Positief blijven denken! Die zomer gaat er toch echt aankomen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef wonderer het volgende:
Te warm voor een laken? Ik heb een kachel aan 's nachts want mijn voeten zijn ijskoud!
Weer in de VS was heel raar. Ene dag 13 graden, volgende 33, echt waar. Toen het in NL zo heet was, hadden wij regen en koude wind. We kwamen terug uit de bergen, een of twee dagen nog koud, en de dag erop BENG zomer. Sloeg echt nergens op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Positief blijven denken! Die zomer gaat er toch echt aankomen.
Hoe was dat in de VS? Zelfde als hier?
Vlarp wil wel geloof ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef tech het volgende:
[valt uit zijn rol]
Valt hier nog wat te nuecken??
[/valt uit zijn rol]
[valt uit zijn rol]quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef tech het volgende:
[valt uit zijn rol]
Valt hier nog wat te nuecken??
[/valt uit zijn rol]
*met Cybart eens is*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Cybart het volgende:
slapen zonder laken is trouwens niet chill....
al is het zo warm als de tering...
* Examenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe luiden de weekendplannen?
Ik kan niet slapen als er niks over me heen ligtquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Cybart het volgende:
slapen zonder laken is trouwens niet chill....
al is het zo warm als de tering...
* Sunjammer gooit een emmer water over Vlarp heenquote:
* Zaterdagavond bij Aart filmkijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe luiden de weekendplannen?
Dat doe ik die lekkere 16 jarige wel weer weg.quote:
*bibber*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer gooit een emmer water over Vlarp heen
Ohw.. nee, stuur die maar langsquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat doe ik dioe lekkere 16 jarige wel weer weg.
dat herken ik....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen als er niks over me heen ligt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat herken ik....
is gewoon niet fijn...
en slechts een hoeslaken is weer te weinig qua gewicht
ik kom dan al altijd sochtends pas thuis...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook ja. Alleen als het echt heel warm is dan moet 't wel omdat je anders 's morgens je dekbed kunt uitwringen
Gisteren werkte het inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon meer bier drinken voor 't slapen gaan, dan val je zo in slaap..
Helpt bij mij nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kom dan al altijd sochtends pas thuis...
dus eerst nog voor ik ga slapen een uurtje het raam open...
en dan is het goed te doen
't Is dan ook een klein hokje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helpt bij mij niet. Slaap dan 24/7 met het raam open en zo'n hor erin. Maar koud wordt het nooit op m'n kamer..
Ik was niet van plan je voornaam de tikken hoor.quote:
B I E Rquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was niet van plan je voornaam de tikken hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik kan me nog een ander zweethok herinneren
nou, ik heb hem nog niet laten veranderenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was niet van plan je voornaam de tikken hoor.
Blij toe, anders moet ik hem weer in mijn telefoon veranderen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou, ik heb hem nog niet laten veranderen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh god, gaan de heren weer sexuele herinneringen ophalen?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh god, gaan de heren weer sexuele herinneringen ophalen?
een werk, met hoog gehalte tot het overspannen rakenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blij toe, anders moet ik hem weer in mijn telefoon veranderen.
Oh, je kent het?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
een werk, met hoog gehalte tot het overspannen raken
Zet je neukertjes dan ook op nickname.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
erg herkenbaar....
en vooral als namen dan meer dan 4 letters hebben wordt het al stressen
Voer jij maar eens Stuart.Alan.Jones in...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zet je neukertjes dan ook op nickname.
Waarom zou ik mezelf in m'n telefoon zetten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voer jij maar eens Stuart.Alan.Jones in...
je snapt nu ook dat mn telefoon eigenlijk gewoon een show apparaatje tegenover vrienden is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zet je neukertjes dan ook op nickname.
Bel je jezelf, ben je steeds in gesprekquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf in m'n telefoon zetten?
Waarom voegen mensen zichzelf op gay.nl in de vriendenlijst toe?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf in m'n telefoon zetten?
Geen, ik heb namelijk ook geen vrienden waaraan ik het kan showen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
je snapt nu ook dat mn telefoon eigenlijk gewoon een show apparaatje tegenover vrienden is...
want die lijst is helemaal leeg...
hoeveel telefoons had jij ook alweer zei je?
Dat heb je dus al een aantal keer uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bel je jezelf, ben je steeds in gesprek
Volgens vele mensen doet gay.nl dat zelf, maar ik was daar blijkbaar weer de uitzondering op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom voegen mensen zichzelf op gay.nl in de vriendenlijst toe?
Neuh, logische redenatie... dat me dat nog lukt rond deze tijd trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heb je dus al een aantal keer uitgeprobeerd?
Volgens mij moet je jezelf toch echt toevoegen... gay.nl doet dat echt niet automatistisch hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens vele mensen doet gay.nl dat zelf, maar ik was daar blijkbaar weer de uitzondering op.
Ik sta ook niet in m'n eigen vriendenlijstquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens vele mensen doet gay.nl dat zelf, maar ik was daar blijkbaar weer de uitzondering op.
Ik had ook al mijn bedenkingen bij die opmerking...maar goed uittesten gaat niet aangezien ik daar geen account meer heb.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je jezelf toch echt toevoegen... gay.nl doet dat echt niet automatistisch hoor...
Je haat jezelf?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sta ook niet in m'n eigen vriendenlijst
surequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Op gay.nl hadden ze eerst nog niet die link bovenaan zodat je snel naar je eigen profiel kon.
Daarom handig om in je eigen lijstje te staan.
Myth: BUSTEDquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Op gay.nl hadden ze eerst nog niet die link bovenaan zodat je snel naar je eigen profiel kon.
Daarom handig om in je eigen lijstje te staan.
Als ik toch jong was.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
*roar*
[afbeelding]
Ik zocht afbeeldingen op google met Busted
Beetje te glad...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
*roar*
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
It's the truth..
Nu is 't idd niet meer nodig eigenlijk.
Maar voorheen wel.
vrouwquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En vrijgezel, en Amerikaan, en rijk, en knap, en...
dat was zijn lucky day foto ofzo....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
*roar*
[afbeelding]
Geen idee hoe ie verder is.. ik vond alleen deze foto interessantquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was zijn lucky day foto ofzo....
normaly he's ugly
ik was een peuk en de lokale krant aan het doen....quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bartjuh? Ben je niet meer boos op mij?![]()
Kom je dan snel weer terug naar het topic?![]()
Zelfs ik rook het sarcasme in z'n opmerking...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was een peuk en de lokale krant aan het doen....
boos op jou? ik? niet tegen sarcasme kunnen?????
damn.... je bent van me vervreemd!
Kijk en dat vind ik nou wel weer humor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was een peuk en de lokale krant aan het doen....
boos op jou? ik? niet tegen sarcasme kunnen?????
damn.... je bent van me vervreemd!
Lukt dat dan met je hooikoorts?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfs ik rook het sarcasme in z'n opmerking...
Niet moeilijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfs ik rook het sarcasme in z'n opmerking...
Des te verbazender dat iemand het serieus opnamquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet moeilijk
98% van m'n zinnen bestaat uit sarcasme.
Heeft ie weer een leven gekregen ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is die nepnicht van een Jerruh gebleven? Sinds ie weer mod is zijn we blijkbaar niet goed genoeg voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |