Ja preciesquote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
tja, met een rammelende bewijslast , vage getuigen die voor geldelijk gewin bezig zijn, kan de jury niets anders doen
"Wil je eerst nog even 'Oet Moarn' zeggen voor de camera? "quote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
![]()
Piet : En Michael Jackson, ben je geheel onschuldig bevonden??
MJ: Ja voor alle aanklachten
Piet: en dan nu naar het weer van morgen
Ja, deze zaak is volkomen vertroebeld door allerhande (geldelijke) belangen, erg jammer, de waarheid zal wel nooit naar boven komen op deze manier.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
tja, met een rammelende bewijslast , vage getuigen die voor geldelijk gewin bezig zijn, kan de jury niets anders doen
Die moeten ze schietenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat een stel idioten die daar voor staan. Ik erger me helemaal aan die snol met haar duiven.
wat is de waarheid dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, deze zaak is volkomen vertroebeld door allerhande (geldelijke) belangen, erg jammer, de waarheid zal wel nooit naar boven komen op deze manier.
Ervaring mee? MJ niet iig.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Geloof mij, schuldig zijn en toch vrijgesproken worden voelt VEEL toffer
zowel de duiven als die snolquote:
Het is ongelooflijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef kozakken het volgende:
Tja...krabt zichzelf eens achter het hoofd
Wat moet je daar nou van vinden? Zelfs geen alcohol-charge...![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Wil je eerst nog even 'Oet Moarn' zeggen voor de camera? "
maak er een column overquote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Danny het volgende:
OMFG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |