This stuff stinks! When it's sitting in the bathroom it smells like bacon or beef jerky. Even though this smells like meat, I do love the results. It got rid of any dandruff I had in my hair. I use it once a week and that's plenty.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:47 schreef PeRi het volgende:
Ja ik weet dat ie stinkt
Maar als het werkt, maakt dat niet zoveel uit. Ik heb nu de Snake Oil bar, maar die vind ik niet zo fijn in gebruik, al lijkt ie wel te helpen.
Ik heb me ook aangemeld bij makeup alley maarik vind toch dat je niet altijd af kunt gaan op recenties. Daar vond iedereen Milky bar vies, ik vind hem heerlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:47 schreef debby1973 het volgende:
Op makeupalley zijn ze niet echt te spreken over soak and float. Hij schijnt heel erg te stinken. Heb hem zelf niet gebruikt.
Is dat zo? Hmm, moet ik dat maar eens gaan bekijken dan.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:53 schreef debby1973 het volgende:
Je kunt er ook produkten ruilen met mensen uit andere landen.
moet je bij "swap" kijken.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:55 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Is dat zo? Hmm, moet ik dat maar eens gaan bekijken dan.
Dat zou heel handig zijn ja,quote:Op zondag 12 juni 2005 18:00 schreef Maeghan het volgende:
ik vind dat ze gewoon een pakket met alleen maar testertjes moeten gaan verkopen, zodat je tenminste alles eens kunt proberen =D
Dat zou helemaalquote:Op zondag 12 juni 2005 18:00 schreef Maeghan het volgende:
ik vind dat ze gewoon een pakket met alleen maar testertjes moeten gaan verkopen, zodat je tenminste alles eens kunt proberen =D
Ik heb het aangepastquote:Op zondag 12 juni 2005 18:09 schreef Maeghan het volgende:
Ja ik kan ook 1 augustus, ik wil ook sterretjes.
(had ik twee delen geleden al gezegd, maar ja)
Bedoelen ze niet Santa Clause?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:39 schreef Shantee het volgende:
Op Makeup Alley hebben ze het over de Sinterklaas bath ballastic![]()
Daar had ik nooit over gehoord, die moet wel geweldig zijn
edit:
[afbeelding]![]()
Nee, nog nooit gedaan. Er zijn ook mensen die voor jou willen kopen bij een winkel in hun land. Maar dat durf ik niet aan hoor. Dan stort je geld bij iemand op de rekening,uit een ander land, die je helemaal niet kent. En dan maar hopen dat je lush-spulletjes aankomen.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:41 schreef La_Guiri het volgende:
Debby heb jij al eens een swap gedaan? Wil het best namelijk eens proberen, moet even lezen hoe het werkt enzo.
En dit is niet in nederland te koopquote:Op zondag 12 juni 2005 18:50 schreef debby1973 het volgende:
The Sinterklaas Ballistic is made with wild orange essential oil (from Spain) and a spicy mix of coffee and cinnamon based on peper noot' Christmas biscuits. Give one to everyone you know on 6th December and celebrate Yuletide the Dutch way.
Komt waarschijnlijk omdat het een kerstprodukt is of niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:59 schreef cora4034 het volgende:
[..]
En dit is niet in nederland te koop![]()
Sinterklaas is dacht ik oernederlands.
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:59 schreef Skaai het volgende:
Aventura. Ik heb al 2 shirts
Oops ik deed jouw post editten i.p.v. quoten
Toch klinkt het goed, ookal is het een klein rotpotjequote:Op zondag 12 juni 2005 18:52 schreef PeRi het volgende:
Heaven7: Ik heb 'm nu drie weken denk ik, gebruik 'm af en toe om gewoon 's middags mn handen in te vetten, als ze droog zijn om de een of andere reden. Een aantal keer ook gebruikt om mn voeten mee te masseren, na mn werk (veel lopen). Maar ik kocht 'm eigenlijk om mn ruwe ellebogen en wat irritante schrammen op mn benen mee in te vetten, wat wel hielp trouwens. Alleen ze gingen niet wegMaar i.c.m Dream Cream zijn die plekjes gewoon helemaal weg en mn ellebogen zo zacht!
En mn handen zijn echt superzacht telkens na het smeren.
wow! Pepernoten olie??quote:Op zondag 12 juni 2005 18:50 schreef debby1973 het volgende:
The Sinterklaas Ballistic is made with wild orange essential oil (from Spain) and a spicy mix of coffee and cinnamon based on peper noot' Christmas biscuits. Give one to everyone you know on 6th December and celebrate Yuletide the Dutch way.
Ik kan 'm niet wijzigen, anders moet je zelf even proberen te sleutelen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:42 schreef Lois het volgende:
1 augustus is wat Karin en ondergetekende prima.
In de Leidsestraat heb ik in ieder geval Happy Hippy gezien, en volgens mij stond Sonic Death Monkey ernaast!quote:Op zondag 12 juni 2005 18:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet morgen dus naar Amsterdam en ga dan ook even naar Lush, maar weet iemand of ze die nieuwe dingen al hebben (Sonic Death Monkey bijv.)?
Nee nog niet, ik heb hem op mijn commode liggen en ik kan er alleen nog maar verliefd naar staren en aan ruiken. Ik vind het zo zonde om hem te gebruikenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:46 schreef jessie het volgende:
Heb jij angels delight al gebruikt Lois en hoe vind je hem?
Nog een keer over Angel's Delight: VERWIJDER DE GROTE STERRETJES VOOR GEBRUIK!!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb hem op mijn commode liggen en ik kan er alleen nog maar verliefd naar staren en aan ruiken. Ik vind het zo zonde om hem te gebruiken![]()
De hele slaapkamer ruikt lekker zo![]()
En ik heb de OP gewijzigd.
Ze staan erbij.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef Maeghan het volgende:
Sanne: ik moet ook sterretjes (heb ik al in deze OP trouwens).
Bestellen = lijstje posten!quote:
Gefeliciteerd PiperMaru!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:22 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben ont(lush)maagd!Ben vanmiddag voor het eerst naar Lush geweest
![]()
Mijn vriendin en ik hadden out of the blue besloten dat we naar Amsterdam zouden gaan.
Gewoon neerplompen hoor!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:20 schreef debby1973 het volgende:
Ik durf mijn lijstje hier niet neer te zetten. Ga over 2 weken bestellen en zet het wel in gedeeltes hier neer.
Naar Dusseldorf?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:24 schreef debby1973 het volgende:
Mag ik dan mee Funnie?
Het ligt aan je huid. Als die stevig is en tegen een dagelijkse scrub kan kan je het iedere dag gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:25 schreef PiperMaru het volgende:
Hihi thx
Ik had trouwens een paar topics geleden aan jullie gevraagd of je AOBS nou wel of niet dagelijks kan gebruiken, maar volgens de verkoopster kan het dus.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:30 schreef PiperMaru het volgende:
Weten jullie trouwens welk Lush-produkt geschikt is om littekens te vervagen??
Aah je antwoorde alquote:Op zondag 12 juni 2005 21:30 schreef debby1973 het volgende:
Bedoel een andere keer naar Amsterdam. Kan me voorstellen dat je liever de eerste keer naar dusseldorf met je man/vriend/vriendin gaat.
Ik mis in het Lush-assortiment eigenlijk nog een gezichtsreiniger voor een normale huid. Fresh Farmacy, Herbalism, Aquamarina, het is allemaal voor probleemhuid..Maar dat heb ik gewoon echt nietquote:Op zondag 12 juni 2005 21:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het ligt aan je huid. Als die stevig is en tegen een dagelijkse scrub kan kan je het iedere dag gebruiken.
AOBS is zoo lekker!
Ik ben nu Fresh Farmacy aan het uit proberen. Moet bekennen dat ik de vorm een stuk handiger vind dan de potjes AOBS en Aquamarina. Lekker makkelijk, schuimt goed, zo klaar.
Alleen weet nog niet of ie verder wat voor me doet.
Heeft jouw vriend nog een leuke, vrijgezelle rijke broer?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef debby1973 het volgende:
ben deze maand jarig en vraag aan iedereen geld. Mag van mijn vriend al voor 75 euro uitzoeken.
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heeft jouw vriend nog een leuke, vrijgezelle rijke broer?
Die mis ik dus ook nog. Die herbalism gaat me te ver, die vind ik echt vies om te zien en te ruiken. Fresh Farmacy is eigenlijk voor een tienerhuid. Aquamarina is lekker zacht voor mijn huid maar ik vind die grote stukken zeewier zo vervelend. Er mag van mij een nieuw product bijkomen voor de gewone huid.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik mis in het Lush-assortiment eigenlijk nog een gezichtsreiniger voor een normale huid. Fresh Farmacy, Herbalism, Aquamarina, het is allemaal voor probleemhuid..Maar dat heb ik gewoon echt nietHeb al wel Babyface, maar dat is meer voor om make-up te verwijderen. Ik wil ernaast dus iets wat je als facewash kunt gebruiken.
Opstellen in rijen van drie.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heeft jouw vriend nog een leuke, vrijgezelle rijke broer?
Geen achterneef?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:37 schreef debby1973 het volgende:
Helaas, geen broer. Ha ha ha
Ha, ben dus niet de enige. Wie gaat mailenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die mis ik dus ook nog. Die herbalism gaat me te ver, die vind ik echt vies om te zien en te ruiken. Fresh Farmacy is eigenlijk voor een tienerhuid. Aquamarina is lekker zacht voor mijn huid maar ik vind die grote stukken zeewier zo vervelend. Er mag van mij een nieuw product bijkomen voor de gewone huid.![]()
Jij!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ha, ben dus niet de enige. Wie gaat mailen:P
Aan een ander geven.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:43 schreef imago het volgende:
Ik heb vanmiddag van iemand een kadootje gehad: Dove douchespul en smeerspul. Enorm lief, maar wat moet ik ermee nu ik Lush heb?!![]()
![]()
Misschien. Ik zit er over te denken nu een kleine cadeaubox te kopen en dan die bon in Engeland te gaan gebruiken, omdat het daar toch al goedkoper is. Dat scheelt me op sommige producten dan bij elkaar wel 35%. Dus dan kan ik 'm wel naar je opsturen, en dat jij 'm terugstuurt als jij in A'dam geweest bent. Maar ik moet er nog wel even over nadenken of ik morgen wat ga kopen eigenlijk. Kom er niet zo uit.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef heaven7 het volgende:
Ik stem voor 29 juniHeb dan al een dagje Amsterdam op de planning staan met een vriendin
![]()
Iemand die een kortingsbon overheeft? Ik koop een cadeaupakketje en je krijgt em gewoon terug hoor(Dit is dus serieus).
Nee juist niet. Ik heb flinke littekens die nu nog goed kunnen herstellen. Mijn PCLE creme lijkt bijna niets te doen en is schreeuwend duur.quote:
Wat zij zegt.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef Aventura het volgende:
De Wiccy Massagebar uiteraard!!
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik heb flinke littekens die nu nog goed kunnen herstellen. Mijn PCLE creme lijkt bijna niets te doen en is schreeuwend duur.
Die heb ik nu idd ook maar gehaald.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.
Haal je dat gewoon bij de drogist?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.
Oeh dat zou wel te gek zijn! Ja, ik stuur die bon die in het cadeaupakket zit dan gewoon naar jou terug natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Misschien. Ik zit er over te denken nu een kleine cadeaubox te kopen en dan die bon in Engeland te gaan gebruiken, omdat het daar toch al goedkoper is. Dat scheelt me op sommige producten dan bij elkaar wel 35%. Dus dan kan ik 'm wel naar je opsturen, en dat jij 'm terugstuurt als jij in A'dam geweest bent. Maar ik moet er nog wel even over nadenken of ik morgen wat ga kopen eigenlijk. Kom er niet zo uit.
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:24 schreef heaven7 het volgende:
Woensdag 29 juni dan maar?![]()
![]()
Augustus is echt te ver weg
Bij mij gaan ze in 1 x op.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
hoeveel maal kan je met een bbs badderen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
hoeveel maal kan je met een bbs badderen?
Ik heb een grote lijst gemaakt van dingen die ik wil hebben. Daarna heb ik de lijst bekeken welke dingen ik eerst wil hebben en heb dus alles in groepjes van 5 gedeeldquote:Op zondag 12 juni 2005 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb echt alweer een heel nieuw lijstjeIk zou graag gaan dan hoor
2 weken later ga ik op vakantie en in Zweden is alles veel duurder
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb een grote lijst gemaakt van dingen die ik wil hebben. Daarna heb ik de lijst bekeken welke dingen ik eerst wil hebben en heb dus alles in groepjes van 5 gedeeld
Ben wel helemaal vergeten mijn lijst te maken voor de meet, dus dioe moet ik nog even doen
1 augustus toch?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:36 schreef heaven7 het volgende:
[..]Ach, zo ben je er lekker druk mee he
Ik vind het heerlijk om de site en het krantje door te struinen en alles wat me leuk lijkt op te schrijven om uiteindelijk weer te gaan strepen omdat het te duur wordt
En uiteindelijk toch wel alles te kopen
Heerlijk hequote:Op zondag 12 juni 2005 22:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
heel bekend.
Als ik een peukie aan het roken ben rook in mijn gedeelte van het huis waar geen ander komt, de keukendan zit ik daar wel tig keer alles te lezen en dan denken of het dan hoger op het lijstje moet of dat het nog wel even kan wachten!
ja ik zag het al. Dat kwam doordat Jessie 30 juni wilde. Heaven7, zouden jullie niet die donderdag kunnen dan ipv 29? Kan Jessie ook mee.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:55 schreef debby1973 het volgende:
29 juni is alleen op een woensdag
In Amsterdam is het op donderdag koopavond.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:57 schreef PeRi het volgende:
Koopavonden zijn toch vrijdags?
Ooh vandaar. Okay, ja hier is t altijd vrijdagsquote:Op zondag 12 juni 2005 22:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
In Amsterdam is het op donderdag koopavond.
Het zijn lekkere maskers. Meer zinnigs weet ik er op dit moment niet over te vertellen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:00 schreef heaven7 het volgende:
Oh, donderdag kan sowieso niet zie ik.
Sanne, ben jij ook van de partij? (En heb je nog goeie verhalen over dat verse masker?)
ik weet niet of mn vriendin dan kanquote:Op zondag 12 juni 2005 22:54 schreef PeRi het volgende:
Amsterdam vip-avond woensdag 29 juni?
Wie zou willen
Heaven7 + aanhang
Anitra
Peri + aanhang
Misschien
debby1973 + aanhang
Mother-Mother
29e heb ik net weer loon ontvangenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:48 schreef Kyara het volgende:
24e wordt de stufi gestort
dus de 29e komt dan wel heel erg goed uit.
Zie je wel dat je een lekker ding bentquote:Op maandag 13 juni 2005 00:01 schreef Anitra het volgende:
Ik kan morgen wel bellen. Heb immers niks te doen morgen want zoon-lief is in Amsterdam morgen bij opa en oma en dochter-lief zit tot half 3 op school.
Dus ik wel het best doen.
je vergeet La_Guiri en mij. Ik kan iig wel.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:51 schreef PeRi het volgende:
Wie zou er willen?!?
Heaven7 + aanhang
Anitra
Peri + aanhang
Misschien
Mother-Mother + aanhang
quote:Beste Mirjam,
Dank voor je emailtje!
Het is inderdaad zo dat bijna alle pakketten badproducten bevatten. Het idee
achter de kado's is dat er een assortiment uit de hele winkel in zit. Omdat
een groot deel van de winkel badproducten zijn, zitten die ook vaak in de
kado's. In Nederland lopen we echter nogal eens tegen het feit aan dat
mensen geen bad hebben. We hebben daarom goed nieuws voor je. Op dit moment
wordt gewerkt aan een nieuwe kadolijn vol kado's met alleen doucheproducten.
Ook de hele douchelijn wordt vernieuwd!
Het enige pakket wat op dit moment geen badproducten bevat is Shiny Happy
People. Het is helaas niet mogelijk de badproducten uit de dozen te
vervangen voor andere. Wij krijgen de dozen namelijk al voorverpakt
aangeleverd vanuit Engeland en kunnen deze niet openen.
Als de nieuwe kado's binnenkomen, staan deze natuurlijk zo snel mogelijk op
de website!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef ymme het volgende:
Dit is mijn lijstje met al mijn aanwinsten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat denk ik wel. Ik denk dat we alleen niet te lang moeten wachten met vastleggen.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Anitra het volgende:
Ik had ze even gemaild omdat ik ze toch moest mailen.
Op de kalverstraat is 29ste een vip avond en op de leidse niet.
Dus denk dat de leidse dan wel kan toch?
Ik ga vanmiddag naar de leidsestraat dus zal het gelijk vragen!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik denk dat we alleen niet te lang moeten wachten met vastleggen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
van al je aanwinsten totaal , of je laatste aanwinsten?
What's the use?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef ymme het volgende:
Dit is mijn lijstje met al mijn aanwinsten![]()
-overdosis aan plaatjes-
tja, ik schrok al n beetjequote:Op maandag 13 juni 2005 13:24 schreef ymme het volgende:
[..]
Totaal tot nu toe
Als je dat in 1x moet aankopen, dan heb jewel een hele dikke portomonee nodig![]()
Niemand die mee zou willen nog?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:51 schreef PeRi het volgende:
Wie zou er willen?!?
Heaven7 + aanhang
Anitra
La_Guiri
Kyara
Peri + aanhang
Misschien
Mother-Mother + aanhang
als het goed is krijg ik die deze week (ik hoop woensdag al) binnen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef bibi het volgende:
Wie heeft Big al geprobeerd? En wat vind je er van?
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef Anitra het volgende:
sleepy head is ook een goeie voor het slapen hoor Kyara, maar die dream time wil ik iig ook proberen
Ik wil zo wat voot mijn voeten hebben dus dacht Running for the embasy, dream cream wil ik zeker hebben voor Djulian, wil nog iets voor mijn gezicht en nog een zeepje of zo.
Net gedouched met Honey I washed The Kids, wat ruikt die toch lekker
Ik had vandaag uitslaapdagquote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
heerlijk, 's middags douchen..
![]()
Helaas ben ik nog wel een paar uur aan het werk![]()
Ik heb er een, ik kan er wel een stukje voor je vanaf halen, deze pas dan makkelijk in een gewone envelop, en kan dus dan gewoon door de brieven bus.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:18 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand toevallig een klein stukje van die Sleapy Head massagebar voor mij?
Ik wilde hem misschien kopen, maar als hij niet werkt bij mij heb ik er weinig aan.
Wil er best voor betalen hoor.
En dat zelfs na die lullige opmerking die ik maaktequote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb er een, ik kan er wel een stukje voor je vanaf halen, deze pas dan makkelijk in een gewone envelop, en kan dus dan gewoon door de brieven bus.![]()
Als er een in Rotterdam komt hè, dat wordt mijn bijbaan. Zowaar mijn nick peri is.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef jessie het volgende:
Ok thx. Best wel dom he, had het er nog met Anitra over. Dat e 2 zo dicht bij elkaar zitten en in Rotterdam niks
Ik lees over lullige opmerkingen heen. Doet me nietsquote:Op maandag 13 juni 2005 14:25 schreef tonks het volgende:
[..]
En dat zelfs na die lullige opmerking die ik maakte![]()
.
Moet ik even mailen of?
En dan kom ik bij jullie werkenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef jessie het volgende:
Dan gaan we samen dat winkeltje runnen Peri, zowaar mijn naam Jessie is
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef jessie het volgende:
Dan gaan we samen dat winkeltje runnen Peri, zowaar mijn naam Jessie is
ik vind m wel fris ruikenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef jessie het volgende:
Ben benieuwd Missy, ben echt nieuwsgierig naar t luchtje ervan.
Hoe vind jij Therapie nou?
50 %quote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef Fiorenza het volgende:
[..]En krijgen wij dan allemaal korting bij jullie ?
Ik vind het helemaal geweldigquote:Op maandag 13 juni 2005 14:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
die soft lijkt mij trouwens helegaar niks als ik eerlijk ben.
mar volgens mij verpulvert het als ik t opstuur?
nouja, mochten er mensen zijn die zeggen; ja, die wil ik! roep dan maar even.
Voor mij is dat niet echt heel goed nieuws, ze moeten in Arnhem komen te zittenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:34 schreef misterDre het volgende:
Ik heb me om laten lullen door m'n schatje om naar de Lush te gaan.![]()
Dus vandaag naar de Lush in Haarlem geweest.
90 euro armer en een hoop luchtjes rijker, zal mij benieuwen![]()
Owja, ze wisten daar te melden dat er dit jaar nog een filiaal komt in Den Haag.
Maar of dat goed nieuws is![]()
![]()
Geweldig nieuwsquote:Op maandag 13 juni 2005 15:34
Owja, ze wisten daar te melden dat er dit jaar nog een filiaal komt in Den Haag.
Maar of dat goed nieuws is![]()
![]()
De Skinny Dip douchegel volgens mij wel.. Maar de butters nog niet. Die komen er wel aan. Was op de meet verteld.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef lotje11 het volgende:
Zit net op de engelse lush site te kijken, zijn de volgende dingen ook in Nl te krijgen dat 1 van jullie weet? kan het op de NL lush site zo snel niet vinden...
- butters-
Mee eens!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet echt heel goed nieuws, ze moeten in Arnhem komen te zitten![]()
Ja, Pan'dre zo zeggen wij het. Als wij de rijn over gaan, zijn we in Doornenburg. Woon je daar?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mee eens!
jij komt toch uit Pannerden? of Pandren zoals ze het in Doornenburg zo leuk zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |