Fenomenaal traag ook zekerquote:Op zondag 12 juni 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
De bal aan een touwtje, DIJK. Fenomenale speler.
Hij viel niet tegen mich. Hij had de bal inderdaad enkele keren aan een touwtje en het middenveld liep beter met hem voor urby. (alhoewel dat ook aan de australiėrs lag) Maar ik kan me toch echt niet aan de indruk ontrekken dat lopen geen hobby van die jongen is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Doe niet zo flauw DIJK, Medunjanin is een prima voetballer.
Nee, hij is geen snelheidswonder, maar dat is Zidane ook niet bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:41 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij viel niet tegen mich. Hij had de bal inderdaad enkele keren aan een touwtje en het middenveld liep beter met hem voor urby. (alhoewel dat ook aan de australiėrs lag) Maar ik kan me toch echt niet aan de indruk ontrekken dat lopen geen hobby van die jongen is.
dat vind ik meevallen.. Het is minder erg dan het bij het grote oranje. Ik vind dat dit een goed samen spelend team is, met veel spelers die gewoon in dienst van het team spelenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:50 schreef buzzer het volgende:
Ik vind dit topic nogal kort door de bocht. Ze slaan zeker geen slecht figuur dit tournooi, hoewel het spel hier en daar wel voor verbetering vatbaar is, maar realisser je ook dat de spelers zich stuk voor stuk in de kijker willen spelen dit tournooi, en dat dat hier en daar nog wel wat ego-tripperij oplevert.
Idd dat Friesland maar snel onafhankelijk mag worden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Foppe For President!
Bron: vi.nl.quote:Medunjanin raakt geblesseerd op training
16/6/2005 16:11
Een dag na zijn debuut op het WK voor spelers onder twintig jaar heeft Haris Medunjanin een dijbeenblessure opgelopen. Tijdens de training botste de linksbenige spelmaker hard met Mark Otten.
Medunjanin moest de training staken en probeerde met een zak ijs de gevolgen te beperken. De AZ-speler kon na afloop echter niet met de fiets terug van het trainingsveld naar het hotel.
Of de kwetsuur hem in de weg zaterdag staat mee te spelen tegen Benin, is nog niet duidelijk. Het duel heeft niet veel waarde meer voor Oranje, omdat de ploeg van Foppe de Haan al zeker is van de eerste plaats in de Groep.
Oh bepaald Marco het beleid van de KNVB dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als de bondscoach dwingend en aanvallend wil gaan spelen kan de coach van jeugdploegen moeilijk verdedigend gaan spelen, toch?
In beginsel waar, maar je moet roeien met de riemen die je hebt...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
Alles moet in dienst staan van het grote Nederlandse Elftal. Die jeugdelftallen veranderen zo snel weer iedere keer...
Nou nou... Dat is erg overdreven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Zonder Afellay is alle lijn weg.
Vind die opmerking ook ietwat overdreven maar Emanuelson was heel onrustig en maakt mijn inziens teveel fouten en leed te vaak balverlies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |