Jammer dat Disney geen film durft te maken over twee prinsen ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
Die tekenfilm-serie voor meisjes he, dat "Beugelbekkie", daarin doen ze ook best normaal over homo's, vind ik..
[afbeelding]
En dat voor een kinder-tekenfilm..
Als je morgen iemand in pak vanuit een zwarte peugeot foto's van je huisje ziet nemen, dan ben ik het niet hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:
Zoooooo wát een gedoe he joh als je verhuist? En ik wil best een feestje geven hoorwie dan wil natuurlijk he, ik bedoel.... En dan wordt het wel godsetering druk als een gevulde harington
Foto's? Welke foto's?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
En als die foto's 's avonds in het topic staan dan is het G_E het ook niet geweest.
Foto's?! Zijn er foto's?!quote:
Welnee joh. Peugeotmeneren zijn kei-liev. Ze knijpen je niet eens in de billen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik moest vanmiddag wachten op een geiserrepareermijnheer, en er kwamen mensen voorbij die ongegeneerd naar binnen keken, info lazen enz enz enz, dus ik ben wat gewend, en dan gaat die peugeotiemand mij maar bedreigen met een mes en alles en roepen enzo, als ik er maar woonen dan doetie mij maar neerschieten en alles en ga zo maar door
het kan me allemaal niks meer schelen
Depressief he, zo'n verjaardag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik moest vanmiddag wachten op een geiserrepareermijnheer, en er kwamen mensen voorbij die ongegeneerd naar binnen keken, info lazen enz enz enz, dus ik ben wat gewend, en dan gaat die peugeotiemand mij maar bedreigen met een mes en alles en roepen enzo, als ik er maar woonen dan doetie mij maar neerschieten en alles en ga zo maar door
het kan me allemaal niks meer schelen
G_E, mag ik morgen mee naar Z.?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Dat ik met mijn benen wijd op de vensterbank naakt masturbeer op koopavond, terwijl ik met mijn mond open naar de gracht staardie
Hmmz... Van E. naar Z. 's morgens in de spits... Da's toch al gauw 2 en een half uur rijden, maar als je morgen om 7 uur op stoep staat dan mag je carpoolen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, mag ik morgen mee naar Z.?.
Nee hoor, ik ben blij dat ik er woonquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Depressief he, zo'n verjaardag..
hoeveel stemmen? 3?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gay-slashermet een9 op IMDB ......
7 uur.... 's ochtendsquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Van E. naar Z. 's morgens in de spits... Da's toch al gauw 2 en een half uur rijden, maar als je morgen om 7 uur op stoep staan dan mag je carpoolen..
Daar gaat de unieke mogelijkheid om Waxxer te begluren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
7 uur.... 's ochtends
zegt me niks...
*kras*quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar gaat de unieke mogelijkheid om Waxxer te begluren..
Ja, je zou denken dat Beavje die ook wel eens zou willen zien, maar nee hoor, meneer moet er te vroeg voor uit z'n nest komen, dus laat dan maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |