Probeer eens scheerolie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
nat scheren....
mijn huid is echt voor ELK soort scheerschuim overgevoelig...
en daarbij loop ik toch het liefst met een ongeschoren kop rond
Heeft er iemand zo'n Coolskin?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef xman het volgende:
[..]
Ik heb liever deze http://www.digitalglobal.nl/main.php?actie=artikelclick&artikelid=2803
[afbeelding]
Maarja ik scheer liever met scheermes.
quote:
Ik kan me hooguit 2x per week nat scheren, en sowieso al onder de douche zonder scheerschuim, want van scheerschuim heb ik een dag lang een rode nek en jeuk enzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
nat scheren....
mijn huid is echt voor ELK soort scheerschuim overgevoelig...
en daarbij loop ik toch het liefst met een ongeschoren kop rond
Jij laat het gewoon staan? Jij bikkel jij.quote:
Je hebt dus een Coolskin, maar gebruikt het apparaat niet, alleen de vulling.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef wizarddragon het volgende:
Kheb een coolskin, maar ik gebruik hem bijna nooit. Het voelt gewoon niet echt glad aan.
Echter inhoud van die scheeremulsie-cartridges die je in een Coolskin moet doen gebruik ik weer wel bij het natscheren met een mach3 hooguit 1 keer per week.
Dat maakt je ook een echte man!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen met blonde baardharen zijn mazzelpikken.
Ik heb zelfs als ik me voelbaar superglad geschoren heb, nog een snor..
Met zo'n cartridge kan je wel pakweg 3 a 4 scheerbeurten met een mach3 doen, met de Coolskin minder denk ik. Althans persoonlijk drukte ik best wel vaak op het knopje voor wat scheeremulsie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je hebt dus een Coolskin, maar gebruikt het apparaat niet, alleen de vulling.
Net andersom dus.
Hoe duur is dat? Ik zit aan de printer-inkt-consumentenval te denken. Of valt dat hierbij wel mee?
Thanx! Weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Met zo'n cartridge kan je wel pakweg 3 a 4 scheerbeurten met een mach3 doen, met de Coolskin minder denk ik. Althans persoonlijk drukte ik best wel vaak op het knopje voor wat scheeremulsie.
Pakje heeft 5 cartridges van ongeveer 6 a 7 euro. Tis wel te doen. 2 "smaakjes" -> Hydraterende scheeremulsie en verfrissende normale scheergel variant.
Dat gebruiken bergbeklimmers ook, dan hoeven ze niet zoveel mee te dragen, omdat het in een heel klein flesje zit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:51 schreef creno het volgende:
scheer olie ?
ik epileer, tyvmquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij laat het gewoon staan? Jij bikkel jij.
En een stuk vriendelijker voor je gezicht plus een gladder resultaat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
www.scheerolie.nl
Gewoon een paar euro bij de drogist.
Is niet op basis van zeep, maar olie dus. Lekker fris, menthol.
Thanx.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
www.scheerolie.nl
Gewoon een paar euro bij de drogist.
Is niet op basis van zeep, maar olie dus. Lekker fris, menthol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |