abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27834584
Oke, hij heeft niet onverdiend gewonnen van 11 spillebeentjes uit Japland, met kapsels waar zelfs Park en Vogel in een van deuk liggen. Maar daar is dan ook echt alles mee gezegd. Het is huilen met de pet op. Bij de gratie van Quincy was dit topic er al eerder gekomen.

Allereerst gaat de seniele man het resultaatvoetbal propaganderen. Wil dat nou net niet de bedoeling zijn voor een jeugdteam zijn waarvan Marco van Basten moet kunnen overleven tot en met het EK 2008. De Haan moet spelers leveren aan het grote Oranje wat verzorgd, aanvallend en dwingend voetbal op de helft van de tegenstander wil spelen. Met al die Catenaccio-strijders, die Foppe van de jonge jongens probeert te maken, gaat dat toch nooit lukken.
Daarnaast houd Foppe er bijna wereldvreemde keuzes op na. Wat moet een simpel dravertje uit Utrecht in de basis terwijl je de beschikking hebt over de nieuwste sensatie van de Hollandse velden genaamd Haris Medunjanin? Wat doet Tim Vincken in de basis? De beste man heeft geen balgevoel, laat staan enige andere kwaliteiten. Collins John die al regelmatig en niet onverdienstelijk meespeelt in de grote Premier League tussen andere grote sterren moet op de bank plaatsnemen...
Tevens blijkt uit z'n selecteren z'n clubliefde voor Heerenveen, daar waar je enige objectiviteit als bondscoach moet hebben. Ene Drost, die Rzasa (ex-Feyenoord) niet eens uit de basis kan houden, staat in de basis terwijl de nieuwste revelatie Urby Emanuelson uit de vermaarde jeugdopleiding van Ajax naast Collins John mag toekijken hoe de mindere goden lopen te broddelen. Eerder flikte hij ook al een dergelijk kunstje ten faveure van een andere Heerenvener. Jerrel Wolfgang werd enkel opgeroepen omdat hij 'toevallig' in de buurt was van een trainingskamp alwaar meneer Foppe een man tekort kwam voor de afsluitende trainingspartij. Ongeacht z'n kwaliteiten mocht hij in een Oranje tricot verschijnen...

Nee, met Foppe als coach word het niks. Onmiddelijk eruit met die man! Adri van Tiggelen aanstellen als interim en het komt goed: Nederland -20, wereldkampioen 2005.
pi_27834601
Hij laat ze ook zo hard trainen dat ze na een uur conditioneel te kort kwamen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27834985
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 15:34 schreef gras het volgende:

Tevens blijkt uit z'n selecteren z'n clubliefde voor Heerenveen, daar waar je enige objectiviteit als bondscoach moet hebben.
Raar dat je dit als argument gebruikt, aangezien het nogal in strijd is met het 'grote' Oranje in jouw geval.

Collins John moet inderdaad duidelijk gewoon in de basis. En dat we <20 wereldkampioen worden hoop ik maar, want ik het de kaartjes voor de finale al liggen
pi_27835081
Daar had Foppe het toch al over bij studio voetbal? dat ie ze conditioneel zwakjes vond? (en daar dus aan wilde werken)
pi_27835127
Ja, dan moet je ze een week lang helemaal uitpersen, dat werkt wel dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_27835128
Emanuelson was net weer fit, hij was geblesseerd dus hij nam zeker geen risico, ik verwacht hem volgende wedstrijd in de basis. Buiten Vincken hebben we geen andere keuzes.......
Hoewel Owusu rechtsbenig is, dacht ik..... dus aanval kan bestaan uit Babel-John- Owusu.......

Maar de dragende spelers zijn wel Maduro en Vlaar en die zijn geen Heerenveen Spelers.....
Augustin viel ook in terwijl hij een Willem II speler is, had nooit wat van hem gehoord, van Kruys wel

Je moet het zo zien, Kuys is een vechtertje terwijl Maduro en Allafay mooie technische voetballers zijn, maar Kruys heb je juist nodig voor de inzet op de middenveld.....de stofzuiger dus....

Foppe is wel slim hoor
De jappen hebben gewoon een betere conditie, omdat ze technisch tekort komen op andere landen willen ze wedstrijden winnen op conditioneel vermogen......de coaches hameren ook op hun condities en standaardsituaties, dat is hun enige manier om wedstrijden te kunnen winnen....
(wk Zuidkorea, Zuidkorea kwam heel ver omdat ze 3 maanden van te voren geen competitie meer speelden , hadden ze dus heel veel rust gehad en Hiddink ging hun conditionele vermogen verhogen waardoor ze wedstrijden wonnen omdat ze heel veel liepen, bij de halve finale tegen Der Mannschaft hadden ze geen fut meer en waren ze op....)

Maar ja dat is mijn mening
pi_27835614
"Collins John die al regelmatig en niet onverdienstelijk meespeelt in de grote Premier League tussen andere grote sterren moet op de bank plaatsnemen"

Die kwam net terug van een blessure en kan dus geen wedstrijd spelen (hele).
pi_27835631
Die "nieuwste sensatie van de Hollandse velden genaamd Haris Medunjanin", is dat niet die gozer die wel een aardige beweging in huis heeft, maar zo traag is dat ze bij de veteranen nog rondjes om em heen zouden lopen?
pi_27835777
Op het gebied van Vincken ben ik het wel met je eens...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:32:32 #10
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_27835904
Gelukkig bekijkt gras de hele situatie niet met een Ajax-bril
pi_27835950
quote:
Adri van Tiggelen aanstellen als interim en het komt goed: Nederland -20, wereldkampioen 2005.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27835985
quote:

Tevens blijkt uit z'n selecteren z'n clubliefde voor Heerenveen, daar waar je enige objectiviteit als bondscoach moet hebben.
Gelukkig heeft Marco dat soort afwijking niet- stel je voor, dan zouden we alleen (ex-) ajax spelers in het Nederlands Elftal hebben..
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_27836030
Zodra Foppe ergens begint moet 'ie ontslagen worden ja.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:41:40 #14
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_27836081
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:37 schreef charon het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Marco dat soort afwijking niet- stel je voor, dan zouden we alleen (ex-) ajax spelers in het Nederlands Elftal hebben..
pi_27836099
Het gehalte (ex-)Ajacieden in Oranje is bijna nooit lager geweest.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:59:16 #16
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_27836466
quote:
IK BEN VOOR AJAX
Zet je bril eens af
Feyenoord!!! * Barįa
pi_27836897
Ik snap wel dat de OP een pisstake is, maar er staan zoveel feitelijke onjuistheden in dat ik toch ff reageer.

- Foppe staat al sinds 1894 bekend om zijn aanvallende voetbal met vleugelspelers, dit wil hij ook op de U20 toepassen, met succes.

- Voorliefde voor Heerenveenspelers? Onzin, Drost is een supertalent en daar zou geen enkele trainer omheenkunnen. Overigens kon Drost Rsaza na de winter juist wél uit de basis houden...
pi_27837615
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:14 schreef MaxPower het volgende:
Ik snap wel dat de OP een pisstake is, maar er staan zoveel feitelijke onjuistheden in dat ik toch ff reageer.

- Foppe staat al sinds 1894 bekend om zijn aanvallende voetbal met vleugelspelers,
Vandaar dat grijze haar
pi_27837733
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:42 schreef WooZ het volgende:

[..]

Vandaar dat grijze haar
In de winterstop is hij Sinterklaas!
pi_27839270
Als je op deze manier naar het voetbal gaat kijken dan moet iemand als van Basten ook ontslagen worden. Het voetbal van het Nederlands elftal was veel dramatischer dan het spel van oranje onder de 20.
Bovendien zitten er ook in het Nederlands elftal tal van spelers die hier niet thuis horen.
pi_27839329
quote:
Allereerst gaat de seniele man het resultaatvoetbal propaganderen. Wil dat nou net niet de bedoeling zijn voor een jeugdteam zijn waarvan Marco van Basten moet kunnen overleven tot en met het EK 2008. De Haan moet spelers leveren aan het grote Oranje wat verzorgd, aanvallend en dwingend voetbal op de helft van de tegenstander wil spelen.
Waarom denken Ajacieden altijd dat heel Nederland zich aan moet passen aan het zogenaamde aanvallende en dwingende voetbal dat Ajax 10 jaar geleden een keer speelde?

Gelukkig snapt Marco het, tot m'n verbazing, wel en gaat ie ook voor het resultaat-voetbal.
pi_27839492
verdedigend/counter voetbal is de toekomst
pi_27840458
Maar Nederland kan over het algemeen niet goed verdedigen.....ze moeten juist aanvallen zodat ze minder hoeven te verdedigen.............. beste verdediging is de aanval bij Nederland.................

Dat zie ik ook liever, ik haat Italiaans voetbal, tijdens het WK Frankrijk werd Nederland genoemd tot de Europese Brazilianen, dat is iets waar ik trots op kan zijn!!!
pi_27840502
Is dit serieus???

Fope
pi_27840516
Marco de prutser kan nog heel veel van Foppe leren.

Ruud Gullit ook trouwens, die kreeg deze spelertjes er niet onder.
pi_27840541
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:53 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waarom denken Ajacieden altijd dat heel Nederland zich aan moet passen aan het zogenaamde aanvallende en dwingende voetbal dat Ajax 10 jaar geleden een keer speelde?

Gelukkig snapt Marco het, tot m'n verbazing, wel en gaat ie ook voor het resultaat-voetbal.
Als de bondscoach dwingend en aanvallend wil gaan spelen kan de coach van jeugdploegen moeilijk verdedigend gaan spelen, toch?
In Southern Sun
pi_27840548
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:33 schreef Ninedarts het volgende:
Maar Nederland kan over het algemeen niet goed verdedigen.....ze moeten juist aanvallen zodat ze minder hoeven te verdedigen.............. beste verdediging is de aanval bij Nederland.................

Dat zie ik ook liever, ik haat Italiaans voetbal, tijdens het WK Frankrijk werd Nederland genoemd tot de Europese Brazilianen, dat is iets waar ik trots op kan zijn!!!
Maja wat heb je er aan als je zo genoemd wordt maar niet het WK wint
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:39:45 #28
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27840633
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:35 schreef SCH het volgende:

alsof Gullit een trainer/coach is
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_27840648
quote:

Met Gullit als trainer ga je op je bek
pi_27840660
hmm, een topic met Heerenveense- contra Amsterdams getinte meningen.... waar het voor iedereen hier dus vooraf al een uitgemaakte zaak lijkt, nu nog mijn standpunt... ehm, beetje ontslaan dan maar?
pi_27840997
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als de bondscoach dwingend en aanvallend wil gaan spelen kan de coach van jeugdploegen moeilijk verdedigend gaan spelen, toch?
Laat Marco z'n team dwingend en aanvallend voetballen dan?
pi_27841040
Wat snap je niet aan het woordje wil?
In Southern Sun
pi_27841103
De winnende coach had toch gelijk?
pi_27842273
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Maja wat heb je er aan als je zo genoemd wordt maar niet het WK wint
Je hebt ook geluk nodig, en ze stranden altijd in de halve finale..........maar eens zal de ommekeer komen...kijk maar afgelopen EK, ze wonnen de strafschoppenserie tegen Zweden, en dat sinds lange tijd!!!
pi_27843276
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 20:37 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Je hebt ook geluk nodig, en ze stranden altijd in de halve finale..........maar eens zal de ommekeer komen...kijk maar afgelopen EK, ze wonnen de strafschoppenserie tegen Zweden, en dat sinds lange tijd!!!
Strafschoppen heeft niks te maken met mooi voetbal. Die wedstrijd was juist HET voorbeeld van lelijk voetbal.
pi_27844034
Ja dat is waar, ze waren bang voor Zlatan The Phenomal...dus gingen ze maar verdedigen... en Zweden ging ook verdedigen omdat ze bang waren voor Robben, wat doe je eraan en Advocaat was ook geen goede coach!!!!!

Maar ik blijf altijd positief
pi_27851470
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het gehalte (ex-)Ajacieden in Oranje is bijna nooit lager geweest.
Inderdaad. Slechts vier (ex-)Ajacieden in de basis. De afgelopen tien jaar zijn er geen officiële interlands met minder. Zelfs Advocaat speelde met meer Ajacieden dan Marco van Basten in de basis. Het is dus vooral de aloude bekrompenheid van de mensen die beweren dat Marco totaal op Ajax is gericht.
pi_27851479
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:59 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Zet je bril eens af
1. Ik heb geen bril, laat staan lenzen.

2. Ik ben niet voor Ajax. Ik ben voor AFC. Ik zweer het je, op het graf van Jack van Gelder's pyjama.
pi_27851480
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:42 schreef gras het volgende:

[..]

Inderdaad. Slechts vier (ex-)Ajacieden in de basis. De afgelopen tien jaar zijn er geen officiële interlands met minder. Zelfs Advocaat speelde met meer Ajacieden dan Marco van Basten in de basis. Het is dus vooral de aloude bekrompenheid van de mensen die beweren dat Marco totaal op Ajax is gericht.
Kom op zeg. De selectie van Maduro en Babel neemt je alle wapens uit handen.
pi_27851544
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Het past geheel in zijn lijn van selecteren (Vlaar, Bobson, Denneboom, v. Galen, Yildirim, etc.).
Klik dan als je durft
pi_27851561
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:14 schreef MaxPower het volgende:
Pisstake? Feitelijke onjuistheden?
quote:
- Foppe staat al sinds 1894 bekend om zijn aanvallende voetbal met vleugelspelers, dit wil hij ook op de U20 toepassen, met succes.
Daar staat hij om bekend, ja. Niets dan lof voor de clubtrainer Foppe. Maar het gaat nu over de bondscoach Foppe. Bondscoach Foppe gaf voor de eerste wedstrijd aan in niet bedekte termen dat alles voor het resultaat ging. Aanvallend voetbal met vleugelspelers is dus niet de eerste intentie van hem met deze jeugdspelers. Punten is het enige wat telt en meer van die spastische kreten. Het enige wat telt is de inviduele ontwikkeling van de spelers. Spelers moeten beter gemaakt worden door Foppe. Met de spelintentie van Foppe is er echter sprake van eenn negatieve ontwikkeling. En een succes kun je het echt totaal niet noemen. Dat kun je pas stellen als er diverse spelers volgend seizoen in Duitsland schitteren. Als -20 wereldkampioen word koop je er niks voor. Ja, het is een mooie prestatie maar meer niet. Niks boven het grote Oranje!
quote:
- Voorliefde voor Heerenveenspelers? Onzin, Drost is een supertalent en daar zou geen enkele trainer omheenkunnen. Overigens kon Drost Rsaza na de winter juist wél uit de basis houden...
Drost is een supertalent, ja. Er zijn nou immer weinig linksbenige verdedigers in Nederland. Maar ik zet mijn twijfels bij z'n basisplaats, daat waar ik ene Urby Emanuelson hoger aansla. Overigens ben jij de man met de feitelijke onjuistheden, daar waar ik m'n mening wel correct kan onderbouwen. Heerenveen speelde na de winterstop 20 officiële wedstrijden. Het merendeel van deze wedstrijd stond niet Drost in de basis. Nee, het is zowaar Rzasa (ex-Feyenoord), zoals ik je al eerder kon vertellen.
pi_27851570
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het past geheel in zijn lijn van selecteren (Vlaar, Bobson, Denneboom, v. Galen, Yildirim, etc.).
Onzin, die spelers zijn bijna allemaal alweer weg.

Wat je eigenlijk zegt is dat hij puur selecteert op hypes in de competitie, wat volgens mij ook zo is.
pi_27851587
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin, die spelers zijn bijna allemaal alweer weg.
Die voldeden dus niet. Degenen die blijven wel.
quote:
Wat je eigenlijk zegt is dat hij puur selecteert op hypes in de competitie, wat volgens mij ook zo is.
Dat is zondermeer waar.
Klik dan als je durft
pi_27851612
Wat niet wegneemt dat Foppe gewoon weg moet natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_27851624
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:55 schreef Suijk het volgende:

[..]

Die voldeden dus niet. Degenen die blijven wel.
Dat vind ik slecht, om zo snel te concluderen en daarmee jongens af te fikken.
quote:
Dat is zondermeer waar.
Dat vind ik korte termijn denken, dat doet hij toch juist niet?
pi_27851628
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
Wat niet wegneemt dat Foppe gewoon weg moet natuurlijk.
Voor zeker
pi_27852537
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:53 schreef gras het volgende:
Daar staat hij om bekend, ja. Niets dan lof voor de clubtrainer Foppe. Maar het gaat nu over de bondscoach Foppe. Bondscoach Foppe gaf voor de eerste wedstrijd aan in niet bedekte termen dat alles voor het resultaat ging. Aanvallend voetbal met vleugelspelers is dus niet de eerste intentie van hem met deze jeugdspelers. Punten is het enige wat telt en meer van die spastische kreten. Het enige wat telt is de inviduele ontwikkeling van de spelers. Spelers moeten beter gemaakt worden door Foppe. Met de spelintentie van Foppe is er echter sprake van eenn negatieve ontwikkeling. En een succes kun je het echt totaal niet noemen. Dat kun je pas stellen als er diverse spelers volgend seizoen in Duitsland schitteren. Als -20 wereldkampioen word koop je er niks voor. Ja, het is een mooie prestatie maar meer niet. Niks boven het grote Oranje!
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien? Er werd toch echt met 3 spitsen dwingend gespeeld. Dat de clubtrainers hebben verzaakt en dat de selectie er na 60 minuten doorheen zat ligt niet aan Foppe natuurlijk.
quote:
Drost is een supertalent, ja. Er zijn nou immer weinig linksbenige verdedigers in Nederland. Maar ik zet mijn twijfels bij z'n basisplaats, daat waar ik ene Urby Emanuelson hoger aansla. Overigens ben jij de man met de feitelijke onjuistheden, daar waar ik m'n mening wel correct kan onderbouwen. Heerenveen speelde na de winterstop 20 officiële wedstrijden. Het merendeel van deze wedstrijd stond niet Drost in de basis. Nee, het is zowaar Rzasa (ex-Feyenoord), zoals ik je al eerder kon vertellen.
Gelijkspel. Allebei 11 wedstrijden en in één van die wedstrijden (ajax, amstelcup) werd Rsaza eruitgehaald voor Drost...
pi_27857341
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:19 schreef DIJK het volgende:
Die "nieuwste sensatie van de Hollandse velden genaamd Haris Medunjanin", is dat niet die gozer die wel een aardige beweging in huis heeft, maar zo traag is dat ze bij de veteranen nog rondjes om em heen zouden lopen?
De bal aan een touwtje, DIJK. Fenomenale speler.
www.thuisuiteten.nl
pi_27857907
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij moet niet aan een touwtje, hij moet in het net!
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
pi_27864807
Nederland heeft tot nu toe het mooiste voetbal laten zien. Ik heb net Brazilie-Nigeria gezien, zgn 2 topteams, het was niet om aan te zien, huilken met de pet op.

En vergis je niet in Japan, die zijn al maanden in voor bereiding,
pi_27960484
Volgens mij leest Foppe mee. Emanuelson en Collins John in de basis!
pi_27960546
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Fenomenaal traag ook zeker . Wie weet brengt foppe em nog eens in, dan kunnen we het zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door DIJK op 15-06-2005 19:35:30 ]
pi_27961704
Doe niet zo flauw DIJK, Medunjanin is een prima voetballer.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 juni 2005 @ 01:32:51 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27972150
jij bent gek

Foppe roeleert (1 der weinig friezen )
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_27972329
Die Medunjanin kreeg maar heel kort, jammer genoeg. Ik denk dat 'ie tegen Benin een hele helft zal spelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 16 juni 2005 @ 03:14:11 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27972685
ik vond hem ook niet tegenvallen. Misschien wat voor ajax

de wedstrijd van vandaag was van tijd tot tijd oogstrelend
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 16 juni 2005 @ 03:17:20 #57
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27972694
Foppe ole ole ole
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 16 juni 2005 @ 03:30:18 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27972719
Foppe boppe
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_27974599
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Doe niet zo flauw DIJK, Medunjanin is een prima voetballer.
Hij viel niet tegen mich. Hij had de bal inderdaad enkele keren aan een touwtje en het middenveld liep beter met hem voor urby. (alhoewel dat ook aan de australiërs lag) Maar ik kan me toch echt niet aan de indruk ontrekken dat lopen geen hobby van die jongen is.
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:50:26 #60
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27974804
Ik vind dit topic nogal kort door de bocht. Ze slaan zeker geen slecht figuur dit tournooi, hoewel het spel hier en daar wel voor verbetering vatbaar is, maar realisser je ook dat de spelers zich stuk voor stuk in de kijker willen spelen dit tournooi, en dat dat hier en daar nog wel wat ego-tripperij oplevert.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27990136
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:41 schreef DIJK het volgende:

[..]

Hij viel niet tegen mich. Hij had de bal inderdaad enkele keren aan een touwtje en het middenveld liep beter met hem voor urby. (alhoewel dat ook aan de australiërs lag) Maar ik kan me toch echt niet aan de indruk ontrekken dat lopen geen hobby van die jongen is.
Nee, hij is geen snelheidswonder, maar dat is Zidane ook niet bijvoorbeeld.

Overigens heeft Haris nu een paardenbeenblessure, da's jammer.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:20:17 #62
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27990221
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:50 schreef buzzer het volgende:
Ik vind dit topic nogal kort door de bocht. Ze slaan zeker geen slecht figuur dit tournooi, hoewel het spel hier en daar wel voor verbetering vatbaar is, maar realisser je ook dat de spelers zich stuk voor stuk in de kijker willen spelen dit tournooi, en dat dat hier en daar nog wel wat ego-tripperij oplevert.
dat vind ik meevallen.. Het is minder erg dan het bij het grote oranje. Ik vind dat dit een goed samen spelend team is, met veel spelers die gewoon in dienst van het team spelen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_27990241
Foppe For President!
  Trouwste user 2022 donderdag 16 juni 2005 @ 17:36:27 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_27990728
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Foppe For President!
Idd dat Friesland maar snel onafhankelijk mag worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27995904
quote:
Medunjanin raakt geblesseerd op training

16/6/2005 16:11

Een dag na zijn debuut op het WK voor spelers onder twintig jaar heeft Haris Medunjanin een dijbeenblessure opgelopen. Tijdens de training botste de linksbenige spelmaker hard met Mark Otten.

Medunjanin moest de training staken en probeerde met een zak ijs de gevolgen te beperken. De AZ-speler kon na afloop echter niet met de fiets terug van het trainingsveld naar het hotel.

Of de kwetsuur hem in de weg zaterdag staat mee te spelen tegen Benin, is nog niet duidelijk. Het duel heeft niet veel waarde meer voor Oranje, omdat de ploeg van Foppe de Haan al zeker is van de eerste plaats in de Groep.
Bron: vi.nl.

Medunjanin zal wel niet spelen. In zo'n wedstrijd neem je natuurlijk geen risico's.
pi_28009220
Foppe
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:33:52 #67
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28011118
Ik vind Nederland erg zwak spelen. En foppe de haan maakt er echt een zooitje van. Die van der Struik kan er niks van en hoort vervangen te worden voor Zuiverloon.
En het is bespottelijk dat ze tegen een slecht team als Australie een middenvelder opofferen die hun spelbepaler moet dekken. Je hoort gewoon die gasten te vernederen met 6-0 door aanvallend te spelen. Het is veel te behoudend.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_28011390
Zonder Afellay is alle lijn weg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28012131
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh bepaald Marco het beleid van de KNVB dan?

Dacht het toch niet, Marco is niet anders dan een spin in het web en heeft buiten zijn eigen elftal niets in te brengen, zeker niet als groentje tegen een trainer als Foppe.

Maar overleg is wel wenselijk.

Volgensmij is de eerste doelstelling nog altijd het winnen van wedstrijden, als dat op je sloffen lukt, mag je iets meer eisen, bijv aanvallend en dwingend voetbal, zowel de senioren als Oranje onder 20 zijn nog niet zover.
Yeah baby Yeah!
pi_28012256
Alles moet in dienst staan van het grote Nederlandse Elftal. Die jeugdelftallen veranderen zo snel weer iedere keer...
Klik dan als je durft
pi_28012526
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
Alles moet in dienst staan van het grote Nederlandse Elftal. Die jeugdelftallen veranderen zo snel weer iedere keer...
In beginsel waar, maar je moet roeien met de riemen die je hebt...

Maar aangezien van basten ook geen dwingend en aanvalllend voetbal laat zien, hoeft Foppe het van mij ook niet en hetspel wat ik nu van Foppe zie overstijgt mijn verwachtingen die ik bij aanvang had, dus mijn complimenten aan deze man.
Yeah baby Yeah!
pi_28020738
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Zonder Afellay is alle lijn weg.
Nou nou... Dat is erg overdreven.
www.thuisuiteten.nl
pi_28020829
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Goeie speler, maar imo nog niet de leider..
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:07:43 #74
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28020848
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vind die opmerking ook ietwat overdreven maar Emanuelson was heel onrustig en maakt mijn inziens teveel fouten en leed te vaak balverlies.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 17 juni 2005 @ 16:35:24 #75
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28021736
de aanval was gewoon niet opelkaar afgestemd. Zoals door kenners geopperd trekken ze alledrie te veel naar binnen. OF er moeten andere spelers staan OF er moeten andere afspraken worden gemaakt..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28022143
Collins John moet gewoon niet spelen natuurlijk.

En Afellay vind ik ook geen rustpunt.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 17 juni 2005 @ 17:52:17 #77
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28023868
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:

En Afellay vind ik ook geen rustpunt.
Wel meer dan Emanuelson natuurlijk.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28025544
Komt omdat ie wat trager is.
www.thuisuiteten.nl
pi_28034717
Liever Afellay dan Emanuelson op het middenveld. Urby kan goed de plaats overnemen van Drost.
That's all folks!
pi_28035376
Jeroen Dros heeft een soort column in de Volkskrant, echt geweldig - daar kunnen de opgefokte talentjes met de grote ego's nog wat van leren, van zoveel zelfkritiek en relativering
pi_28039361
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef SCH het volgende:
Jeroen Dros heeft een soort column in de Volkskrant, echt geweldig - daar kunnen de opgefokte talentjes met de grote ego's nog wat van leren, van zoveel zelfkritiek en relativering
Rsaza kan alvast een NN seizoenkaart bestellen Die komt niet van de tribune af hehehe
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_28039613
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, hij is geen snelheidswonder, maar dat is Zidane ook niet bijvoorbeeld.

Overigens heeft Haris nu een paardenbeenblessure, da's jammer.
Wat is een paardenbeenblessure?
lollig
pi_28048420
Paardentrap, heette dat kreng. Iets in zijn dijbeen.

En Afellay doet vermoedelijk niet meer mee, kan Urby mooi laten zien dat hij beter is en Drost kan weer lekker backen.
www.thuisuiteten.nl
pi_28048500
quote:

pi_28048596
quote:
Op zondag 12 juni 2005 10:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij speelden Maduro en Babel niet onverdienstelijk in Oranje.
pi_28049533
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Paardentrap, heette dat kreng. Iets in zijn dijbeen.

En Afellay doet vermoedelijk niet meer mee, kan Urby mooi laten zien dat hij beter is en Drost kan weer lekker backen.
Urby haalt het als middenvelder niet bij Afellay, zeker een aderlating dat we die kwijt zijn.
pi_28049560
Dat zal moeten blijken. Ik denk niet dat je Afellay erg mist. Aardige speler, maar zeker niet onvervangbaar.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 juni 2005 @ 20:00:56 #88
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28049561
Zolang ie blijft winnen mag ie blijven van me
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 18 juni 2005 @ 22:10:13 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28052310
Wat moeten we in godsnaam met Rajcomar?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 18 juni 2005 @ 22:12:20 #90
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28052355
rajcomar
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 22:17:56 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28052491
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 22:12 schreef mordradead het volgende:
rajcomar
Een draver, meer niet.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 18 juni 2005 @ 22:46:49 #92
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_28053111
Vincken is geweldig.
The Most Incredible, Baby
pi_28053174
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 22:46 schreef RedGuy het volgende:
Vincken is geweldig.
Voor Feyenoord misschien ja.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28229500
Waar blijft de persconferentie?
pi_28229514
Op basis van zijn laatste wissel mag je het overwegen.
www.thuisuiteten.nl
pi_28229546
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Op basis van zijn laatste wissel mag je het overwegen.
Op basis van z'n hele carriere als bondscoach ook.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 18:57:05 #97
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_28229557
foppe is 1 van de weinig friezen die ik mag.

de rest van friesland mag de noordzee in drijven
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_28229736
Otten inbrengen ipv Medunjanin was de grootste fout. En Collins John had ook na 5 minuten wel weer weggehaald kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_28229744
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 18:57 schreef JPM01 het volgende:
foppe is 1 van de weinig friezen die ik mag.

de rest van friesland mag de noordzee in drijven
Wijze uitspraak van een supersukkel. friesland ligt aan de Waddenzee
  zaterdag 25 juni 2005 @ 19:05:39 #100
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28229793
zie je al die zwarten van Nederland zijn niet goed.
Ze hadden wat van die nigerianen moeten naturaliseren
pi_28232989
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Otten inbrengen ipv Medunjanin was de grootste fout.
Van der Struijk was geblesseerd en ik neem aan dat Medunjanin niet op zijn plek kan spelen.
pi_28233323
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 20:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Van der Struijk was geblesseerd en ik neem aan dat Medunjanin niet op zijn plek kan spelen.
Foppe had twee verdedigers op het middenveld staan.
pi_28234043
Die wissel was inderdaad niet zo slim. Zuiverloon kon zo een linie terug. Medunjanin heeft het voor Foppe waarschijnlijk verbruid tijdens de vorige invalbeurt.
That's all folks!
pi_28244109
Foppe

Goede prestatie als je naar het verleden kijkt en naar de egootjes en de enorme aandacht die ze kregen. Zo'n Collins John denkt dat hij God zelf is.
pi_28244546
Collins John is de grootste prutser van het toernooi
pi_28245765
Gefeliciteerd Foppe met je 62e verjaardag.
  zondag 26 juni 2005 @ 12:10:51 #107
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28245881
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:23 schreef jpzegthallo het volgende:

hij had toen der tijd nog gewoon bij FC Twente moeten blijven was beter geweest voor zijn ontwikkeling
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_28245991
van der struijk was waardeloos, die had eraf gemoeten, evenals maduro... en dan niet zuiverloon, john en otten... waarom niet medunjanin erin
pi_28247253
Er zat toch meer in en mede Foppe heeft dat niet goed aangepakt.
Klik dan als je durft
pi_28247734
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:05 schreef Suijk het volgende:
Er zat toch meer in en mede Foppe heeft dat niet goed aangepakt.
Helemaal mee eens
  zondag 26 juni 2005 @ 14:02:44 #111
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28248455
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 21:09 schreef gras het volgende:

[..]

Foppe had twee verdedigers op het middenveld staan.
Wat een laffe wissel idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 26 juni 2005 @ 14:42:43 #113
82589 S-Two
barba macacu
pi_28249261
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:23 schreef jpzegthallo het volgende:
Samen met die Vincken.

Verder vind ik dat Foppe niet echt slecht gewisselt heeft of slechte spelers op heeft gestelt. De spelers zelf hebben gefaald en speelden laag onder hun niveau. Of dát de schuld van Foppe is weet ik niet.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 26 juni 2005 @ 14:43:43 #114
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28249286
Wie zegt dat ze onder hun niveau gespeeld hebben? Misschien zijn ze gewoon niet zo goed als men denkt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  zondag 26 juni 2005 @ 14:47:12 #115
82589 S-Two
barba macacu
pi_28249362
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:43 schreef Mark het volgende:
Wie zegt dat ze onder hun niveau gespeeld hebben? Misschien zijn ze gewoon niet zo goed als men denkt.
Sommige spelers kunnen een stuk beter, daarbij denk ik bijvoorbeeld aan een Babel en een Maduro. Ze hebben bij Ajax en Maduro zelfs bij het grote Oranje al menig maal laten zien dat ze een stuk beter kunnen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_28249383
quote:
Op zondag 26 juni 2005 14:43 schreef Mark het volgende:
Inderdaad, vind het een matig team. Dat middelmatige voetballers als Tiendalli, van der struijk en Vincken in de basis staan zegt genoeg
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_28250842
Die wissel mag je Foppe wel verwijten vind ik. Dat veel spelers gisteren ondermaats waren uiteraard weer niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_28251031
Maar waarom dan geen Medunjanin mm? Hij brengt Otten erin, waarvan ik dacht dat dat met het oog op de penaltyreeks was... Neemt ie de 7e penalty ofzo
In Southern Sun
pi_28251063
Dat zei ik toch gisteren al, Medunjanin had moeten komen. Dat mag je Foppe verwijten.
www.thuisuiteten.nl
pi_28251073
Heb nog niet alles teruggelezen
In Southern Sun
pi_28251243
Foppe heeft het niet al te best gedaan. Zuiverloon, Otten en Medunjanin niet opstellen en Snoyl überhaupt niet selecteren .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28251335
Zuiverloon is dan ook domweg niet goedgenoeg...
Over Medunjanin ben ik het dan weer volkomen met je eens...
In Southern Sun
pi_28251516
Zuiverloon is een paar klasses beter dan Van der Struijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28251797
Mark Otten opstellen ipv wie dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_28251821
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
Zuiverloon is een paar klasses beter dan Van der Struijk.
Nja dan verschillen we van mening, simpel
In Southern Sun
pi_28251955
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nja dan verschillen we van mening, simpel
van der Struijk was gisteren toch echt slecht bezig, dus ik vond het wel vreemd dat ie emanuelson eraf haalde en daar een verdediger voor erin

kunnen we foppe niet verbannen naar rottumerplaat ofzo
pi_28252125
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Zuiverloon is dan ook domweg niet goedgenoeg...
Over Medunjanin ben ik het dan weer volkomen met je eens...
Zuiverloon was anders gisteren één van de weinige die naar behoren voetbalde..
Bracht nog een beetje lijn in het spel.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28252157
En maakte domme overtredingen...
In Southern Sun
pi_28252478
Ach in een het foutenfestival waar 9 van de 11 aan mee deden viel dat niet eens op..
"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 26 juni 2005 @ 20:50:00 #130
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28255316
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
En maakte domme overtredingen...
Hij deed tenminste nog iets...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28256930
De rol van Jeroen Drost wordt misschien wat onderbelicht. Logisch want hij is een bescheiden jongen die zijn werk doet in een team wat waarschijnlijk niet echt bij hem past en toch is hij van behoorlijke waarde geweest.

Dat wou ik maar even zeggen
pi_28256995
Quincy eruit halen snap ik echt niet.
Dat John zooo slecht inviel kun je Foppe niet verwijten, maar ik had hem er niet ingebracht denk ik, hij had namelijk het hele toernooi nog geen fatsoenlijke bal geraakt.
pi_28258724
Quincy zorgde voor veel gevaar, in Nederlands nadeel...
In Southern Sun
pi_28258800
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Quincy zorgde voor veel gevaar, in Nederlands nadeel...
Ik viel er pas in in de 75e minuut, maar in de samenvatting bleek hij wel bij alle aanvallende gevaarlijke momenten betrokken te zijn geweest.

En je weet dat hij een opleving kan hebben, Collins John is daarentegen hopeloos uit vorm.
  zondag 26 juni 2005 @ 23:32:54 #135
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_28258868
Waarom? Waarom moet altijd de coach worden ontslagen als hij uitgeschakeld wordt in een toernooi?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_28259134
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:32 schreef freiss het volgende:
Waarom? Waarom moet altijd de coach worden ontslagen als hij uitgeschakeld wordt in een toernooi?
Dit topic is al na de eerste wedstrijd geopend
pi_28263046
Ik heb die viagra-opa nog zo gewaarschuwd dat ie Haris erin moest zetten, maar niet luisteren he.

Prutsen in de marge en geen visie, kenmerken van een provinciaalse Heerenveen-coach.

Met zijn klote middenveld. Geen wonder dat die aanvallers niet aan de bak komen.
  maandag 27 juni 2005 @ 05:32:22 #138
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28263218
Gelukkig heb je meer verstand van frikadellen
Dommage arachide-fromage
pi_28264270
Hoezeer ik Foppe ook steun, had ik toch ook Haris Medunjanin erin gebracht. Het enige wat ik kon bedenken is dat Haris nog last had van een blessure of iets dergelijks.

Maar goed, ik wist al langer dat wisselen niet het sterkste punt is van Foppe, wat dat betreft is Verbeek een verademing.
pi_28268887
quote:
Op maandag 27 juni 2005 03:55 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Ik heb die viagra-opa nog zo gewaarschuwd dat ie Haris erin moest zetten, maar niet luisteren he.

Prutsen in de marge en geen visie, kenmerken van een provinciaalse Heerenveen-coach.

Met zijn klote middenveld. Geen wonder dat die aanvallers niet aan de bak komen.
Foppe heeft van een zeer slecht collectief een team gemaakt dat ternauwernood de halve finales heeft gemist, toch een prestatie vind ik, hoewel ik Harris graag had gezien in de laatste minuten.
Maar Oranje onder 20 mist echt een spits die weet waarom hij voorin staat.
Yeah baby Yeah!
pi_28269248
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:30 schreef SCH het volgende:
De rol van Jeroen Drost wordt misschien wat onderbelicht. Logisch want hij is een bescheiden jongen die zijn werk doet in een team wat waarschijnlijk niet echt bij hem past en toch is hij van behoorlijke waarde geweest.

Ik las vanochtend in de Spits, wat dus niet wil zeggen dat dit ook mijn mening is, dat Jeroen Drost samen met nog twee andere jongens, ben hun namen even kwijt, het niveau niet aankon. Vond dit nogal opvallend, aangezien Drost het bij SC Heerenveen goed heeft gedaan de laatste paar maanden. Je zou dan toch mogen verwachten dat hij wel het niveau heeft, vergeleken met sommige andere spelers die nog lang geen basisplaats in de Eredivisie hebben. Andere meningen?
pi_28269302
Van der Struijk werd ook genoemd als iemand die kwaliteit te kort kwam. Weet de derde zo even niet.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:49:04 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_28269468
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Quincy eruit halen snap ik echt niet.
Dat John zooo slecht inviel kun je Foppe niet verwijten, maar ik had hem er niet ingebracht denk ik, hij had namelijk het hele toernooi nog geen fatsoenlijke bal geraakt.
Op zich kon ik het wel billijken, dat ie Quincy eruit haalde en Babel naar de zijkant verplaatste. Dan heb je wat meer echte aanvallers voorin. Maar Babel was hopeloos uitgeblust, waar Quincy nog niet zoveel had gedaan en dus waarschijnlijk energie genoeg. Met het oog op de verlenging had hij veel beter Quincy kunnen laten staan, hoe slecht hij ook speelde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28269621
Vincken gewoon goede voetballer.... verder vind ik het stukje tekst een typische vertoning van de negativisme ten opzichte van het Nederlandse voetbal en met name oranje!
pi_28269672
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:42 schreef SiO2 het volgende:

[..]

Ik las vanochtend in de Spits, wat dus niet wil zeggen dat dit ook mijn mening is, dat Jeroen Drost samen met nog twee andere jongens, ben hun namen even kwijt, het niveau niet aankon. Vond dit nogal opvallend, aangezien Drost het bij SC Heerenveen goed heeft gedaan de laatste paar maanden. Je zou dan toch mogen verwachten dat hij wel het niveau heeft, vergeleken met sommige andere spelers die nog lang geen basisplaats in de Eredivisie hebben. Andere meningen?
Tja als je de wedstrijden gezien hebt weet je dat het onzin is dat Drost het niveau niet aankan.
pi_28269874
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:54 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Tja als je de wedstrijden gezien hebt weet je dat het onzin is dat Drost het niveau niet aankan.
Dat dacht ik ook ja, was dan ook verbaasd over het artikel, maar ja of je de Spits serieus moet nemen is misschien een betere discussie. Het was inderdaad nogal negatief allemaal, beetje irritant.
pi_28269996
Dat negatieve is irritant, zoals dat hele positieve dat ook was.
That's all folks!
pi_28271055
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat negatieve is irritant, zoals dat hele positieve dat ook was.
Eensch....
pi_28277702
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:30 schreef SCH het volgende:

Ook nog erg jong. Jeroen komt er vast wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_28282838
Die was helemaal niet zo slecht, net zoals v.d. Struijk. Tenminste als je puur het verdedigende werk als hoofdtaak beschouwd, opbouwend kan het allemaal nog een stuk beter ja. Maar men vergelijkt te snel met grootheden als Vlaar, die alles in huis heeft, dan steken zij wat schril af.

Ik vond de hele verdediging eigenlijk behoorlijk goed. Het middenveld en aanval waren het probleem. Vanuit het middenveld kwam heel weinig creatiefs en bruikbaars, en de aanval was lui of uit vorm. Vincken wordt vaak genoemd als zwakste schakel omdat ie zich nogal eens vastloopt, maar die werkte wel keihard en toonde bij vlagen toch wel behoorlijike kwaliteiten. Ik denk dat ie een betere versie van Castelen kan worden. De vierkant Babel/Quincy/Maduro en Emanualson is tegengevallen. Babel probeerde nog hard te werken, maar dat zag er meestal niet uit. Maduro werkte duidelijk ook hard maar was veelal erg dom bezig. Quincy deed veel te weinig, en Emanuelson is een linksback die niks op het middenveld te zoeken heeft.
quote:
Foppe heeft van een zeer slecht collectief een team gemaakt dat ternauwernood de halve finales heeft gemist, toch een prestatie vind ik, hoewel ik Harris graag had gezien in de laatste minuten.
Maar Oranje onder 20 mist echt een spits die weet waarom hij voorin staat.
Foppe is een fijne kerel in allerlei opzichten, maar legt de nadruk op de verkeerde zaken. Hij had meer lef moeten tonen met het invullen van de namen i.p.v. de Advocaat-kloon uit te hangen en alles op zekerheid te gooien. Met zo'n selectie moet je de finale halen, al het andere is een falen van de eerste orde.
pi_28286669
Je zit het halve team af te kraken en desondanks hadden we toch de finale moeten halen? Contradictio etc. Nigeria was fysiek een stuk verder dan wij, daar hebben we de prijs voor betaald en Spanje en Argentinie hadden ook van ons gewonnen.
pi_28287010
Ik zeg toch ook de finale halen, niet winnen, want dat is een wedstrijd op zichzelf. De selectie was sterk zat, de invulling van de opstelling telkens niet. Advocaat wist ook altijd perfect de verkeerde namen op te stellen op de verkeerde positie's, en verkeerd te wisselen, toch had ook hij een sterke selectie. Er zat geen balans in dit team, teveel van hetzelfde. Daardoor kwam het voetballend niet van de grond, en moeten we het dus zoals zo vaak hebben van standaardsituatie's. We creerden veel te weinig. En Foppe beult ze teveel af in de hitte met zijn gymnastiek-onzin.

Nee, de zoveelste coach die geen rendement haalt uit de aanwezige kwaliteiten. Ik word daar zo moe als een Beenhakker van.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:03:56 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_28287685
Ik ben niet zo negatief als jij, maar z'n wissels waren inderdaad niet best.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28288261
Afgezien van dat Nederland slecht speelde... Als John die penalty had benut en Taiwo zou daarna missen, dan zou de polonaise hier gewoon verder gaan. Dan zou Nederland -20 nog steeds onaantastbaar zijn en met verve de titel in de wacht gaan slepen. Ongelooflijk hoe de stemming door het missen van 1 cruciale strafschop helemaal om kan slaan.
pi_28288307
Daar heb je zeker gelijk in.
Dan waren ze mentaal zo enorm sterk, dan hadden we ons niet laten overlopen door hun fysieke kracht, etc etc...
Wel geinig, maar dat is altijd zo in NL.
Klik dan als je durft
pi_28288356
Nederland is niet voor niets groot geworden door opportunisme.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:33:04 #157
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28288658
Dattie Quincy wisselde en Vincken er in liet

Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_28288813
Ik heb niet de polonaise gelopen op basis van het vertoonde spel, en heb voordurend gehamerd op een ander middenveld en best veel commentaar gehad op spelers die faalden. Vind zeker niet dat ze lucky doorgekomen zijn tot aan de kwartfinale want alle tegenstanders waren slechter totdat ze Nigeria tegenkwamen die redelijk gelijkwaardig waren qua spel, maar niet door hun kwaliteit maar door een matig Oranje. Er zat gewoon meer in deze selectie, zoals er ook meer in zat in voor de grote jongens in 90, 92, 94, 96, 98, 2000, 2002, 2004 ......daar wordt je wel eens moe van. Is Marco en Rinus dan echt de enige die rendement eruit weet te halen.
pi_28288876
Hiddink vergeten zeker. Halve finale tegen Brazilië in '98 en na penalties verloren. Dat is pas een toptrainer.
pi_28288988
Toen hadden we ook al de finale moeten spelen, want Brazilie was niet beter.

Nee Hiddink hoort ook in dat twijfelachtige rijtje, zeker nadat PSV en Z-Korea ook al schlemielig in de halve finales strandden. Het zit in de lucht en de genen hier in dit land.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:48:48 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_28289276
Choken zit zeker in onze genen, maar Hiddink zou ik het niet willen noemen. Brazilie was inderdaad niet beter en ik weet nog dat van Hooijdonk in de extra tijd onderuit werd gehaald in het strafschopgebied en een gele kaart tegen kreeg. Daarbij speelde Z-Korea het halve toernooi ver boven haar kunnen.
pi_28289580
Nou ZK had ook tegen D'land moeten winnen in die halve finale qua spel, want die Germans speelden me toch een slecht toernooi en slechte wedstrijd.

Hiddink is bovendien diegene die in het EK96 alles uit de hand liet lopen met de Davids-affaire en de kabel wegens gebrek aan communicatie en voeling met zijn groep. 2 jaar lang toeleven naar zo'n toernooi, en dan zo alles uit de hand laten lopen. Tuurlijk zijn de spelers vooral debet, maar een goeie trainer heeft vroeg genoeg in de gaten dat iets broeit en grijpt in. Niettemin moet ik toegeven dat Guus ver boven Dick staat qua kwaliteiten, en wellicht nog de minst slechte BC was na Rinus.

Van Marco eis ik trouwens ook niets minder dan de Wereldtitel. Al het andere is te min.
pi_28289599
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:46 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
En Foppe beult ze teveel af in de hitte met zijn gymnastiek-onzin.
En jouw geliefde Co is zeker geen gymnastiektrainer?
pi_28289692
Over '98 kan je niet zeggen dat er gefaald is. Natuurlijk mist Nederland 2 pingels, maar die pingel in ik meen zelfs de verlenging die gegeven had MOETEN worden was er gewoon in gegaan...

Trauma
In Southern Sun
pi_28289744
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Over '98 kan je niet zeggen dat er gefaald is. Natuurlijk mist Nederland 2 pingels, maar die pingel in ik meen zelfs de verlenging die gegeven had MOETEN worden was er gewoon in gegaan...

Trauma
Nederland zou die finale gewoon hebben gewonnen
pi_28289749
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:

Trauma
Eensch. Ik denk zelfs dat Brazilie niet mocht verliezen van de FIFA. Maar misschien iets teveel complotboeken gelezen.
pi_28289806
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nederland zou die finale gewoon hebben gewonnen
In ieder geval waren we niet zo afgegaan als die Brazilianen...
Bah, zit me weer helemaal op te vreten...
In Southern Sun
pi_28289829
quote:
En jouw geliefde Co is zeker geen gymnastiektrainer?
Ja maar Foppe staat wel veel meer bekend om zijn fysieke trainersdidactiek, Co doet veel meer met de bal. En ik vind dat trainers meer individueel rekening moeten houden met spelers. Op een of andere manier vinden ze dat als spelers een rustdag krijgen terwijl fitte spelers moeten trainen dat dat niet kan, en ze dus niet opgesteld kunnen worden.

Maar door Maduro en Babel te sparen in de trainingen en deze hitte, had je wellicht veel meer gehad aan ze in de wedstrijden, want dat waren de twee vermoeidste spelers. Als een speler geblesseerd is, kan ie ook niet meetrainen. Een speler rust geven op de training als het nodig is en toch mee laten spelen in de match omdat ze een meerwaarde zijn, dat zijn slimme trainers. Foppe is te principig daarin. Niet trainen, is niet meespelen. Van Galen mocht van Co wel eens een training overslaan en toch meespelen.
pi_28290093
Zo laks was Co daar volgens mij niet in, zoveel trainingen mocht Barry ook niet overslaan. Co houdt ook van flink (en soms te flink) trainen.
That's all folks!
pi_28291508
Ook Co zal in Portugal erachter komen dat je met 45 graden niet veel kan uitvreten en rust vaak veel belangrijker is.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:28:26 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28291556
En nu weer over Foppe en over Co kan elders verder gekeuveld worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:53:33 #172
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28293165
Ik dank Foppe voor het onverbiddelijk aantonen dat Maduro en Babel niet rijp genoeg zijn voor het grote EK. Geen temaspelers, maar gaan voor eigen gewin en conditioneel is het met name bij Maduro ook niet genoeg voor een serie wedstrijden.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_28293331
De jongens van Ajax kwamen allemaal conditie tekort. Verbaasde Foppe zich ook over voor aanvang van het toernooi.
pi_28295863
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:36 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Ik heb niet de polonaise gelopen op basis van het vertoonde spel, en heb voordurend gehamerd op een ander middenveld en best veel commentaar gehad op spelers die faalden. Vind zeker niet dat ze lucky doorgekomen zijn tot aan de kwartfinale want alle tegenstanders waren slechter totdat ze Nigeria tegenkwamen die redelijk gelijkwaardig waren qua spel, maar niet door hun kwaliteit maar door een matig Oranje. Er zat gewoon meer in deze selectie, zoals er ook meer in zat in voor de grote jongens in 90, 92, 94, 96, 98, 2000, 2002, 2004 ......daar wordt je wel eens moe van. Is Marco en Rinus dan echt de enige die rendement eruit weet te halen.
vooralsnog heeft Marco nog niets bijzonders gepresteerd, hij is alleen bezig om zich te kwalificeren en daar valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Pas na een toernooi kun je hem beoordelen, over Rinus kunnen we helder zijn: moeilijke man, ijzeren hand en goede resultaten, een trainer die voor het eerst en als enige iets gewonnen heeft met Oranje, dat blijft knap want we hebben de verkeerde mentaliteit.
Verder hebben Advocaat en Hiddink ook goed gepresteerd met Oranje of je het nu wilt of niet, de enigen die écht door de mand zijn gevallen de laatste jaren zijn van Gaal en Rijkaard bij Oranje.

Ik vind dat Foppe hoger is geëindigd dan we vooraf verwachten en dáárom heeft hij het goed gedaan, de jonge Oranjes staan ook nog in de kinderschoenen niet te vergeten.
Yeah baby Yeah!
pi_28295957
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Toen hadden we ook al de finale moeten spelen, want Brazilie was niet beter.

Nee Hiddink hoort ook in dat twijfelachtige rijtje, zeker nadat PSV en Z-Korea ook al schlemielig in de halve finales strandden. Het zit in de lucht en de genen hier in dit land.
Is een trainer ook al verantwoordelijk voor tegengoals door buitenspel?

Nederland was in '94 het beste team van het toernooi en we hebben ongelukkig verloren, maar ik vind niet dat je daar de tranier iets kunt verwijten, net zo min als hij met Z-Korea de halve finale niet gewonnen heeft.
op jouw manier kun je Michels ook afserveren doordat ie door de Denen de kaas van het brood liet eten op het EK '92...
Yeah baby Yeah!
pi_28296036
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:57 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

Van Marco eis ik trouwens ook niets minder dan de Wereldtitel. Al het andere is te min.
Dan leef je in een droomwereld, op dit moment kan niemand de champagne al koud zetten, zéker geen Oranje.
Ik verwacht van Marco een toernooi waar alles eruit gehaald wordt wat er inzit en als je een beter team treft kun je gewoon verliezen.
Yeah baby Yeah!
pi_28296940
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan leef je in een droomwereld, op dit moment kan niemand de champagne al koud zetten, zéker geen Oranje.
Ik verwacht van Marco een toernooi waar alles eruit gehaald wordt wat er inzit en als je een beter team treft kun je gewoon verliezen.
Ik denk inderdaad dat je hiermee de spijker op z'n kop slaat
pi_28300507
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:49 schreef Elgigante het volgende:

[..]

vooralsnog heeft Marco nog niets bijzonders gepresteerd, hij is alleen bezig om zich te kwalificeren en daar valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Pas na een toernooi kun je hem beoordelen, over Rinus kunnen we helder zijn: moeilijke man, ijzeren hand en goede resultaten, een trainer die voor het eerst en als enige iets gewonnen heeft met Oranje, dat blijft knap want we hebben de verkeerde mentaliteit.
Verder hebben Advocaat en Hiddink ook goed gepresteerd met Oranje of je het nu wilt of niet, de enigen die écht door de mand zijn gevallen de laatste jaren zijn van Gaal en Rijkaard bij Oranje.

Ik vind dat Foppe hoger is geëindigd dan we vooraf verwachten en dáárom heeft hij het goed gedaan, de jonge Oranjes staan ook nog in de kinderschoenen niet te vergeten.
Je mag mij nu gaan uitleggen waarom Rijkaard door de mand is gevallen, en Advocaat goed heeft gepresteerd? Volgens mij hebben ze beide de halve finale op het EK gehaald.
pi_28300634
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:11 schreef SiO2 het volgende:

[..]

Je mag mij nu gaan uitleggen waarom Rijkaard door de mand is gevallen, en Advocaat goed heeft gepresteerd? Volgens mij hebben ze beide de halve finale op het EK gehaald.
Rijkaard heeft zich onmogelijk gemaakt door zijn vriendjes te selecteren en met een goed Oranje niet de finale te halen terwijl we dat toernooi op de sloffen hadden moeten winnen.
Over Advocaat heb ik het in zijn eerste periode als bondscoach, niet het laatste EK '04 waarin Oranje toch de semies haalde, maar alles ontbrak om de kampioen te worden.
Rijkaard had bovendin een veel beter elftal in 2000 dan Advocaat in 2004, maar Dickies laatste kunstje was niet van hoog niveau dat klopt.
Yeah baby Yeah!
pi_28300670
Rijkaard zou een slechte wissel hebben toegepast. Over de 2 penalties die in de reguliere speeltijd werden gemist hebben we het niet
pi_28300748
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:16 schreef Sloggi het volgende:
Rijkaard zou een slechte wissel hebben toegepast. Over de 2 penalties die in de reguliere speeltijd werden gemist hebben we het niet
Aan gemiste penalties kan een coach uiteraard niks doen, maar het feit dat hij van Vossen en Winter meenam sprak toch boekdelen over het gebrek aan ervaring en stuurmanskunst van de beste man.
Hij heeft zich weergaloos hersteld in Barcelona, dat weer wel.
Yeah baby Yeah!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juni 2005 @ 13:23:30 #182
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28300983
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Rijkaard heeft zich onmogelijk gemaakt door zijn vriendjes te selecteren en met een goed Oranje niet de finale te halen terwijl we dat toernooi op de sloffen hadden moeten winnen.
Over Advocaat heb ik het in zijn eerste periode als bondscoach, niet het laatste EK '04 waarin Oranje toch de semies haalde, maar alles ontbrak om de kampioen te worden.
Rijkaard had bovendin een veel beter elftal in 2000 dan Advocaat in 2004, maar Dickies laatste kunstje was niet van hoog niveau dat klopt.
Maar Michels had weer een beter elftal dan Rijkaard. Rinus had dus volgens jou ook het toernooi in Duitsland op z'n sloffen moeten winnen en dat dat gelukt is - was ook deels mazzel: het was een toernooi met 4 zeges en een verliespartij, waarbij de wedstrijd tegen de Ieren voor hetzelfde geld echt gelijkspel had kunnen zijn (NL speelde toen ook slecht - alleen tegen de Engelsen speelde ze in die pouleronde goed- en dan was NL uitgeschakeld geweest.

Was het niet Rijkaard dat NL tegen Joegoslavië de mooiste/overtuigendste wedstrijd speelde van de afgelopen decenia?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28302788
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar Michels had weer een beter elftal dan Rijkaard. Rinus had dus volgens jou ook het toernooi in Duitsland op z'n sloffen moeten winnen en dat dat gelukt is - was ook deels mazzel: het was een toernooi met 4 zeges en een verliespartij, waarbij de wedstrijd tegen de Ieren voor hetzelfde geld echt gelijkspel had kunnen zijn (NL speelde toen ook slecht - alleen tegen de Engelsen speelde ze in die pouleronde goed- en dan was NL uitgeschakeld geweest.

Was het niet Rijkaard dat NL tegen Joegoslavië de mooiste/overtuigendste wedstrijd speelde van de afgelopen decenia?
Michels had beter gebalanceerd materiaal als Rijkaard inderdaad, maar ik betwijfel het of Rijkaard types als Erwin Koeman, Berry van Aerle, Muhren, Wouters of van Tiggelen had geselecteerd.
Nederland ging in '88 met de hakken over de sloot door, dus succes en falen raken elkaar bijna, maar de verwachtingen voor het EK '88 waren zeer laag itt EK 2000, speelt ook mee.
Tegen Joegoslavie vond ik niet de beste wedstrijd hoor, je speelt tegen een tema dat volstaat met grillige spelers die er 5 in kunnen leggen, maar er ook 5 tegen kunnen krijgen in een kwartier vergezeld met 3 rode kaarten, ze speelde goed, maar niet fabelachtig die wedstrijd.

Rijkaard had destijds ook een leuke voorhoede onder zich en een aanvallend team, maar mijn oordeel over hem is inderdaad te hard.

Gezien zijn bagage als trainer hadden we niet veel beter mogen verwachten dan een halve finale.
Yeah baby Yeah!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juni 2005 @ 15:02:39 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28304261
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:17 schreef Elgigante het volgende:

Michels had beter gebalanceerd materiaal als Rijkaard inderdaad, maar ik betwijfel het of Rijkaard types als Erwin Koeman, Berry van Aerle, Muhren, Wouters of van Tiggelen had geselecteerd.
Nederland ging in '88 met de hakken over de sloot door, dus succes en falen raken elkaar bijna, maar de verwachtingen voor het EK '88 waren zeer laag itt EK 2000, speelt ook mee.
Tegen Joegoslavie vond ik niet de beste wedstrijd hoor, je speelt tegen een tema dat volstaat met grillige spelers die er 5 in kunnen leggen, maar er ook 5 tegen kunnen krijgen in een kwartier vergezeld met 3 rode kaarten, ze speelde goed, maar niet fabelachtig die wedstrijd.

Rijkaard had destijds ook een leuke voorhoede onder zich en een aanvallend team, maar mijn oordeel over hem is inderdaad te hard.

Gezien zijn bagage als trainer hadden we niet veel beter mogen verwachten dan een halve finale.
We zouden eens de selecties van Rijkaard 2000 en Michels 1988 naast elkaar moeten zetten. Dan niet we de verschillen. Michels had het voordeel om spelers als Gullit, Van Basten, Rijkaard en R.Koeman te hebben - absolute 100% wereldtop. Geen enkele speler van Rijkaard 2000 had dát niveau. Ik denk trouwens dat een spelers als Mühren en Wouters zeker door Rijkaard geselecteerd zouden worden.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28340094
Michels had tevens het grote voordeel dat door de aanwezigheid van die wereldtoppers de hiërarchie duidelijk was en jongens als Van Aerle, Wouters, E. Koeman en Van Tiggelen bereid waren keihard werk voor die sterren te doen. In 2000 waanden meerderen zich de ster en gedroegen zich daarnaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_28410402
Zijn wisselbeleid en selectiebeleid is een ramp. Daarnaast speelde Nederland nooit echt goed en had men vooral geluk met de loting.

De poule was ontzettend zwak, daarna tegen het ontzettend zwakke Chili...dan eruit tegen Nigeria. Foppe moet ontslagen worden. Sowieso is Foppe een waardeloze coach, maar dat was al bekend.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28410569
Foppe zit daar wel op z'n plek, presteren met een Oranje onder 20 elftal lukt geen enkele coach.
That's all folks!
pi_28412676
WK halve finale Frankrijk , Nederland tegen Brazilie..........Kluivert scoorde de 1-1 in de 88e minuut met een kopbal, maar daarvoor had hij al dergelijke kansen gemist.......

Als het er op aan moet dan moet de spits scoren.......en die laten het altijd afweten als het moet!!
dat is bij de laatste toernooien gebleken!!

We hebben gewoon een superspits nodig.....van de toernooien hadden we altijd een goed team, goede verdedigers, goede middenveld en goede aanval, maar als we dan heel ver komen laat de spits het altijd in de steek

Frankrijk WK 98: Brazilie -Nederland, Kluivert pas in 88ste minuut gescoord terwijl hij daarvoor dotten van kansen heeft gehad
Nederland EK 2000: Nederland- Italie, 2 penalties gemist in regulier tijd(kan het nog erger?)
Kwalificatie WK 2002: Ierland- Nederland (1-0) als van Nistelrooy had gescoord in de 5de minuut was het anders gelopen
Portugal 2004: Portugal- NEderland 2-1, Portugal scoorde een eigen doelpunt...maar van Nistelrooy was nergens....het is gewoon sneu

We zijn het land van net niet, net niet

1 keer Europees kampioen geworden dankzij van Basten......zo'n spits moeten we hebben.......

voor het WK in Duitsland verwacht ik niks van Duitsland, geen superspits

Argentinie heeft Messie en Crespo
Brazilie heeft TEVEEL superspitsen.....

Ik hoop echt dat Kluivert zijn oude vorm weer terugkrijgt bij Valencia want hij is voor mij de man die de titel moet binnenhalen!!!

ik heb mijn zegje gedaan.............
pi_28412709
en ben ik de keeper vergeten die de laatste 10 jaar onze doel met wereldklasse heeft verdedigd, namelijk van der Sar

Die verdient om wereldkampioen te worden.......
pi_28412724
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:27 schreef Ninedarts het volgende:
[knip]
ik heb mijn zegje gedaan.............
En bedankt he.

Ik mis Foppe een beetje in je verhaal...
Klik dan als je durft
pi_28412748
Van Basten was op het EK'88 erg goed inderdaad, maar op het WK van 1990 was hij ook nergens. Makaay is de spits die we nodig hebben, in tegenstelling tot Van Nistelrooij en Kluibert staat hij er wel als het moet en scoort hij wel als het moet.

Valencia wordt natuurlijk nooit geen kampioen. Bankzitter Patje erbij maakt ze ook geen kampioen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:30:59 #192
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28412755
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:

[..]

En bedankt he.

verder een prima verhaal
pi_28412877
Waarom is mijn post verwijderd?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:36:22 #194
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28412892
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd?
dat heb ik gedaan
pi_28412904
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:36 schreef Dos37 het volgende:

[..]

dat heb ik gedaan
Waarom?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:38:23 #196
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28412926
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:

[..]

En bedankt he.

wat hij wil zeggen is dat Foppe in de spits moet.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28412944
Dat is minder erg dan Foppe op de trainersstoel.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:49:22 #198
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28413177
als je ziet hoe hij die trainingsoefeningen allemaal voordoet zou ik zeggen dat ie een betere fysieke gesteldheid heeft dan menig speler van -20 ;}
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28413413
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Catch22- het volgende:
Dattie Quincy wisselde en Vincken er in liet

Hij had Quincy inderdaad al eerder moeten wisselen. Leuk hoor al zijn trucjes in de poule, maar als je jezelf heb gepasseerd, zou je je coach als het er om gaat best hebben kunnen vragen om het team van je te verlossen. Goed Quincy leert dat vanzelf! Op veel meer foutjes heb ik Foppe eigenlijk niet kunnen betrappen. Trouwens, als het over grootheden (Quincy zit daar tegenaan) wisselen gaat dan kunnen coaches van de andere landen er nog wat van. Bij Spanje tegen Argentinie gingen er bijvoorbeeld twee goede spelers voortijdig af: Juanfran, Llorente.
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:02 schreef MaxPower het volgende:
De jongens van Ajax kwamen allemaal conditie tekort. Verbaasde Foppe zich ook over voor aanvang van het toernooi.
Tja als ik elke week zoveel uur in een busje of auto naar de Bijlmer zat, zou ik ook niet veel trek hebben om nog flink extra te gaan lopen rennen. In Nigeria zeggen ze dan: "je kan komen trainen, maar je moet wel komen lopen". Maar goed, voor Maduro geldt als excuus dat hij het team met z'n gedraaf langs Benin en Chili hielp.
pi_28415035
Foppe was coach van Onder 20.....ik heb het over echte Oranje...

Ik heb weliswaar gekeken naar Onder 20 maar het echte Oranje spreekt me meer aan vanwege tactisch spelen en ervaring van de spelers

Onder 20 speelde soms knullig voetbal, dat vind ik niet erg, gewoon kwestie van te wening ervaring

En in mijn verhaal heb ik ook niet over de coaches gehad, alleen over de team want uiteindelijk moeten hun het doen......en de coach kan dan wel gaan schreeuwen en zo maar dat helpt toch niet....Foppe was juist rustig en dat mag ik wel

Rijkaard had anders wel die penalties tegen ITalie ingeschoten...........
pi_28415130
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Basten was op het EK'88 erg goed inderdaad, maar op het WK van 1990 was hij ook nergens. Makaay is de spits die we nodig hebben, in tegenstelling tot Van Nistelrooij en Kluibert staat hij er wel als het moet en scoort hij wel als het moet.

Valencia wordt natuurlijk nooit geen kampioen. Bankzitter Patje erbij maakt ze ook geen kampioen.
Hij is niet voor niks de topscorer van de Nederlandse Elftal en Makaay vind ik geen typische Nederlandse spits..... gewoon loeren op de kans..

Kluivert kan dribbelen, bal vasthouden en dergelijke......dat is meer Hollandse stijl
Ik denk dat Van Basten hem wel achter de hand heeft, als Kluivert weer zijn vorm heeft en wekelijks scoort dan zal hij wel meegaan naar WK.......
Hij heeft het inzich om de wedstrijd te beslissen.....
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:06:04 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28415181
Ninedarts, het gaat hier niet over het gewone Oranje, maar over Foppe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_28415432
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:28 schreef Ninedarts het volgende:
en ben ik de keeper vergeten die de laatste 10 jaar onze doel met wereldklasse heeft verdedigd, namelijk van der Sar

Die verdient om wereldkampioen te worden.......
Die man verdient sowieso een standbeeld.
pi_28416107
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:59 schreef okee6 het volgende:
[..]

Tja als ik elke week zoveel uur in een busje of auto naar de Bijlmer zat, zou ik ook niet veel trek hebben om nog flink extra te gaan lopen rennen. In Nigeria zeggen ze dan: "je kan komen trainen, maar je moet wel komen lopen".
Mijn god, jij bent wel heel erg goed op de hoogte van hoe het werkt bij de jeugdopleiding van Ajax.

Ongehoord.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:40:24 #205
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28416200
Foppe moet inderdaad weg. Veels te behoudend. Tiendali is bij Utrecht een aanvallende back, bij oranje haalde hij nooit de achterlijn. Lijkt mij een opdracht van Foppe. Van der Struijk is opbouwens ronduit slecht, Foppe had Maduro daar ook neer kunnen zetten en Rickie Kruijs op de plek van Maduro, dan had Medudajijn ook kunnen spelen.

Maar ach het is maar oranje onder 20 hoor..
En het is zo'n lieve man
pi_28416698
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef gras het volgende:

[..]

Mijn god, jij bent wel heel erg goed op de hoogte van hoe het werkt bij de jeugdopleiding van Ajax.

Ongehoord.
Heb ik het dus mis Worden de spelers dan vanuit hun luxe pension per lift naar straatniveau vervoerd, waarna ze per ultramoderne fiets op de Toekomst verschijnen?

Of ga je me vertellen dat de gastgezinnen de vedetten van later simpeltjes en fit op de grond houden door ze na de training nog eerst met hardloopschoenen op pad te sturen? Zal wel niet, met zo'n onnatuurlijke meetlatopleiding.

Foppe is overigens weer het andere uiterste, die traint Scandinavisch
pi_28417111
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die man verdient sowieso een standbeeld.
Sterker nog, hij IS al een standbeeld.
pi_32241471
Wat een drama weer vandaag. Foppe pak je spullen
pi_32241534
Keurig gespeeld toch?
pi_32241579
Elia voor Quincy...

Dé wissel van Foppe.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_32241584
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een drama weer vandaag. Foppe pak je spullen
je bent in de war
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_32241605
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Elia voor Quincy...

Dé wissel van Foppe.
Quincy speelde als een krant.

Maar alles nog steeds in eigen hand en woensdag voor volle bak afmaken.
pi_32241638
Nee, hier moet je met een nulletje of 3-4 van winnen. Tempo lag veel te laag. Speler die bijna wekelijks scoort krijgt onder foppe de makkelijkste ballen er niet in??? Rare wissels. Slechte Owusu wisselen voor een nog slechtere Elia??? Een speler 20 minuten laten warmlopen en vervolgens niet inbrengen. Uberhaupt een verdediger laten warmlopen terwijl je tegenstander geen kans krijgt... etc
pi_32241701
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte Owusu wisselen voor een nog slechtere Elia???
Ja je weet ook van te voren dat Eliah slecht gaat spelen
In Southern Sun
pi_32241826
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja je weet ook van te voren dat Eliah slecht gaat spelen
Eliah is een wisselvallige speler. Dat zou de Haan ook moeten weten. Als hij een slechte speler eruit haalt moet hij wel zeker weten dat de speler die hij inbrengt beter is. Het is zijn verantwoordelijkheid wanneer dit niet het geval is.
  zondag 13 november 2005 @ 21:06:58 #216
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32242166
Die verdediger die warmliep deed dat uit zichzelf, het was daar serieus verrekte koud.
Bernie en ik zijn tof.
pi_32251029
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
...terwijl je tegenstander geen kans krijgt... etc
Dat is dan wel weer goed natuurlijk.
Klik dan als je durft
  maandag 14 november 2005 @ 08:35:59 #218
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32251133
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:06 schreef mordradead het volgende:
Die verdediger die warmliep deed dat uit zichzelf, het was daar serieus verrekte koud.

geniaal..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_34863698
Foppe is een erg matige coach die bijster weinig presteert heeft maar nu redden de resultaten hem nog
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:24:02 #220
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_34863727
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Foppe is een erg matige coach die bijster weinig presteert heeft maar nu redden de resultaten hem nog
En vanwaar deze matige kick?
Narcist
pi_34864012
Vanwege een andere topic

Hij blijft een erg matige coach waar nooit iets zinnigs uitkomt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:33:39 #222
28908 Magistic
pi_34864069
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanwege een andere topic

Nooit? Dus jij spreekt hem dagelijks?
Narcist
pi_34864178
quote:
Vanwege een andere topic

How rude!
pi_34865496
quote:

Heb je het nu over jezelf?
pi_34867094
Nee, over Foppe
pi_34867112
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Magistic het volgende:

[..]

Nooit? Dus jij spreekt hem dagelijks?
Nee, zie hem regelmatig in interviews voor de TV
pi_34867201
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, zie hem regelmatig in interviews voor de TV
Ik vind de man niks minder zeggen dan andere nederlandse trainers.
pi_34873741
Hij is zelfs eloquenter dan menig andere trainer.
www.thuisuiteten.nl
pi_34874122
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2006 @ 19:54:57 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_34875445
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat voor rare taal ? Is het besmettelijk ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34875481
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat is dat voor rare taal ? Is het besmettelijk ?

Wel voor Foppe-haters.
www.thuisuiteten.nl
pi_34875587
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
pimpen met je overuren Latijn
pi_34875635
* methodmich heeft nooit Latijn gehad, cultheld.

Gewoon een beetje taalbeheersing, net als Foppe. Die maakt ook mooie zinnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34875877
* Diego die al een uur aan het zoeken is naar het woord in de Dikke van Dale der Nederlandse taal omdat held MM natuurlijk geen fouten maakt
pi_34875928
Moet je fernando_redondo anders vragen te zoeken, die kon dat altijd wel goed. Ik zie hem nooit meer?
www.thuisuiteten.nl
pi_34875967
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_34876011
Ik heb ook al gezocht op www.vandale.nl maar nog niks kunnen vinden.

Ik kan nog steeds niet geloven dat de onfeilbare MM een fout maakt
pi_34876128
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb ook al gezocht op www.vandale.nl maar nog niks kunnen vinden.

Ik kan nog steeds niet geloven dat de onfeilbare MM een fout maakt
Zoek dan ook op Eloquent

en niet op Eloquenter

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Eloquent
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_34876188
Goede post Bos, al was het leuker geweest als ie heel de avond had blijven zoeken. Dan hadden we rust op het forum.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:36:53 #240
67174 Dos37
Come on Twente
pi_34877271
pi_34910126
Al met al ben ik benieuwd hoe onze Foppe het gaat doen met dit team!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:55:52 #242
28908 Magistic
pi_34919287
Was hij net terug uit Thailand is hij alweer naar Portugal. Maarja hebben ze ook geen last van mijn muziek
Narcist
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:08:30 #243
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_38173120
Deze maar alvast onder het stof vandaan halen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38174313
Zeker. Selectiebeleid deugt van geen kant.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Trouwste user 2022 woensdag 24 mei 2006 @ 19:48:31 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_38174709
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:08 schreef zjroentje het volgende:
Deze maar alvast onder het stof vandaan halen.
En terecht

Trouwste user 2022 woensdag 24 mei 2006 @ 19:48:51 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_38174722
Een coach van 62 wat bezielde de KNVB ?

woensdag 24 mei 2006 @ 19:51:54 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38174867
Wat een idioot weg met die man
pi_38174898
Met individuen wisselen kantel je niet een wedstrijd, dan moet je tactisch wat veranderen en dat kan Foppe niet.
That's all folks!
pi_38174935

Vitesse zoekt nog een trainer.
pi_38175222
Foppe heeft Vitesse al afgewezen. Geen clubs meer voor Foppe.
That's all folks!
pi_38180456
Mogen ze blij zijn bij Vitesse. Het foppe effect werkt niet meer.

[ Bericht 41% gewijzigd door -Vaduz- op 25-05-2006 00:32:44 (wat mij betreft respectloos.) ]
pi_38180494
ik vind Vitesse sowieso niets voor Fop, het is Heerenveen of niks
pi_38181699
Vorig jaar verputste ie ook al het WK-20 voor ons met drama-beleid.

Deze man kun je het beste inbalsemen en mummificeren, dan doet ie het minste kwaad.
pi_38182106
Een slechte wedstrijd en mijn mening wordt onderschreven
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:44:11 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_38182337
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een slechte wedstrijd en mijn mening wordt onderschreven
Mja, ik ben het er nog niet helemaal mee eens. Als Huntelaar nog scoort onder Blind, dan zou de invloed van de trainer daar niet echt bepalend in moeten zijn. Ik weet niet of het nou Foppe's schuld is dat alleen Castelen de bal behoorlijk kon raken. Daarbij heeft van Basten wel enigszins een kaalslag gepleegd op de selectie van Jong Oranje..

Maar goed, we gaan waarschijnlijk wel roemloos de poule uit, dus enige kritiek op de Haan is wel terecht.
pi_38182581
Castelen, Urby, KJH en Vlaar noem ik geen kaalslag
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:51:44 #257
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38182634
Foppe moet opwoppe
Houd van een lijntje.
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:52:43 #258
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38182663
De Haan moet gaan
Houd van een lijntje.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:34:51 #259
148059 Pritt
Atheīst
pi_38184133
Double Grilled Fopper-Junionr Menu
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_38185661
Wegwezen, heeft bij de selectie al genoeg blunders gemaakt door echte talenten te laten zitten voor wat meer ervaren net-of-helemaal-niet talenten die al over de 21 zijn en nooit wat voor het nederlands voetbal zullen betekenen.

Leuke vent, ik zou het liever anders zien maar tis niet best allemaal.
AFC Ajax
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:19:38 #261
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38185801
Zo jij neemt het wel erg serieus gezien je sig
Houd van een lijntje.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:21:14 #262
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38185847
Waarom moet Foppe weg, omdat hij voor het eerst in tig jaar een keer de eindronde haalt
stupidity has become as common as common sense was before
pi_38185858
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:14 schreef Tvduijn het volgende:
Wegwezen, heeft bij de selectie al genoeg blunders gemaakt door echte talenten te laten zitten voor wat meer ervaren net-of-helemaal-niet talenten die al over de 21 zijn en nooit wat voor het nederlands voetbal zullen betekenen.

Leuke vent, ik zou het liever anders zien maar tis niet best allemaal.
Wie had jij meegenomen en wie niet?
pi_38185988
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo jij neemt het wel erg serieus gezien je sig
Dat is niet serieus bedoeld Gewoon grappig om te kijken hoe mensen daarop zouden reageren hehe.
AFC Ajax
pi_38186171
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet Foppe weg, omdat hij voor het eerst in tig jaar een keer de eindronde haalt
Met dank aan de clubs die ditmaal veel Jong-Oranje spelers in de basis hebben, i.t.t. vroeger waar het meestal 2e elftal spelertjes waren.

Heel nuchter analyserend heeft Foppe behoorlijk gemazzeld in de kwalificatie voor dit toernooi met enkele blessuretijdgoals en onverdiende winstpartijen, en zat er behoorlijk wat aan slechte wedstrijden tussen qua voetbal.

En vorig jaar bij het WK-20 was het ook op die wedstrijd tegen Japan na ook al zo dramatisch gesteld, ook al haalde men de kwartfinales. Het blijft maar aanmodderen met die man, terwijl iedereen het erover eens is dat de kwaliteit er wel is bij de spelers, maar men dus steeds onder hun kunnen speelt. Dat ligt dan echt niet alleen aan slaapmutsen van spelers, maar ook aan de coach die ze niet goed coacht, traint, instrueert en inspireert. Daar kom nog eens bij dat ie gewoon de verkeerde spelers selecteert en opstelt.

Hij is gewoon een ideale conditietrainer met enorm veel kennis van fysiologie, maar het blijkt keer op keer geen trainer die goed voetbal doceert en rendement uit zijn leerlingen haalt.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:32:39 #266
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38186222
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:30 schreef LuukBes het volgende:

Heel nuchter analyserend heeft Foppe behoorlijk gemazzeld in de kwalificatie voor dit toernooi met enkele blessuretijdgoals en onverdiende winstpartijen, en zat er behoorlijk wat aan slechte wedstrijden tussen qua voetbal.
Met andere woorden, Huntelaar heeft hem gered. Net zoals bij Ajax eigenlijk.
Houd van een lijntje.
pi_38186244
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie had jij meegenomen en wie niet?
Ik vind het onzin dat hij matige talenten die al ruim over de 21 zijn (Braafheid 23, Verhaegh 22, De ridder 22, Castelen 23) meeneemt en laat spelen, ik weet niet eens wat er precies op de bank zit verder. Kijk ze hebben wel aardig wat eredivisie ervaring, maar kwalitatief vind ik het maar matig.
Ik zou bv kiezen om echte talenten die misschien wat minder ervaringen hebben maar veel meer kwaliteit hebben mee te nemen, aangezien die een redelijke kans hebben ECHT iets te betekenen voor het Nederlands voetbal.
Ik als ajacied zou dan bijvoorbeeld zeggen, neem Goossens en Sarpong mee, en ik weet zeker dat er bij PSV en Feyenoord ook nog wel een aantal van zulke talenten rondlopen want daar is ook veel in de jeugd geinvesteerd, alleen ik ken ze persoonlijk niet.
Bij een club ga je ook geen speler aanhouden in het jeugdteam (behalve als je niet van zn contract afkomt) die toch nooit wat voor de club zal betekenen.

Ook heb ik het idee dat Foppe (of de KNVB) probeert de selectie te spreiden, dus niet teveel van de drie groten, misschien om de kleinere clubs aan te moedigen ook in de jeugd te blijven investeren. Maargoed dat is mijn persoonlijke gevoel.

Dat is dus een beetje mijn probleem met Foppe.

En nogmaals, neem mn sig niet al te serieus
AFC Ajax
pi_38186319
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Met andere woorden, Huntelaar heeft hem gered. Net zoals bij Ajax eigenlijk.
Nou eigenlijk wel ja, want KJH was idd bij enkele wedstrijden beslissend op het nippertje van het nippertje. Weet niet meer precies welke, maar er was er 1 bij die Oranje dik had moeten verliezen, en dat was hun uitschakeling geweest, maar tegen alle verhoudingen in gingen de vele kansen er allemaal niet in voor de tegenstander, en schopte KJH er toen nog net eentje in, wat een puntje of meer opleverde meen ik. Laatste strohalm pakte ze toen, eigenlijk gaf niemand meer een dubbeltje om de kwalificatie. Maar toen liet de concurrentie ineens ook nog stom punten liggen en kwamen ze weer in de race voor Portugal.
pi_38186468
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:33 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ik vind het onzin dat hij matige talenten die al ruim over de 21 zijn (Braafheid 23, Verhaegh 22, De ridder 22, Castelen 23) meeneemt en laat spelen, ik weet niet eens wat er precies op de bank zit verder. Kijk ze hebben wel aardig wat eredivisie ervaring, maar kwalitatief vind ik het maar matig.
Ik zou bv kiezen om echte talenten die misschien wat minder ervaringen hebben maar veel meer kwaliteit hebben mee te nemen, aangezien die een redelijke kans hebben ECHT iets te betekenen voor het Nederlands voetbal.
Ik als ajacied zou dan bijvoorbeeld zeggen, neem Goossens en Sarpong mee, en ik weet zeker dat er bij PSV en Feyenoord ook nog wel een aantal van zulke talenten rondlopen want daar is ook veel in de jeugd geinvesteerd, alleen ik ken ze persoonlijk niet.
Bij een club ga je ook geen speler aanhouden in het jeugdteam (behalve als je niet van zn contract afkomt) die toch nooit wat voor de club zal betekenen.

Ook heb ik het idee dat Foppe (of de KNVB) probeert de selectie te spreiden, dus niet teveel van de drie groten, misschien om de kleinere clubs aan te moedigen ook in de jeugd te blijven investeren. Maargoed dat is mijn persoonlijke gevoel.

Dat is dus een beetje mijn probleem met Foppe.

En nogmaals, neem mn sig niet al te serieus
En dan wordt je met 4-0 afgedroogd door Oekraine, daar wordt je dan heel wijs van
pi_38186582
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En dan wordt je met 4-0 afgedroogd door Oekraine, daar wordt je dan heel wijs van
Ik denk dat dat best meevalt, ik zeg namelijk niet dat je alleen maar jonge spelers moet opstellen. "ouderen" die wel ECHT wat bijdragen aan het team zoals Huntelaar en Hofs (ok vandaag even niet) mogen van mij echtwel spelen.
En slechter als een aantal spelers vandaag gaat amper, neem bv De ridder, waarom speelt die vent? Heeft niks laten zien bij Celta, heeft ook nooit ECHT goed gespeeld en dan wordt hij opeens opgesteld met castelen, nog een rechtsbuiten. Zet daar dan in ieder geval een echte linksbuiten neer, een iets jaar jongere speler zal het echt niet slechter doen.

En nu ga ik maffen
AFC Ajax
pi_38186726
Ik heb geen idee welke linksbuiten daar kan staan
pi_38186823
Ik snap ook niet dat jongens als VdV en Sneijder niet meedoen aan dit toernooi. Die komen net terug van blessures, ideaal om weer wedstrijdritme op te doen voor het komende WK.
pi_38186839
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leonardo een paspoort geven.
pi_38187162
Die is ouder dan 23 en hij krijgt volgend jaar een paspoort als hij in NL blijft
pi_38187328
Leonardo is 23 (9 maart 1983) en had mee mogen doen aan dit toernooi ( want geboren na 1 januari 1983), en hij is al langer dan vijf jaar in Nederland. Dan heb je toch recht op een paspoort?
pi_38187988
Hij kan het volgend jaar aanvragen
pi_38191844
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
John Goossens bijvoorbeeld.
AFC Ajax
pi_38193329
Een A-speler kan echt nog niet mee op dat niveau hoor
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:41:08 #279
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38196797
Goossens is nu al 10x beter dan De Ridder en Castelen
Houd van een lijntje.
pi_38196843
Je zit iedere wedstrijd bij de A te kijken dus?
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:56:09 #281
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38197360
Ik heb Goossens een aantal keer zien spelen ja
Houd van een lijntje.
pi_38197498
Welke wedstrijden?
pi_38197591
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke wedstrijden?
Doet dat er toe? Nee dus.
pi_38198840
Jawel. De rechtsback van Oekraine is ongeveer een keer of 100 keer zo goed dan de rechtsback van Sparta A1
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:45:59 #285
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38199011
Wordt zijn traptechniek daardoor minder?
Houd van een lijntje.
pi_38199916
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb Goossens een aantal keer zien spelen ja
Waarom Goossens als je Boerrigter hebt bij Ajax die al een stuk verder is. Is trouwens een linksbuiten met een passeeractie(Coerver-bewegingen) die heb ik gisteren niet gezien bij Nederland.
pi_38200028
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt zijn traptechniek daardoor minder?
Nee, maar Yildirim kan best redelijk trappen maar bakt er op internationaal niveau minder van

Een vraag beantwoorden met een wedervraag
pi_38200209
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:15 schreef Solstice het volgende:

[..]

Waarom Goossens als je Boerrigter hebt bij Ajax die al een stuk verder is. Is trouwens een linksbuiten met een passeeractie(Coerver-bewegingen) die heb ik gisteren niet gezien bij Nederland.
Volgens de technische staf is Goossens verder dan Boerrigter in zijn ontwikkeling.
pi_38200886
Ok, de spelers die ik zou selecteren zoals een paar posts terug gevraagd:

Doel: Pasveer, Vermeer, Krul

Verdediging: Rechts: Verhaegh(Boakye geen Nederlander ), Tiendalli, Midden: Luirink, Vlaar, Zomer, Kruijswijk Links: Emanuelson, Drenthe

Middenveld: Rechts: De Zeeuw, Hofs Midden: Medunjanin, Aissati Links: Schaars,

Aanval: Rechts: Jenner, Gerritsen Midden: Huntelaar, John Links: Diba, Boerrigter/Maachi

Castelen en De Ridder heb ik d'r niet bij, omdat ze heel slecht een mannetje kunnen passeren. Castelen alleen heel af en toe op snelheid. Maachi weet ik niet zeker of hij geblesseerd is, anders hij i.p.v Boerrigter. En Drenthe vond ik heel overtuigend in Toulon spelen, waar hij veruit de beste NL'er was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Solstice op 25-05-2006 16:00:17 ]
pi_38200926
Je denkt dat Drenthe en Krul meer leren op de tribune in Portugal dan op het veld in Toulon?

Waar is Affelay?
pi_38200956
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:27 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Volgens de technische staf is Goossens verder dan Boerrigter in zijn ontwikkeling.
Ow, ik dacht dat Boerrigter al in Jong Ajax speelde, en Goossens nog maar in de A's . Maar ik ben niet zo betrokken bij Ajax, dus ik neem aan dat jij gelijk hebt dan.
pi_38200969
En sinds wanneer is Boakye een Nederlander?
pi_38201020
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:52 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat Boerrigter al in Jong Ajax speelde, en Goossens nog maar in de A's . Maar ik ben niet zo betrokken bij Ajax, dus ik neem aan dat jij gelijk hebt dan. *Edit* heb je een goed punt in Maradona, maar als ik even geen rekening met dat toernooi zou hoeven houden, zou ik deze spelers meenemen. Anders zouden het toch Braafheid en Waterman worden.
pi_38201029
En sinds wanneer is Mendes van 83
pi_38201227
Zucht, lastiger dan ik dacht. Maar heb hem al gewist, ik had er al 22 dus, en Urby kan ook 1 plek doorschuiven. Ik zou nou jullie selecties wel is willen weten trouwens, plus wat jullie basiself zouden zijn.
pi_38242787
Liever vandaag dan morgen, waardeloze trainer
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 mei 2006 @ 19:54:55 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_38243086
Vandaag ook weer rare wissels.

pi_38243282
Wat een tactische onvermogen heeft die kerel.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:06:16 #299
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_38243566
was weer goed foppe
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:06:24 #300
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38243572
*schop
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')