Ik heb een grote lijst gemaakt van dingen die ik wil hebben. Daarna heb ik de lijst bekeken welke dingen ik eerst wil hebben en heb dus alles in groepjes van 5 gedeeldquote:Op zondag 12 juni 2005 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb echt alweer een heel nieuw lijstjeIk zou graag gaan dan hoor
2 weken later ga ik op vakantie en in Zweden is alles veel duurder
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb een grote lijst gemaakt van dingen die ik wil hebben. Daarna heb ik de lijst bekeken welke dingen ik eerst wil hebben en heb dus alles in groepjes van 5 gedeeld
Ben wel helemaal vergeten mijn lijst te maken voor de meet, dus dioe moet ik nog even doen
1 augustus toch?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:36 schreef heaven7 het volgende:
[..]Ach, zo ben je er lekker druk mee he
Ik vind het heerlijk om de site en het krantje door te struinen en alles wat me leuk lijkt op te schrijven om uiteindelijk weer te gaan strepen omdat het te duur wordt
En uiteindelijk toch wel alles te kopen
Heerlijk hequote:Op zondag 12 juni 2005 22:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
heel bekend.
Als ik een peukie aan het roken ben rook in mijn gedeelte van het huis waar geen ander komt, de keukendan zit ik daar wel tig keer alles te lezen en dan denken of het dan hoger op het lijstje moet of dat het nog wel even kan wachten!
ja ik zag het al. Dat kwam doordat Jessie 30 juni wilde. Heaven7, zouden jullie niet die donderdag kunnen dan ipv 29? Kan Jessie ook mee.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:55 schreef debby1973 het volgende:
29 juni is alleen op een woensdag
In Amsterdam is het op donderdag koopavond.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:57 schreef PeRi het volgende:
Koopavonden zijn toch vrijdags?
Ooh vandaar. Okay, ja hier is t altijd vrijdagsquote:Op zondag 12 juni 2005 22:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
In Amsterdam is het op donderdag koopavond.
Het zijn lekkere maskers. Meer zinnigs weet ik er op dit moment niet over te vertellen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:00 schreef heaven7 het volgende:
Oh, donderdag kan sowieso niet zie ik.
Sanne, ben jij ook van de partij? (En heb je nog goeie verhalen over dat verse masker?)
ik weet niet of mn vriendin dan kanquote:Op zondag 12 juni 2005 22:54 schreef PeRi het volgende:
Amsterdam vip-avond woensdag 29 juni?
Wie zou willen
Heaven7 + aanhang
Anitra
Peri + aanhang
Misschien
debby1973 + aanhang
Mother-Mother
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |