schaamluis schat ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in die plaatselijke oerwoudjes rondscharrelt
Een watquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef creno het volgende:
ff vlug eenvoor deze ook weer vol is... en dan nu weer effe terug lezen
TVPquote:
wie is Nick, welke markt ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
Is Nick eigenlijk alweer op de markt????
[afbeelding]
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Denk dat ik tijdens deze vaderdag-periode maar 's een nieuw scheerapparaat moet gaan kopen.
[afbeelding]
Philips scheerapparaat HQ7616
• 3D-scheersysteem
• Quadra Action scheermessen
• afspoelbaar onder de kraan
Laagste Prijs Garantie®
129.- 99.-
Is dat wat?
klikquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
Maar wat is nou 't verschil tussen Coolskin, Sensotec, Super Reflex, Quadra Action en Micro+ ?
D'r staan echt tig scheerapparaten op die sites... met andere kleurtjes, maar verder...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef xman het volgende:
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803
[afbeelding]
Maarja ik scheer liever met scheermes.
Oh? Ben altijd in een minuut klaar. Het is inderdaad wel vervelend elke dag weer scheren. Maarja het verwijderd ook de dode huidcellen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
D'r staan echt tig scheerapparaten op die sites... met andere kleurtjes, maar verder....
Ik scheer ook het liefst nat met scheermes en scheerolie, maar het is zo'n werk, en het is wel handig om 's ochtends voor het werk effe snel electrisch de ergste baardharen te verwijderen. En maar eens in de paar dagen effe echt goed nat glad te scheren.
Ja? Ik snij mezelf nogal vaak... en een dag erna meestal ingegroeide haartjes, bultjes, vervelend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef xman het volgende:
Oh? Ben altijd in een minuut klaar. Het is inderdaad wel vervelend elke dag weer scheren. Maarja het verwijderd ook de dode huidcellen.(Tja je bent homo of je bent het niet)
Lekker ding!!!!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
Is Nick eigenlijk alweer op de markt????
(slechte opmerking die er voor doelde hem ff te posten)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |