Ik kan 'm niet wijzigen, anders moet je zelf even proberen te sleutelen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:42 schreef Lois het volgende:
1 augustus is wat Karin en ondergetekende prima.
In de Leidsestraat heb ik in ieder geval Happy Hippy gezien, en volgens mij stond Sonic Death Monkey ernaast!quote:Op zondag 12 juni 2005 18:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet morgen dus naar Amsterdam en ga dan ook even naar Lush, maar weet iemand of ze die nieuwe dingen al hebben (Sonic Death Monkey bijv.)?
Nee nog niet, ik heb hem op mijn commode liggen en ik kan er alleen nog maar verliefd naar staren en aan ruiken. Ik vind het zo zonde om hem te gebruikenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:46 schreef jessie het volgende:
Heb jij angels delight al gebruikt Lois en hoe vind je hem?
Nog een keer over Angel's Delight: VERWIJDER DE GROTE STERRETJES VOOR GEBRUIK!!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb hem op mijn commode liggen en ik kan er alleen nog maar verliefd naar staren en aan ruiken. Ik vind het zo zonde om hem te gebruiken![]()
De hele slaapkamer ruikt lekker zo![]()
En ik heb de OP gewijzigd.
Ze staan erbij.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef Maeghan het volgende:
Sanne: ik moet ook sterretjes (heb ik al in deze OP trouwens).
Bestellen = lijstje posten!quote:
Gefeliciteerd PiperMaru!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:22 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben ont(lush)maagd!Ben vanmiddag voor het eerst naar Lush geweest
![]()
Mijn vriendin en ik hadden out of the blue besloten dat we naar Amsterdam zouden gaan.
Gewoon neerplompen hoor!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:20 schreef debby1973 het volgende:
Ik durf mijn lijstje hier niet neer te zetten. Ga over 2 weken bestellen en zet het wel in gedeeltes hier neer.
Naar Dusseldorf?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:24 schreef debby1973 het volgende:
Mag ik dan mee Funnie?
Het ligt aan je huid. Als die stevig is en tegen een dagelijkse scrub kan kan je het iedere dag gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:25 schreef PiperMaru het volgende:
Hihi thx
Ik had trouwens een paar topics geleden aan jullie gevraagd of je AOBS nou wel of niet dagelijks kan gebruiken, maar volgens de verkoopster kan het dus.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:30 schreef PiperMaru het volgende:
Weten jullie trouwens welk Lush-produkt geschikt is om littekens te vervagen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |