Van der Struijk was geblesseerd en ik neem aan dat Medunjanin niet op zijn plek kan spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Otten inbrengen ipv Medunjanin was de grootste fout.
Foppe had twee verdedigers op het middenveld staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van der Struijk was geblesseerd en ik neem aan dat Medunjanin niet op zijn plek kan spelen.
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:23 schreef jpzegthallo het volgende:
Collins John is de grootste prutser van het toernooi
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 juni 2005 13:05 schreef Suijk het volgende:
Er zat toch meer in en mede Foppe heeft dat niet goed aangepakt.
Wat een laffe wissel idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:09 schreef gras het volgende:
[..]
Foppe had twee verdedigers op het middenveld staan.
Samen met die Vincken.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:23 schreef jpzegthallo het volgende:
Collins John is de grootste prutser van het toernooi
Sommige spelers kunnen een stuk beter, daarbij denk ik bijvoorbeeld aan een Babel en een Maduro. Ze hebben bij Ajax en Maduro zelfs bij het grote Oranje al menig maal laten zien dat ze een stuk beter kunnen.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:43 schreef Mark het volgende:
Wie zegt dat ze onder hun niveau gespeeld hebben? Misschien zijn ze gewoon niet zo goed als men denkt.
Inderdaad, vind het een matig team. Dat middelmatige voetballers als Tiendalli, van der struijk en Vincken in de basis staan zegt genoegquote:Op zondag 26 juni 2005 14:43 schreef Mark het volgende:
Wie zegt dat ze onder hun niveau gespeeld hebben? Misschien zijn ze gewoon niet zo goed als men denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |