Ja, ze beloofden een hoop m/m actie en wat krijg je? Een (1!!) kus!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aanalexander
wat een baggerfilm was dat..
het verhaal van Alexander is anders wel interessant (zelfs met herenliefde!, eg waar, of wisten jullij dat al?))quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aanalexander
wat een baggerfilm was dat..
herenliefde in films hoort nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef error het volgende:
[..]
het verhaal van Alexander is anders wel interessant (zelfs met herenliefde!, eg waar, of wisten jullij dat al?))
Bullshit. Als mensen er niet mee geconfronteerd worden, blijft het afschrikken. Ik durf nou ook meer horror te kijken omdat ik het gewend ben geraakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
herenliefde in films hoort niet.. ook al was iedereen in die tijd homo, het schrikt gewoon publiek af.
hear, hear!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Als mensen er niet mee geconfronteerd worden, blijft het afschrikken. Ik durf nou ook meer horror te kijken omdat ik het gewend ben geraakt.
Het idee dat mensen liever een zombie splatter kijken dan twee zoenende mannen schrikt pas af. Mij wel in ieder geval.
Four Weddings and a Funeralquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef petre86 het volgende:
en ik wil nu wel eens een objectieve film zien die de herenliefde niet wegmoffelt of juist overbelicht.. the truth and nothing but the truth
Zat er herenliefde in The Full Monty? Zeker net in het stuk dat ik weggezapt hebquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Four Weddings and a Funeral
En The full Monty
Een gay-slasherquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga naar t AFFF
Prettige avond allemaal.
Wonderer, ik vind Hellbent echt een film voor jou:
Hellbent
full monty niks van gemerktquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Four Weddings and a Funeral
En The full Monty
Sun(d). Jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Sunjammer het volgende:
@ Wonderer: Ik pool al met een paar mensen, dus dat gaat niet werken.
Hoe lang heb je met Excess_All gezoend dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. en Excess_All lang zoenen is niet erg, houd ik wel van
Drôle de Felix?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef petre86 het volgende:
ik kijk ook veel te weinig hier he
@des: tuurlijk
@blub, alexander was ook slecht ja, daarboven komt kingdom of heaven, dan gladiator en daarboven troy(doorslaggevend bij die laatste 2 was die bedscene in tent
)
en ik wil nu wel eens een objectieve film zien die de herenliefde niet wegmoffelt of juist overbelicht.. the truth and nothing but the truth
Een 4.9 zal je bedoelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gay-slashermet een9 op IMDB ......
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
full monty niks van gemerkt
maar ik bedoelde meet een geschiedenis epos..
al die films die nu geweest zijn verdraaien de werkelijkheid, of verhullen delen er van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Elliot natuurlijk ook, maar dat is ook geen epos. Grote producties want dure veldslagen->veel publiek nodig voor het geld-> geen homo's want dat schrikt mensen af
Ik word er een beetje flauw van. Hoe zit het eigenlijk met Titus? Die heb ik nog niet gezien..."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
vermoed je goed; vermoed ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drôle de Felix?. En er zijn diverse Japanse animatiefilms waar er normaal over homo's wordt gedaan, maar ik vermoed dat je dat niet zal bevallen.
.
Jah, ik vergat de 4 en de . met m'n dikke vingertjesquote:
Daar moet je van houden, want da's een heeeeeeeeeeeeeele wazige film.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:57 schreef wonderer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Titus? Die heb ik nog niet gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |