Positief blijven denken! Die zomer gaat er toch echt aankomen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef wonderer het volgende:
Te warm voor een laken? Ik heb een kachel aan 's nachts want mijn voeten zijn ijskoud!
Weer in de VS was heel raar. Ene dag 13 graden, volgende 33, echt waar. Toen het in NL zo heet was, hadden wij regen en koude wind. We kwamen terug uit de bergen, een of twee dagen nog koud, en de dag erop BENG zomer. Sloeg echt nergens op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Positief blijven denken! Die zomer gaat er toch echt aankomen.
Hoe was dat in de VS? Zelfde als hier?
Vlarp wil wel geloof ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef tech het volgende:
[valt uit zijn rol]
Valt hier nog wat te nuecken??
[/valt uit zijn rol]
[valt uit zijn rol]quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef tech het volgende:
[valt uit zijn rol]
Valt hier nog wat te nuecken??
[/valt uit zijn rol]
*met Cybart eens is*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Cybart het volgende:
slapen zonder laken is trouwens niet chill....
al is het zo warm als de tering...
* Examenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe luiden de weekendplannen?
Ik kan niet slapen als er niks over me heen ligtquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Cybart het volgende:
slapen zonder laken is trouwens niet chill....
al is het zo warm als de tering...
* Sunjammer gooit een emmer water over Vlarp heenquote:
* Zaterdagavond bij Aart filmkijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe luiden de weekendplannen?
Dat doe ik die lekkere 16 jarige wel weer weg.quote:
*bibber*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer gooit een emmer water over Vlarp heen
Ohw.. nee, stuur die maar langsquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat doe ik dioe lekkere 16 jarige wel weer weg.
dat herken ik....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen als er niks over me heen ligt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat herken ik....
is gewoon niet fijn...
en slechts een hoeslaken is weer te weinig qua gewicht
ik kom dan al altijd sochtends pas thuis...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook ja. Alleen als het echt heel warm is dan moet 't wel omdat je anders 's morgens je dekbed kunt uitwringen
Gisteren werkte het inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon meer bier drinken voor 't slapen gaan, dan val je zo in slaap..
Helpt bij mij nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kom dan al altijd sochtends pas thuis...
dus eerst nog voor ik ga slapen een uurtje het raam open...
en dan is het goed te doen
't Is dan ook een klein hokje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helpt bij mij niet. Slaap dan 24/7 met het raam open en zo'n hor erin. Maar koud wordt het nooit op m'n kamer..
Ik was niet van plan je voornaam de tikken hoor.quote:
B I E Rquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was niet van plan je voornaam de tikken hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik kan me nog een ander zweethok herinneren
nou, ik heb hem nog niet laten veranderenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was niet van plan je voornaam de tikken hoor.
Blij toe, anders moet ik hem weer in mijn telefoon veranderen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou, ik heb hem nog niet laten veranderen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh god, gaan de heren weer sexuele herinneringen ophalen?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh god, gaan de heren weer sexuele herinneringen ophalen?
een werk, met hoog gehalte tot het overspannen rakenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blij toe, anders moet ik hem weer in mijn telefoon veranderen.
Oh, je kent het?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
een werk, met hoog gehalte tot het overspannen raken
Zet je neukertjes dan ook op nickname.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
erg herkenbaar....
en vooral als namen dan meer dan 4 letters hebben wordt het al stressen
Voer jij maar eens Stuart.Alan.Jones in...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zet je neukertjes dan ook op nickname.
Waarom zou ik mezelf in m'n telefoon zetten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voer jij maar eens Stuart.Alan.Jones in...
je snapt nu ook dat mn telefoon eigenlijk gewoon een show apparaatje tegenover vrienden is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zet je neukertjes dan ook op nickname.
Bel je jezelf, ben je steeds in gesprekquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf in m'n telefoon zetten?
Waarom voegen mensen zichzelf op gay.nl in de vriendenlijst toe?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf in m'n telefoon zetten?
Geen, ik heb namelijk ook geen vrienden waaraan ik het kan showen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
je snapt nu ook dat mn telefoon eigenlijk gewoon een show apparaatje tegenover vrienden is...
want die lijst is helemaal leeg...
hoeveel telefoons had jij ook alweer zei je?
Dat heb je dus al een aantal keer uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bel je jezelf, ben je steeds in gesprek
Volgens vele mensen doet gay.nl dat zelf, maar ik was daar blijkbaar weer de uitzondering op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom voegen mensen zichzelf op gay.nl in de vriendenlijst toe?
Neuh, logische redenatie... dat me dat nog lukt rond deze tijd trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heb je dus al een aantal keer uitgeprobeerd?
Volgens mij moet je jezelf toch echt toevoegen... gay.nl doet dat echt niet automatistisch hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens vele mensen doet gay.nl dat zelf, maar ik was daar blijkbaar weer de uitzondering op.
Ik sta ook niet in m'n eigen vriendenlijstquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens vele mensen doet gay.nl dat zelf, maar ik was daar blijkbaar weer de uitzondering op.
Ik had ook al mijn bedenkingen bij die opmerking...maar goed uittesten gaat niet aangezien ik daar geen account meer heb.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je jezelf toch echt toevoegen... gay.nl doet dat echt niet automatistisch hoor...
Je haat jezelf?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sta ook niet in m'n eigen vriendenlijst
surequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Op gay.nl hadden ze eerst nog niet die link bovenaan zodat je snel naar je eigen profiel kon.
Daarom handig om in je eigen lijstje te staan.
Myth: BUSTEDquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Op gay.nl hadden ze eerst nog niet die link bovenaan zodat je snel naar je eigen profiel kon.
Daarom handig om in je eigen lijstje te staan.
Als ik toch jong was.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
*roar*
[afbeelding]
Ik zocht afbeeldingen op google met Busted
Beetje te glad...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
*roar*
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
It's the truth..
Nu is 't idd niet meer nodig eigenlijk.
Maar voorheen wel.
vrouwquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En vrijgezel, en Amerikaan, en rijk, en knap, en...
dat was zijn lucky day foto ofzo....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
*roar*
[afbeelding]
Geen idee hoe ie verder is.. ik vond alleen deze foto interessantquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was zijn lucky day foto ofzo....
normaly he's ugly
ik was een peuk en de lokale krant aan het doen....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bartjuh? Ben je niet meer boos op mij?![]()
Kom je dan snel weer terug naar het topic?![]()
Zelfs ik rook het sarcasme in z'n opmerking...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was een peuk en de lokale krant aan het doen....
boos op jou? ik? niet tegen sarcasme kunnen?????
damn.... je bent van me vervreemd!
Kijk en dat vind ik nou wel weer humor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was een peuk en de lokale krant aan het doen....
boos op jou? ik? niet tegen sarcasme kunnen?????
damn.... je bent van me vervreemd!
Lukt dat dan met je hooikoorts?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfs ik rook het sarcasme in z'n opmerking...
Niet moeilijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfs ik rook het sarcasme in z'n opmerking...
Des te verbazender dat iemand het serieus opnamquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet moeilijk
98% van m'n zinnen bestaat uit sarcasme.
Heeft ie weer een leven gekregen ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is die nepnicht van een Jerruh gebleven? Sinds ie weer mod is zijn we blijkbaar niet goed genoeg voor hem.
Hij is goed te pruimen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Hmm, een homobarjongetjes die werkt in een heterokroeg en ook alleen maar in heterokroegen uitgaat. En nog in Nijmegen ook.
Even zoeken morgen.
heeft ie weer een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heeft ie weer een leven gekregen ofzo?
Heeft ie weer een leven én een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft ie weer een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft ie weer een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?
denk t?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heeft ie weer een leven én een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?
Lieveheersbeestjes, bidsprinkhanen...quote:
Mag een stratenmaker eigenlijk wel op deze tegel rammen om het in het zand te krijgen?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Lieveheersbeestjes, bidsprinkhanen...
Hallelujah!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag een stratenmaker eigenlijk wel op deze tegel rammen om het in het zand te krijgen?
Die kreeg slechte recensiesquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alien 12: The invasion of the sprinkhanes
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En wij beginnen ook moe te worden.
schaamluis schat ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in die plaatselijke oerwoudjes rondscharrelt
Een watquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef creno het volgende:
ff vlug eenvoor deze ook weer vol is... en dan nu weer effe terug lezen
TVPquote:
wie is Nick, welke markt ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
Is Nick eigenlijk alweer op de markt????
[afbeelding]
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Denk dat ik tijdens deze vaderdag-periode maar 's een nieuw scheerapparaat moet gaan kopen.
[afbeelding]
Philips scheerapparaat HQ7616
• 3D-scheersysteem
• Quadra Action scheermessen
• afspoelbaar onder de kraan
Laagste Prijs Garantie®
129.- 99.-
Is dat wat?
klikquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
Maar wat is nou 't verschil tussen Coolskin, Sensotec, Super Reflex, Quadra Action en Micro+ ?
D'r staan echt tig scheerapparaten op die sites... met andere kleurtjes, maar verder...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef xman het volgende:
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803
[afbeelding]
Maarja ik scheer liever met scheermes.
Oh? Ben altijd in een minuut klaar. Het is inderdaad wel vervelend elke dag weer scheren. Maarja het verwijderd ook de dode huidcellen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
D'r staan echt tig scheerapparaten op die sites... met andere kleurtjes, maar verder....
Ik scheer ook het liefst nat met scheermes en scheerolie, maar het is zo'n werk, en het is wel handig om 's ochtends voor het werk effe snel electrisch de ergste baardharen te verwijderen. En maar eens in de paar dagen effe echt goed nat glad te scheren.
Ja? Ik snij mezelf nogal vaak... en een dag erna meestal ingegroeide haartjes, bultjes, vervelend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef xman het volgende:
Oh? Ben altijd in een minuut klaar. Het is inderdaad wel vervelend elke dag weer scheren. Maarja het verwijderd ook de dode huidcellen.(Tja je bent homo of je bent het niet)
Lekker ding!!!!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
Is Nick eigenlijk alweer op de markt????
(slechte opmerking die er voor doelde hem ff te posten)
[afbeelding]
Probeer eens scheerolie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
nat scheren....
mijn huid is echt voor ELK soort scheerschuim overgevoelig...
en daarbij loop ik toch het liefst met een ongeschoren kop rond
Heeft er iemand zo'n Coolskin?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803
[afbeelding]
Maarja ik scheer liever met scheermes.
quote:
Ik kan me hooguit 2x per week nat scheren, en sowieso al onder de douche zonder scheerschuim, want van scheerschuim heb ik een dag lang een rode nek en jeuk enzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
nat scheren....
mijn huid is echt voor ELK soort scheerschuim overgevoelig...
en daarbij loop ik toch het liefst met een ongeschoren kop rond
Jij laat het gewoon staan? Jij bikkel jij.quote:
Je hebt dus een Coolskin, maar gebruikt het apparaat niet, alleen de vulling.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb een coolskin, maar ik gebruik hem bijna nooit. Het voelt gewoon niet echt glad aan.
Echter inhoud van die scheeremulsie-cartridges die je in een Coolskin moet doen gebruik ik weer wel bij het natscheren met een mach3 hooguit 1 keer per week.
Dat maakt je ook een echte man!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen met blonde baardharen zijn mazzelpikken.
Ik heb zelfs als ik me voelbaar superglad geschoren heb, nog een snor..
Met zo'n cartridge kan je wel pakweg 3 a 4 scheerbeurten met een mach3 doen, met de Coolskin minder denk ik. Althans persoonlijk drukte ik best wel vaak op het knopje voor wat scheeremulsie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je hebt dus een Coolskin, maar gebruikt het apparaat niet, alleen de vulling.
Net andersom dus.
Hoe duur is dat? Ik zit aan de printer-inkt-consumentenval te denken. Of valt dat hierbij wel mee?
Thanx! Weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Met zo'n cartridge kan je wel pakweg 3 a 4 scheerbeurten met een mach3 doen, met de Coolskin minder denk ik. Althans persoonlijk drukte ik best wel vaak op het knopje voor wat scheeremulsie.
Pakje heeft 5 cartridges van ongeveer 6 a 7 euro. Tis wel te doen. 2 "smaakjes" -> Hydraterende scheeremulsie en verfrissende normale scheergel variant.
Dat gebruiken bergbeklimmers ook, dan hoeven ze niet zoveel mee te dragen, omdat het in een heel klein flesje zit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:51 schreef creno het volgende:
scheer olie ?
ik epileer, tyvmquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij laat het gewoon staan? Jij bikkel jij.
En een stuk vriendelijker voor je gezicht plus een gladder resultaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
www.scheerolie.nl
Gewoon een paar euro bij de drogist.
Is niet op basis van zeep, maar olie dus. Lekker fris, menthol.
Thanx.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
www.scheerolie.nl
Gewoon een paar euro bij de drogist.
Is niet op basis van zeep, maar olie dus. Lekker fris, menthol.
Ik geloof dat die dingen nu ook zonder werken, of met een lege cartridge, maar Philips wil het liefst er voor zorgen dat zo'n ding uitsluitend werkt met een volle Nivea-dinges. Vergelijkbaar met Epson-printers zeg maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heeft er iemand zo'n Coolskin?
Moet je daar nou altijd dat Niveaspul in gebruiken of kun je je er ook mee scheren zonder die gel?
Ik zit ook over een nieuwe te denken, aangezien de accu van m'n shaver plotseling overleden is.
Werkten ze eerst niet zonder of kun je ze nu tweaken dmv een speciaal chipje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof dat die dingen nu ook zonder werken, of met een lege cartridge, maar Philips wil het liefst er voor zorgen dat zo'n ding uitsluitend werkt met een volle Nivea-dinges. Vergelijkbaar met Epson-printers zeg maar..
Echte Mannen willen machines!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
En Echte Mannen scheren nat..
Volgens mij werken ze nu zonder, maar heeft Philips nu juist een getweakte versie met chipje die doorheeft wanneer jij niet bereid bent om je blauw te betalen aan navullingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Werkten ze eerst niet zonder of kun je ze nu tweaken dmv een speciaal chipje?
Ik scheer zowel nat (mach 3) als met een apparaat. Net hoe het uitkomt en afhankelijk van of ik een wit overhemd aan moet. (In verband met de kans op scheerwondjes en rode vlekken).quote:Echte Mannen willen machines!![]()
Succes!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:01 schreef Ryan_R het volgende:
trusten allemaal!![]()
Morgen solliciteren en zaterdag en zondag survivalweekend. Als dat maar goed gaat![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef DennisMoore het volgende:
Echte Mannen hechten niet aan conventies en doen wat ze zelf het prettigst vinden..
Succes dan de komende dagen! Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:01 schreef Ryan_R het volgende:
trusten allemaal!![]()
Morgen solliciteren en zaterdag en zondag survivalweekend. Als dat maar goed gaat![]()
Dat dan natuurlijk weer wel.quote:Guy BerrymanAKA Guy Rupert Berryman. Born: 12-Apr-1978 Birthplace: Kirkcaldy,
Fife, Scotland. Gender: Male Ethnicity: White Sexual orientation: Straight
Nou. Kennelijk was zijn Coolskin leeg ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
En Guy Berryman is eigenlijk best cute!
[..]
In het 2Vandaag interview dat nog op Uitzending Gemist staat, is ie echt heel schattig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef DennisMoore het volgende:
Guy Berryman is zo bleepin' cute:.
[afbeelding]
Maar met een grote bos krullen is ie stom!.
Als het gebeurt, is dat bij mij meestal op vrijdag.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben daarstraks op de bank in slaap gevallen en nou ben ik klaarwakker!.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:17 schreef Nuvole het volgende:
In het 2Vandaag interview dat nog op Uitzending Gemist staat, is ie echt heel schattig.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
Heel onverzorgd en langharig, brrr... niet aaibaar.
Mooizo. Dan is ie van mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Kennelijk was zijn Coolskin leeg ofzo..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij valt op de verslaafde junkie-look..
Alleen als ik zin heb.quote:
Het is tegen mijn zin, maar ik ben het voor een keertje met DM eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:33 schreef Nuvole het volgende:
Spannen jullie nou samen tegen me?
Dat vind ik dan weer teveel de gevangenislook. Wat jij, Andyv?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is tegen mijn zin, maar ik ben het voor een keertje met DM eens..
Ik vind zoiets stoer en jongensachtig en aaibaai tegelijk, en dusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:37 schreef Nuvole het volgende:
Dat vind ik dan weer teveel de gevangenislook. Wat jij, Andyv?
wat klinkt dat fout met nalezenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef Ryan_R het volgende:
mijn apparaat is gewoon k*t, zoals ik in het vorige topic al zei. Misschien toch maar nat gaan scheren![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar krulletjes vind ik leuker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind zoiets stoer en jongensachtig en aaibaai tegelijk, en dusen bijzonder aantrekkelijk.
(Bij sommigen dan, niet bij iedereen.)
Nou dan heb je de gehele dag om naar een goeie scheerapparaat te zoeken!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:44 schreef DennisMoore het volgende:
*vrije dag*
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een vre-se-lij-ke morgen zegik heb nog nooit in mijn hele leven zo erge last van hooikoorts gehad
en dat mét pil..
![]()
hoe kom ik deze dag doogheb op de fiets hierna toe de hele weg geniest..
hmm et begint nu weg te trekken :d volgens mij heeft die pil een vertraging van 2 uur ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu al last, en ben nog niet eens buiten geweest
Meestal uurtje.. maar als er echt veel pollen in de lucht zitten helpt het niet goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmm et begint nu weg te trekken :d volgens mij heeft die pil een vertraging van 2 uur ofzo
ik ging echt dood op de fiets..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meestal uurtje.. maar als er echt veel pollen in de lucht zitten helpt het niet goed
Da's zondag van 14:00 tot 16:00quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ging echt dood op de fiets..zou bijna in de sloot gesprongen zijn om mn ogen uit te spoelen.. hoe laat is morgen die vliegtuigendinges eigenlijk?
Yeah.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:48 schreef xman het volgende:
Nou dan heb je de gehele dag om naar een goeie scheerapparaat te zoeken!
Ik zou ongeschoren gaan!![]()
hmmmmmm... bij et bruggetje toch? maarja zal wel tiefusdruk zijn danquote:
Jup.. ze verwachten van wel ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmmmmmm... bij et bruggetje toch? maarja zal wel tiefusdruk zijn dan
Nou steeds last van je keel?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef Ang3l het volgende:
*KUCH*
Je rookt teveel?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:04 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, waarom is mijn tong zo geel.
*driftig poets*
't Zal alle koffie zijn.quote:
Geen paper schrijven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet een paper schrijven.. kan kiezen tusen de psychoanalyse van Freud of het behaviourisme van Skinner.. wat is makkelijker?
quote:
Als de mesjes scherp zijn dan werkt het allebei even kut..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
boeit het nou eigenlijk of je zo'n luxe scheerapparaat hebt of een pauperding? ik heb gewoon zo'n oude..
'k Had zo'n ouwe tweekops van Philips, zonder meeverende koppen enzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
boeit het nou eigenlijk of je zo'n luxe scheerapparaat hebt of een pauperding? ik heb gewoon zo'n oude..
Bij Tango Shoes. Hoi allemaal!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
[..]
Succes dan de komende dagen! Waarvoor ga je solliciteren?
Omdat minimaal 8 uur slaap gezond isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgens mij is 6 uur slaap een paar dagen lang voor mij te weinigwaarom kunnen andere wel met weinig slaap en ik niet
Nou dan zal ik ook wel weer problemen hebben met thuiskomenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh. Straks richting ouders, en er is WEER een trein ontspoort bij Amsterdam CS, eens zien of ik weer geld terug kan krijgen\
En ook nog een wisselstoring tussen Uitgeest en Alkmaar. Het gaat weer lekker bij de NS
Waar ga jij heen dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ook wel weer problemen hebben met thuiskomen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou steeds last van je keel?
terug naar brabant. Was gister ook een ramp om naar den bosch te komen.quote:
Maar dan kom je toch niet langs Amsterdam? Dat zou dan weinig problemen op moeten leveren, lijkt mequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
terug naar brabant. Was gister ook een ramp om naar den bosch te komen.
Nee, maar de treinen naar Den Bosch komen van Amsterdam. Dus als daar iets loos is, heb ik altijd vertraging.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maar dan kom je toch niet langs Amsterdam? Dat zou dan weinig problemen op moeten leveren, lijkt me
pain avec fromage ook goed?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaan we nu op broodjes kaas niveau converseren?
En laat ik daar zo meteen inzitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nee, maar de treinen naar Den Bosch komen van Amsterdam. Dus als daar iets loos is, heb ik altijd vertraging.
O jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En laat ik daar zo meteen inzitten.
NEENquote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:11 schreef petre86 het volgende:
en des.. om eerder wakker te zijn moet je wel hebben geslapen
Om er zeker van te zijn om me niet tegen te komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
O ja![]()
* pakt spullen en rent naar het station*
Heb de koffie en de croissantjes anders al ingepakt hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om er zeker van te zijn om me niet tegen te komen.
En is goed voor wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heb de koffie en de croissantjes anders al ingepakt hoor![]()
Ik geloof niet dat je er nog wat van ziet heurj, als ze eenmaal in je eurtjes zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[[url=http://www.audiocubes.com/images/f_sharp_hpmd33s.jpg]afbeelding][/url]
En deze... damn, I'm on a spending spree...!
Ze schijnen mooi te klinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Ik geloof niet dat je er nog wat van ziet heurj, als ze eenmaal in je eurtjes zitten
Wat niet meer?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*not anymore*
Gaat je nix aanquote:
Wat een hoop condensatoren!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
"Japan's Hi-Fi audio manufacturer Onkyo presents a high quality sound card SE-150PCI that allows great sound quality from your computer outputs to your headphones or speakers.".
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij en de "" smiley vind ik gewoon eng.
Ik krijg opeens een heel ranzig beeld voor me.quote:
zolang je het maar voor jezelf houdt..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een heel ranzig beeld voor me.
Uiteraard, blubberkop.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zolang je het maar voor jezelf houdt..
niet spotten met mr. mackroquet.. hij heeft al traanogen dus straks maak je hem nog overstuurquote:
Dat mag ook wel, als die kwaliteit zo hoog moet zijn. Tenminste, dat is een gedachtensprong die je zou kunnen maken. Maar electro is bij mij (gelukkig) heel ver weggezakt...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef tech het volgende:
[..]
En nog niet de zieligste ook niet, zo op het eerste gezicht!
ik lijk wel een demon ofzo.. echt vuurrode ogen nu iedereen is er bang vanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet spotten met mr. mackroquet.. hij heeft al traanogen dus straks maak je hem nog overstuur
vertel die ranzige gedachten maar in spoiler![]()
wil je wat optanol van me lenen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik lijk wel een demon ofzo.. echt vuurrode ogen nu iedereen is er bang van
neu voorlopig vind ik het wel best zo.. geen vervelende klanten die me aanspreken..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
wil je wat optanol van me lenen?( druppels tegen geïrriteerde slijmvliezen)
*hasjie, uhm sorry mevrouw u zei iets( over iets waar ik geen zin in heb?) hasjie.. sorry, maar kunt u dat nog een keer herhalen? hasjie? ow het is niet zo belangrijk? nou een fijne dag dan verder en tot ziens (zonder niezen) *quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neu voorlopig vind ik het wel best zo.. geen vervelende klanten die me aanspreken..![]()
ken je kafka?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:08 schreef wonderer het volgende:
*geeft ajuu wat aandacht*
idd die oude versie had veel meer ballenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe verkracht ik een klassieker door Jessica Simpson deel II
Wat dat betreft is ze een goeie Daisy Dukequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd die oude versie had veel meer ballen
maar ze danst wel geil voor een domme blonde doos
idd goeie vergelijkingquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat dat betreft is ze een goeie Daisy Duke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |