Idd. Hij neemt er uitgebreid de tijd voorquote:Op maandag 13 juni 2005 23:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Hij bedankt zijn fans wel uitbundig.
volledig terecht dat OJ vrij gesproken isquote:Op maandag 13 juni 2005 23:27 schreef Mark het volgende:
Ach, als je OJ al niet veroordeeld kunt krijgen....
Een soort feeststemming lijkt me wel op zn plaats jaquote:
Vertel dat die kinderen maar... en ja.. dan bedoel ik ook zijn eigen kinderen. Poor bastards.quote:
Maar blij dat hij is!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef schatje het volgende:
Hij bedankt zijn fans nog geen eens.
quote:
uhm hoezo? Als je maanden lang achtervolgt wordt en de hele wereld denkt dat je onterecht een pedofiel bent? Ja feeststemming!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een soort feeststemming lijkt me wel op zn plaats ja![]()
Ja gut, wonen die kinderen nou bij hem?? Niet eens vanwege het pedo-gedoe, maar ze kunnen toch geen normaal leven krijgen zo?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vertel dat die kinderen maar... en ja.. dan bedoel ik ook zijn eigen kinderen. Poor bastards.
De aanklagers zijn white trailer trashquote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Bijna35 het volgende:
Vrijgesproken op ALLE ... ja ALLE aanklachten.... Géén enkele aanklacht is gegrond bevonden. Dat is nog eens een afgang voor de aanklager. NERGENS schuldig aan bevonden. Prachtig!
Ik vind 't eerder ongelooflijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Bijna35 het volgende:
Vrijgesproken op ALLE ... ja ALLE aanklachten.... Géén enkele aanklacht is gegrond bevonden. Dat is nog eens een afgang voor de aanklager. NERGENS schuldig aan bevonden. Prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |