abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38180456
Mogen ze blij zijn bij Vitesse. Het foppe effect werkt niet meer.

[ Bericht 41% gewijzigd door -Vaduz- op 25-05-2006 00:32:44 (wat mij betreft respectloos.) ]
pi_38180494
ik vind Vitesse sowieso niets voor Fop, het is Heerenveen of niks
pi_38181699
Vorig jaar verputste ie ook al het WK-20 voor ons met drama-beleid.

Deze man kun je het beste inbalsemen en mummificeren, dan doet ie het minste kwaad.
pi_38182106
Een slechte wedstrijd en mijn mening wordt onderschreven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:44:11 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_38182337
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een slechte wedstrijd en mijn mening wordt onderschreven
Mja, ik ben het er nog niet helemaal mee eens. Als Huntelaar nog scoort onder Blind, dan zou de invloed van de trainer daar niet echt bepalend in moeten zijn. Ik weet niet of het nou Foppe's schuld is dat alleen Castelen de bal behoorlijk kon raken. Daarbij heeft van Basten wel enigszins een kaalslag gepleegd op de selectie van Jong Oranje..

Maar goed, we gaan waarschijnlijk wel roemloos de poule uit, dus enige kritiek op de Haan is wel terecht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_38182581
Castelen, Urby, KJH en Vlaar noem ik geen kaalslag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:51:44 #257
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38182634
Foppe moet opwoppe
Houd van een lijntje.
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:52:43 #258
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38182663
De Haan moet gaan
Houd van een lijntje.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:34:51 #259
148059 Pritt
Atheïst
pi_38184133
Double Grilled Fopper-Junionr Menu
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_38185661
Wegwezen, heeft bij de selectie al genoeg blunders gemaakt door echte talenten te laten zitten voor wat meer ervaren net-of-helemaal-niet talenten die al over de 21 zijn en nooit wat voor het nederlands voetbal zullen betekenen.

Leuke vent, ik zou het liever anders zien maar tis niet best allemaal.
AFC Ajax
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:19:38 #261
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38185801
Zo jij neemt het wel erg serieus gezien je sig
Houd van een lijntje.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:21:14 #262
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38185847
Waarom moet Foppe weg, omdat hij voor het eerst in tig jaar een keer de eindronde haalt
stupidity has become as common as common sense was before
pi_38185858
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:14 schreef Tvduijn het volgende:
Wegwezen, heeft bij de selectie al genoeg blunders gemaakt door echte talenten te laten zitten voor wat meer ervaren net-of-helemaal-niet talenten die al over de 21 zijn en nooit wat voor het nederlands voetbal zullen betekenen.

Leuke vent, ik zou het liever anders zien maar tis niet best allemaal.
Wie had jij meegenomen en wie niet?
pi_38185988
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo jij neemt het wel erg serieus gezien je sig
Dat is niet serieus bedoeld Gewoon grappig om te kijken hoe mensen daarop zouden reageren hehe.
AFC Ajax
pi_38186171
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet Foppe weg, omdat hij voor het eerst in tig jaar een keer de eindronde haalt
Met dank aan de clubs die ditmaal veel Jong-Oranje spelers in de basis hebben, i.t.t. vroeger waar het meestal 2e elftal spelertjes waren.

Heel nuchter analyserend heeft Foppe behoorlijk gemazzeld in de kwalificatie voor dit toernooi met enkele blessuretijdgoals en onverdiende winstpartijen, en zat er behoorlijk wat aan slechte wedstrijden tussen qua voetbal.

En vorig jaar bij het WK-20 was het ook op die wedstrijd tegen Japan na ook al zo dramatisch gesteld, ook al haalde men de kwartfinales. Het blijft maar aanmodderen met die man, terwijl iedereen het erover eens is dat de kwaliteit er wel is bij de spelers, maar men dus steeds onder hun kunnen speelt. Dat ligt dan echt niet alleen aan slaapmutsen van spelers, maar ook aan de coach die ze niet goed coacht, traint, instrueert en inspireert. Daar kom nog eens bij dat ie gewoon de verkeerde spelers selecteert en opstelt.

Hij is gewoon een ideale conditietrainer met enorm veel kennis van fysiologie, maar het blijkt keer op keer geen trainer die goed voetbal doceert en rendement uit zijn leerlingen haalt.
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:32:39 #266
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38186222
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:30 schreef LuukBes het volgende:

Heel nuchter analyserend heeft Foppe behoorlijk gemazzeld in de kwalificatie voor dit toernooi met enkele blessuretijdgoals en onverdiende winstpartijen, en zat er behoorlijk wat aan slechte wedstrijden tussen qua voetbal.
Met andere woorden, Huntelaar heeft hem gered. Net zoals bij Ajax eigenlijk.
Houd van een lijntje.
pi_38186244
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie had jij meegenomen en wie niet?
Ik vind het onzin dat hij matige talenten die al ruim over de 21 zijn (Braafheid 23, Verhaegh 22, De ridder 22, Castelen 23) meeneemt en laat spelen, ik weet niet eens wat er precies op de bank zit verder. Kijk ze hebben wel aardig wat eredivisie ervaring, maar kwalitatief vind ik het maar matig.
Ik zou bv kiezen om echte talenten die misschien wat minder ervaringen hebben maar veel meer kwaliteit hebben mee te nemen, aangezien die een redelijke kans hebben ECHT iets te betekenen voor het Nederlands voetbal.
Ik als ajacied zou dan bijvoorbeeld zeggen, neem Goossens en Sarpong mee, en ik weet zeker dat er bij PSV en Feyenoord ook nog wel een aantal van zulke talenten rondlopen want daar is ook veel in de jeugd geinvesteerd, alleen ik ken ze persoonlijk niet.
Bij een club ga je ook geen speler aanhouden in het jeugdteam (behalve als je niet van zn contract afkomt) die toch nooit wat voor de club zal betekenen.

Ook heb ik het idee dat Foppe (of de KNVB) probeert de selectie te spreiden, dus niet teveel van de drie groten, misschien om de kleinere clubs aan te moedigen ook in de jeugd te blijven investeren. Maargoed dat is mijn persoonlijke gevoel.

Dat is dus een beetje mijn probleem met Foppe.

En nogmaals, neem mn sig niet al te serieus
AFC Ajax
pi_38186319
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Met andere woorden, Huntelaar heeft hem gered. Net zoals bij Ajax eigenlijk.
Nou eigenlijk wel ja, want KJH was idd bij enkele wedstrijden beslissend op het nippertje van het nippertje. Weet niet meer precies welke, maar er was er 1 bij die Oranje dik had moeten verliezen, en dat was hun uitschakeling geweest, maar tegen alle verhoudingen in gingen de vele kansen er allemaal niet in voor de tegenstander, en schopte KJH er toen nog net eentje in, wat een puntje of meer opleverde meen ik. Laatste strohalm pakte ze toen, eigenlijk gaf niemand meer een dubbeltje om de kwalificatie. Maar toen liet de concurrentie ineens ook nog stom punten liggen en kwamen ze weer in de race voor Portugal.
pi_38186468
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:33 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ik vind het onzin dat hij matige talenten die al ruim over de 21 zijn (Braafheid 23, Verhaegh 22, De ridder 22, Castelen 23) meeneemt en laat spelen, ik weet niet eens wat er precies op de bank zit verder. Kijk ze hebben wel aardig wat eredivisie ervaring, maar kwalitatief vind ik het maar matig.
Ik zou bv kiezen om echte talenten die misschien wat minder ervaringen hebben maar veel meer kwaliteit hebben mee te nemen, aangezien die een redelijke kans hebben ECHT iets te betekenen voor het Nederlands voetbal.
Ik als ajacied zou dan bijvoorbeeld zeggen, neem Goossens en Sarpong mee, en ik weet zeker dat er bij PSV en Feyenoord ook nog wel een aantal van zulke talenten rondlopen want daar is ook veel in de jeugd geinvesteerd, alleen ik ken ze persoonlijk niet.
Bij een club ga je ook geen speler aanhouden in het jeugdteam (behalve als je niet van zn contract afkomt) die toch nooit wat voor de club zal betekenen.

Ook heb ik het idee dat Foppe (of de KNVB) probeert de selectie te spreiden, dus niet teveel van de drie groten, misschien om de kleinere clubs aan te moedigen ook in de jeugd te blijven investeren. Maargoed dat is mijn persoonlijke gevoel.

Dat is dus een beetje mijn probleem met Foppe.

En nogmaals, neem mn sig niet al te serieus
En dan wordt je met 4-0 afgedroogd door Oekraine, daar wordt je dan heel wijs van
pi_38186582
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En dan wordt je met 4-0 afgedroogd door Oekraine, daar wordt je dan heel wijs van
Ik denk dat dat best meevalt, ik zeg namelijk niet dat je alleen maar jonge spelers moet opstellen. "ouderen" die wel ECHT wat bijdragen aan het team zoals Huntelaar en Hofs (ok vandaag even niet) mogen van mij echtwel spelen.
En slechter als een aantal spelers vandaag gaat amper, neem bv De ridder, waarom speelt die vent? Heeft niks laten zien bij Celta, heeft ook nooit ECHT goed gespeeld en dan wordt hij opeens opgesteld met castelen, nog een rechtsbuiten. Zet daar dan in ieder geval een echte linksbuiten neer, een iets jaar jongere speler zal het echt niet slechter doen.

En nu ga ik maffen
AFC Ajax
pi_38186726
Ik heb geen idee welke linksbuiten daar kan staan
pi_38186823
Ik snap ook niet dat jongens als VdV en Sneijder niet meedoen aan dit toernooi. Die komen net terug van blessures, ideaal om weer wedstrijdritme op te doen voor het komende WK.
pi_38186839
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb geen idee welke linksbuiten daar kan staan
Leonardo een paspoort geven.
pi_38187162
Die is ouder dan 23 en hij krijgt volgend jaar een paspoort als hij in NL blijft
pi_38187328
Leonardo is 23 (9 maart 1983) en had mee mogen doen aan dit toernooi ( want geboren na 1 januari 1983), en hij is al langer dan vijf jaar in Nederland. Dan heb je toch recht op een paspoort?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')