Noah wil de laatste tijd ook niet veel meer in de box. Ik dacht dat ie in parijs teveel was verwend met aandacht ofzow
![]()
maar misschien ligt het dan ook wel aan de leeftijd? het is wel erg vermoeiend idd, want ik kom meteen nergens meer aan toe
![]()
Alleen als ie slaapt dan, maar aangezien hij gewoon bij ons op de slaapkamer slaapt, en we daar ook de was ophangen, kan ik dat dan bijvoorbeeld al niet doen. Naja, zal vanzelf wel weer beter gaan denk ik
![]()
A.s. weekend gaat ie in elk geval even uit logeren, dus kunnen wij ook weer even lekker bijkomen en leuke dingen doen. Vrijdag kan we bowlen en zaterdag hebben we een verjaardag. Heb er nu al zin in!
Suazanna wat fijn dat jullie gaan verhuizen!
![]()
Wij zijn ook al een tijdje op zoek, maar heb het gevoel dat het nooit zal gaan lukken
![]()
Alles is zo belachelijk duur, voor huurwoningen moet je ook weer een bepaald salaris hebben wat wij natuurlijk niet hebben, of er zijn andere eisen waardoor we nooit in aanmerking komen, en anders hebben we nog de wachttijd van 12 jaar ofzow (en wij staan 5 jaar ingeschreven). Woningruil had ik ook al naar gekeken, maar aangezien we allebei één aparte kamer huren en samen een keuken, badkamer en toilet delen, gaat dat dus ook niet lukken. Want wie wil er nou vanuit een eensgezinswoninkje ofzow naar dit..
![]()
Ben er een beetje moedeloos van geworden eigenlijk...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.