abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27750770
Die tekenfilm-serie voor meisjes he, dat "Beugelbekkie", daarin doen ze ook best normaal over homo's, vind ik. .

En dat voor een kinder-tekenfilm. .
pi_27750790
Ik moet morgen naar Zwolle. . Zal ik stiekem langs Waxxer's nieuwe huisje rijden? .
pi_27750827
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
Die tekenfilm-serie voor meisjes he, dat "Beugelbekkie", daarin doen ze ook best normaal over homo's, vind ik. .

[afbeelding]

En dat voor een kinder-tekenfilm. .
Jammer dat Disney geen film durft te maken over twee prinsen ofzo. .
pi_27750869
Hallo!

Dankjulliewel voor de felicitaties en het ging zelfs door toen ik weg was

Nou, ik ben bijna verhuisd hoor, maandag woon ik er en heb ik weer internet (zo God het wil, maandag D.V. dus), dus dan zit ik niet als een übergeile student die stiekem pr0n kijkt 's avonds op school, om digitaal mijn administratieve zaken te regelen

En neeee ik doe dat echt niet nee, heb d'r geen zin an en er is een Vietnamees mevrouwtje aan het stofzuigen

Zoooooo wát een gedoe he joh als je verhuist? En ik wil best een feestje geven hoor wie dan wil natuurlijk he, ik bedoel.... En dan wordt het wel godsetering druk als een gevulde harington
pi_27751234
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:

Zoooooo wát een gedoe he joh als je verhuist? En ik wil best een feestje geven hoor wie dan wil natuurlijk he, ik bedoel.... En dan wordt het wel godsetering druk als een gevulde harington
Als je morgen iemand in pak vanuit een zwarte peugeot foto's van je huisje ziet nemen, dan ben ik het niet hoor. .
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:26:25 #181
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27751429
En als die foto's 's avonds in het topic staan dan is het G_E het ook niet geweest.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_27751545

Ik moest vanmiddag wachten op een geiserrepareermijnheer, en er kwamen mensen voorbij die ongegeneerd naar binnen keken, info lazen enz enz enz, dus ik ben wat gewend, en dan gaat die peugeotiemand mij maar bedreigen met een mes en alles en roepen enzo, als ik er maar woon en dan doetie mij maar neerschieten en alles en ga zo maar door het kan me allemaal niks meer schelen

pi_27751557
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
En als die foto's 's avonds in het topic staan dan is het G_E het ook niet geweest.
Foto's? Welke foto's? .
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:30:23 #184
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27751594
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Foto's? Welke foto's? .
Foto's?! Zijn er foto's?! .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_27751600
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Waxxer het volgende:

Ik moest vanmiddag wachten op een geiserrepareermijnheer, en er kwamen mensen voorbij die ongegeneerd naar binnen keken, info lazen enz enz enz, dus ik ben wat gewend, en dan gaat die peugeotiemand mij maar bedreigen met een mes en alles en roepen enzo, als ik er maar woon en dan doetie mij maar neerschieten en alles en ga zo maar door het kan me allemaal niks meer schelen

Welnee joh. Peugeotmeneren zijn kei-liev. Ze knijpen je niet eens in de billen. .
pi_27751629
Dat ik met mijn benen wijd op de vensterbank naakt masturbeer op koopavond, terwijl ik met mijn mond open naar de gracht staar die
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:31:25 #187
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27751642
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Waxxer het volgende:

Depressief he, zo'n verjaardag. .
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:32:14 #188
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27751678
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Dat ik met mijn benen wijd op de vensterbank naakt masturbeer op koopavond, terwijl ik met mijn mond open naar de gracht staar die
G_E, mag ik morgen mee naar Z.? .
pi_27751735
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

G_E, mag ik morgen mee naar Z.? .
Hmmz... Van E. naar Z. 's morgens in de spits... Da's toch al gauw 2 en een half uur rijden, maar als je morgen om 7 uur op stoep staat dan mag je carpoolen. .
pi_27751739
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Depressief he, zo'n verjaardag. .
Nee hoor, ik ben blij dat ik er woon Maakt me niet uit hoe en wat en ga allemaal maar lopen gluren als het zo interessant is dat ergens iemand woont die toevallig ook nog eens internet Ik bedoel, taj, en dan....?

Ik heb alleen maar moeten regelen-regelen-regelen gisteren, ik vier dees of geen als de boel de boel is
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:35:04 #191
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27751782
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een gay-slasher met een9 op IMDB ......
hoeveel stemmen? 3?

en wonderer je hebt wel gelijk maar neemt niet weg dat alexander een kutfilm is
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:35:26 #192
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27751795
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Hmmz... Van E. naar Z. 's morgens in de spits... Da's toch al gauw 2 en een half uur rijden, maar als je morgen om 7 uur op stoep staan dan mag je carpoolen. .
7 uur.... 's ochtends

zegt me niks.. .
pi_27751803
Ach, waarschijnlijk heb ik niet eens tijd om foto's van een masturberende waxxer te maken, want ik heb om 10:00 een afspraak bij een Groot Bedrijf en daarna moet ik gewoon weer terug naar het kantoor met de stagair-stagair. .
pi_27751850
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

7 uur.... 's ochtends

zegt me niks.. .
Daar gaat de unieke mogelijkheid om Waxxer te begluren. .
pi_27751876
Ryanstazj-R?
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:37:31 #196
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27751888
Kan je geen Grote Fotosoep-stagair maken van die 2 foto's? .

Niet dat er iets mis is met die foto's. Integendeel. .
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:38:15 #197
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27751926
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Daar gaat de unieke mogelijkheid om Waxxer te begluren. .
*kras* .
pi_27751963
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:37 schreef Waxxer het volgende:
Ryanstazj-R?
Ja, je zou denken dat Beavje die ook wel eens zou willen zien, maar nee hoor, meneer moet er te vroeg voor uit z'n nest komen, dus laat dan maar.
pi_27751984
Puh! Hoor!
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:40:05 #200
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_27752003
Waxx, ik kom hoor, op je housewarming party
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')