Ik moest even heel hard lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef LadyS het volgende:
En zelfs het mobieltje van de phonehouse reclame vind ik zielig![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef LadyS het volgende:
En zelfs het mobieltje van de phonehouse reclame vind ik zielig![]()
Niet zwanger, helemaal niks, maar bij mij schieten ook de tranen in mijn ogen bij die reclame...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef LadyS het volgende:
oooo tearsong... dan zou je mij ook kunnen opdweilen, hoor
En het is inderdaad dat afgedankte mobieltje en dan wordt ie ook nog eens natgereden door een auto aan het einde![]()
oe, dat (her)ken ik wel...quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef Belana het volgende:
Verder ben ik erg aan het nadenken of ik nou wel een 2e kindje wil...
Ik kan het nog niet zo goed onder woorden brengen, maar ik weet niet of het wel zo verstandig zou zijn. Er zijn verschillende dingen die meespelen, voor en nadelen. Ik ben aan het wikken en wegen.
ok, dank je, ik ga nu kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:33 schreef poemojn het volgende:
http://yukiko.web-log.nl voor info over Tan.
Leukquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vanochtend luca uit staan zwaaien. hij is op schoolreis naar artis.
rugzak mee met eten, drinken en een zak snoep.
mijn stoere mannetje
en ze zijn daar al niet zo ruim behuisd...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:52 schreef snoopy het volgende:
[..] Artis - beredruk
Nee, best zielig egenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef bixister het volgende:
en ze zijn daar al niet zo ruim behuisd...![]()
Er zit een foto op en ik wil er niet mee sjoemelen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:33 schreef texelonia het volgende:
Snoopy, valt er met zo'n Artis jaarkaart nog een beetje te sjoemelen? Zou mijn zus er ook gebruik van kunnen maken bijvoorbeeld? Of komt er echt een foto op enzow. Zij woont er namelijk ook vlakbij en aangezien Noah daar regelmatig logeert... En wij wonen in Utrecht en zullen er waarschijnlijk dus ook weer niet zó vaak komen.
Bedoelde ook niet dat jíj ermee ging sjoemelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:53 schreef snoopy het volgende:
Er zit een foto op en ik wil er niet mee sjoemelen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |