Hij is niet voor niks de topscorer van de Nederlandse Elftal en Makaay vind ik geen typische Nederlandse spits..... gewoon loeren op de kans..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Basten was op het EK'88 erg goed inderdaad, maar op het WK van 1990 was hij ook nergens. Makaay is de spits die we nodig hebben, in tegenstelling tot Van Nistelrooij en Kluibert staat hij er wel als het moet en scoort hij wel als het moet.
Valencia wordt natuurlijk nooit geen kampioen. Bankzitter Patje erbij maakt ze ook geen kampioen.
Die man verdient sowieso een standbeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:28 schreef Ninedarts het volgende:
en ben ik de keeper vergeten die de laatste 10 jaar onze doel met wereldklasse heeft verdedigd, namelijk van der Sar![]()
Die verdient om wereldkampioen te worden.......
Mijn god, jij bent wel heel erg goed op de hoogte van hoe het werkt bij de jeugdopleiding van Ajax.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tja als ik elke week zoveel uur in een busje of auto naar de Bijlmer zat, zou ik ook niet veel trek hebben om nog flink extra te gaan lopen rennen. In Nigeria zeggen ze dan: "je kan komen trainen, maar je moet wel komen lopen".
Heb ik het dus misquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef gras het volgende:
[..]
Mijn god, jij bent wel heel erg goed op de hoogte van hoe het werkt bij de jeugdopleiding van Ajax.
Ongehoord.
Sterker nog, hij IS al een standbeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die man verdient sowieso een standbeeld.![]()
je bent in de warquote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een drama weer vandaag. Foppe pak je spullen
Quincy speelde als een krant.quote:Op zondag 13 november 2005 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Elia voor Quincy...
Dé wissel van Foppe.
Ja je weet ook van te voren dat Eliah slecht gaat spelenquote:Op zondag 13 november 2005 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte Owusu wisselen voor een nog slechtere Elia???
Eliah is een wisselvallige speler. Dat zou de Haan ook moeten weten. Als hij een slechte speler eruit haalt moet hij wel zeker weten dat de speler die hij inbrengt beter is. Het is zijn verantwoordelijkheid wanneer dit niet het geval is.quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja je weet ook van te voren dat Eliah slecht gaat spelen
Dat is dan wel weer goed natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2005 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
...terwijl je tegenstander geen kans krijgt... etc
quote:Op zondag 13 november 2005 21:06 schreef mordradead het volgende:
Die verdediger die warmliep deed dat uit zichzelf, het was daar serieus verrekte koud.
En vanwaar deze matige kick?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Foppe is een erg matige coach die bijster weinig presteert heeft maar nu redden de resultaten hem nog
Nooit? Dus jij spreekt hem dagelijks?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanwege een andere topic
Hij blijft een erg matige coach waar nooit iets zinnigs uitkomt
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanwege een andere topic
Heb je het nu over jezelf?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, zie hem regelmatig in interviews voor de TVquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Magistic het volgende:
[..]
Nooit? Dus jij spreekt hem dagelijks?
Ik vind de man niks minder zeggen dan andere nederlandse trainers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, zie hem regelmatig in interviews voor de TV
Wat is dat voor rare taal ? Is het besmettelijk ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Hij is zelfs eloquenter dan menig andere trainer.
Wel voor Foppe-haters.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare taal ? Is het besmettelijk ?
pimpen met je overuren Latijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Hij is zelfs eloquenter dan menig andere trainer.
Zoek dan ook op Eloquentquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb ook al gezocht op www.vandale.nl maar nog niks kunnen vinden.
Ik kan nog steeds niet geloven dat de onfeilbare MM een fout maakt
En terechtquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:08 schreef zjroentje het volgende:
Deze maar alvast onder het stof vandaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |