quote:Op maandag 13 juni 2005 23:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
![]()
En dan nu Piet Paulusma met het BBQ weer:
''Ik geef het BBQ weer een 7 .. en een half''
Op twee kanalen zelfsquote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef Chielus het volgende:
waarom wordt dit Live uitgezonden door het NOS Journaal?????
Omdat het een megaster isquote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef Chielus het volgende:
waarom wordt dit Live uitgezonden door het NOS Journaal?????
Idd. En dan op geen enkel punt schuldig bevonden wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je mag dus op tv beweren dat je met kleine kinderen in hetzelfde bed gaat slapen uit liefde, en er niet voor veroordeeld worden
Geloof mij, schuldig zijn en toch vrijgesproken worden voelt VEEL tofferquote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
Onschuldig zijn is tof.
dat heb je goed gezien zegquote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je mag dus op tv beweren dat je met kleine kinderen in hetzelfde bed gaat slapen uit liefde, en er niet voor veroordeeld worden
Ja preciesquote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
tja, met een rammelende bewijslast , vage getuigen die voor geldelijk gewin bezig zijn, kan de jury niets anders doen
"Wil je eerst nog even 'Oet Moarn' zeggen voor de camera? "quote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
![]()
Piet : En Michael Jackson, ben je geheel onschuldig bevonden??
MJ: Ja voor alle aanklachten
Piet: en dan nu naar het weer van morgen
Ja, deze zaak is volkomen vertroebeld door allerhande (geldelijke) belangen, erg jammer, de waarheid zal wel nooit naar boven komen op deze manier.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
tja, met een rammelende bewijslast , vage getuigen die voor geldelijk gewin bezig zijn, kan de jury niets anders doen
Die moeten ze schietenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat een stel idioten die daar voor staan. Ik erger me helemaal aan die snol met haar duiven.
wat is de waarheid dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, deze zaak is volkomen vertroebeld door allerhande (geldelijke) belangen, erg jammer, de waarheid zal wel nooit naar boven komen op deze manier.
Ervaring mee? MJ niet iig.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Geloof mij, schuldig zijn en toch vrijgesproken worden voelt VEEL toffer
zowel de duiven als die snolquote:
Het is ongelooflijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef kozakken het volgende:
Tja...krabt zichzelf eens achter het hoofd
Wat moet je daar nou van vinden? Zelfs geen alcohol-charge...![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Wil je eerst nog even 'Oet Moarn' zeggen voor de camera? "
maak er een column overquote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Danny het volgende:
OMFG!
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:23 schreef VeX- het volgende:
Prachtige uitspraak. ZO hoort een rechtsstysteem te zijn.
Joh, en jij denkt dat dat lukt? Alleen al op weg naar de rechtbank worden ze beïnvloed door de mediahordes en bakken vol fans.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die juryleden mochten gewoon maandenlang geen tv of krantenlezen om niet beïnvloed te worden.
Nu pasquote:Op maandag 13 juni 2005 23:23 schreef WaStEd het volgende:
Ik ben het vertrouwen in de amerikaanse rechtspraak nu kwijt...![]()
![]()
Juist precies wat ik dacht, ik kan me niet voorstellen dat hij op álles onschuldig is eigenlijk...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, deze zaak is volkomen vertroebeld door allerhande (geldelijke) belangen, erg jammer, de waarheid zal wel nooit naar boven komen op deze manier.
Sensatie en geld?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:23 schreef VeX- het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef Dementor het volgende:
Not guilty.
Klaar.
This just made my day!
Hij heeft wel een pistooltje waarschijnlijk..quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef Sjakie01 het volgende:
check die ouwe agent daar een beetje lijp aan de deur staan, die sprint ik er echt wel uit![]()
Een systeem wat nog steeds ruimte laat voor de doodstraf is toch zoiezo al niet ok?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:23 schreef WaStEd het volgende:
Ik ben het vertrouwen in de amerikaanse rechtspraak nu kwijt...![]()
![]()
precies het is tijd voor een conspiracy theoryquote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Juist precies wat ik dacht, ik kan me niet voorstellen dat hij op álles onschuldig is eigenlijk...
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef Het_Biertje het volgende:
If you look around
The whole world's coming together now
yeah..
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef Sjakie01 het volgende:
check die ouwe agent daar een beetje lijp aan de deur staan, die sprint ik er echt wel uit![]()
met dank aan 'n snel FOKquote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef Arcee het volgende:
Sjezus, vorige deeltje zat in 14 minuten vol.
Ik dacht ook verlost te zijn, Roelquote:Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaan we z'n muziek weer op de radio horen.
Naja, ik ben er nu wel klaar mee eigenlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef Guard het volgende:
[..]
precies het is tijd voor een conspiracy theory
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:23 schreef chibibo het volgende:
Haha, de lichtkrant van CNN gaf in eerste instantie aan 'Michael Jackson found guilty on all charges'.
Ja, tof he!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaan we z'n muziek weer op de radio horen.
tuurlijka ls ie schuldig was, was ie ineens te zwak voor de bak....quote:
Het nummer heeet volgens mij alleen D.S.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:26 schreef Bijna35 het volgende:
Las Jackson slim is brengt hij "Tom Sneddon is a cold man" nog een keer uit.
Uitbuiten die handel!
Gaat het wel? Halve garequote:Op maandag 13 juni 2005 23:23 schreef VeX- het volgende:
Dat is een grapje hoop ik...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:26 schreef powerpeewee het volgende:
Wat een last valt er van me af zeg.YES*O*
Mjah, dit was eigenlijk wel te voorspellen.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:27 schreef Mark het volgende:
Ach, als je OJ al niet veroordeeld kunt krijgen....
Nee, geen 'schuldig' uitspreken als er over die schuld twijfel bestaat vanwege alle sensatie & geld. Zo hoort een rechtssysteem idd te zijn. Ik ben blij met deze uitspraak. Ik ben NIET blij met het mediacircus dat een fatsoenlijke rechtszaak onmogelijk heeft gemaakt, maar dat ligt niet aan het rechtssysteem.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef Hik het volgende:
Sensatie en geld?
Ik mag hopen dat ze 'm financieel compleet uitkledenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:27 schreef Speedski het volgende:
Nu is het een kwestie van tijd dat dr ander mensen hem aanklagen ....![]()
Jij weet het beter?quote:
Hij is al dood, maar moet alleen nog overlijden. Zoiets.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:29 schreef N.icka het volgende:
Goed , wat ziet hij er slecht uit zeg
Idd ... niet eens ff wat mensen toespreken ofzowquote:Op maandag 13 juni 2005 23:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Hij bedankt zijn fans wel uitbundig.
Thank you, buy my recordsquote:Op maandag 13 juni 2005 23:29 schreef Sjakie01 het volgende:
straks wordt ie bruin enzo!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Die paraplu blijft ook belachelijk..
Idd. Hij neemt er uitgebreid de tijd voorquote:Op maandag 13 juni 2005 23:29 schreef Sjakie01 het volgende:
volledig terecht dat OJ vrij gesproken isquote:Op maandag 13 juni 2005 23:27 schreef Mark het volgende:
Ach, als je OJ al niet veroordeeld kunt krijgen....
Een soort feeststemming lijkt me wel op zn plaats jaquote:
Vertel dat die kinderen maar... en ja.. dan bedoel ik ook zijn eigen kinderen. Poor bastards.quote:
Maar blij dat hij is!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef schatje het volgende:
Hij bedankt zijn fans nog geen eens.
quote:
uhm hoezo? Als je maanden lang achtervolgt wordt en de hele wereld denkt dat je onterecht een pedofiel bent? Ja feeststemming!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een soort feeststemming lijkt me wel op zn plaats ja![]()
Ja gut, wonen die kinderen nou bij hem?? Niet eens vanwege het pedo-gedoe, maar ze kunnen toch geen normaal leven krijgen zo?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vertel dat die kinderen maar... en ja.. dan bedoel ik ook zijn eigen kinderen. Poor bastards.
De aanklagers zijn white trailer trashquote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Bijna35 het volgende:
Vrijgesproken op ALLE ... ja ALLE aanklachten.... Géén enkele aanklacht is gegrond bevonden. Dat is nog eens een afgang voor de aanklager. NERGENS schuldig aan bevonden. Prachtig!
Ik vind 't eerder ongelooflijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Bijna35 het volgende:
Vrijgesproken op ALLE ... ja ALLE aanklachten.... Géén enkele aanklacht is gegrond bevonden. Dat is nog eens een afgang voor de aanklager. NERGENS schuldig aan bevonden. Prachtig!
Ach gut, het is Amerika en als dan niet gebeurt wat in overeenstemming met je eigen mening is dan ligt het aan de dollars. O ja, het is Fok.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze uitspraak zal de jury wel het beste uitkomen, met de media aandacht en de $$$$$ voor hun optreden ....
zijn ze gewendquote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb het op dit moment erg te doen met zijn fans. Liggen al vanaf vanmorgen daar op stenen te wachten, wat krijgen ze een zielig drugs handje dat amper zwaait.![]()
alles live zitten volgen.. dan nog een samenvatting ? neuh thanks.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
RTL4 nog even met een samenvatting van het proces..
Als je vrijgesproken wordt... Ja lijkt me wel een fijn moment danquote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
uhm hoezo? Als je maanden lang achtervolgt wordt en de hele wereld denkt dat je onterecht een pedofiel bent? Ja feeststemming!
Ineens weer one big happy family.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Hik het volgende:
Ze lieten zien hoe ze zich voelden "by touching eachother"....![]()
Hú![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef VeX- het volgende:
Ja, als je niet schuldig bent is dit ook een rechtvaardige uitspraak. Toch mooi dat een rechtsstysteem zich niet zo makkelijk laat beinvloeden.
Jij weet het beter dan die mensen die wekenlang naar alle verhalen hebben zitten lusiteren ja want jij leest elke dag Fok. Kneusje.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat lul je hij is keischuldig , maarja
ze hebben het maar niet in de gaten daar
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan die mensen die wekenlang naar alle verhalen hebben zitten lusiteren ja want jij leest elke dag Fok. Kneusje.
Oja, jij weet het wel he. Alle processtukken doorgelezen, jezelf niet laten beïnvloeden door de media etc?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 13 juni 2005 23:34 schreef HoSeong het volgende:
[..]
Oja, jij weet het wel he. Alle processtukken doorgelezen, jezelf niet laten beïnvloeden door de media etc?
Wat maakt dat nou uit?! Dit is entertainment man. Schuldig of niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Jed1Gam het volgende:
Och och sommige mensen kunnen het weer niet hebben dat ze ongelijk krijgen.
...Psst jullie hebben niet altijd gelijk.
Onzin,quote:Op maandag 13 juni 2005 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Not Guilty, let's Moonwalkquote:Op maandag 13 juni 2005 23:34 schreef basset het volgende:
Mooi voor hem. Het blijft een vaag typetje, maar het moet een klotetijd voor hem gewest zijn.
Hopelijk komt ie er weer een beetje bovenop
I agree!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef TheGHunter het volgende:
goede uitspraak
het was toch allang duidelijk dat dat gare viswijf haar zoontje gebruikte om haar pensioen veilig te stellen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef Skaai het volgende:
Kan ie nu aan zijn kindertjes met maskertjes gaan frunniken.
Ach, het ligt allemaal aan Amerika joh. Het feit dat ze daar een OM hebben dat als bloedhonden achter zulke grote jongens aan zit, een uitspraak in een immense zaak regelt binnen een termijn waar je hier nog niet eens een verkeersboete voor krijgt opgelegd en een live feed uit de rechtszaal biedt, dat is ook allemaal om van te walgen natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan die mensen die wekenlang naar alle verhalen hebben zitten lusiteren ja want jij leest elke dag Fok. Kneusje.
Zo keek de familie Jackson ook.quote:
Zozo, ook wakker, Dokter Kip?quote:
Ze zeiden ook dat MJ stunned was.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo keek de familie Jackson ook.
Meer verbazing dan vreugde.
MJ bewoog zich zo voorzichtig voort vanuit de rechtzaal dat ik geloof dat hij dacht op de maan te lopen ja...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Not Guilty, let's Moonwalk
[afbeelding]
anders wordt die wel vermoordquote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef JaWi het volgende:
Hij is toch binnen een paar jaar dood, wat zag die eruit zeg.
* Sjoe538 klaptequote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef kreischer2000 het volgende:
Heb net alles zitten volgen op CNN en ben toch wel blij dat hij onschuldig is bevonden. Kwam zelfs een klein gejuich uit hier
Psies. Hij zal de familie wel de echte waarheid hebben uitgelegd ...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat MJ stunned was.
Ik snap dat niet. Opluchting okay, maar verbazing? Ergens klinkt dat heel onlogisch...
die wat?quote:
naar huisquote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar gaat die gek eik nu naartoe?
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:39 schreef basset het volgende:
Ligt de frontpage nou gewoon plat door het nieuws
Als je van zoiets beschuldigd wordt en je hebt 20 jaar boven je giechel hangen en wordt dan onschuldig bevonden dan ben je toch blij? Of op z'n minst opgelucht? Toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat MJ stunned was.
Ik snap dat niet. Opluchting okay, maar verbazing? Ergens klinkt dat heel onlogisch...
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
![]()
Piet : En Michael Jackson, ben je geheel onschuldig bevonden??
MJ: Ja voor alle aanklachten
Piet: en dan nu naar het weer van morgen
Nou nee, dat gaat niet lukken.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef Fokkedop het volgende:
Damn, wat gaan deze topics snel!
Onschuldig, ik wist het, of eigenlijk hoopte het al!
Nu moet hij een gruwelijke comeback maken
Dat is al anderhalf uurquote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef KonnieKipke het volgende:
god god, cnn zit er meteen met een nieuws heli op
ALs je zijn leven bekijkt is het niet raar dat hij niet spoortquote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef schatje het volgende:
Iemand die verklaart dat het normaal is om met kinderen te slapen spoort gewoon niet.
Dat maakt die persoon nog niet schuldig aan de aan hem gerichte aanklachen. Dat zou me wat worden zeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef schatje het volgende:
Iemand die verklaart dat het normaal is om met kinderen te slapen spoort gewoon niet.
Ik zou eerder hopen dat de wereld z'n lesje heeft geleerd en voortaan niet iedere vreemde ziel die veel genegenheid voor kinderen toont als pedofiele verkrachter beschouwt. Puh.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:40 schreef Zèna het volgende:
Hopelijk heeft ie nu zijn lesje geleert en dat kleine jongetjes niet meer in bed mogen..
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Talietje het volgende:
hij zag ziet er echt al jaren uit als een lijk
Daarmee doet je het gemiddelde stoffelijk overschot te kortquote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Talietje het volgende:
hij zag er echt uit als een lijk
iddquote:Op maandag 13 juni 2005 23:41 schreef schatje het volgende:
rightquote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik zou eerder hopen dat de wereld z'n lesje heeft geleerd en voortaan niet iedere vreemde ziel die veel genegenheid voor kinderen toont als pedofiele verkrachter beschouwt. Puh.
Nee, maar dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef HoSeong het volgende:
[..]
Dat maakt die persoon nog niet schuldig aan de aan hem gerichte aanklachen. Dat zou me wat worden zeg.
Hij woont er een klein half uurtje vandaan geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef Sjoe538 het volgende:
wtf issie al thuis ofzo?
Hey Ilona!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik zou eerder hopen dat de wereld z'n lesje heeft geleerd en voortaan niet iedere vreemde ziel die veel genegenheid voor kinderen toont als pedofiele verkrachter beschouwt. Puh.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
Nou, dan ga ik maar Law and Order kijken , daar worden mensen wél veroordeeld
Je mag fucking trots zijn om zo iemand te mogen verdedigen..quote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
als ik de advocaat was, zou ik uitbetaald in beatlesrights willen worden.
hehe... en smooth was ie.!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Smooth Criminal knalt hier uit de speakers
Elk figuur wat alleen wil zijn met mijn kind moet heel hard voor me wegrennen.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef minilotje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |