Positief blijven denken! Die zomer gaat er toch echt aankomen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef wonderer het volgende:
Te warm voor een laken? Ik heb een kachel aan 's nachts want mijn voeten zijn ijskoud!
Weer in de VS was heel raar. Ene dag 13 graden, volgende 33, echt waar. Toen het in NL zo heet was, hadden wij regen en koude wind. We kwamen terug uit de bergen, een of twee dagen nog koud, en de dag erop BENG zomer. Sloeg echt nergens op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Positief blijven denken! Die zomer gaat er toch echt aankomen.
Hoe was dat in de VS? Zelfde als hier?
Vlarp wil wel geloof ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef tech het volgende:
[valt uit zijn rol]
Valt hier nog wat te nuecken??
[/valt uit zijn rol]
[valt uit zijn rol]quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef tech het volgende:
[valt uit zijn rol]
Valt hier nog wat te nuecken??
[/valt uit zijn rol]
*met Cybart eens is*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Cybart het volgende:
slapen zonder laken is trouwens niet chill....
al is het zo warm als de tering...
* Examenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe luiden de weekendplannen?
Ik kan niet slapen als er niks over me heen ligtquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Cybart het volgende:
slapen zonder laken is trouwens niet chill....
al is het zo warm als de tering...
* Sunjammer gooit een emmer water over Vlarp heenquote:
* Zaterdagavond bij Aart filmkijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe luiden de weekendplannen?
Dat doe ik die lekkere 16 jarige wel weer weg.quote:
*bibber*quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer gooit een emmer water over Vlarp heen
Ohw.. nee, stuur die maar langsquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat doe ik dioe lekkere 16 jarige wel weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |