quote:U hebt gezocht op poemojn-trekjes:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Hé, jij begon hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 21:42 schreef dutchie het volgende:
Sjongejonge, wat is er toch van ons geworden?
Onsquote:Op maandag 11 juli 2005 21:42 schreef dutchie het volgende:
Sjongejonge, wat is er toch van ons geworden?
Het is vast wel over voor we een jongetje zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 22:29 schreef Luchtbel het volgende:
maar ja ik ga er maar vanuit dat het verplicht is en dat het vanzelf een keer stopt.
Toch???
Euh nou in het dreumestopic kan je onder andere Dutchie vinden en die is echt geen haar beterquote:Op maandag 11 juli 2005 23:04 schreef piglet het volgende:
[..]
Het is vast wel over voor we een jongetje zijn![]()
Misschien moeten we even in het dreumes- en peutertopic of het van kleuter tot puber topic vragen wanneer het ongeveer stopt
Herken ik wel een klein beetje, maar mijn emo-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef poemojn het volgende:
Volgens mijn moeder is de remedie: gewoon heeel erg veeel kinderen krijgen, dan heb je geen tijd meer voor zulke fratsen.
Wat omschrijf je dat mooi Loenaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Herken ik wel een klein beetje, maar mijn emo--momenten heb ik ook wel hoor. Er zijn zo nu en dan van die momenten dat je vanuit die drukte ineens vanuit de derde persoon naar je gezin kijkt en denkt:"Mèn sinds wanneer praat Connor in volzinnen!!!"
Of wanneer ik Ewen naar bed breng en we nog even kroelen en Ewen zegt:"Mamma, slapen" en daarbij op zijn brede borstje klopt(daar mag ik dan mijn hoofd op leggen, waarna hij luid knorrend gaat nep-slapen
) Dan Kian...Kian doet mijn hartje sneller kloppen met zijn brede knabbelsmile die ik krijg als ik in de auto even omkijk hoe het achter mij gaat, echt zo`n hé-ze-kijkt-naar-me-smile!!! Dat is volgens mij ook de reden waarom mensen hun eigen kids zo geweldig vinden, ze adoreren je zo`n beetje, de reinste egostreling is het
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |