuk makkelijker op. In Duitsland dragen de kinderen in het kinderzitje ook nog een helmpje. Op die manier is bij een val het hoofdje in ieder geval goed beschermd. Misschien iets voor jullie? Ik kan me voorstellen dat je het met een achterzitje en helmpje een stuk minder eng vindt.

Met deze moeder gaat het overigens goed. We hebben waarschijnlijk een lieve oppasmoeder gevonden voor de kinderen die maar 4 euro per uur vraagt (niet duur voor 2 kinderen).Ze heeft een hele grote tuin met allerlei speelzooi, 5 kinderen, heel veel huisdieren en ze lijkt me ook nog heel lief. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.

De 'vrijgekomen' tijd wil ik steken in een intensieve cursus Duits zodat ik mijn talenkennis binnen een jaar tot op universiteitsniveau kan opkrikken. Of ik wil gaan werken. In beide heb ik heel erg veel zin, dus ik verheug me nu al heel erg op de komende tijd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 juni 2005 @ 17:06:37 #118
95752 crew  Chell
Kluns
pi_28277627
Oh LB wat herkenbaar!!!

Ik moest ooit met mijn broertje voorop op de fiets heen en ik vond het echt doodeng! Niet eens zozeer het fietsen trouwens, veel meer dat kind in het stoeltje proppen en op- en afstappen.
Ik kon er niet onderuit, want waar we heen moesten was echt te ver om te lopen. Ik had er echt buikpijn van!
Uiteindelijk maar gewoon gegaan en het ging prima!
Het is even wennen, maar al snel echt niet meer eng! Ik vond het zelfs echt superleuk en stoer om zo met dat kindje voorop rond te rijden toen (ik was 16, broertje bijna 1).
pi_28281132
Ik zag het ook niet zitten om met alicia voorop te fietse, dus een heb haar achterop (die enkele keer dat ik fiets. Nu was ik begin dit jaar bij mijn ouders en moest ff ergens heen, maar die hebben alleen een voorzitje en toen moest ik er dus toch maar aan geloven, na wat geoefend te hebben ging het toch best wel . Ik heb in heel alicia's leventje misschien 10 keer met haar gefietst (waarvan dus 1 keer voorop) Mijn moeder heb veel met haar gefietst en Alicia begint er nu steeds om te vragen als ze andere kindjes ziet. Eerst kon ik dat afwijzen door te zeggen da Jayden nog niet kan zitten, maar ja nu niet meer.

Ik ga voor mijn verjaardag dus ook een nieuwe foets uitzoeken, met 2 stoeltjes. Maar ben wel van plan om alicia voorop te doen en Jayden achterop. Al is het maar omdat ik alicia kan zeggen stil te zitten en ze het ook doet en Jayden een bewegelijk wildebrasje is.
pi_28281618
Hier hebben we net even de schrik van ons leven gehad.
Djulian is de laatste tijd niet te houden met het uit en aan kleden en het moest dus een keer verkeerd gaan. Hij is achterover aan de zijkant van de commode afgedonderd. Zijn val werd gebroken door een tas met luiers nog van een logeer partij.
Achter op zijn hoofd heeft hij schrammetjes en aan de zijkant een flinke rooie dikke plek.
Gelijk gekoedl met water. Rick is zich helemaal rot geschrokken en toen het ook nog even leek dat Djulian in het huilen bleef hangen was het nog meer schrikken, gelukkig kwam hij terug en hebben we zijn hoofd kunnen koelen. Straks maar ff wakker maken en kijken hoe het met hem is.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:55:36 #121
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28282251
Oh men echt angstzweet, plak handen en m'n hart klopt nog steeds keihard.
Maar we zijn naar huis gefietst, zonder te stoppen en hebben een extra rondje gemaakt. En Jolie heeft achterom gekeken en trots gekeken want ze vond alles zo mooi, ze moest zo zingen en lachen. Toch echt te eng vond ik het, moest echt super huilen thuis en ik weet niet of het ooit gaat wennen maar goed. Jolie had het leuk, het scheelt erg veel tijd en en en misschien is het een kwestie van wennen.

Tink, achter vind ik eigenlijk nog veel enger. Ik weet ook niet wat het is fijn dat het zo goed gaat!
pi_28282344
LB, stoer mens

Anitra, wat eng zeg Gelukkig is het goed afgelopen.
pi_28282860
Luchtbel jemig je bent echt een doorzetter!!! Knap hoor

Heel eng snoopy. Hij heeft een flinke smak gemaakt. Ik hoorde de val via de babyfoon en heb nog nooit zo hard de trap op gerend. Rick heeft het behoorlijk zwaar, heb al gezegd dat het zijn schuld niet is, want Djulian is een ramp om aan te kleden. Djulian zelf ging na de val echter gewoon verder met klimmen. Even wou hij niks weten van Rick, maar Rick hem laten aan kleden en na een tijdje kon er toch een lach af.
pi_28283212
Waarom zet je Jolie nit achterop dan? Dat fiets wel stabieler als dat is wat je eng vind. Maar wie weet na nog een paar keer oefenen vind je het dalijk heerlijk joh

Anitra ach gos, je schrik je rot he voor jou en voor Julian en voor Rick
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 27 juni 2005 @ 21:24:15 #125
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28284111
LB verschrikkelijk stoer wijf vindt het top dat je het geprobeerd hebt niet vergeten je moet ook nog aan de fiets wennen he net nieuw-tweedehands top-fiets

Anitra das idd even schrikken zeg mijn broertje is ooit met commode en al naar benee gedondert toen was het zo'n commode klepkast
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2005 @ 21:50:11 #126
81992 Githa
pi_28284944
Anitra da's schrikken jah ...een dikke voor Djulian en een voor jou!

LB wat goed je mag met recht super trots zijn enne een super mama dat je dat voor Jolietje hebt getrotseerd
pi_28286944
Anitra wat vervelend Djulian

Luchtbel wat goed!
Dat achterom kijken: gooit Jolie ook haar hoofd in haar nek om dan lachend naar je op te kijken?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:19:25 #128
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28295040
Ja ze kijkt zo achterom, zie ons nou gaan

*ja schatje leuk he *

Ik heb mezelf gewoon toegesproken vanmorgen en we zijn op de fiets naar het cb geweest. Ooit zal het beter gaan.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:25:21 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28295193
LB! Ik vind je echt superstoer dat je het toch gewoon doet hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2005 @ 10:34:51 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_28295478
LB, HELD!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:47:18 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28295813
Lb Watje!
Oefening baart kunst meissie
En Jolie vindt het leuk. Het wordt vanzelf makkelijker.
Ik had meer zoiets van 'Hoe krijg ik dat joch nou daarin en hou ik de fiets vast?' Maar het ging eik best simpel. En nu pakken we eerder de fiets dan de auto.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:06:05 #132
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28296342
Dubbele standaard en stuurveer op je fiets laten zetten
Dan staat je fiets iets stabieler met in- en uithalen van je kind
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:11:21 #133
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_28296497
sorry dames, ben weer aan t werk en Ela heeft besloten dat lang slapen snachts voor watjes is en om de 2,5 uur 45 mins lekker lurken bij mama hip . Dus ben beetje moe... allergie-en verhaal lijkt tot dusver:
gevoeligheid voor melkproducten dus easy on the cheese met pasta, maar wel halvarine op mn brood kunnen doen.
soja reageert ze met veel spugen op, en ze drinkt sinds zondag ook weer om de 2,5 uur. Regeldagen? soja-gevoeligheid? haar huidje reageert er niet op iig.
Mijn moeder had t zwaar de afgelopen weken met de hitte, maar t lijkt wel weer ok te gaan. Ze heeft in feite dezelfde soort klachten als hoogzwangere dames, aangezien ze ook die omvang heeft nu (ze heeft ook mijn kleren aan). We hopen naar Finland te gaan in september, als t daar herfst wordt, dat wilde ze al heel lang. met zn allen. dus kids+aanhang+kleinkind. hopen dat t lukt.
werk is erg druk en mensen zijn er ongelukkig op. en nu is mn kolftijd over (ben al 45 mins weg ) en moet ik weer weg. maar nog wel even wat me in het snelle supersnelle scannen van de afgelopen pagina's opviel (dus ik mis dan een boel mensen, niet expres liefies!)
Daan> wat een ommekeer, heftig, maar ik kan me voorstellen dat je opgelucht voelt, ergens!
Anitra> ieks! Djulian toch! Arme Rick, geef hem maar een
Githa> werk is soms maar stom. werkgevers enzo. *knuf*
en nu moet ik weg dames... lief dat er naar me gevraagd werd
..en laat gaan...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:14:41 #134
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28296610
Och jee, lees ik helemaal over Djulians val heen!
Ik weet hoe het voelt, net als vele andere ouders. Het gebeurt gewoon een keer, op wat voor een manier dan ook.
Maar de schrik is er niet minder om.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:17:05 #135
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28296682
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:47 schreef dutchie het volgende:
Lb Watje!
Trut

Maar het is echt heel erg met me de laatste tijd ik moet alleen al huilen als ze me een hapje wafel geeft of zoals zondag zelf probeert te schommelen. Misschien dat ik daardoor ook banger was om te gaan fietsen dan normaal. Ik weet het niet. Ik vind het nog steeds eng maar we proberen het gewoon. We zijn wel snel!

E.T. handig dat soort spullen maar veel te duur.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2005 @ 11:18:29 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28296724
je moet er gewoon wat handigheid in krijgen luchtbel
t komt best goed hoor
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:26:57 #137
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28296945
LB, ik denk eerder dat het dieper gaat dan dat.
komt de huis/tuin/keuken/speeltuibbankje- psycholoog weer om de hoek kijken
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat Jolietje bijna jarig is. Ik vermoed dat dit bij jou toch wel het een en ander te weeg brengt. Om het maar even mild uit te drukken. Het is een roerig jaar (en daarvoor natuurlijk niet te vergeten) geweest en dan heb je zo'n lief klein prachtig meisje dat zo lekker wijs is. Mên, daar zou ík zelfs van van worden.
Je hebt het hem toch maar mooi geflikt LB.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:27:13 #138
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28296955
`luchtbel bikkel en jolie wordt ook al groot zeg

anitra wat een schrik voor jou djulian en rick en djen ook eglijk omdat ze zo'n lief stoer meisje is
pi_28298508
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:26 schreef dutchie het volgende:
LB, ik denk eerder dat het dieper gaat dan dat.
komt de huis/tuin/keuken/speeltuibbankje- psycholoog weer om de hoek kijken
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat Jolietje bijna jarig is. Ik vermoed dat dit bij jou toch wel het een en ander te weeg brengt. Om het maar even mild uit te drukken. Het is een roerig jaar (en daarvoor natuurlijk niet te vergeten) geweest en dan heb je zo'n lief klein prachtig meisje dat zo lekker wijs is. Mên, daar zou ík zelfs van van worden.
Je hebt het hem toch maar mooi geflikt LB.
Ik word daar ook van. Het komt ineens weer allemaal naar voren. Een jaar geleden zaten we met z'n allen op onze babietjes te wachten. Ik geloof dat ik zelfs de datum nog weet dat Jolie geboren had moeten/mogen worden: 10 juli. En dat duurde maar en duurde maar En dat mooie gedicht van LB en die foto met dat knuffeldoekje op haar buik....
Nou ja, het zal er idd alles mee te maken hebben dat ze 1 worden, die pukkies

[ Bericht 1% gewijzigd door snoopy op 28-06-2005 12:22:40 ]
pi_28298719
snoop, hou op hoor

met amber gaat het nu weer gewoon goed hoor! ze eet weer al vanouds
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:25:24 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28298921
Ja, wat gaat het snel he? En weet je wat nog het ergste is? Ik heb me erg lopen verheugen op het moment dat Thomas 1 jaar zou worden, en nu is het bijna zover en dan begin ik het haast jammer te vinden dat de babytijd bijna voorbij is. Maarja, Thomas is ook een geweldige baby!
Ook maak ik me er zorgen over of dat hij wel genoeg aandacht en knuffels heeft gekregen, of ik wel genoeg met hem heb gespeeld, of ik hem wel een goede basis heb gegeven. Ik weet wel dat het onzin is, maar toch.... in vergelijking met Indy heeft hij nu eenmaal veel minder aandacht gehad.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_28299039
Tinkepink, als het een geweldige baby is, zal hij niks tekort gekomen zijn
pi_28299056
En de spanning toen LB in het ziekenhuis was.. ik zal het nooit vergeten. Was toen net nieuw op FOK maar leefde zó mee LB, je bent net zo stoer als je dochter. Pas maar op, straks ga je het fietsen nog leuk vinden

Djulian moppie toch, dikke kus op je zere hoofdje en voor papa en mama tegen de schrik..

Jdee, fijn weer even wat van je te horen ! Trek je het nog wel allemaal zo ? Het klinkt als behoorlijk zwaar, om de 2,5 uur 45 minuten voeden... En dan nog de drukte op je werk en niet in het minst de zorgen om je moeder... Pas je wel een beetje op jezelf ?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:39:11 #144
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28299355
Deze moeder is gisteravond naar een groots gala in Amsterdam geweest; met champagne en blijven slapen en heel veel bekende bla bla Nederlanders. Lache man, stond ik daar met knallers van tieten omdat mijn kolfapparaatje niet in dat miniatuurtasje paste...
Wel superstoer vond ik zelf. en heel fijn om te merken dat dit soort dingen dus echt nog wel kunnen, ook met kind! Papa heeft op Julius gepast en dat ging perfect!!! Ik ben zo trots!!! Wel heb ik mijn kleine diertje vanochtend twee uur lang geknuffeld! we moesten ff bijkletsen natuurlijk...
pi_28299814
Ohjee teurgblik verhaal naar vorig jaar
Jemig wat een spanning was dat idd ladybos.
En wat Snoopy zegt Luchtbel: Je hebt het hem mooi geflikt!!!!!

Renzell Klinkt als een hele leuke avond!!!

Jdee het kan ook een lactose overgevoeligheid zijn. In soja zit nl ook lactose dus hoeft niet direkt een soja-allergie te zijn, maar kan dus ook lactose zijn! Ik ga heel hard duimen dat jullie naar Finland kunnen. Ik mail je snel

Weer aardig van de schrik bij gekomen liet Djulian zich vandaag weer vallen toen hij langs de tafel aan het lopen was. Precies met zijn koppie op de bult van gister Weer bleef hij er even in hangen, maar ik ben er nu aan "gewend" en reageer dus niet meer paniekerig. Paar keer zijn naam roepen en blazen in zijn gezicht helpt om hem weer terug te halen. Wat merk je dan ineens hoe je op je instinct reageert zeg!!!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:53:42 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28299864
Ja en nu moet ik dus weer huilen het is echt heeeeel erg met me
Je hebt wel een beetje gelijk, huistuinenkeukenpsych Dutch. Ik moet er soms erg aan denken maar aan de andere kant ben ik juist ook wel weer heeeel heeeel erg blij. En dat is het ook hoor.
Het is niet alleen eng en verdrietig maar gewoon ook van blij want Jolietje is zo lief en leuk en knap en weet je wat ze allemaal al kan enzovoorts...er gaat echt van alles langs me heen
Zondag na die meet vroeg aan me hoe het was en of ik aardige mensen had ontmoet en ik had gewoon even geen idee meer. Ik heb eerst drie kwartier lopen ratelen over alles wat Jolietje kan en doet en deed en at en dronk en en en jhet is gewoon heel erg

Maar omdat we het cool vinden hebben Jolie en ik zojuist een heel klein speelgoedspiegeltje gekocht bij de fietsenmaker voor voorop. Nu kan ze naar me spieken en ik kan d'r oogjes zien

Oh en Ladybos als ik nog eens heel stoer met kind met zonnebril bij je aanbel om te laten zien hoe goed je fiets het doet. Blijf dan ff thuis
pi_28302734
Renzell: ja, is lekker om te weten dat het toch nog wel kan he? Het vereist soms alleen wat meer planning, vooral als vriend/man ook meemoet en je dus een ander moet laten oppassen Maar ik kan me voorstellen dat je hem gemist hebt hoor! En ik denk dat papa het ook wel leuk vond, zo'n tijdje alleen met Julius, of niet?

Luchtbel: volgens mij kunnen ze me opdweilen als Tomas bijna 1 wordt. Ik begin nu al emotioneel te raken als ik jou zo hoor over Jolie. En ik denk nog steeds elke vrijdag (Tomas is op een vrijdag geboren) terug zo van: 11 weken geleden waren we nu onderweg naar het ziekenhuis, etc.
Volgens mij heb ik jouw bevalling niet echt bewust meegemaakt op Fok! Ik had toen net even een baby-break (te druk bezig geweest met zwanger raken, streeptjes loeren etc. en ik wilde er dus even niet mee bezig zijn). Maar het zal nog wel ergens staan allemaal? Binnenkort eens even lezen dan

Hier heeft papa gistermiddag opgepast, want ik moest invallen op m'n werk. Was de eerste keer weer terug op de zaak. Even wennen hoor! Gelukkig was het maar een middagje. Het rottige was, dat Tomas 's ochtends op het CB was geweest en een prik heeft gehad. De eerste keer kreeg hij daar 's middags ook last van dus ik was al erg bang dat het dit keer ook zou gebeuren. En ja hoor..'s middags belt Stefan op, ik hoor Tomas al gillen op de achtergrond...nou..ik was in staat direct naar huis te vertrekken hoor! Gelukkig was het na een zetpilletje ook wel weer over en is hij goed in slaap gevallen (weer man aan de tefefoon: hoe krijg ik het zetpilletje uit de verpakking? even later: hij gooit hem er steeds weer uit, wat nu???'). Dus ik heb me goed gehouden en was blij weer thuis te zijn
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:35:36 #148
105888 renzell
pi_28303340
De mannen hebben zich inderdaad prima vermaakt samen!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:49:01 #149
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28303801
Wat een heldinnen weer hier. Fietsen, gala's, troosten alsof het niks is!

En ik word ook helemaal emotioneel van die stukjes hier. Volgende week is Luuke alweer een half jaar. En moeders heeft het idee dat ze heeft liggen slapen ofzo. Wat gaat het hard! Ineens doet ze allemaal nieuwe dingen. Als ze alleen op bed ligt en ik hoor haar vol verbazing haar stem testen, dan schieten de tranen in mijn ogen. Mijn kind. Mijn kleine meisje. Die ligt daar maar mooi zichzelf te vermaken met haar lieve piepstemmetje. Of als ik 's avonds voor het slapen gaan nog even ga kijken. Toen we hier gingen wonen 2 jaar terug kreeg haar kamertje al de stempel babykamer en nu is het echt zo. Als ik ga kijken ligt daar een meisje wat ik kan kussen. En als ik geluk heb krijg ik soms een knuffel terug.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:31:35 #150
105888 renzell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')