Emanuelson was net weer fit, hij was geblesseerd dus hij nam zeker geen risico, ik verwacht hem volgende wedstrijd in de basis. Buiten Vincken hebben we geen andere keuzes.......
Hoewel Owusu rechtsbenig is, dacht ik..... dus aanval kan bestaan uit Babel-John- Owusu.......
Maar de dragende spelers zijn wel Maduro en Vlaar en die zijn geen Heerenveen Spelers.....
Augustin viel ook in terwijl hij een Willem II speler is, had nooit wat van hem gehoord, van Kruys wel
Je moet het zo zien, Kuys is een vechtertje terwijl Maduro en Allafay mooie technische voetballers zijn, maar Kruys heb je juist nodig voor de inzet op de middenveld.....de stofzuiger dus....
Foppe is wel slim hoor
De jappen hebben gewoon een betere conditie, omdat ze technisch tekort komen op andere landen willen ze wedstrijden winnen op conditioneel vermogen......de coaches hameren ook op hun condities en standaardsituaties, dat is hun enige manier om wedstrijden te kunnen winnen....
(wk Zuidkorea, Zuidkorea kwam heel ver omdat ze 3 maanden van te voren geen competitie meer speelden , hadden ze dus heel veel rust gehad en Hiddink ging hun conditionele vermogen verhogen waardoor ze wedstrijden wonnen omdat ze heel veel liepen, bij de halve finale tegen Der Mannschaft hadden ze geen fut meer en waren ze op....)
Maar ja dat is mijn mening