abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28114580
*phew*
Blij dat ik niet de enige ben. Laats bij de musicalversie van de Lion King, de openingsscene..Dan houden ze dat welpje omhoog op die rots, en die vader en moeder er zo trots achter...nou, dan kun je me opdweilen Phonehouse reclame is die met dat mobieltje wat afgedankt wordt?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 12:42:54 #52
43556 miss_dynastie
pi_28114627
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef LadyS het volgende:
En zelfs het mobieltje van de phonehouse reclame vind ik zielig
Ik moest even heel hard lachen
pi_28114771
oooo tearsong... dan zou je mij ook kunnen opdweilen, hoor
En het is inderdaad dat afgedankte mobieltje en dan wordt ie ook nog eens natgereden door een auto aan het einde
pi_28114908
Maar dat is ook zielig.
Ik ken de reclame gelukkig niet.
pi_28114948
hehehhe LadyS

bij mijn pa is er geen kanker meer er is voor in de plaats helaas wel een ontsteking gekomen maar die is ook met medicatie te bestrijden
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_28115284
Wat goed Bar, gefeliciteerd!
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 13:08:31 #57
43556 miss_dynastie
pi_28115347
Bar, wat heerlijk, wat fijn
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2005 @ 22:15:06 #58
81992 Githa
pi_28116169
Bar wat een goed nieuws gefeliciteerd hoor
pi_28116529
Bar wat een goed nieuws
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:32:34 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28116852
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:30 schreef LadyS het volgende:

En zelfs het mobieltje van de phonehouse reclame vind ik zielig
kunnen wij niet beter de trein nemen zondag?

Die twee kinderen moeten echt niet aan elkaar gaan zitten in de auto, ik krijg al tranen in m'n ogen bij de gedachte aan die twee kleine handjes in elkaar. Dit kan nooit goed gaan

Maar ik heb dat dus ook....en alles is zo snel gegaan

Ik weet ook niet eens of het nou lachen of huilen is, ze zijn zo leuk nu vind ik. Ik heb godverdomme een kind man!

Edit: kan het niet laten

dinsdag 21 juni 2005 @ 22:34:45 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28116948
Supernieuws Bar! Fijn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:35:33 #62
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28116986
Bar wat fijn zeg
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:45:53 #63
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28117451
Bar heerlijk zeg!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_28120374
Hmm ik begin te merken dat ik nu blij ben dat 't vorig jaar niet zo warm was maar zelfs stormde..
pi_28120526
bar wat een goed nieuws!

luchtbel wat een lieve foto... zijn dat jolie & amber?

oeh poemojn, myrthe ook al bijna 1!
  woensdag 22 juni 2005 @ 07:01:25 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28123327
Oh oh Poemojn zou je nu echt een trutje worden?

Bix dat zijn Amber en Jolie ja (rechts met spek die van mij) Jolie was toen 10 dagen oud en Amber dus 20.
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:10:34 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28123624
Bar, geweldig goed nieuws.

LadyS, die reclame met dat mobieltje is gewoon zielig.

Wat een enorme lieve foto luchtbel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:32:18 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_28124691
Met deze moeder gaat het ws de goede kant op, Nick is druk bezig een goeie baan binnen te slepen en dat zal betekenen dat ik weer minder kan gaan werken

Verder ben ik erg aan het nadenken of ik nou wel een 2e kindje wil...
Ik kan het nog niet zo goed onder woorden brengen, maar ik weet niet of het wel zo verstandig zou zijn. Er zijn verschillende dingen die meespelen, voor en nadelen. Ik ben aan het wikken en wegen. In ieder geval toch maar even een halt toegeroepen dus. (Sorry ET )
Binnenkort even meer, nu ff naar Liam
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 09:42:19 #69
81992 Githa
pi_28124905
Jdee, hoe gaat het met je ? .... ik heb al zolang niks meer van je gehoord.

enne Daan ? ... ook alles goed met jou.
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:54:35 #70
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28125220
Jdee miste ik indd ook al ja

en weet je wie ik al lang niet meer heb gezien Bubblebabe en haar dochter hoe gaat het met jullie?

en ook Bietjuh lang niet meer gezien
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:57:15 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28125291
Belana Dat klinkt idd als betere tijden! Ben blij voor jullie en duim dat het ook echt lukt!

Maar hee, een Liam-look-alike m/v is wél welkom, hoor!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:59:22 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28125348
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef LadyS het volgende:
oooo tearsong... dan zou je mij ook kunnen opdweilen, hoor
En het is inderdaad dat afgedankte mobieltje en dan wordt ie ook nog eens natgereden door een auto aan het einde
Niet zwanger, helemaal niks, maar bij mij schieten ook de tranen in mijn ogen bij die reclame...
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 10:13:20 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28125700
ik heb vanochtend luca uit staan zwaaien. hij is op schoolreis naar artis.
rugzak mee met eten, drinken en een zak snoep.
mijn stoere mannetje
pi_28125846
Klinkt goed Belana!!! Duim voor jullie dat het lukt met die baan

lady-wrb wat een lekker weer hebben ze dan!!! En schoolreisje aan het eind van het schooljaar? Hier altijd in het begin.
Djen gaat trouwens niet meer op schoolreis, vanaf nu (de 1e week na de vakantie op precies te zijn) gaat ze op kamp Heb nu al een kronkel in mijn maag.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 10:23:23 #75
43556 miss_dynastie
pi_28125970
Anitra, wij hadden het schoolreisje ook als 'afsluiting' aan het einde van het jaar.
Leuk lady wrb, artis
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 10:44:03 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28126495
ik ben nog nooit in artis geweest dus ik zou het niet weten. ik ben zo'n blijdorpganger.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 13:56:25 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28132166
toch zou ik af en toe wel eens stiekem om een hoekje willen kijken hoe het met hem gaat.
pi_28132356
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef Belana het volgende:
Verder ben ik erg aan het nadenken of ik nou wel een 2e kindje wil...
Ik kan het nog niet zo goed onder woorden brengen, maar ik weet niet of het wel zo verstandig zou zijn. Er zijn verschillende dingen die meespelen, voor en nadelen. Ik ben aan het wikken en wegen.
oe, dat (her)ken ik wel...

wat je werk betreft

lady-wrb: ook dat herken ik: het om een hoekje willen kijken naar je zoon (zonder dat hij je ziet)...

Spannend Anitra: schoolkamp! (loslaten loslaten...pffff)
pi_28132398
Belana, fijn dat Nick een betere baan krijgt waarschijnlijk zodat jij minder kunt werken!
En dat tweede kindje hoeft niet meteen volgend jaar geboren te worden toch? (Mag wel )
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:18:44 #80
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28132806
Belana Fijn dat er betere tijden aankomen! En wat betreft een eventuele 2e voor jou, die keuze hoef je nu toch niet definitief te maken?!

Ow los laten ... brrr... het los laten bij de PSZ ging me goed af, we waren er allemaal wel aan toe, maar ik vind het ook weer heerlijk om me in mijn armen te sluiten. Maar als ze straks op pad gaan of schoolreis, dan zou ik er ook echt wel wat meer moeite mee hebben.

Ik ga langzaam aan maar eens werken aan de extra kilo's die ik van de zwangerschappen heb overgehouden, ik ben echt een paar maten groter dan ik wil zijn, een beetje te veel Melonovy en dat voelt niet lekker, dus trainen en van de lekkere dingen (met name chocolade) afblijven!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28132896
hmm, komt me bekend voor melonovy, ik moet ook nodig gaan sporten...

belana, goed nieuws van dat werk! en niet gek om nog even goed na te denken over een mogelijke tweede, is toch weer een heel mensenleven waar je 't over hebt.

ik ben ook benieuwd hoe 't met jdee is.
pi_28133158
Over die extra kilo's hoef ik me geen zorgen te maken. Ik ben slanker dan voor de zwangerschap (van David). Ik kan broeken aan die ik voor de zwangerschap niet aan kon.
Wel is de huid van mijn buik veel slapper.
Sporten doe ik trouwens ook niet Moet wel want is natuurlijk gezond, maar ik heb geen tijd en puf (de hond woont tegenwoordig bij mijn ouders dus zelfs de dagelijkse wandelingen heb ik nu niet).

Heeft iemand nog weleens wat van Tan gehoord?
pi_28133210
http://yukiko.web-log.nl voor info over Tan.

Goed dat je dat noemt Lily, ik ben nu nl 6 kilo lichter dan voor ik zwanger werd.. als mijn weegschaal klopt 55 kilo bij 1.76m, dus volgens de cijfertjes ondergewicht maar ik voel me prima. Zit me dus af te vragen of ik hiermee nu naar de huisarts hoor te gaan of niet, want als ik niet toevallig op die weegschaal was gaan staan had ik niets gemerkt.
pi_28133433
Kunnen de de reclame code comissie niet inschakelen voor dat phonehouse mobieltje? Overigens vind ik die van die baby die tussen die mensen in slaapt ook erg, dat ze die denken eroverheen trekken! Lief vind ik die reclame van die luiers, wat een baby 's nachts allemaal wel niet oefent (kusje voor mama?)

Mel: toevallig ben ik ook weer begonnen met sporten (2 wkn. geleden)...en nu het weer goed vol te zien houden! Toch heb ik hoop in ieder geval 1 maatje kleiner weer te bereiken.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28135276
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:33 schreef poemojn het volgende:
http://yukiko.web-log.nl voor info over Tan.
ok, dank je, ik ga nu kijken

Wat die weegschaal betreft: ik heb geen weegschaal. Ik merk aan mijn kleren hoe of wat. Waarom zou je in godsnaam naar de huisarts gaan als je je verder goed voelt. Nee hoor, laat maar lekker gaan (ik hoor vaker van borstvoedende vrouwen dat hun gewicht naar beneden gaat). Zolang je energie hebt en je je goed voelt, laat gaan, lekker meegenomen .

maar jij bent wel heel slank zeg, heerlijk
pi_28135680
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vanochtend luca uit staan zwaaien. hij is op schoolreis naar artis.
rugzak mee met eten, drinken en een zak snoep.
mijn stoere mannetje
Leuk Ik was gisteren in Artis. Het was beredruk maar dat vinden die kinderen niet erg volgens mij

Belana, lekker zeg, minder werken. Ik ga duimen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_28135931
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:52 schreef snoopy het volgende:
[..] Artis - beredruk
en ze zijn daar al niet zo ruim behuisd...
pi_28136040
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef bixister het volgende:

en ze zijn daar al niet zo ruim behuisd...
Nee, best zielig egenlijk
Maar ja, voor deze moeder is het maar 10 minuten lopen dus ik ga er best vaak heen. We hebben een jaarkaart.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:33:05 #89
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28136901
Snoopy, valt er met zo'n Artis jaarkaart nog een beetje te sjoemelen? Zou mijn zus er ook gebruik van kunnen maken bijvoorbeeld? Of komt er echt een foto op enzow. Zij woont er namelijk ook vlakbij en aangezien Noah daar regelmatig logeert... En wij wonen in Utrecht en zullen er waarschijnlijk dus ook weer niet zó vaak komen.

Toen m'n zus en ik klein waren had mn moeder ook een Artis jaarkaart truwens. Kwamen we er zo vaak, al die dieren vonden we niet interessant meer we renden altijd meteen door naar de speeltuin
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 16:37:45 #90
43556 miss_dynastie
pi_28137037
Op mijn ouwehand abonnement staat een foto, tex.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:40:36 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28137131
Okay thanx
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:10:49 #92
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28137996
Belana

Ik ga ook weer sporten maar wacht tot het een beetje frisser weer is eigenlijk, zweet me zo al te pletter.
Voor de zwangerschap woog ik 58 kilo, ik was 10 kilo aangekomen en weeg nu 62 kilo.
Ik wil graag weer op mijn oude gewicht en het los vel van mijn buik weg trainen (als dat mogenlijk is)

Mijn favo dierentuin is overigens Burgers Zoo, vind ik een geweldige dierentuin waar de dieren het goed hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_28139893
Sommige mensen zeiden dat ik er wel eens beter uit heb gezien. En op het bv-forum krijg je in zo'n geval aangeraden je schildklierwaarden te laten controleren, en mijn schoonmoeder moest destijds stoppen omdat ze te licht werd Vandaar dat ik me afvroeg of ik toch naar de ha moest. Maar m'n man zegt dat zij me niet lang kennen (pas sinds Myrthe er is) en dat ik een paar jaar geleden net zo slank was als nu (alleen iets zwaarder), dus dat ze me waarschijnlijk gewoon wat dikker willen hebben. Ergo, ik blijf lekker thuis, de ha heeft wel wat beters te doen.

Snakelady, dat oude gewicht komt vast nog wel terug zonder sporten.
Ik zou er met dit weer ook zeker niet mee beginnen. Maar ik ben gewoon lui.

[ Bericht 10% gewijzigd door poemojn op 22-06-2005 18:34:16 ]
pi_28140706
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:33 schreef texelonia het volgende:
Snoopy, valt er met zo'n Artis jaarkaart nog een beetje te sjoemelen? Zou mijn zus er ook gebruik van kunnen maken bijvoorbeeld? Of komt er echt een foto op enzow. Zij woont er namelijk ook vlakbij en aangezien Noah daar regelmatig logeert... En wij wonen in Utrecht en zullen er waarschijnlijk dus ook weer niet zó vaak komen.
Er zit een foto op en ik wil er niet mee sjoemelen eerlijk gezegd.
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:01:06 #95
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28140926
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:53 schreef snoopy het volgende:
Er zit een foto op en ik wil er niet mee sjoemelen eerlijk gezegd.
Bedoelde ook niet dat jíj ermee ging sjoemelen Maar dat als ik een jaarkaart zou nemen, of m'n zus er dan ook gebruik van zou kunnen maken bijvoorbeeld. Maar niet dus
©Dumbo
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:11:01 #96
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28141181
Deze moeder is zo trots! We hebben zo genoten vandaag met ons tweetjes! We zijn vanmiddag naar een groot recreatiemeer hier vlakbij gewandeld en hebben gezwommen! En Ik heb er zo van genoten, ik kon zelfs nog eventjes lezen terwijl Luuke lag te spelen op de handdoek. Ze heeft geen kik gegeven en vond het water en de drukte geweldig. Dit was echt een heerlijke moeder-dochter-dag!!
En dan die kilo's... dat was het enige minpunt van vandaag. Ik daahacht dus dat het wel meeviel. Mijn buik is nooit strak geweest ofzo. Maar o,o,o, de rek is er nu helemaal uit. Geen gezicht in zwemkleding. Nu heb ik maar besloten heel snel heel bruin te worden.misschien kleed dat nog enigzins af
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_28141183
Vond het als zo raar dat jij mijn kaart aan jouw zus wilde lenen! Sorry, verkeerd begrepen....
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:35:37 #98
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28168161
Lishe wat een leuke dag heb je gehad met Luuke
en over die rek eruit, tsja dat kan ik alleen maar beamen t hangt te hangen
  maandag 27 juni 2005 @ 14:34:15 #99
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28273074
Oke.
Nu heb ik een fiets en een fietszitje.
Een kind bij de oppas en de belofte om d'r straks met de fiets op te komen halen.

Maar ik vind het echt zo echt hartkloppingen dikke tranen eng. Ik ga d'r straks gewoon weer lopend halen. Ik durf dit niet eens te proberen. Echt niet.

Ging iedereen zo maar simpel op de fiets met kind en al? Durven jullie andere dingen niet?
pi_28273297
Ik vond het alleen leuk eigenlijk.. maar wel even wennen. Dus de eerste keer dat ik met haar ging fietsen ging ik niet ver weg, en bleef ik op aparte fietspaden (dus die los van de weg zijn aangelegd, zodat je niet tegen een auto aan kunt slingeren). Het is even wennen omdat je stuur zwaarder is. Maar als je je zadel zo laag zet dat je met beide voeten bij de grond kunt is dat best goed te doen. En evt zonder windscherm, kan best met dit weer, dan kan Jolie ook niet steeds jou afleiden door het windscherm naar zich toe te trekken.
En wat ik eng vind: nagels knippen! Vooral omdat ze pas boos werd en haar hoofd richting nagelschaartje gooide. Afleiden werkt niet altijd, maar te lange nagels is ook weer geen gezicht.
Ik ken trouwens wel meer mensen die een fietsstoeltje voor eng vinden, sommigen doen daarom meteen het stoeltje achterop. Maar het valt vast mee! En voorop kun je haar in de gaten houden, en het is gewoon heel gezellig als ze alles aanwijst en hele monologen houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')