sorry dames, ben weer aan t werk en Ela heeft besloten dat lang slapen snachts voor watjes is en om de 2,5 uur 45 mins lekker lurken bij mama hip
![]()
. Dus ben beetje moe... allergie-en verhaal lijkt tot dusver:
gevoeligheid voor melkproducten dus easy on the cheese met pasta, maar wel halvarine op mn brood kunnen doen.
soja reageert ze met veel spugen op, en ze drinkt sinds zondag ook weer om de 2,5 uur. Regeldagen? soja-gevoeligheid? haar huidje reageert er niet op iig.
Mijn moeder had t zwaar de afgelopen weken met de hitte, maar t lijkt wel weer ok te gaan. Ze heeft in feite dezelfde soort klachten als hoogzwangere dames, aangezien ze ook die omvang heeft nu (ze heeft ook mijn kleren aan). We hopen naar Finland te gaan in september, als t daar herfst wordt, dat wilde ze al heel lang. met zn allen. dus kids+aanhang+kleinkind. hopen dat t lukt.
werk is erg druk en mensen zijn er ongelukkig op. en nu is mn kolftijd over (ben al 45 mins weg
![]()
) en moet ik weer weg. maar nog wel even wat me in het snelle supersnelle scannen van de afgelopen pagina's opviel (dus ik mis dan een boel mensen, niet expres liefies!)
Daan> wat een ommekeer, heftig, maar ik kan me voorstellen dat je opgelucht voelt, ergens!
![]()
Anitra> ieks! Djulian toch! Arme Rick, geef hem maar een
Githa> werk is soms maar stom. werkgevers enzo. *knuf*
en nu moet ik weg dames... lief dat er naar me gevraagd werd