Psst, het eerste jaar spelen ze echt nog niet samen hoor, dan ben je alleen maar druk om te zorgen dat oudste de jongste niet smoort/danwel andere (goedbedoelde) kwetsuren bezorgt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef Bright het volgende:
psst... Belana, ik heb verder niks gelezen, maar als je geluk hebt, dan kun je ook met een klein beetje bijsturen de kinderen met elkaar laten spelen. Dan heb jij het ook weer wat gemakkelijker, maar ik ben hier niet, ik hoor hier niet, als papa zijnde, dus post ik ook maar niet.
1 ding: het lijkt bij anderen altijd zo gemakkelijk, de relatie, de kinderen, het werk,... totdat je dan plotseling hoort dat een paar uit elkaar gaat en dan ging het plotseling helemaal niet zo vanzelf bij anderen
\quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ooit weer kan zeggenMijn buik is echt mega, ik ben steeds bang dat iemand me zal vragen of ik weer zwanger ben
![]()
En dan ben je eindelijk teruggeplooid, ben je weer zwangerquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:29 schreef Belana het volgende:
Ladybos, bij mij heeft het ook een jaar geduurd, maar uiteindelijk zag ik er best weer goed uit! Komt wel goed hoor!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
En dan ben je eindelijk teruggeplooid, ben je weer zwanger![]()
![]()
sorry, inkoppertje![]()
Lekker dat alles op z'n pootjes terecht komt!
Ja dat wel. Je kan het idd beter thuis hebben, maar toch je gaat met 2 gezinnen op vakantie en je ziet alles in het water vallenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:55 schreef texelonia het volgende:
Wat een timing AnitraMaar beter hier dan tijdens de vakantie denk ik...
Hopelijk kunnen ze hem nog maken!
Ik heb het één keer gedaan, en stond meteen voor lulquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:55 schreef texelonia het volgende:
Dat is dus de reden dat ik nog nóóit aan iemand heb gevraagd of ze zwanger is. Ik bedoel, je zal er maar naast zitten..
*Proest* sorry hoor maar je hebt me nu toch echt voor het eerst sinds tijden aan het lachen gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:53 schreef melonovy het volgende:
Ja hoor, gisteren in de HEMA vroeg er ook een vrouw of ik zwanger was van de derde, voor ik kon antwoorden keek ze in de kinderwagen en schrok ze van zichzelf, ze werd vuurrrood, toen heb ik dr maar met liefde uitgelachen "Ja, je zal je wel erg genant voelen he..."
Er wordt aan gewerkt... Ik moest er eigenlijk wel om lachen, maar die opmerkingen moet ik niet te vaak krijgen!
i know, maar tis gewoon zo verwarrend allemaal, hoop dat alles snel weer zn ritme heeft gevonden, dan weet je gewoon waar je op kunt rekenen..quote:Op maandag 11 juli 2005 11:16 schreef E.T. het volgende:
De eerste paar menstruaties na de bevalling hoeven nog niks te zeggen over heo je cyclus gaat lopen. Dat moet allemaal weer rustig op gang komen en bij de een is het sneller weer regelmatig dan bij de ander.
Een cyclus van zo'n 35 dagen komt trouwens best vaak voor volgens mijn gyn. (ik heb dat nl. ook.. Heb er ook helemaal geen problemen mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |