abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 21:31:41 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28718744

ver·jaar·dag (de ~ (m.))
1 dag waarop iets of iem. precies een jaar ouder is geworden of waarop iets een jaar langer geleden is => geboortedag, jaardag, jaarfeest

me·lan·cho·lie (de ~ (v.))
1 zwaarmoedigheid, droefgeestigheid => weemoed

heim·wee (het ~)
1 sterk verlangen naar geboortegrond, huis e.d.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 11 juli 2005 @ 21:33:37 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28718810
zwel·gen (ov.ww., ook abs.)
1 schrokken, gulzig eten of drinken

zwel·gen in (ww.)
1 zich te buiten gaan aan, opgaan in
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Licht Ontvlambaar maandag 11 juli 2005 @ 21:39:42 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28719022
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 juli 2005 @ 21:42:14 #279
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28719114
Sjongejonge, wat is er toch van ons geworden?

De een na de ander snottert zich helemaal te blubber vanwege de groei van onze mini-mensjes. En Sugar vertoont Poemojn-trekjes.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_28719238
quote:
U hebt gezocht op poemojn-trekjes:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
pi_28719332
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:42 schreef dutchie het volgende:
Hé, jij begon hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 11 juli 2005 @ 22:29:28 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28720907
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:42 schreef dutchie het volgende:
Ons

Lieve Piglet erg he. Ik heb dat nooit eerder gehad, ik ben meer dan 10 keer verhuisd en nu ineens heb ik wel moeite met achterlaten enzo. Want nu was hier Jolie. Zal er straks iemand anders slapen op de plek waar haar bedje staat? Wie zal er straks nog weten van de eerste kruippartijen waarbij ze altijd precies over het gele stukje vloer ging? Hechten andere mensen wel waarde aan het raam waar ze urenlang voor kan zitten kijken? Ik vind het echt erg en het is nog niet eens zeker maar ja ik ga er maar vanuit dat het verplicht is en dat het vanzelf een keer stopt.

Toch???
  maandag 11 juli 2005 @ 22:45:23 #283
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28721509
Daan, ik moet nog 19 kilo zeker maar ben op de goede weg, alhoewel ik vandaag heb gezondigd, we gaan verhuizen vandaag contracten getekend, 11 augustus de sleutel, 29 augustus overhuizen *O wij zijn hieperrrrr EINDELIJK kunnen we weg
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2005 @ 22:47:26 #284
81992 Githa
pi_28721574
Martineke wat goe-hoed ! gefeliciteerd
  maandag 11 juli 2005 @ 23:04:48 #285
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28722187
dank je
pi_28722190
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef Luchtbel het volgende:
maar ja ik ga er maar vanuit dat het verplicht is en dat het vanzelf een keer stopt.

Toch???
Het is vast wel over voor we een jongetje zijn
Misschien moeten we even in het dreumes- en peutertopic of het van kleuter tot puber topic vragen wanneer het ongeveer stopt
pi_28724022
martineke gefeliciteerd!

ik ervaar ook wel een enorm toegenomen kwetsbaarheid hoor, niet alleen maar rust, relativering, en rijkdom (hoewel die er ook wel zijn). vooral als ik es alleen op stap ben, en ik zie bijv. mensen in de bus/trein die -volgens mij- geen kinderen hebben ben ik me extra bewust van die verantwoordelijkheid, en de daarmee samenhangende beperkingen in bewegingsvrijheid. natuurlijk zal dat laatste met de tijd wel weer bijtrekken, maar die verantwoordelijkheid, en de zorg voor die extra levens die je 'zomaar' op de wereld gezet hebt, die zijn wel heel erg voor altijd...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 06:34:48 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_28727343
Martineke, gefeliciteerd!

Livelink, ik herken ook wel een klein stukje van jou hoor. Het is heus niet allemaal rozegeur en maneschijn. Waar ik wel eens moeite mee heb is het gebrek aan tijd voor mezelf. Soms wil ik gewoon belana-tijd en die is er verdomd weinig. Maar ik heb dan wel weer als ik naar die kleine meneer kijk dat ik denk : ach, het is het zo waard!
Ik ben er overigens iets georganiseerder van geworden, maar ik heb bv wel moeite met een vast ritme aanhouden, want die behoefte heb ik zelf niet en die heeft Liam wel nodig.
Verder is het eng dat er nu een 2e aankomt, maar ook geweldig!
stormy waters...
sailin'
pi_28727732
wat een emo verhalen allemaal.. ik heb het nu ook al een beetje met de gedcahte dat ie al bijna een half jaar is.. kan je nagaan hoe dat bij jullie is

martineke, super van jullie huis! gefeliciteerd! wanneer komen we allemaal op je housewarmingparty? en nog 19 kilo, dat is nog wel te doen! en ben je dan op je oude gewicht of op het gewicht wat je wil wegen?

en ik ga in oktober naar het jamiroquai! heeeeeeerlijk met zn tweetjes naar een concert

[ Bericht 18% gewijzigd door DaanBanaantje op 12-07-2005 08:18:28 ]
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:12:11 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28729423
Martineke heerlijk dat het allemaal voor elkaar is en dat jullie straks lkker kunnen genieten in jullie nieuwe huisje
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 juli 2005 @ 10:58:22 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28730639
Martineke, ook goed bezig zeg!! Heb je misschien zin om ons te komen vergezellen in het Fok! Dieetclubje, is leuk

Nog maar één nachtje slapen... en dan is mijn babietje geen babietje meer
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:10:56 #292
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28730971
toegevoegd aan bookmarks na mijn vakantie kom ik zeker kijken ik ga morgen weg namelijk.

ja echt fijn een nieuw huisje dank je allemaal

en Daan na die 19 kilo ben ik op mijn streefgewicht. (zo ong dan) ik moet nu nog 1.2 kilo ok vandaag 2.2 kilo, heb gezondigd gisteren en dan ben ik op mijn gewicht wat ik was toen ik zwanger werd.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:15:00 #293
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28731088
Martineke gefeliciteerd met jullie huisje En veel plezier op vakantie

Sjeen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:51:40 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28752930
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:04 schreef piglet het volgende:

[..]

Het is vast wel over voor we een jongetje zijn
Misschien moeten we even in het dreumes- en peutertopic of het van kleuter tot puber topic vragen wanneer het ongeveer stopt
Euh nou in het dreumestopic kan je onder andere Dutchie vinden en die is echt geen haar beter en in het kleutertopic zit iemand waarvan ik heb vernomen dat de zesde verjaardag van je dochter minstens zo erg gaat zijn...... dus euh ik vrees dat het geen zin heeft!

Lucas is mooi te laat voor fototopic
pi_28753174
Volgens mijn moeder is de remedie: gewoon heeel erg veeel kinderen krijgen, dan heb je geen tijd meer voor zulke fratsen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:22:59 #296
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_28754190
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef poemojn het volgende:
Volgens mijn moeder is de remedie: gewoon heeel erg veeel kinderen krijgen, dan heb je geen tijd meer voor zulke fratsen.
Herken ik wel een klein beetje, maar mijn emo- -momenten heb ik ook wel hoor. Er zijn zo nu en dan van die momenten dat je vanuit die drukte ineens vanuit de derde persoon naar je gezin kijkt en denkt:"Mèn sinds wanneer praat Connor in volzinnen!!!" Of wanneer ik Ewen naar bed breng en we nog even kroelen en Ewen zegt:"Mamma, slapen" en daarbij op zijn brede borstje klopt(daar mag ik dan mijn hoofd op leggen, waarna hij luid knorrend gaat nep-slapen ) Dan Kian...Kian doet mijn hartje sneller kloppen met zijn brede knabbelsmile die ik krijg als ik in de auto even omkijk hoe het achter mij gaat, echt zo`n hé-ze-kijkt-naar-me-smile!!! Dat is volgens mij ook de reden waarom mensen hun eigen kids zo geweldig vinden, ze adoreren je zo`n beetje, de reinste egostreling is het
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2005 @ 11:41:52 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28763798
luca zong op zijn derde het bob de bouwerlied in zijn geheel in volmaakt engels.
dat vond ik toch eigenlijk wel heel byzonder.
tegenwoordig word ik soms gewoon in het engels aangesproken. hij kijkt soms engelse programma's en de ondertiteling kan hij nog niet lezen. maar dan vraagt hij mij wat ze zeggen en kennelijk onthoudt hij dat.
zie je wel dat die muzzytoestand helemaal niet nodig is
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2005 @ 11:51:35 #298
81992 Githa
pi_28764124
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Herken ik wel een klein beetje, maar mijn emo- -momenten heb ik ook wel hoor. Er zijn zo nu en dan van die momenten dat je vanuit die drukte ineens vanuit de derde persoon naar je gezin kijkt en denkt:"Mèn sinds wanneer praat Connor in volzinnen!!!" Of wanneer ik Ewen naar bed breng en we nog even kroelen en Ewen zegt:"Mamma, slapen" en daarbij op zijn brede borstje klopt(daar mag ik dan mijn hoofd op leggen, waarna hij luid knorrend gaat nep-slapen ) Dan Kian...Kian doet mijn hartje sneller kloppen met zijn brede knabbelsmile die ik krijg als ik in de auto even omkijk hoe het achter mij gaat, echt zo`n hé-ze-kijkt-naar-me-smile!!! Dat is volgens mij ook de reden waarom mensen hun eigen kids zo geweldig vinden, ze adoreren je zo`n beetje, de reinste egostreling is het
Wat omschrijf je dat mooi Loena

enne wat die echosterling betreft ...kom maar op, ik kan er wel wat van gebruiken
  donderdag 14 juli 2005 @ 09:13:43 #299
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28791742
Ik baal enorm!
Ben zo moe de laatste tijd. Het slapen lukt echt heel slecht. Voor de laatste voeding van 23.30 lukt het sowieso niet en daarna duurt het ook meestal nog een uur. Vervolgens kom ik na de ochtendvoeding van 07.00uur niet meer in slaap, dus ik krijg gewoon consequent maar 5 uur slaap ongeveer. Echt net een paar uur te weinig! Ik word er een beetje moedeloos van. Gevolg is dat ik elke avond supervroeg in bed ga liggen en er ook vaak pas laat uitkom, maar gewoon NIET slaap en dat is zo frustrerend en zo vermoeiend!
pi_28791963
Ach Renzell, dat valt ook niet mee. Kan je de laatste voeding niet iets vervroegen? Of wordt Julius dan ook weer eerder wakker?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')