Er zit geen dubbel kraagje aan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz..
*organisatie-pakje terugstuur*
like duh!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Oeh! Gaan we nou allemaal viezefozelige dingen over Nuvole insinueren?
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Oeh! Gaan we nou allemaal viezefozelige dingen over Nuvole insinueren?
M'n zorgvuldig opgebouwde reputatie! Wat doen jullie?quote:
You're going down, my friend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Nuvole het volgende:
M'n zorgvuldig opgebouwde reputatie! Wat doen jullie?
Oeh! *popcorn pak*quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedoel, ik heb afstand gedaan van mijn schattige egel-signature, dus ik kan best wat ruiger in mijn taalgebruik worden nu..
Rabarbarpappa is er toch niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
En willen de miereneukers/azijnpissers even noteren dat we geen Engels TT hebben?
Dank u.
You're a lady, and you don't use that kind of language.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedoel, ik heb afstand gedaan van mijn schattige egel-signature, dus ik kan best wat ruiger in mijn taalgebruik worden nu..
tuurlijk.... maar dat ga ik je niet laten zienquote:
on whom?quote:
Je weet nooit wie er lurkt, G_E.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rabarbarpappa is er toch niet.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
You're a lady, and you don't use that kind of language.
Wonderer, language!!quote:
Ik stond even voor de deur van V&A te twijfelen, maar toen dacht ik: misschien hebben we m zelf nog nodig!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
Zou rijmeneer nu door ONZ lopen met z'n organisatie-pakje over z'n arm, wanhopig zoekende naar het nieuwe topic?
ow...:@quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
En willen de miereneukers/azijnpissers even noteren dat we geen Engels TT hebben?
Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |