Aah je antwoorde alquote:Op zondag 12 juni 2005 21:30 schreef debby1973 het volgende:
Bedoel een andere keer naar Amsterdam. Kan me voorstellen dat je liever de eerste keer naar dusseldorf met je man/vriend/vriendin gaat.
Ik mis in het Lush-assortiment eigenlijk nog een gezichtsreiniger voor een normale huid. Fresh Farmacy, Herbalism, Aquamarina, het is allemaal voor probleemhuid..Maar dat heb ik gewoon echt nietquote:Op zondag 12 juni 2005 21:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het ligt aan je huid. Als die stevig is en tegen een dagelijkse scrub kan kan je het iedere dag gebruiken.
AOBS is zoo lekker!
Ik ben nu Fresh Farmacy aan het uit proberen. Moet bekennen dat ik de vorm een stuk handiger vind dan de potjes AOBS en Aquamarina. Lekker makkelijk, schuimt goed, zo klaar.
Alleen weet nog niet of ie verder wat voor me doet.
Heeft jouw vriend nog een leuke, vrijgezelle rijke broer?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef debby1973 het volgende:
ben deze maand jarig en vraag aan iedereen geld. Mag van mijn vriend al voor 75 euro uitzoeken.
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heeft jouw vriend nog een leuke, vrijgezelle rijke broer?
Die mis ik dus ook nog. Die herbalism gaat me te ver, die vind ik echt vies om te zien en te ruiken. Fresh Farmacy is eigenlijk voor een tienerhuid. Aquamarina is lekker zacht voor mijn huid maar ik vind die grote stukken zeewier zo vervelend. Er mag van mij een nieuw product bijkomen voor de gewone huid.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik mis in het Lush-assortiment eigenlijk nog een gezichtsreiniger voor een normale huid. Fresh Farmacy, Herbalism, Aquamarina, het is allemaal voor probleemhuid..Maar dat heb ik gewoon echt nietHeb al wel Babyface, maar dat is meer voor om make-up te verwijderen. Ik wil ernaast dus iets wat je als facewash kunt gebruiken.
Opstellen in rijen van drie.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heeft jouw vriend nog een leuke, vrijgezelle rijke broer?
Geen achterneef?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:37 schreef debby1973 het volgende:
Helaas, geen broer. Ha ha ha
Ha, ben dus niet de enige. Wie gaat mailenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die mis ik dus ook nog. Die herbalism gaat me te ver, die vind ik echt vies om te zien en te ruiken. Fresh Farmacy is eigenlijk voor een tienerhuid. Aquamarina is lekker zacht voor mijn huid maar ik vind die grote stukken zeewier zo vervelend. Er mag van mij een nieuw product bijkomen voor de gewone huid.![]()
Jij!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ha, ben dus niet de enige. Wie gaat mailen:P
Aan een ander geven.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:43 schreef imago het volgende:
Ik heb vanmiddag van iemand een kadootje gehad: Dove douchespul en smeerspul. Enorm lief, maar wat moet ik ermee nu ik Lush heb?!![]()
![]()
Misschien. Ik zit er over te denken nu een kleine cadeaubox te kopen en dan die bon in Engeland te gaan gebruiken, omdat het daar toch al goedkoper is. Dat scheelt me op sommige producten dan bij elkaar wel 35%. Dus dan kan ik 'm wel naar je opsturen, en dat jij 'm terugstuurt als jij in A'dam geweest bent. Maar ik moet er nog wel even over nadenken of ik morgen wat ga kopen eigenlijk. Kom er niet zo uit.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef heaven7 het volgende:
Ik stem voor 29 juniHeb dan al een dagje Amsterdam op de planning staan met een vriendin
![]()
Iemand die een kortingsbon overheeft? Ik koop een cadeaupakketje en je krijgt em gewoon terug hoor(Dit is dus serieus).
Nee juist niet. Ik heb flinke littekens die nu nog goed kunnen herstellen. Mijn PCLE creme lijkt bijna niets te doen en is schreeuwend duur.quote:
Wat zij zegt.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef Aventura het volgende:
De Wiccy Massagebar uiteraard!!
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik heb flinke littekens die nu nog goed kunnen herstellen. Mijn PCLE creme lijkt bijna niets te doen en is schreeuwend duur.
Die heb ik nu idd ook maar gehaald.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.
Haal je dat gewoon bij de drogist?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Calendula werkt wel. Niet van Lush natuurlijk, maar 't is homeopathisch dacht ik.
Oeh dat zou wel te gek zijn! Ja, ik stuur die bon die in het cadeaupakket zit dan gewoon naar jou terug natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Misschien. Ik zit er over te denken nu een kleine cadeaubox te kopen en dan die bon in Engeland te gaan gebruiken, omdat het daar toch al goedkoper is. Dat scheelt me op sommige producten dan bij elkaar wel 35%. Dus dan kan ik 'm wel naar je opsturen, en dat jij 'm terugstuurt als jij in A'dam geweest bent. Maar ik moet er nog wel even over nadenken of ik morgen wat ga kopen eigenlijk. Kom er niet zo uit.
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:24 schreef heaven7 het volgende:
Woensdag 29 juni dan maar?![]()
![]()
Augustus is echt te ver weg
Bij mij gaan ze in 1 x op.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
hoeveel maal kan je met een bbs badderen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
hoeveel maal kan je met een bbs badderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |