quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spoiler je nou over FWAAF of over FM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Elliot natuurlijk ook, maar dat is ook geen epos. Grote producties want dure veldslagen->veel publiek nodig voor het geld-> geen homo's want dat schrikt mensen af
Ik word er een beetje flauw van. Hoe zit het eigenlijk met Titus? Die heb ik nog niet gezien...
Ik heb ze allebei te lang geleden gezien om me dat nog te herinneren.![]()
Verder ben ik het met Petre eens dat het er in de klassieke oudheid flink aan toe ging en dat daar best wel eens een goeie film over gemaakt mag worden.
Only the good die young.
Mag ik ook? Mag ik ook?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, mag ik morgen mee naar Z.?.
Gaat de schattige, blonde stagiair met je mee op reis naar Z.???quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach, waarschijnlijk heb ik niet eens tijd om foto's van een masturberende waxxer te maken, want ik heb om 10:00 een afspraak bij een Groot Bedrijf en daarna moet ik gewoon weer terug naar het kantoor met de stagair-stagair..
Full Montyquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Spoiler je nou over FWAAF of over FM?
Ik heb ze allebei te lang geleden gezien om me dat nog te herinneren.![]()
Verder ben ik het met Petre eens dat het er in de klassieke oudheid flink aan toe ging en dat daar best wel eens een goeie film over gemaakt mag worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nog nooit wat van gemerkt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef Waxxer het volgende:
Laat ook maarik lijd aan informatiestress, dus kan weer heeelll vaak niet op woorden komen en uitdrukkingen en leg alles heel krom en chaotisch uit....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Full Monty
Bij FWAAFBedankt voor de uitleg. FWAAF moet ik misschien toch nog eens kijken dan, want die heb ik al zo lang geleden gezien dat ik me dat echt niet herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, wel slecht eik.
Je foto's heb ik ook bekeken. Het is altijd leuk om echte beelden van de VS te zien ipv de overbekende standaard tv-beelden.
En (@ajuu naturelu) petit paradis (just around the corner) blijft ook bijzonder eigenzinnig vertederend.
Only the good die young.
Hoe laat bent u in Z. trouwens?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
We wachten even tot Nuvole helemaal is bijgelezen?
*pauze-muziekje opzet*![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
jij terugwerkende lurker jij!
Okee Haastje en Repje, ik ben klaar en bij, dus jullie kunnen weer verder.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef XMN8R het volgende:
*inklok*
We wachten even tot Nuvole helemaal is bijgelezen?
*pauze-muziekje opzet*![]()
OMG! is het party-schema inmiddels bekend dan???quote:
Oh, okee. Niets gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Okee Haastje en Repje, ik ben klaar en bij, dus jullie kunnen weer verder.
Dekentjestijd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat Nuvole aan het ehm... Nou ja..
Improvisatie is het antwoord.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef XMN8R het volgende:
Nuvole is klaar!![]()
[..]
OMG! is het party-schema inmiddels bekend dan???
als in: je hebt het heft maar in eigen hand genomen?!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik denk dat Nuvole aan het ehm... Nou ja..
Zit je nou allemaal viezefozelige dingen over me te insinueren toch niet he, he, he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, okee. Niets gezegd..
quote:
Ik heb hem zo vaak gezien... ik ken dat hele gedicht van WH Auden uit mijn hoofdquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. FWAAF moet ik misschien toch nog eens kijken dan, want die heb ik al zo lang geleden gezien dat ik me dat echt niet herinner.
Mja, wel slecht eik.
Je foto's heb ik ook bekeken. Het is altijd leuk om echte beelden van de VS te zien ipv de overbekende standaard tv-beelden.
En (@ajuu naturelu) petit paradis (just around the corner) blijft ook bijzonder eigenzinnig vertederend.
Nee, dat doe ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:29 schreef Nuvole het volgende:
Zit je nou allemaal viezefozelige dingen over me te insinueren toch niet he, he, he?
Euhm.. heb je em ook in het zwart?quote:
nope, alleen in anaal-rozequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
Euhm.. heb je em ook in het zwart?.
Gave foto's!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem zo vaak gezien... ik ken dat hele gedicht van WH Auden uit mijn hoofdMeezeggen gaat niet, meestal moet ik huilen
Ook NH is best Amerikaans. De wegen, de auto's, de huizen... maar niet zo zonnig en plat als je meestal op TV ziet (californie). De motels en victoriaanse griezelhuizen zie je wel regelmatig voorbij komen. Brr.
Hmmz.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |