Ik geloof dat die dingen nu ook zonder werken, of met een lege cartridge, maar Philips wil het liefst er voor zorgen dat zo'n ding uitsluitend werkt met een volle Nivea-dinges. Vergelijkbaar met Epson-printers zeg maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heeft er iemand zo'n Coolskin?
Moet je daar nou altijd dat Niveaspul in gebruiken of kun je je er ook mee scheren zonder die gel?
Ik zit ook over een nieuwe te denken, aangezien de accu van m'n shaver plotseling overleden is.
Werkten ze eerst niet zonder of kun je ze nu tweaken dmv een speciaal chipje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof dat die dingen nu ook zonder werken, of met een lege cartridge, maar Philips wil het liefst er voor zorgen dat zo'n ding uitsluitend werkt met een volle Nivea-dinges. Vergelijkbaar met Epson-printers zeg maar..
Echte Mannen willen machines!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
En Echte Mannen scheren nat..
Volgens mij werken ze nu zonder, maar heeft Philips nu juist een getweakte versie met chipje die doorheeft wanneer jij niet bereid bent om je blauw te betalen aan navullingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Werkten ze eerst niet zonder of kun je ze nu tweaken dmv een speciaal chipje?
Ik scheer zowel nat (mach 3) als met een apparaat. Net hoe het uitkomt en afhankelijk van of ik een wit overhemd aan moet. (In verband met de kans op scheerwondjes en rode vlekken).quote:Echte Mannen willen machines!![]()
Succes!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:01 schreef Ryan_R het volgende:
trusten allemaal!![]()
Morgen solliciteren en zaterdag en zondag survivalweekend. Als dat maar goed gaat![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef DennisMoore het volgende:
Echte Mannen hechten niet aan conventies en doen wat ze zelf het prettigst vinden..
Succes dan de komende dagen! Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:01 schreef Ryan_R het volgende:
trusten allemaal!![]()
Morgen solliciteren en zaterdag en zondag survivalweekend. Als dat maar goed gaat![]()
Dat dan natuurlijk weer wel.quote:Guy BerrymanAKA Guy Rupert Berryman. Born: 12-Apr-1978 Birthplace: Kirkcaldy,
Fife, Scotland. Gender: Male Ethnicity: White Sexual orientation: Straight
Nou. Kennelijk was zijn Coolskin leeg ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
En Guy Berryman is eigenlijk best cute!
[..]
In het 2Vandaag interview dat nog op Uitzending Gemist staat, is ie echt heel schattig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef DennisMoore het volgende:
Guy Berryman is zo bleepin' cute:.
[afbeelding]
Maar met een grote bos krullen is ie stom!.
Als het gebeurt, is dat bij mij meestal op vrijdag.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben daarstraks op de bank in slaap gevallen en nou ben ik klaarwakker!.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:17 schreef Nuvole het volgende:
In het 2Vandaag interview dat nog op Uitzending Gemist staat, is ie echt heel schattig.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
Heel onverzorgd en langharig, brrr... niet aaibaar.
Mooizo. Dan is ie van mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Kennelijk was zijn Coolskin leeg ofzo..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij valt op de verslaafde junkie-look..
Alleen als ik zin heb.quote:
Het is tegen mijn zin, maar ik ben het voor een keertje met DM eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:33 schreef Nuvole het volgende:
Spannen jullie nou samen tegen me?
Dat vind ik dan weer teveel de gevangenislook. Wat jij, Andyv?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is tegen mijn zin, maar ik ben het voor een keertje met DM eens..
Ik vind zoiets stoer en jongensachtig en aaibaai tegelijk, en dusquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:37 schreef Nuvole het volgende:
Dat vind ik dan weer teveel de gevangenislook. Wat jij, Andyv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |