We kwamen een beetje laat uit bed gister en hij wou dus geen warm eten maar de flesquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef Martineke het volgende:
Anitra hoe vond Djulian de macaroni???
Helaas vindt ze dat ook niet altijd goed, doe ik al vaak hoor...maar ik ben ook gewaarschuwd dat je ze niet te lang in wipstoeltjes moet laten zitten, schijnt niet zo goed te zijn. Daarom ben ik er ook wat voorzichtig mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef renzell het volgende:
Wow Suzanna, dat is echt te gek! Gefeliciteerd.
Enne... wat betreft Noa; probeer je haar wel eens in de wipstoel in je buurt neer te zetten terwijl jij zelf bezig bent? Zo hoef je haar niet de hele tijd op schoot te hebben en kun je toch lekker met haar kletsen. Of vindt ze dat niks?
ik heb ff in 't bv-topic gereageerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Jdee dat huilen zou dat misschien kunnen betekenen dat je melk niet langer voedzaam is.
He, wat tof, dus misschien tochquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:25 schreef Martineke het volgende:
duimen jullie weer mee, we willen zo graag naar oud beijerland
tjemig, wat zul je uitgeput zijn geweest na die week zegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Jdee dat huilen zou dat misschien kunnen betekenen dat je melk niet langer voedzaam is. ik heb maar 4 weken borstvoeding gegeven en daarna huilde ze een week lang de hele dag en nacht, bleek dat mijn borstvoeding niet meer voedde. Het was net blauw water ipv melk. Ik heb me werkelijk kapot geschaamt dat ik dat niet door had zeg, mijn ukkie een week lang honger omdat ik niet wist waar het aan lag.
Hmmmm portie billenkoek dan maarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:52 schreef m@x het volgende:
Rottdog, ik ben echt een stomme
, ik ben het gewoon weer vergeten......
![]()
Jep, waterwratjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:56 schreef Anitra het volgende:
Saskia heeft waterwratjes?
Heeft ze er veel last van? En alleen onder haar oksel?
Djen heeft ze nl ook gehad, dat is hier pas weg gegaan toen ze een jaar of 5 a6 was. en heeft littekens achter gelaten omdat sommige best jeukten.
Hopenlijk heeft Saskia er geen last van.
Dat zie je dan wel weer, toch? Misschien heeft ze dan vriendinnetjes waar ze wil spelen tussen de middag, woon je ergens anders, mag ze die 3x/week wel bij de buurvrouw mee-eten 's middags.. Niet te druk over maken, hoe logisch het ook is dat je daar wel eens over piekert.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
Desnoods zoals nu bij een gastouder maar dat is weer duur en ga zo maar door. Ik kan mezelf echt gek maken met dit soort dingen.
Waarom plan je dat dan niet in?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:00 schreef snakelady het volgende:
Hier gaat alles goed alleen word de kraamvisite een beetje zat, wil niet ondankbaar klinken maar een dag met zijn 3tjes zou ook leuk zijn.
Laat Remco de agenda dan doen. Nee zeggen is écht geen schande, en mensen worden écht niet boos hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:06 schreef snakelady het volgende:
Omdat ik geen nee kan zeggen, heel erg ik weet het, maar heb besloten vrijdag vrij te houden.
Ik ben ook een warhoofd en chaoot en dat is inderdaad soms lastig. Ik moet naar mijn werk, de oudste naar school, de jongste naar het kinderdagverblijf of oma. Die moet dit mee en die moet dat mee. Ik moet aan duizend dingen tegelijk denken en het valt me nog mee dat ik de kinderen niet een keer op het verkeerde adres heb afgeleverdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
aar inderdaad dat combineren! Ik ben absoluut een warhoofd maar echt ik probeer alles goed te regelen toch hebben we iedere ochtend een bus later dan gepland, gaat Jolie altijd net later naar bed dan ik me had voorgenomen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:10 schreef bixister het volgende:
ik heb vannacht nog gedroomd dat ik de kinderen onderweg ergens vergeten was...![]()
en toen ik ze ging zoeken wist ik de naam van de jongste niet meer.
![]()
![]()
Antwoordapparaat, voicemail, telefoon uit, want de baby slaapt, ik noem maar wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:16 schreef snakelady het volgende:
De meeste bellen overdag en dan is Remco er niet, Remco is heel handig in nee zeggen dus gelukkig.
Het loopt wel maar bij onze oppas staat dus al standaard een blik melkpoeder, luiers, doekjes, slaapzak, speen, poppedoekje, kleding want de helft zat nooit in de tas. Ik ben Jolie zelfs een keer vergeten warm eten te gevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:08 schreef lily het volgende:
[..]
Maar toch... het loopt allemaal gewoon vanzelf zou ik bijna willen zeggen. Ik vind het heerlijk hoe mijn leven is ingedeeld en de dingen die ik doe. De kinderen doen het ook heel goed gelukkig. En als ik eens wat vergeet mee te geven of als Damon weer eens te laat in bed ligt, ach... ik kan er niet mee zitten hoor....er zijn wel ergere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |