Hij is goed te pruimen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Hmm, een homobarjongetjes die werkt in een heterokroeg en ook alleen maar in heterokroegen uitgaat. En nog in Nijmegen ook.
Even zoeken morgen.
heeft ie weer een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heeft ie weer een leven gekregen ofzo?
Heeft ie weer een leven én een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft ie weer een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft ie weer een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?
denk t?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heeft ie weer een leven én een scharrel uit een onmogelijk ver afgelegen oord?
Lieveheersbeestjes, bidsprinkhanen...quote:
Mag een stratenmaker eigenlijk wel op deze tegel rammen om het in het zand te krijgen?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Lieveheersbeestjes, bidsprinkhanen...
Hallelujah!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag een stratenmaker eigenlijk wel op deze tegel rammen om het in het zand te krijgen?
Die kreeg slechte recensiesquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alien 12: The invasion of the sprinkhanes
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En wij beginnen ook moe te worden.
schaamluis schat ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in die plaatselijke oerwoudjes rondscharrelt
Een watquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef creno het volgende:
ff vlug eenvoor deze ook weer vol is... en dan nu weer effe terug lezen
TVPquote:
wie is Nick, welke markt ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
Is Nick eigenlijk alweer op de markt????
[afbeelding]
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Denk dat ik tijdens deze vaderdag-periode maar 's een nieuw scheerapparaat moet gaan kopen.
[afbeelding]
Philips scheerapparaat HQ7616
• 3D-scheersysteem
• Quadra Action scheermessen
• afspoelbaar onder de kraan
Laagste Prijs Garantie®
129.- 99.-
Is dat wat?
klikquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef DennisMoore het volgende:
Maar wat is nou 't verschil tussen Coolskin, Sensotec, Super Reflex, Quadra Action en Micro+ ?
D'r staan echt tig scheerapparaten op die sites... met andere kleurtjes, maar verder...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef xman het volgende:
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803
[afbeelding]
Maarja ik scheer liever met scheermes.
Oh? Ben altijd in een minuut klaar. Het is inderdaad wel vervelend elke dag weer scheren. Maarja het verwijderd ook de dode huidcellen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
D'r staan echt tig scheerapparaten op die sites... met andere kleurtjes, maar verder....
Ik scheer ook het liefst nat met scheermes en scheerolie, maar het is zo'n werk, en het is wel handig om 's ochtends voor het werk effe snel electrisch de ergste baardharen te verwijderen. En maar eens in de paar dagen effe echt goed nat glad te scheren.
Ja? Ik snij mezelf nogal vaak... en een dag erna meestal ingegroeide haartjes, bultjes, vervelend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef xman het volgende:
Oh? Ben altijd in een minuut klaar. Het is inderdaad wel vervelend elke dag weer scheren. Maarja het verwijderd ook de dode huidcellen.(Tja je bent homo of je bent het niet)
Lekker ding!!!!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef Cybart het volgende:
Is Nick eigenlijk alweer op de markt????
(slechte opmerking die er voor doelde hem ff te posten)
[afbeelding]
Probeer eens scheerolie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
nat scheren....
mijn huid is echt voor ELK soort scheerschuim overgevoelig...
en daarbij loop ik toch het liefst met een ongeschoren kop rond
Heeft er iemand zo'n Coolskin?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803
[afbeelding]
Maarja ik scheer liever met scheermes.
quote:
Ik kan me hooguit 2x per week nat scheren, en sowieso al onder de douche zonder scheerschuim, want van scheerschuim heb ik een dag lang een rode nek en jeuk enzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
nat scheren....
mijn huid is echt voor ELK soort scheerschuim overgevoelig...
en daarbij loop ik toch het liefst met een ongeschoren kop rond
Jij laat het gewoon staan? Jij bikkel jij.quote:
Je hebt dus een Coolskin, maar gebruikt het apparaat niet, alleen de vulling.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb een coolskin, maar ik gebruik hem bijna nooit. Het voelt gewoon niet echt glad aan.
Echter inhoud van die scheeremulsie-cartridges die je in een Coolskin moet doen gebruik ik weer wel bij het natscheren met een mach3 hooguit 1 keer per week.
Dat maakt je ook een echte man!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen met blonde baardharen zijn mazzelpikken.
Ik heb zelfs als ik me voelbaar superglad geschoren heb, nog een snor..
Met zo'n cartridge kan je wel pakweg 3 a 4 scheerbeurten met een mach3 doen, met de Coolskin minder denk ik. Althans persoonlijk drukte ik best wel vaak op het knopje voor wat scheeremulsie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je hebt dus een Coolskin, maar gebruikt het apparaat niet, alleen de vulling.
Net andersom dus.
Hoe duur is dat? Ik zit aan de printer-inkt-consumentenval te denken. Of valt dat hierbij wel mee?
Thanx! Weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Met zo'n cartridge kan je wel pakweg 3 a 4 scheerbeurten met een mach3 doen, met de Coolskin minder denk ik. Althans persoonlijk drukte ik best wel vaak op het knopje voor wat scheeremulsie.
Pakje heeft 5 cartridges van ongeveer 6 a 7 euro. Tis wel te doen. 2 "smaakjes" -> Hydraterende scheeremulsie en verfrissende normale scheergel variant.
Dat gebruiken bergbeklimmers ook, dan hoeven ze niet zoveel mee te dragen, omdat het in een heel klein flesje zit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:51 schreef creno het volgende:
scheer olie ?
ik epileer, tyvmquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij laat het gewoon staan? Jij bikkel jij.
En een stuk vriendelijker voor je gezicht plus een gladder resultaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
www.scheerolie.nl
Gewoon een paar euro bij de drogist.
Is niet op basis van zeep, maar olie dus. Lekker fris, menthol.
Thanx.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
www.scheerolie.nl
Gewoon een paar euro bij de drogist.
Is niet op basis van zeep, maar olie dus. Lekker fris, menthol.
Ik geloof dat die dingen nu ook zonder werken, of met een lege cartridge, maar Philips wil het liefst er voor zorgen dat zo'n ding uitsluitend werkt met een volle Nivea-dinges. Vergelijkbaar met Epson-printers zeg maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heeft er iemand zo'n Coolskin?
Moet je daar nou altijd dat Niveaspul in gebruiken of kun je je er ook mee scheren zonder die gel?
Ik zit ook over een nieuwe te denken, aangezien de accu van m'n shaver plotseling overleden is.
Werkten ze eerst niet zonder of kun je ze nu tweaken dmv een speciaal chipje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof dat die dingen nu ook zonder werken, of met een lege cartridge, maar Philips wil het liefst er voor zorgen dat zo'n ding uitsluitend werkt met een volle Nivea-dinges. Vergelijkbaar met Epson-printers zeg maar..
Echte Mannen willen machines!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
En Echte Mannen scheren nat..
Volgens mij werken ze nu zonder, maar heeft Philips nu juist een getweakte versie met chipje die doorheeft wanneer jij niet bereid bent om je blauw te betalen aan navullingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Werkten ze eerst niet zonder of kun je ze nu tweaken dmv een speciaal chipje?
Ik scheer zowel nat (mach 3) als met een apparaat. Net hoe het uitkomt en afhankelijk van of ik een wit overhemd aan moet. (In verband met de kans op scheerwondjes en rode vlekken).quote:Echte Mannen willen machines!![]()
Succes!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:01 schreef Ryan_R het volgende:
trusten allemaal!![]()
Morgen solliciteren en zaterdag en zondag survivalweekend. Als dat maar goed gaat![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef DennisMoore het volgende:
Echte Mannen hechten niet aan conventies en doen wat ze zelf het prettigst vinden..
Succes dan de komende dagen! Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:01 schreef Ryan_R het volgende:
trusten allemaal!![]()
Morgen solliciteren en zaterdag en zondag survivalweekend. Als dat maar goed gaat![]()
Dat dan natuurlijk weer wel.quote:Guy BerrymanAKA Guy Rupert Berryman. Born: 12-Apr-1978 Birthplace: Kirkcaldy,
Fife, Scotland. Gender: Male Ethnicity: White Sexual orientation: Straight
Nou. Kennelijk was zijn Coolskin leeg ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
En Guy Berryman is eigenlijk best cute!
[..]
In het 2Vandaag interview dat nog op Uitzending Gemist staat, is ie echt heel schattig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef DennisMoore het volgende:
Guy Berryman is zo bleepin' cute:.
[afbeelding]
Maar met een grote bos krullen is ie stom!.
Als het gebeurt, is dat bij mij meestal op vrijdag.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben daarstraks op de bank in slaap gevallen en nou ben ik klaarwakker!.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:17 schreef Nuvole het volgende:
In het 2Vandaag interview dat nog op Uitzending Gemist staat, is ie echt heel schattig.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
Heel onverzorgd en langharig, brrr... niet aaibaar.
Mooizo. Dan is ie van mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Kennelijk was zijn Coolskin leeg ofzo..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij valt op de verslaafde junkie-look..
Alleen als ik zin heb.quote:
Het is tegen mijn zin, maar ik ben het voor een keertje met DM eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:33 schreef Nuvole het volgende:
Spannen jullie nou samen tegen me?
Dat vind ik dan weer teveel de gevangenislook. Wat jij, Andyv?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is tegen mijn zin, maar ik ben het voor een keertje met DM eens..
Ik vind zoiets stoer en jongensachtig en aaibaai tegelijk, en dusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:37 schreef Nuvole het volgende:
Dat vind ik dan weer teveel de gevangenislook. Wat jij, Andyv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |