Raar dat je dit als argument gebruikt, aangezien het nogal in strijd is met het 'grote' Oranje in jouw geval.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:34 schreef gras het volgende:
Tevens blijkt uit z'n selecteren z'n clubliefde voor Heerenveen, daar waar je enige objectiviteit als bondscoach moet hebben.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:34 schreef gras het volgende:
Adri van Tiggelen aanstellen als interim en het komt goed: Nederland -20, wereldkampioen 2005.
Gelukkig heeft Marco dat soort afwijking niet- stel je voor, dan zouden we alleen (ex-) ajax spelers in het Nederlands Elftal hebben..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:34 schreef gras het volgende:
Tevens blijkt uit z'n selecteren z'n clubliefde voor Heerenveen, daar waar je enige objectiviteit als bondscoach moet hebben.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:37 schreef charon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Marco dat soort afwijking niet- stel je voor, dan zouden we alleen (ex-) ajax spelers in het Nederlands Elftal hebben..
Zet je bril eens afquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:34 schreef gras het volgende:
IK BEN VOOR AJAX
Vandaar dat grijze haarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:14 schreef MaxPower het volgende:
Ik snap wel dat de OP een pisstake is, maar er staan zoveel feitelijke onjuistheden in dat ik toch ff reageer.
- Foppe staat al sinds 1894 bekend om zijn aanvallende voetbal met vleugelspelers,
Waarom denken Ajacieden altijd dat heel Nederland zich aan moet passen aan het zogenaamde aanvallende en dwingende voetbal dat Ajax 10 jaar geleden een keer speelde?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:34 schreef gras het volgende:
Allereerst gaat de seniele man het resultaatvoetbal propaganderen. Wil dat nou net niet de bedoeling zijn voor een jeugdteam zijn waarvan Marco van Basten moet kunnen overleven tot en met het EK 2008. De Haan moet spelers leveren aan het grote Oranje wat verzorgd, aanvallend en dwingend voetbal op de helft van de tegenstander wil spelen.
Als de bondscoach dwingend en aanvallend wil gaan spelen kan de coach van jeugdploegen moeilijk verdedigend gaan spelen, toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Waarom denken Ajacieden altijd dat heel Nederland zich aan moet passen aan het zogenaamde aanvallende en dwingende voetbal dat Ajax 10 jaar geleden een keer speelde?
Gelukkig snapt Marco het, tot m'n verbazing, wel en gaat ie ook voor het resultaat-voetbal.
Maja wat heb je er aan als je zo genoemd wordt maar niet het WK wintquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:33 schreef Ninedarts het volgende:
Maar Nederland kan over het algemeen niet goed verdedigen.....ze moeten juist aanvallen zodat ze minder hoeven te verdedigen.............. beste verdediging is de aanval bij Nederland.................
Dat zie ik ook liever, ik haat Italiaans voetbal, tijdens het WK Frankrijk werd Nederland genoemd tot de Europese Brazilianen, dat is iets waar ik trots op kan zijn!!!
alsof Gullit een trainer/coach isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
Ruud Gullit ook trouwens, die kreeg deze spelertjes er niet onder.
Met Gullit als trainer ga je op je bekquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
Marco de prutser kan nog heel veel van Foppe leren.
Ruud Gullit ook trouwens, die kreeg deze spelertjes er niet onder.
Laat Marco z'n team dwingend en aanvallend voetballen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als de bondscoach dwingend en aanvallend wil gaan spelen kan de coach van jeugdploegen moeilijk verdedigend gaan spelen, toch?
Je hebt ook geluk nodig, en ze stranden altijd in de halve finale..........maar eens zal de ommekeer komen...kijk maar afgelopen EK, ze wonnen de strafschoppenserie tegen Zweden, en dat sinds lange tijd!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maja wat heb je er aan als je zo genoemd wordt maar niet het WK wint
Strafschoppen heeft niks te maken met mooi voetbal. Die wedstrijd was juist HET voorbeeld van lelijk voetbal.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:37 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Je hebt ook geluk nodig, en ze stranden altijd in de halve finale..........maar eens zal de ommekeer komen...kijk maar afgelopen EK, ze wonnen de strafschoppenserie tegen Zweden, en dat sinds lange tijd!!!![]()
Inderdaad. Slechts vier (ex-)Ajacieden in de basis. De afgelopen tien jaar zijn er geen officiële interlands met minder. Zelfs Advocaat speelde met meer Ajacieden dan Marco van Basten in de basis. Het is dus vooral de aloude bekrompenheid van de mensen die beweren dat Marco totaal op Ajax is gericht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het gehalte (ex-)Ajacieden in Oranje is bijna nooit lager geweest.![]()
1. Ik heb geen bril, laat staan lenzen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:42 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad. Slechts vier (ex-)Ajacieden in de basis. De afgelopen tien jaar zijn er geen officiële interlands met minder. Zelfs Advocaat speelde met meer Ajacieden dan Marco van Basten in de basis. Het is dus vooral de aloude bekrompenheid van de mensen die beweren dat Marco totaal op Ajax is gericht.
Het past geheel in zijn lijn van selecteren (Vlaar, Bobson, Denneboom, v. Galen, Yildirim, etc.).quote:Op zondag 12 juni 2005 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]Kom op zeg. De selectie van Maduro en Babel neemt je alle wapens uit handen.
Pisstake? Feitelijke onjuistheden?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:14 schreef MaxPower het volgende:
Ik snap wel dat de OP een pisstake is, maar er staan zoveel feitelijke onjuistheden in dat ik toch ff reageer.
Daar staat hij om bekend, ja. Niets dan lof voor de clubtrainer Foppe. Maar het gaat nu over de bondscoach Foppe. Bondscoach Foppe gaf voor de eerste wedstrijd aan in niet bedekte termen dat alles voor het resultaat ging. Aanvallend voetbal met vleugelspelers is dus niet de eerste intentie van hem met deze jeugdspelers. Punten is het enige wat telt en meer van die spastische kreten. Het enige wat telt is de inviduele ontwikkeling van de spelers. Spelers moeten beter gemaakt worden door Foppe. Met de spelintentie van Foppe is er echter sprake van eenn negatieve ontwikkeling. En een succes kun je het echt totaal niet noemen. Dat kun je pas stellen als er diverse spelers volgend seizoen in Duitsland schitteren. Als -20 wereldkampioen word koop je er niks voor. Ja, het is een mooie prestatie maar meer niet. Niks boven het grote Oranje!quote:- Foppe staat al sinds 1894 bekend om zijn aanvallende voetbal met vleugelspelers, dit wil hij ook op de U20 toepassen, met succes.
Drost is een supertalent, ja. Er zijn nou immer weinig linksbenige verdedigers in Nederland. Maar ik zet mijn twijfels bij z'n basisplaats, daat waar ik ene Urby Emanuelson hoger aansla. Overigens ben jij de man met de feitelijke onjuistheden, daar waar ik m'n mening wel correct kan onderbouwen. Heerenveen speelde na de winterstop 20 officiële wedstrijden. Het merendeel van deze wedstrijd stond niet Drost in de basis. Nee, het is zowaar Rzasa (ex-Feyenoord), zoals ik je al eerder kon vertellen.quote:- Voorliefde voor Heerenveenspelers? Onzin, Drost is een supertalent en daar zou geen enkele trainer omheenkunnen. Overigens kon Drost Rsaza na de winter juist wél uit de basis houden...
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het past geheel in zijn lijn van selecteren (Vlaar, Bobson, Denneboom, v. Galen, Yildirim, etc.).
Die voldeden dus niet. Degenen die blijven wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]Onzin, die spelers zijn bijna allemaal alweer weg.
Dat is zondermeer waar.quote:Wat je eigenlijk zegt is dat hij puur selecteert op hypes in de competitie, wat volgens mij ook zo is.
Dat vind ik slecht, om zo snel te concluderen en daarmee jongens af te fikken.quote:Op zondag 12 juni 2005 10:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die voldeden dus niet. Degenen die blijven wel.
Dat vind ik korte termijn denken, dat doet hij toch juist niet?quote:Dat is zondermeer waar.
Voor zekerquote:Op zondag 12 juni 2005 10:57 schreef Suijk het volgende:
Wat niet wegneemt dat Foppe gewoon weg moet natuurlijk.
Heb je de wedstrijd wel gezien? Er werd toch echt met 3 spitsen dwingend gespeeld. Dat de clubtrainers hebben verzaakt en dat de selectie er na 60 minuten doorheen zat ligt niet aan Foppe natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 10:53 schreef gras het volgende:
Daar staat hij om bekend, ja. Niets dan lof voor de clubtrainer Foppe. Maar het gaat nu over de bondscoach Foppe. Bondscoach Foppe gaf voor de eerste wedstrijd aan in niet bedekte termen dat alles voor het resultaat ging. Aanvallend voetbal met vleugelspelers is dus niet de eerste intentie van hem met deze jeugdspelers. Punten is het enige wat telt en meer van die spastische kreten. Het enige wat telt is de inviduele ontwikkeling van de spelers. Spelers moeten beter gemaakt worden door Foppe. Met de spelintentie van Foppe is er echter sprake van eenn negatieve ontwikkeling. En een succes kun je het echt totaal niet noemen. Dat kun je pas stellen als er diverse spelers volgend seizoen in Duitsland schitteren. Als -20 wereldkampioen word koop je er niks voor. Ja, het is een mooie prestatie maar meer niet. Niks boven het grote Oranje!
[..]
Gelijkspel. Allebei 11 wedstrijden en in één van die wedstrijden (ajax, amstelcup) werd Rsaza eruitgehaald voor Drost...quote:Drost is een supertalent, ja. Er zijn nou immer weinig linksbenige verdedigers in Nederland. Maar ik zet mijn twijfels bij z'n basisplaats, daat waar ik ene Urby Emanuelson hoger aansla. Overigens ben jij de man met de feitelijke onjuistheden, daar waar ik m'n mening wel correct kan onderbouwen. Heerenveen speelde na de winterstop 20 officiële wedstrijden. Het merendeel van deze wedstrijd stond niet Drost in de basis. Nee, het is zowaar Rzasa (ex-Feyenoord), zoals ik je al eerder kon vertellen.
De bal aan een touwtje, DIJK. Fenomenale speler.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:19 schreef DIJK het volgende:
Die "nieuwste sensatie van de Hollandse velden genaamd Haris Medunjanin", is dat niet die gozer die wel een aardige beweging in huis heeft, maar zo traag is dat ze bij de veteranen nog rondjes om em heen zouden lopen?
Hij moet niet aan een touwtje, hij moet in het net!quote:Op zondag 12 juni 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
De bal aan een touwtje, DIJK. Fenomenale speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |